Informacja gospodarcza
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(40)
Forma i typ
Książki
(29)
Artykuły
(10)
Publikacje naukowe
(4)
Czasopisma
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(19)
tylko na miejscu
(14)
nieokreślona
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(21)
Biblioteka Międzywydziałowa
(5)
Biblioteka WEiZ
(10)
Autor
Borowiecki Ryszard (1943- )
(4)
Biliński Piotr
(2)
Czekaj Janusz
(2)
Drury Colin (1944- )
(2)
Jarugowa Alicja (1928-2011)
(2)
Kassay Štefan (1941- )
(2)
Aleksandrowicz Tomasz Romuald
(1)
Bendkowski Józef (1933- )
(1)
Biela Adam (1947- )
(1)
Bielska Aleksandra (ekonomia)
(1)
Błażkiewicz Sebastian
(1)
Dziuba Dariusz
(1)
Dąbrowski Dariusz (1963- )
(1)
Gałczyński Marcin
(1)
Grzecznowska Anna
(1)
Jankielewicz Maciej
(1)
Januszko Wojciech
(1)
Juchniewicz Ryszard
(1)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(1)
Kardyś Marta
(1)
Kilijański Witold
(1)
Krzemińska Urszula
(1)
Kwiatkowska Józefa
(1)
Kwieciński Mirosław
(1)
Kwieciński Mirosław (ekonomia)
(1)
Małachowski Andrzej (ekonomia)
(1)
Mednis Arwid
(1)
Messner Zbigniew (1929-2014)
(1)
Mostowicz Emilia
(1)
Noga-Bogomilska Joanna
(1)
Nowak Edward (1951- )
(1)
Olechnicka Agnieszka
(1)
Romanowska Maria (1947- )
(1)
Sadowska Beata Helena
(1)
Sarzyńska Anna
(1)
Sikora Tadeusz
(1)
Smółka Paweł
(1)
Socha Agnieszka (ekonomia)
(1)
Stabryła Adam
(1)
Szarska Edyta
(1)
Szpringer Włodzimierz
(1)
Trzcieniecki Jerzy (1920- )
(1)
Turaliński Kazimierz
(1)
Unold Jacek (1956- )
(1)
Wierzbicki Tadeusz (nauki ekonomiczne)
(1)
Zalewska Małgorzata
(1)
Zalewski Arkadiusz
(1)
Zapłata Sławomir
(1)
Ślawska Jadwiga
(1)
Żmuda Włodzimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(14)
1990 - 1999
(8)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(40)
Wielka Brytania
(2)
Język
polski
(40)
Odbiorca
Ekonomiści
(1)
Informatycy
(1)
Inwestorzy indywidualni
(1)
Menedżerowie
(1)
Pracownicy banków
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Informacja gospodarcza
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Podlaskie, województwo (Polska ; region)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Podręcznik
(4)
Podręczniki akademickie
(2)
Informatory
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(10)
40 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 1020, 105773 L (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Skrypty Uczelniane / Politechnika Śląska, ISSN 0434-0825 ; nr 1773)
Bibliogr. s. [163].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. S 63690, S 63178 L, S 63689, S 63590 (4 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Wydziału Nauk Społecznych / Towarzystwo Naukowe Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego ; 61)
Bibliogr. s. [225]-238.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107438 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 229-234.
Rozdział 1. Definicja wywiadu biznesowego ALEKSANDRA BIELSKA Rozdział 2. Wywiad biznesowy w działalności gospodarczej: podstawowe aspekty, które należy wziąć pod uwagę O tradycyjnym cyklu wywiadowczym Pięć Filarów Procesu Analityczno-Wywiadowczego Filar organizacyjny Filar operacyjny Filar informacyjny Filar technologiczny Filar kognitywny KAZIMIERZ TURALIŃSKI Rozdział 3. Etyczne i prawne aspekty działalności wywiadowczej w kontekście polskiego ustawodawstwa Prawo do usługowego pozyskiwania i przetwarzania informacji Powszechnie dostępne źródła informacji (biały wywiad) Ochrona danych osobowych Tajemnica przedsiębiorstwa i zwalczanie nieuczciwej konkurencji Prawo autorskie Informacja niejawna (dawna tajemnica państwowa) Legalna informacja a udział w cudzym przestępstwie Raport końcowy a odpowiedzialność karna i odszkodowawcza MACIEJ JANKIELEWICZ Rozdział 4. Pozyskiwanie danych: dostępne źródła, ich eksploatacja oraz mocne i słabe strony Dane i informacje Klasyfikacja informacji Źródła informacji Osobowe źródła informacji Otwarte źródła informacji ALEKSANDRA BIELSKA Rozdział 5. Analiza danych: techniki analizy jakościowej Dwa rodzaje analizy Analiza jakościowa Skanowanie Środowiskowe i Analiza PESTLE Analiza Przyczyn Źródłowych Analiza Trendów/Wpływu Analiza Kluczowych Założeń Analiza Konkurencyjnych Hipotez Analiza „Co jeśli" Dodatkowe rekomendacje MARCIN GAŁCZYŃSKI Rozdział 6. Wspieranie procesu decyzyjnego. Prezentacja wniosków i rekomendacji Proces decyzyjny - wprowadzenie Istota procesu decyzyjnego Cechy prezentacji SEBASTIAN BŁAŻKIEWICZ I AGNIESZKA SOCHA Rozdział 7. Outsourcing usług wywiadowczych Outsourcing i usługi wywiadowcze Usługi wywiadowcze Usługi wywiadowcze z różnych punktów widzenia -punkt widzenia zleceniodawcy Usługi wywiadowcze z różnych punktów widzenia -punkt widzenia wykonawcy DR PAWEŁ SMÓŁKA Rozdział 8. Wywiad biznesowy w służbie innowacyjności Migracja wartości, wczesne ostrzeganie/inspirowanie i rola analityka wywiadu OSINT. Wywiad jednoźródłowy HUMINT. Wywiad osobowy Analiza wywiadowcza Metody analizy pomocne w wywiadzie proinnowacyjnym Raportowanie Wywiad proinnowacyjny w różnych kontekstach
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 109 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 98
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151094 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6366 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113472 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122689, 122688 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102030 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [383]-386 i przy rozdz.
Dla przedsiębiorców i menedżerów oraz pracowników naukowo-badawczych.
Metodologiczne wyzwania zarządzania zasobami informacyjnymi Kierunki badań nad rozwojem systemów informacji menedżerskiej Adam Stabryła 1.1. Informacja menedżerska jako podmiot metodologii procesu zarządzania 1.2. Systemy informacji menedżerskiej (SIM) 1.3. Funkcje procesów informacyjnych 1.4. Założenia koncepcji projektowania systemów informacji menedżerskiej 1.5. Funkcjonowanie systemu informacji menedżerskiej w formule systemu zarządzania wiedzą (SZW) 1.6. Analiza funkcjonalna informacji menedżerskiej Ekonomika informacji v. infonomika Janusz Czekaj, Marek Ćwiklicki, Hubert Obora 2.1. Ekonomika informacji 2.2. Infonomika 2.3. Infonomika a ekonomika informacji Struktura przestrzeni informacyjnej w wirtualnym środowisku Leszek Kiełtyka, Robert Kucęba 3.1. Przestrzeń informacyjna i informatyczna 3.2. Ewolucja przestrzeni informacyjnej w wirtualnym środowisku Komplementarne strategie rozwoju systemów informacyjnych przedsiębiorstw Leszek Kiełtyka, Waldemar Jędrzejczyk 4.1. Poziomy zaawansowania systemów informacyjnych 4.2. Ogólna strategia rozwoju systemu informacyjnego przedsiębiorstwa 4.3. Znaczenie strategii rozwoju systemu informacyjnego przedsiębiorstwa Zintegrowany system zarządzania a przepływ informacji Piotr Bartkowiak, Dariusz Sobczyński, Błażej Płokarz 5.1. Informacja jako zasób przedsiębiorstwa 5.2. Utrudnienia w procesie przepływu informacji w przedsiębiorstwie 5.3. Normatywne ujęcie przepływu informacji 5.4. Proces decyzyjny wykorzystujący Zintegrowane Systemy Zarządzania 5.5. Znaczenie informacji w branży motoryzacyjnej w czasie kryzysu gospodarczego Środowiskowe uwarunkowania zarządzania informacją w małych przedsiębiorstwach Zbigniew Olesiński 6.1. Charakterystyka przebadanych organizacji 6.2. Kształtowanie sieci relacji międzyorganizacyjnych 6.3. Wsparcie dla rozwoju współpracy Zarządzanie wiedzą jako czynnik rozwoju współczesnej organizacji Barbara Siuta-Tokarska 7.1. Wybrane procesy i modele zarządzania wiedzą w organizacjach XXI wieku 7.2. Możliwości dyfuzji wiedzy pomiędzy organizacjami zagranicznymi i krajowymi w postaci bezpośrednich inwestycji zagranicznych (BIZ) w Polsce Wybrane problemy pomiaru jakości informacji Hubert Obora 8.1. Niejednoznaczność pojęcia „informacja” 8.2. Zróżnicowanie ujęć jakości informacji 8.3. Podejścia do pomiaru jakości informacji Adekwatność stosowania wskaźnika ROI w zarządzaniu elektronicznymi zasobami informacyjnymi organizacji Marek Ćwiklicki 9.1. O zarządzaniu elektronicznymi zasobami informacyjnymi organizacji 9.2. Interpretacja ROI dla projektów informatycznych 9.3. Krytyka stosowania ROI i sugestie zmiany w liczeniu Informacja w procesie tworzenia przewagi konkurencyjnej Informacja jako kluczowy zasób współczesnych organizacji Franciszek Mroczko, Maria Stańkowska 1.1. Przesłanki definicyjne 1.2. Informacja w zarządzaniu 1.3. Informacja jako element wiedzy Informacja jako podstawa kształtowania przewagi konkurencyjnej w sektorze ubezpieczeniowym Mieczysław Morawski, Wojciech Topczewski 2.1. Przewaga konkurencyjna w gospodarce opartej na wiedzy 2.2. Konkurencyjność w sektorze ubezpieczeniowym 2.3. Klient jako źródło informacji Wykorzystanie informacji w tworzeniu przewagi konkurencyjnej towarzystw ubezpieczeniowych Iwona Gawron 3.1. Uwarunkowania działalności polskich towarzystw ubezpieczeniowych 3.2. Źródła i znaczenie informacji w funkcjonowaniu towarzystw ubezpieczeniowych 3.3. Nabywcy polis ubezpieczeniowych źródłem przewagi konkurencyjnej Kulturowe uwarunkowania konkurencyjności opartej na informacji Leszek Panasiewicz 4.1. Informacja i zasoby pochodne 4.2. Informacja - wiedza 4.3. Informacja - organizacyjne uczenie się 4.4. Informacja - ucząca się organizacja Due diligence jako źródło kluczowych informacji w transakcjach fuzji i przejęć Andrzej Zyguła 5.1. Istota analizy due diligence oraz jej miejsce w transakcjach fuzji i przejęć 5.2. Główne obszary informacji w analizie due diligence 5.3. Uczestnicy zaangażowani w badania due diligence Sieci informacyjne dla przedsiębiorczości – czynnik przewagi konkurencyjnej opartej na informacji Zofia Gródek 6.1. Informacje a konkurencyjność przedsiębiorstw 6.2. Krajowy System Usług Źródła informacji oraz problem wyboru partnera porównań w benchmarkingu personalnym Anna Balcerek 7.1. Wybór partnera porównań i źródeł informacji w benchmarkingu personalnym 7.2. Internetowe źródła informacji w benchmarkingu personalnym 7.3. Źródła danych do pomiaru porównawczego Dyrektywa o „informowaniu i komunikowaniu pracowników”. Uwarunkowania prawne a praktyka realizacji fuzji i przejęć Anna Stankiewicz-Mróz, Elżbieta Jędrych 8.1. Uregulowania prawne 8.2. Fuzje i akwizycje jako przykład „zmiany narzuconej” 8.3. Proces informowania o zmianach w świetle wyników badań Wykorzystanie informacji w działalności przedsiębiorstw i instytucji administracyjnych Informacyjny wymiar procesu decyzyjnego organizacji gospodarczej Magdalena Miklus 1.1. Podejmowanie decyzji 1.2. Informacja i jej źródła Rachunkowość a zarządzanie informacją w organizacji gospodarczej Mirosława Kwiecień 2.1. Polityka rachunkowości a zarządzanie informacją 2.2. Przedmiotowy i podmiotowy zakres wykorzystania sprawozdań finansowych Zarządzanie informacjami i wiedzą a rachunkowość Beata Iwasieczko 3.1. Rola informacji i zarządzania informacjami w organizacji gospodarczej 3.2. Wykorzystanie systemów informacyjnych organizacji gospodarczych w zarządzaniu wiedzą 3.3. Systemy informacyjne a rachunkowość Rola informacji w controllingu Stanisław Marciniak 4.1. Zasady controllingu a rola informacji 4.2. Zabezpieczenie informacyjne systemu controllingu 4.3. Cechy i źródła informacji w controllingu 4.4. Kierunki udoskonalania systemu informacji w controllingu Budżetowanie w firmie handlowej w procesie budowy organizacji opartej na informacji zarządczej Janusz Nesterak, Grzegorz Depa 5.1. Ogólna charakterystyka firmy farmaceutycznej Alfa SA 5.2. Ośrodki odpowiedzialności w ALFA SA i ich miejsce w procesie budżetowania 5.3. System ewidencji zdarzeń gospodarczych w ALFA SA dla potrzeb controllingu 5.4. Proces budżetowania jako narzędzie wyznaczania zadań w spółce Alfa SA Rola systemu informacyjnego instytucji wdrażających środki pomocowe UE dla przedsiębiorstw regionu łódzkiego Agnieszka Pietras, Maciej Szczepańczyk 6.1. Cechy systemu informacyjnego 6.2. System organizacyjny funduszy europejskich 6.3. Metodyka badań i charakterystyka instytucji pośredniczących w pozyskiwaniu funduszy UE dla przedsiębiorców regionu łódzkiego 6.4. Wyniki badań (case study) Wpływ informacji na efektywność zarządzania Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej SA w Jarosławiu Stanisław Gemra 7.1. Charakterystyka usług Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej SA w Jarosławiu 7.2. Rola informacji w analizie przychodów, kosztów i wyniku finansowego 7.3. Plan restrukturyzacyjny Spółki na lata 2009-2011 7.4. Zakres przedsięwzięć związanych ze świadczonymi usługami 7.5. Opis przedsięwzięć w obszarze działalności marketingowej Potrzeby informacyjne a rachunkowość małych i średnich przedsiębiorstw Elżbieta Wysłocka 8.1. Oczekiwania odbiorców informacji na temat MSP 8.2. Podatkowa księga przychodów i rozchodów w zarządzaniu MSP 8.3. Księgi rachunkowe według MSSF czy ustawy o rachunkowości? Pozyskiwanie informacji w fazie realizacji projektów budowlanych Eryk Głodziński 9.1. Zakres informacji a fazy zarządzania projektem 9.2. Obligatoryjność i fakultatywność pozyskiwania informacji 9.3. Źródła informacji w projektach budowlanych 9.4. Dylematy zarządzania informacją wpływające na proces pozyskiwania informacji Zarządzanie przepływem informacji w przedsiębiorstwie na przykładzie systemu DDM Ilona Penc-Pietrzak 10.1. Struktura i zadania systemu informacyjnego przedsiębiorstwa 10.2. Usprawnienie przepływu informacji i obiegu dokumentów 10.3. System DDM9000® jako przykład systemu zarządzania przepływem informacji 10.4. Korzyści z wdrożenia systemu zarządzania przepływem informacji Internet w działalności informacyjnej i komunikacyjnej przedsiębiorstw Ewa Paszta 11.1. Obszary zastosowania Internetu w przedsiębiorstwach 11.2. Internet w komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej przedsiębiorstw 11.3. Wady i zalety wykorzystywania Internetu w działalności przedsiębiorstwa Jakość obsługi klientów biur podróży w Internecie Rafał Marek 12.1. Jakość w procesie tworzenia produktu reklamowego 12.2. Badanie jakości obsługi klientów przez biura podróży w Internecie
Sygnatura czytelni BMW: VI C 74 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124084 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 273-292. Indeks.
Dla pracowników naukowych, doktorantów i studentów uczelni ekonomicznych i inżynierskich na kierunkach menedżerskich .
System zarządzania jako przedmiot organizowania Istota i płaszczyzny doskonalenia systemu zarządzania Ewolucja podejść i metod zarządzania organizacją Strategie organizatorskie doskonalenia systemu zarządzania Podejścia badawcze w doskonaleniu struktury organizacyjnej Lean administration i metody etatyzacji w podsystemie zarządzania Projektowanie zmian w strukturze organizacyjnej wybranych przedsiębiorstw Centrum Zarządzania Grupy Kapitałowej Racjonalizacja struktury organizacyjnej przedsiębiorstwa przemysłu wydobywczego Projektowanie struktury procesowej przedsiębiorstwa przetwórstwa mięsnego Strategie i wybrane metody doskonalenia zarządzania informacją Pojęcie, funkcje i niesprawności zarządzania informacją w organizacji Istota i strategie doskonalenia systemu informacyjnego Instrumenty konkurencyjności funkcji informacyjnej Metodyka zarządzania strategicznego informacją Metoda analizy informacyjnych czynników przewagi konkurencyjnej Instrumenty systemu wczesnego ostrzegania Wybrane aspekty bezpieczeństwa informacji Metodyka badania potrzeb informacyjnych kierownictwa Podejście procesowe do racjonalizacji procesów informacyjnych Analiza wartości procesów informacyjnych Klasyczna i współczesna analiza wartości procesów informacyjnych Metoda analizy strumienia wartości procesów informacyjnych Metoda QIFD - rozwinięcia funkcji jakości informacji Technologie informatyczne w zarządzaniu informacją i wiedzą Metody wartościowania i taryfikacji pracy w podsystemie zarządzania Istota i ewolucja metod wartościowania pracy Metodyka projektowania zakładowych metod wartościowania pracy Metoda wartościowania pracy stanowisk kierowniczych Metoda wartościowania profili kompetencyjnych stanowisk organizacyjnych Technika projektowania zakładowych siatek i tabel płac Modele premiowania z perspektywy performance management Istota i ewolucja performance management Model metody premiowania współzależnego System premiowania w działalności konsultingowej
Sygnatura czytelni BWZ: VII C 108
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154807 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie / Politechnika Gdańska ; 93)
Bibliogr. s. [211]-218.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 574(93) (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122708 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla wykładowców średnich szkół zawodowych o profilu ekonomicznym i handlowym, szkół pomaturalnych, a także dla studentów uczelni ekonomicznych, uniwersytetów, politechnik, menedżerów, przedsiębiorców i słuchaczy studiów MBA.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 91192 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Indeks.
Dla wykładowców średnich szkół zawodowych o profilu ekonomicznym i handlowym, szkół pomaturalnych, a także dla studentów uczelni ekonomicznych, uniwersytetów, politechnik, menedżerów, przedsiębiorców i słuchaczy studiów MBA.
Sygnatura czytelni BWZ: X D 1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 89083, 89082, 96374, 106735, 89053 L (5 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 74 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(SINTO [System Informacji Naukowej, Technicznej i Organizacyjnej] - Materiały Metodyczne, ISSN 0208-7820 ; 41)
Bibliogr. s. 103 - 107.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 79944
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Informacja Naukowa / Instytut Informacji Naukowej Technicznej i Ekonomicznej, ISSN 1230-2090 ; nr 16)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 93789
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Nauka - Dydaktyka - Praktyka ; t. 48)
Bibliogr. s. 113-[118].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105792 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102908 L, E 821 (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Krajowy Rejestr Długów / Marta Kardyś. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2006, nr 20, s.42-43. - Warszawa : INFOR, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu s. tyt. logo wydaw. oryg. Vydavatel'stva Slovenskej Akadémie Vied.
Bibliogr. s. 764-765. Indeksy.
Teoria komunikacji i jej wykorzystanie w praktyce przedsiębiorstwa Istota i proces komunikacji Komunikacja versus marketing Wpływ komunikacji na zmiany zachowania zakupowego uczestnikow rynku Budowanie rynków i ich odmienności Wybrane metody badania przestrzeni rynkowej Wybrane metody GFK Metody badawcze TNS IPSOS Wybrane metody Synovate Składniki komunikacji wielowymiarowej i specyfika ich zastosowania Komunikacja zintegrowana Strategiczna pozycja public relations Produkt w kontekście strategii komunikatywnej Marka jako specyficzny środek komunikacji i unikatowa tożsamość Reklama - przekaz o przedsiębiorstwie i jego produktach Ustalanie i prezentacja ceny produktu Sprzedaż i dystrybucja w warunkach rynku rozwiniętego Nowe podejście do dystrybucji i promocji sprzedaży Opieka nad klientem Wpływ komunikacji na klienta w środowisku rosnącej konkurencji globalnej Zarządzanie procesami obsługi klienta w kontekście innowacji systemów CRM. Przyszłość CRM w środowisku nowej gospodarki.
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 84,3
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5697 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności