Romanowska Maria (1947- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(13)
Forma i typ
Książki
(13)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(7)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Romanowska Maria (1947- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(4)
1990 - 1999
(7)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Przedsiębiorstwa
(8)
Planowanie strategiczne
(7)
Zarządzanie strategiczne
(6)
Zarządzanie
(3)
Holdingi
(2)
Spółki kapitałowe
(2)
Decyzje
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
Informacja gospodarcza
(1)
Konkurencja
(1)
Organizacja
(1)
Systemy informatyczne zarządzania
(1)
Umowa
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(5)
Podręcznik
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102030 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 309-[311].
Dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach wszystkich typów, słuchaczy szkół zarządzania, uczestników kursów menedżerskich oraz menedżerów.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 21
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93984 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1422 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95193 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96442, 108068 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 691 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102923 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [241]-243.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 60 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125478 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125479 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 93131
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 95055 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [218]-222.
Dla pracowników naukowych uczelni ekonomicznych, studentów kierunków ekonomicznych, specjalistów w dziedzinie zarządzania oraz publicystów ekonomicznych.
Sygnatura czytelni BWZ: VIII B 28
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4126 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publ. stanowi uzup. podręcznika pt. "Analiza strategiczna przedsiębiorstwa" (1997) autorstwa Grażyny Gierszewskiej i Marii Romanowskiej.
Bibliogr. s. [265]-268.
Dla menedżerów i przedsiębiorców oraz wykładowców i studentów kierunków ekonomicznych.
1. Planowanie strategiczne 1.1. Ewolucja myślenia strategicznego 1.2. Istota strategii 1.3. Model działalności przedsiębiorstwa 1.4. Metodyka budowy planu strategicznego 1.5. Bariery skutecznej strategii i ich przezwyciężanie 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa 2.1. Rola analizy strategicznej w planowaniu rozwoju przedsiębiorstwa 2.2. Analiza makrootoczenia przedsiębiorstwa 2.3. Analiza otoczenia konkurencyjnego 2.4. Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa 2.5. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa 3. Strategia dywersyfikacji — od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu 3.1. Model strategii rozwoju przedsiębiorstwa H.I. Ansoffa 3.2. Cele i rodzaje dywersyfikacji 3.3. Sposoby pomiaru dywersyfikacji i synergii 3.4. Historia dywersyfikacji na świecie i w Polsce 3.5. Konglomeraty — nieudany eksperyment? 3.6. Pułapki dywersyfikacji 4. Strategia rozwoju rynku — od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej 4.1. Przesłanki ekspansji geograficznej przedsiębiorstw 4.2. Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw 4.3. Model przedsiębiorstwa globalnego 4.4. Strategie przedsiębiorstw lokalnych w sektorach globalnych 4.5. Pomiar internacjonalizacji przedsiębiorstwa 5. Strategia integracji pionowej 5.1. Istota integracji pionowej 5.2. Integracja pionowa a strategie alternatywne 5.3. Strategie zarządzania dostawcami 5.4. Tendencje światowe 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw 6.1. Przesłanki wyboru sposobu rozwoju 6.2. Fuzje i przejęcia 6.3. Alianse strategiczne 7. Strategie konkurencji 7.1. Istota strategii konkurencji 7.2. Przewagi konkurencyjne 7.3. Źródła przewag konkurencyjnych 7.4. Wybór obszaru konkurencji 7.5. Hiperkonkurencja.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 717 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 51
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121788 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3257 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 125499 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Planowanie strategiczne w przedsiębiorstwie / Maria Romanowska. - Wydanie 3. zmienione. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2017. - 271 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [269]-271.
Dla studentów i wykładowców uczelni ekonomicznych, także dla przedsiębiorców, menedżerów i kadr kierowniczych.
1. Planowanie strategiczne 1.1. Ewolucja myślenia strategicznego 1.2. Istota strategii 1.3. Model działalności przedsiębiorstwa 1.4. Metodyka budowy planu strategicznego 1.5. Bariery skutecznej strategii i ich przezwyciężanie 2. Analiza strategiczna przedsiębiorstwa 2.1. Rola analizy strategicznej w planowaniu rozwoju przedsiębiorstwa 2.2. Analiza makrootoczenia przedsiębiorstwa 2.3. Analiza otoczenia konkurencyjnego 2.4. Analiza potencjału strategicznego przedsiębiorstwa 2.5. Ocena pozycji strategicznej przedsiębiorstwa 3. Strategia dywersyfikacji - od przedsiębiorstwa wyspecjalizowanego do konglomeratu 3.1. Model strategii rozwoju przedsiębiorstwa H.I. Ansoffa 3.2. Cele i rodzaje dywersyfikacji 3.3. Sposoby pomiaru dywersyfikacji i synergii 3.4. Historia dywersyfikacji na świecie i w Polsce 3.5. Konglomeraty - nieudany eksperyment? 3.6. Pułapki dywersyfikacji 4. Strategia rozwoju rynku - od przedsiębiorstwa lokalnego do korporacji transnarodowej 4.1. Przesłanki ekspansji geograficznej przedsiębiorstw 4.2. Strategie internacjonalizacji przedsiębiorstw 4.3. Model przedsiębiorstwa globalnego 4.4. Strategie przedsiębiorstw lokalnych w sektorach globalnych 4.5. Pomiar internacjonalizacji przedsiębiorstwa 5. Strategia integracji pionowej 5.1. Istota integracji pionowej 5.2. Integracja pionowa a strategie alternatywne 5.3. Strategie zarządzania dostawcami 5.4. Tendencje światowe 6. Sposoby rozwoju przedsiębiorstw 6.1. Przesłanki wyboru sposobu rozwoju 6.2. Fuzje i przejęcia 6.3. Alianse strategiczne 7. Strategie konkurencji 7.1. Istota strategii konkurencji 7.2. Przewagi konkurencyjne 7.3. Źródła przewag konkurencyjnych 7.4. Wybór obszaru konkurencji 7.5. Hiperkonkurencja.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 89
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 146212 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5690 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 100978 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 588 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie strategiczne firmą / Maria Romanowska. - Warszawa : Centrum Informacji Menedżera, 1995. - [2], 142 s., [1] k. tabl. : il. ; 20 cm.
(Lektury Menedżera)
Bibliogr. s. 142.
Sygnatura czytelni BWZ: IX I 26
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1469 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności