Wywiad gospodarczy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(17)
Forma i typ
Artykuły
(10)
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(10)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(4)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Jaworski Michał
(2)
Kwieciński Mirosław
(2)
Bajer Lesław
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Bielska Aleksandra (ekonomia)
(1)
Borowiecki Ryszard (1943- )
(1)
Błażkiewicz Sebastian
(1)
Ciecierski Marek
(1)
Czekaj Janusz
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Gałczyński Marcin
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Jankielewicz Maciej
(1)
Kalińska-Kula Magdalena
(1)
Kardyś Marta
(1)
Kempiński Zbigniew
(1)
Korzeniowski Leszek (zarządzanie)
(1)
Kwieciński Mirosław (ekonomia)
(1)
Lipecki Juliusz
(1)
Pawlaczek Michał
(1)
Pepłoński Andrzej (1944- )
(1)
Smółka Paweł
(1)
Socha Agnieszka (ekonomia)
(1)
Szpak Ścibor
(1)
Turaliński Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(3)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Wywiad gospodarczy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(10)
17 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wywiad gospodarczy / Lesław Bajer. - Warszawa : Krajowa Agencja Wydawnicza, 1979. - 235, [3] s. ; 17 cm.
(Wszystko o ...)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 59860 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Spotkanie ze szpiegiem / Paweł Berłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 7, s.16-27. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 229-234.
Rozdział 1. Definicja wywiadu biznesowego ALEKSANDRA BIELSKA Rozdział 2. Wywiad biznesowy w działalności gospodarczej: podstawowe aspekty, które należy wziąć pod uwagę O tradycyjnym cyklu wywiadowczym Pięć Filarów Procesu Analityczno-Wywiadowczego Filar organizacyjny Filar operacyjny Filar informacyjny Filar technologiczny Filar kognitywny KAZIMIERZ TURALIŃSKI Rozdział 3. Etyczne i prawne aspekty działalności wywiadowczej w kontekście polskiego ustawodawstwa Prawo do usługowego pozyskiwania i przetwarzania informacji Powszechnie dostępne źródła informacji (biały wywiad) Ochrona danych osobowych Tajemnica przedsiębiorstwa i zwalczanie nieuczciwej konkurencji Prawo autorskie Informacja niejawna (dawna tajemnica państwowa) Legalna informacja a udział w cudzym przestępstwie Raport końcowy a odpowiedzialność karna i odszkodowawcza MACIEJ JANKIELEWICZ Rozdział 4. Pozyskiwanie danych: dostępne źródła, ich eksploatacja oraz mocne i słabe strony Dane i informacje Klasyfikacja informacji Źródła informacji Osobowe źródła informacji Otwarte źródła informacji ALEKSANDRA BIELSKA Rozdział 5. Analiza danych: techniki analizy jakościowej Dwa rodzaje analizy Analiza jakościowa Skanowanie Środowiskowe i Analiza PESTLE Analiza Przyczyn Źródłowych Analiza Trendów/Wpływu Analiza Kluczowych Założeń Analiza Konkurencyjnych Hipotez Analiza „Co jeśli" Dodatkowe rekomendacje MARCIN GAŁCZYŃSKI Rozdział 6. Wspieranie procesu decyzyjnego. Prezentacja wniosków i rekomendacji Proces decyzyjny - wprowadzenie Istota procesu decyzyjnego Cechy prezentacji SEBASTIAN BŁAŻKIEWICZ I AGNIESZKA SOCHA Rozdział 7. Outsourcing usług wywiadowczych Outsourcing i usługi wywiadowcze Usługi wywiadowcze Usługi wywiadowcze z różnych punktów widzenia -punkt widzenia zleceniodawcy Usługi wywiadowcze z różnych punktów widzenia -punkt widzenia wykonawcy DR PAWEŁ SMÓŁKA Rozdział 8. Wywiad biznesowy w służbie innowacyjności Migracja wartości, wczesne ostrzeganie/inspirowanie i rola analityka wywiadu OSINT. Wywiad jednoźródłowy HUMINT. Wywiad osobowy Analiza wywiadowcza Metody analizy pomocne w wywiadzie proinnowacyjnym Raportowanie Wywiad proinnowacyjny w różnych kontekstach
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 109 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 98
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151094 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6366 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [383]-386 i przy rozdz.
Dla przedsiębiorców i menedżerów oraz pracowników naukowo-badawczych.
Metodologiczne wyzwania zarządzania zasobami informacyjnymi Kierunki badań nad rozwojem systemów informacji menedżerskiej Adam Stabryła 1.1. Informacja menedżerska jako podmiot metodologii procesu zarządzania 1.2. Systemy informacji menedżerskiej (SIM) 1.3. Funkcje procesów informacyjnych 1.4. Założenia koncepcji projektowania systemów informacji menedżerskiej 1.5. Funkcjonowanie systemu informacji menedżerskiej w formule systemu zarządzania wiedzą (SZW) 1.6. Analiza funkcjonalna informacji menedżerskiej Ekonomika informacji v. infonomika Janusz Czekaj, Marek Ćwiklicki, Hubert Obora 2.1. Ekonomika informacji 2.2. Infonomika 2.3. Infonomika a ekonomika informacji Struktura przestrzeni informacyjnej w wirtualnym środowisku Leszek Kiełtyka, Robert Kucęba 3.1. Przestrzeń informacyjna i informatyczna 3.2. Ewolucja przestrzeni informacyjnej w wirtualnym środowisku Komplementarne strategie rozwoju systemów informacyjnych przedsiębiorstw Leszek Kiełtyka, Waldemar Jędrzejczyk 4.1. Poziomy zaawansowania systemów informacyjnych 4.2. Ogólna strategia rozwoju systemu informacyjnego przedsiębiorstwa 4.3. Znaczenie strategii rozwoju systemu informacyjnego przedsiębiorstwa Zintegrowany system zarządzania a przepływ informacji Piotr Bartkowiak, Dariusz Sobczyński, Błażej Płokarz 5.1. Informacja jako zasób przedsiębiorstwa 5.2. Utrudnienia w procesie przepływu informacji w przedsiębiorstwie 5.3. Normatywne ujęcie przepływu informacji 5.4. Proces decyzyjny wykorzystujący Zintegrowane Systemy Zarządzania 5.5. Znaczenie informacji w branży motoryzacyjnej w czasie kryzysu gospodarczego Środowiskowe uwarunkowania zarządzania informacją w małych przedsiębiorstwach Zbigniew Olesiński 6.1. Charakterystyka przebadanych organizacji 6.2. Kształtowanie sieci relacji międzyorganizacyjnych 6.3. Wsparcie dla rozwoju współpracy Zarządzanie wiedzą jako czynnik rozwoju współczesnej organizacji Barbara Siuta-Tokarska 7.1. Wybrane procesy i modele zarządzania wiedzą w organizacjach XXI wieku 7.2. Możliwości dyfuzji wiedzy pomiędzy organizacjami zagranicznymi i krajowymi w postaci bezpośrednich inwestycji zagranicznych (BIZ) w Polsce Wybrane problemy pomiaru jakości informacji Hubert Obora 8.1. Niejednoznaczność pojęcia „informacja” 8.2. Zróżnicowanie ujęć jakości informacji 8.3. Podejścia do pomiaru jakości informacji Adekwatność stosowania wskaźnika ROI w zarządzaniu elektronicznymi zasobami informacyjnymi organizacji Marek Ćwiklicki 9.1. O zarządzaniu elektronicznymi zasobami informacyjnymi organizacji 9.2. Interpretacja ROI dla projektów informatycznych 9.3. Krytyka stosowania ROI i sugestie zmiany w liczeniu Informacja w procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej Informacja jako kluczowy zasób współczesnych organizacji Franciszek Mroczko, Maria Stańkowska 1.1. Przesłanki definicyjne 1.2. Informacja w zarządzaniu 1.3. Informacja jako element wiedzy Informacja jako podstawa kształtowania przewagi konkurencyjnej w sektorze ubezpieczeniowym Mieczysław Morawski, Wojciech Topczewski 2.1. Przewaga konkurencyjna w gospodarce opartej na wiedzy 2.2. Konkurencyjność w sektorze ubezpieczeniowym 2.3. Klient jako źródło informacji Wykorzystanie informacji w tworzeniu przewagi konkurencyjnej towarzystw ubezpieczeniowych Iwona Gawron 3.1. Uwarunkowania działalności polskich towarzystw ubezpieczeniowych 3.2. Źródła i znaczenie informacji w funkcjonowaniu towarzystw ubezpieczeniowych 3.3. Nabywcy polis ubezpieczeniowych źródłem przewagi konkurencyjnej Kulturowe uwarunkowania konkurencyjności opartej na informacji Leszek Panasiewicz 4.1. Informacja i zasoby pochodne 4.2. Informacja - wiedza 4.3. Informacja - organizacyjne uczenie się 4.4. Informacja - ucząca się organizacja Due diligence jako źródło kluczowych informacji w transakcjach fuzji i przejęć Andrzej Zyguła 5.1. Istota analizy due diligence oraz jej miejsce w transakcjach fuzji i przejęć 5.2. Główne obszary informacji w analizie due diligence 5.3. Uczestnicy zaangażowani w badania due diligence Sieci informacyjne dla przedsiębiorczości – czynnik przewagi konkurencyjnej opartej na informacji Zofia Gródek 6.1. Informacje a konkurencyjność przedsiębiorstw 6.2. Krajowy System Usług Źródła informacji oraz problem wyboru partnera porównań w benchmarkingu personalnym Anna Balcerek 7.1. Wybór partnera porównań i źródeł informacji w benchmarkingu personalnym 7.2. Internetowe źródła informacji w benchmarkingu personalnym 7.3. Źródła danych do pomiaru porównawczego Dyrektywa o „informowaniu i komunikowaniu pracowników”. Uwarunkowania prawne a praktyka realizacji fuzji i przejęć Anna Stankiewicz-Mróz, Elżbieta Jędrych 8.1. Uregulowania prawne 8.2. Fuzje i akwizycje jako przykład „zmiany narzuconej” 8.3. Proces informowania o zmianach w świetle wyników badań Wykorzystanie informacji w działalności przedsiębiorstw i instytucji administracyjnych Informacyjny wymiar procesu decyzyjnego organizacji gospodarczej Magdalena Miklus 1.1. Podejmowanie decyzji 1.2. Informacja i jej źródła Rachunkowość a zarządzanie informacją w organizacji gospodarczej Mirosława Kwiecień 2.1. Polityka rachunkowości a zarządzanie informacją 2.2. Przedmiotowy i podmiotowy zakres wykorzystania sprawozdań finansowych Zarządzanie informacjami i wiedzą a rachunkowość Beata Iwasieczko 3.1. Rola informacji i zarządzania informacjami w organizacji gospodarczej 3.2. Wykorzystanie systemów informacyjnych organizacji gospodarczych w zarządzaniu wiedzą 3.3. Systemy informacyjne a rachunkowość Rola informacji w controllingu Stanisław Marciniak 4.1. Zasady controllingu a rola informacji 4.2. Zabezpieczenie informacyjne systemu controllingu 4.3. Cechy i źródła informacji w controllingu 4.4. Kierunki udoskonalania systemu informacji w controllingu Budżetowanie w firmie handlowej w procesie budowy organizacji opartej na informacji zarządczej Janusz Nesterak, Grzegorz Depa 5.1. Ogólna charakterystyka firmy farmaceutycznej Alfa SA 5.2. Ośrodki odpowiedzialności w ALFA SA i ich miejsce w procesie budżetowania 5.3. System ewidencji zdarzeń gospodarczych w ALFA SA dla potrzeb controllingu 5.4. Proces budżetowania jako narzędzie wyznaczania zadań w spółce Alfa SA Rola systemu informacyjnego instytucji wdrażających środki pomocowe UE dla przedsiębiorstw regionu łódzkiego Agnieszka Pietras, Maciej Szczepańczyk 6.1. Cechy systemu informacyjnego 6.2. System organizacyjny funduszy europejskich 6.3. Metodyka badań i charakterystyka instytucji pośredniczących w pozyskiwaniu funduszy UE dla przedsiębiorców regionu łódzkiego 6.4. Wyniki badań (case study) Wpływ informacji na efektywność zarządzania Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej SA w Jarosławiu Stanisław Gemra 7.1. Charakterystyka usług Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej SA w Jarosławiu 7.2. Rola informacji w analizie przychodów, kosztów i wyniku finansowego 7.3. Plan restrukturyzacyjny Spółki na lata 2009-2011 7.4. Zakres przedsięwzięć związanych ze świadczonymi usługami 7.5. Opis przedsięwzięć w obszarze działalności marketingowej Potrzeby informacyjne a rachunkowość małych i średnich przedsiębiorstw Elżbieta Wysłocka 8.1. Oczekiwania odbiorców informacji na temat MSP 8.2. Podatkowa księga przychodów i rozchodów w zarządzaniu MSP 8.3. Księgi rachunkowe według MSSF czy ustawy o rachunkowości? Pozyskiwanie informacji w fazie realizacji projektów budowlanych Eryk Głodziński 9.1. Zakres informacji a fazy zarządzania projektem 9.2. Obligatoryjność i fakultatywność pozyskiwania informacji 9.3. Źródła informacji w projektach budowlanych 9.4. Dylematy zarządzania informacją wpływające na proces pozyskiwania informacji Zarządzanie przepływem informacji w przedsiębiorstwie na przykładzie systemu DDM Ilona Penc-Pietrzak 10.1. Struktura i zadania systemu informacyjnego przedsiębiorstwa 10.2. Usprawnienie przepływu informacji i obiegu dokumentów 10.3. System DDM9000® jako przykład systemu zarządzania przepływem informacji 10.4. Korzyści z wdrożenia systemu zarządzania przepływem informacji Internet w działalności informacyjnej i komunikacyjnej przedsiębiorstw Ewa Paszta 11.1. Obszary zastosowania Internetu w przedsiębiorstwach 11.2. Internet w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstw 11.3. Wady i zalety wykorzystywania Internetu w działalności przedsiębiorstwa Jakość obsługi klientów biur podróży w Internecie Rafał Marek 12.1. Jakość w procesie tworzenia produktu reklamowego 12.2. Badanie jakości obsługi klientów przez biura podróży w Internecie
Sygnatura czytelni BMW: VI C 74 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124084 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [343]-351. Wykaz aktów prawanych s. 351-352. Netogr. s. 352.
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 44
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123572 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3389 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia na stronach 137-143.
Dla pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, praktyków gospodarczych, a także studentów.
Realia współczesnego rynku jako czynnik rozwoju Market Intelligence Złożoność otoczenia rynkowego organizacji w dobie cyfryzacji Konsument w społeczeństwie informacyjnym Zarządzanie informacjami w kontekście podejmowania decyzji opartych na danych - data driven decision making Specyfika współczesnego otoczenia biznesowego przedsiębiorstw w świetle wyników badań Definicja i istota Market Intelligence Market Intelligence a pojęcia pokrewne Market Intelligence jako program Market Intelligence w świetle wyników międzynarodowych badań Pozyskiwanie wiedzy o rynku w praktyce rodzimych przedsiębiorstw - wyniki badań własnych Metodyka badania i charakterystyka próby Upowszechnienie systemu Market Intelligence, czynniki go determinujące oraz skuteczność podejmowanych decyzji zarządczych Organizacja, stopień zaawansowania oraz korzyści z programu Market Intelligence
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 256 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 49
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147486 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5971 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
W skórze złodzieja informacji / Michał Jaworski. W: Manager. 2004, nr 5, s.57-59. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wywiad gospodarczy / Michał Jaworski. W: Manager. 2002, nr 10, s.10-12. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Krajowy Rejestr Długów / Marta Kardyś. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2006, nr 20, s.42-43. - Warszawa : INFOR, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ostrożność - tak, paranoja - nie / Zbigniew Kempiński. W: Personel i Zarządzanie. 2003, nr 8, s.12-14. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 292-309.
Sygnatura czytelni BWB: II G 15
Sygnatura czytelni BMW: VI W 100 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V H 6
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 97
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 5 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 117534, 117548, 117535, 117549 (4 egz.)
Biblioteka WB
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. B 3488 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 10485 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2732 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4492 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wywiad gospodarczy / Mirosław Kwieciński. W: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. 2000, nr 1, s.25-27. - Warszawa, 2000
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105772 L (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wywiad gospodarczy o konkurentach / Juliusz Lipecki. W: Ekonomika i Organizacja Przedsiębiorstwa. 1999, nr 2, s.16-18. - Warszawa : "ORGMASZ", 1999
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności