Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(35)
Forma i typ
Książki
(30)
Publikacje naukowe
(28)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Artykuły
(4)
Dostępność
tylko na miejscu
(26)
dostępne
(17)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia Główna
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(12)
Biblioteka WEiZ
(9)
Biblioteka WWFiF
(3)
Magazyn
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Brynjolfsson Erik (1962- )
(2)
Gregor Bogdan (1943- )
(2)
Jędrzejko Mariusz
(2)
Kalczyńska Maria (1958- )
(2)
Kalińska-Kula Magdalena
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
McAfee Andrew
(2)
Baraniewicz-Kotasińska Sabina
(1)
Brzostek-Pawłowska Jolanta
(1)
Ciesielka Marta
(1)
Cyrklaff Magdalena J
(1)
Czaplewski Maciej
(1)
Dembińska-Cyran Izabela
(1)
Frankowska Marzena
(1)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(1)
Gojtowska Maja
(1)
Gontar Beata
(1)
Gontar Zbigniew
(1)
Gościniak Tomasz
(1)
Jędrzejewska Milena J
(1)
Kaczmarek Sylwester
(1)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(1)
Klimas Patrycja
(1)
Korolko Michał (prawnik)
(1)
Kowalski Michał Jerzy
(1)
Kozielski Robert
(1)
Kozłowski Tomasz (1980- )
(1)
Krawczyk Henryk
(1)
Król Lech C
(1)
Kłobuszewska Małgorzata
(1)
Lewandowska Aleksandra (urbanista)
(1)
Lipińska Aneta
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Maciorowski Artur
(1)
Malinowska Magdalena (informatyk)
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
Mikułowski Dariusz (1972- )
(1)
Morańska Danuta
(1)
Mruk Henryk
(1)
Nesterak Janusz
(1)
Nowak Marta (ekonomia)
(1)
Nowicki Krzysztof (elektronika)
(1)
Orłowski Aleksander (ekonomia)
(1)
Ożarowska Aleksandra (tłumacz)
(1)
Pomykalski Andrzej
(1)
Porębski Leszek
(1)
Rajchel Anna (nauki filologiczne)
(1)
Rajchel Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Rokicka Magdalena
(1)
Rubin Małgorzata
(1)
Sadecki Jan (1955- )
(1)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(1)
Sielicki Maksymilian
(1)
Sienkiewicz Łukasz
(1)
Stecyk Adam
(1)
Szymańska Daniela
(1)
Tadeusiewicz Ryszard (1947- )
(1)
Taper Agnieszka E
(1)
Tundys Blanka
(1)
Wiktor Jan W
(1)
Wodarski Krzysztof
(1)
Wojciechowska Maja (bibliotekoznawca)
(1)
Woźniak Jacek (1957- )
(1)
Woźniak Jacek (organizacja i zarządzanie)
(1)
Włoch Renata
(1)
Zieliński Kazimierz (ekonomia)
(1)
Zych Jan (nauki o bezpieczeństwie)
(1)
Łuszczyk Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(32)
Kraj wydania
Polska
(35)
Język
polski
(35)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(5)
Nauczyciele
(2)
Pracodawcy
(2)
Pracownicy samorządowi
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Specjaliści ds. kadr
(2)
Logistycy
(1)
Rodzice
(1)
Specjaliści ds. controllingu
(1)
Tyflopedagodzy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(24)
1901-2000
(2)
1401-1500
(1)
1501-1600
(1)
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(10)
Aarhus (Dania)
(1)
Czechy
(1)
Hiszpania
(1)
Japonia
(1)
Korea Południowa
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Niemcy
(1)
Portugalia
(1)
San Francisco (Stany Zjednoczone, stan Kalifornia)
(1)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Słowacja
(1)
Wielka Brytania
(1)
Gatunek
Opracowanie
(14)
Monografia
(12)
Materiały pomocnicze
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Czasopismo akademickie
(1)
Czasopismo naukowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(12)
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Edukacja i pedagogika
(5)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(2)
Inżynieria i technika
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Nauka i badania
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Matematyka
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Unia Europejska
(2)
Kultura Fizyczna
(1)
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
35 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Smart city : kto rządzi w inteligentnych miastach? / Sabina Baraniewicz-Kotasińska. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, copyright 2023. - [2], 300, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 284-[301].
ROZDZIAŁ 1. SMART CITY JAKO IDEA 1.1.Ewolucja znaczenia miasta w społeczeństwie i polityce 1.1.1.Pojęcie i ujęcia miasta 1.1.2.Rozwój miast na przestrzeni wieków 1.2.Relacje między technologią a polityką w kontekście smart city 1.3.Definicje i ujęcia koncepcji smart city 1.3.1.Geneza koncepcji smart city 1.3.2.Problemy terminologiczne i pojęciowe koncepcji smart city 1.3.3.Rozumienie koncepcji smart city - przegląd i analiza krytyczna literatury przedmiotu ROZDZIAŁ 2. RZĄDZENIE I ZARZĄDZANIE W SMART CITY 2.1.Rządzenie i zarządzanie w sferze polityki miejskiej 2.1.1.Rządzenie i zarządzanie miastem w naukach politycznych 2.1.2.Rządzenie wobec ewolucji zarządzania administracją publiczną 2.1.3.Miasto jako organizacja: zadania publiczne samorządu terytorialnego 2.2.Obszary zarządzania inteligentnym miastem 2.2.1.Wskaźniki inteligentnego miasta 2.2.2.Zarządzanie miastem na podstawie sześciu komponentów smart 2.3.Modele rządzenia i zarządzania smart cities 2.3.1.Wymiary koncepcji inteligentnego miasta 2.3.2.Modele rządzenia i zarządzania smart city a kierunek badań 2.3.3.Metodologia badań empirycznych ROZDZIAŁ 3. SAN FRANCISCO JAKO PRZYKŁAD TECHNOKRATYCZNEGO RZĄDZENIA INTELIGENTNYM MIASTEM 3.1.Specyfika funkcjonowania samorządu terytorialnego USA 3.1.1.Sposób organizacji samorządu terytorialnego 3.1.2.Specyfika amerykańskiej polityki miejskiej 3.2.San Francisco jako smart city 3.2.1.Charakterystyka miasta i jego głównych wyzwań 3.2.2.Zarządzanie miastem inteligentnym - przykłady projektów, inicjatyw i inwestycji 3.3.Technokratyczny model rządzenia i zarządzania smart city w San Francisco 3.3.1.Wymiar technologiczny 3.3.2.Wymiar rządzenia i zarządzania 3.3.3.Wymiar społeczny 3.3.4.Kwestia władzy ROZDZIAŁ 4. AARHUS JAKO PRZYKŁAD PARTYCYPACYJNEGO RZĄDZENIA MIASTEM INTELIGENTNYM 4.1.Specyfika funkcjonowania samorządu lokalnego w Danii 4.1.1.Organizacja samorządu terytorialnego 4.1.2.Skandynawski model współpracy 4.2.Aarhus jako smart city 4.2.1.Charakterystyka miasta i jego głównych wyzwań 4.2.2.Zarządzanie inteligentnym miastem - przykłady projektów, inicjatyw i inwestycji 4.3.Partycypacyjny model rządzenia i zarządzania smart city w Aarhus 4.3.1.Wymiar technologiczny 4.3.2.Wymiar rządzenia i zarządzania 4.3.3.Wymiar społeczny 4.3.4.Kwestia władzy ROZDZIAŁ 5. SMART CITY JAKO CZYNNIK ZMIAN W RZĄDZENIU I ZARZĄDZANIU MIASTEM 5.1.Zmiany na gruncie rządzenia i zarządzania 5.1.1.Nowe rozumienie miasta 5.1.2.Aktualizacja w sposobie rządzenia i zarządzania miastem 5.1.3.Rola sektorów w rządzeniu i zarządzaniu smart cities 5.2.Wyzwania dla rządzenia i zarządzania inteligentnym miastem 5.2.1.Wyzwania natury politycznej, zarządczej i administracyjnej 5.2.2.Wyzwania natury technicznej 5.2.3.Wyzwania natury ekonomicznej 5.2.4.Wyzwania natury społeczne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153942 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wpływ technologii na poziom zatrudnienia i gospodarkę Ludzkość i technologia na drugiej połowie szachownicy Twórcza destrukcja Ekonomiczne aspekty postępu technologicznego i zanikających miejsc pracy Cyfrowa granica
Sygnatura czytelni BMW: VI E 330 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149264 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14956 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [218]-226.
Statystyczny obraz edukacji uczniów i studentów z dysfunkcją wzroku System formalnej edukacji w Polsce Uczniowie z dysfunkcją wzroku w systemie edukacji Studenci z dysfunkcją wzroku na wyższych uczelniach Uczniowie z dysfunkcją wzroku na egzaminach z matematyki Analiza danych ogólnopolskich Zdawalność egzaminów maturalnych z matematyki Studium przypadku dotyczące matur z matematyki w SOSW Umiejętności uczniów z dysfunkcją wzroku w kontekście zadań maturalnych Wykorzystanie narzędzi TIK na egzaminach maturalnych z matematyki Problemy dostępności treści matematycznych Dostępność formuł dla uczniów słabowidzących Charakterystyka notacji BNM i odczyt formuł przez uczniów niewidomych Inne brajlowskie notacje matematyczne Dostępność formuł dla uczniów niewidomych Pisanie i modyfikacja formuł przez uczniów niewidomych Problemy i techniki udostępniania formuł matematycznych Dostępność geometrycznych rysunków i wykresów funkcji Nauczanie działań pisemnych Stan informatyzacji i potrzeb TIK TIK stosowane w ogólnej edukacji uczniów z dysfunkcją wzroku TIK stosowane w matematycznej edukacji uczniów z dysfunkcją wzroku TIK stosowane w innych krajach w matematycznej edukacji uczniów z dysfunkcją wzroku Holandia Programy nauczania i egzaminowanie Cyfrowe podręczniki TIK w holenderskich szkołach Sprzęt TIK w irlandzkich szkołach . Metody eksploracji grafiki . Charakterystyka stosowanych wspomagających narzędzi TIK WDA JAWS Desmos Infrastruktura sieciowa i skomputeryzowanie szkół Sprzęt i oprogramowanie wykorzystywane na lekcjach matematyki przez uczniów z niepełnosprawnością wzroku Sprzęt i oprogramowanie wykorzystywane na lekcjach matematyki przez uczniów widzących Sprzęt komputerowy wykorzystywany przez nauczycieli na lekcjach matematyki Programy i serwisy wykorzystywane przez nauczycieli matematyki 1 Tworzenie kart pracy ucznia wspomagane przez TIK Tablice i monitory interaktywne Four Function Calculator Scientific Calculator Graphing Calculator Activity Builder Geometry Classroom Activities GeoGebra Graphing Calculator i Geometry Google Classroom Impero AllerCalc Excel PlatMat Techniki komputerowe zwiększające dostępność treści matematycznych Techniki zwiększające dostępność formuł Liniowe notacje formuł Notacje Triangle i Lambda Code Notacja LEAN Notacja liniowa AsciiMath i WND Notacja LaTeX Notacje brajlowskie Automatyczna konwersja formuł Konwertery BNM Odczyt formuł w językach naturalnych Semantyczny odczyt formuł w językupolskim .... Techniki zwiększające dostępność grafiki Dostępność grafiki SVG Opis grafiki SVG tekstem i odczyt mową syntetyczną . . . Dźwiękowa, haptyczna i dotykowa eksploracja grafiki SVG Interfejsy słuchowe Przykłady multimodalnychinterfejsów słuchowych. Zasady uniwersalnego projektowania zasobów edukacyjnych Uniwersalne matematyczne e-publikacje Potencjał EPUB3 dla zwiększania dostępności treści STEM . Przegląd rozwiązań zwiększających dostępność matematycznych e-publikacji EPUB3 Uniwersalne wspomagające narzędzia PlatMat Techniki w PlatMat zwiększające dostępność Zestaw edytorów formuł Edytor strukturalny Edytor liniowy Edytor odręczny Edytor brajlowski Multimedialne komentarze Nawigator po formułach Edytor dostępnej grafiki matematycznej Nawigator po grafice Wirtualne kubarytmy Nawigacja po matematycznym e-dokumencie Zgodność z zasadami UDL Opinie o użyteczności nowych wspomagających TIK Wymierne korzyści stosowania wspomagających TIK Wiarygodność słuchowego rozpoznawania grafiki matematycznej Podsumowanie ocen i opinii dotyczących nowych rozwiązań TIK
Sygnatura czytelni BWF: X H 256
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8438 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy i Studia / Uniwersytet Szczeciński, ISSN 0860-2751 ; t. (1223) 1149)
Na stronie tytułowej także tom 1223. oznaczający numer kolejny serii Rozprawy i Studia do numeru 74. wydawanej przez Wyższą Szkołę Pedagogiczną w Szczecinie.
Bibliografia, netografia na stronach 199-218.
1. Teoretyczne podstawy informacji i komunikacji 1.1. Ogólna charakterystyka informacji 1.2. Informacja jako dobro ekonomiczne 1.3. Związek informacji i komunikacji 2. Rynek usług telekomunikacyjnych jako rynek przesyłu informacji i jego powiązanie z internetem 2.1. Charakterystyka telekomunikacji oraz rynku usług telekomunikacyjnych 2.2. Zmiany techniczne, ekonomiczne i organizacyjne w obszarze rynków usług telekomunikacyjnych 2.3. Istota i rozwój internetu 2.4. Powiązania internetu i telekomunikacji 2.5. Główne kierunki oddziaływania internetu na rynki usług telekomunikacyjnych 3. Problemy pomiaru usług telekomunikacyjnych i internetowych w dobie powiązań rynku usług telekomunikacyjnych i internetu – ujęcie wielokryterialne 3.1. Koncepcje rozwoju społeczno-gospodarczego a problem pomiaru 3.2. Metody wielokryterialne i strukturalizacja procesu decyzyjnego 3.3. Proponowane metody badania usług telekomunikacyjnych i internetowych (AHP, TOPSIS i PROMETHEE II) – ich charakterystyka i przykłady zastosowania 4. Analiza rynku usług telekomunikacyjnych i internetowych z wykorzystaniem modelu AHP-TOPSIS-PROMETHEE II 4.1. Model badawczy i wstępna analiza danych 4.2. Obliczenia wag dla wybranych kryteriów (względna wartość informacyjna i AHP) 4.3. Budowa rankingu za pomocą metody TOPSIS 4.4. Budowa rankingu za pomocą metody PROMETHEE II 4.5. Synteza uzyskanych wyników
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149820 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Smart logistics / Izabela Dembińska, Marzena Frankowska, Magdalena Malinowska, Blanka Tundys. - Wydanie I. - Kraków ; Legionowo : Wydawnictwo Edu-Libri, 2018. - 159 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na okładce: inteligentne rozwiązania logistyczne w łańcuchach dostaw, przemyśle, obszarach miejskich oraz zarządzaniu transportem i gospodarką magazynową.
Bibliografia na stronach 147-159.
Dla studentów, praktyków zarządzających przedsiębiorstwami i łańcuchami dostaw, samorządowców.
1.Koncepcja smart wyzwaniem dla współczesnej logistyki 1.1.Smart logistics - definicja i pojęcia pokrewne 1.2.Miejsce inteligentnej logistyki w ewolucji logistyki 1.3.Internet rzeczy jako determinanta rozwoju inteligentnej logistyki 1.4.Transformacja cyfrowa i cyberbezpieczeństwo jako warunek sprawności inteligentnej logistyki 2.Implikacje organizacyjne rozwoju smart logistics 2.1.Wirtualizacja działalności podmiotów gospodarczych 2.3.Wirtualne łańcuchy dostaw i ich konsekwencje dla współczesnych organizacji Możliwości systemów komunikacji i ich znaczenie dla logistyki 2.4.Zmiany w postrzeganiu funkcji czynnika ludzkiego w logistyce 2.5.Inteligentna logistyka jako determinanta funkcjonowania inteligentnych łańcuchów dostaw 3.Smart logistics z perspektywy rozwoju inteligentnego przemysłu 3.1.Istota i wyznaczniki smart industry 3.2.Koncepcje inteligentnego przemysłu na świecie 3.3.Smart factory - istota funkcjonowania inteligentnej fabryki 3.4.Smart logistics w obsłudze procesów produkcyjnych 3.5.Przykład zastosowania smart logistics w inteligentnej fabryce 4.Wykorzystanie inteligentnych rozwiązań w zarządzaniu transportem i gospodarką magazynową 4.1.Nowoczesne rozwiązania IT stosowane przez inteligentną logistykę 4.2.Inteligentny tabor drogowy w obsłudze systemów logistycznych 4.3.Inteligentne systemy transportowe 4.4.Nowoczesne systemy zarządzania transportem 4.5.Perspektywy rozwoju magazynów w kierunku smart logistics 5.Inteligentne miasta i ich wymagania względem logistyki 5.1.Ewolucja koncepcji smart city 5.2.Aspekt definicyjny smart city 5.3.Zakres oddziaływania koncepcji smart city 5.4.Logistyka w koncepcji smart city 5.5.Przykłady zastosowania koncepcji smart logistics w logistyce miejskiej
Sygnatura czytelni BMW: VI I 230 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146300 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 109-116.
Rozwój nowych technologii i ich konsekwencje dla przedsiębiorstw i klientów Technologie informacyjno-komunikacyjne - pojęcie i rodzaje Marketing w Internecie - od Web 1.0 do Web 4.0 Marketing mobilny i rozszerzona rzeczywistość Modele akceptacji ICT Rynek srebrnych konsumentów a ICT Starzenie się społeczeństwa i definicja seniora Srebrna gospodarka i srebrny rynek Marketing seniorów Pokolenie baby boomers a młodsze pokolenia wobec ICT ICT - element wykluczający czy włączający seniorów Senior a nowe technologie - założenia badawcze Procedura badawcza wśród osób 60+ i 60- Charakterystyka respondentów Seniorzy wczoraj, dziś i jutro wobec nowych technologii Senior wczoraj i senior dziś a ICT Osoby starsze vs. osoby młodsze a ICT ICT w kontaktach firmy z klientami - dziś i jutro Użytkownicy nowości ICT na srebrnym rynku Model akceptacji ICT przez dzisiejszych i przyszłych seniorów Gerontechnologia - nowa droga rozwoju firmy?
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 51
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148099 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6027 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia, netografia na stronach [131]-139.
W poszukiwaniu zrównoważonej specjalizacji turystycznej dla inteligentnego miasta Definicja inteligentnego i zrównoważonego kierunku turystycznego Koncepcja inteligentnego i zrównoważonego kierunku turystycznego - przegląd wybranych zagadnień Amalgamat turystyczny przestrzeni cyfrowej i rzeczywistej w inteligentnym i zrównoważonym mieścieRozszerzona rzeczywistość - nowy wymiar zrównoważonej turystykiZnakowanie kodami QR - nowy wymiar oznakowania turystycznego i Beacony w przestrzeni turystycznej miasta Baza danych POIOtwarte dane powiązane - siła napędowa dla innowacji w inteligentnym i zrównoważonym mieści CitySDK - narzędzie do budowy aplikacji w inteligentnym i zrównoważonym mieście Innowacyjne platformy P2P w zrównoważonej turystyce Mapa drogowa do inteligentnego i zrównoważonego kierunku turystycznegoŁódź na drodze do zrównoważonej specjalizacji turystycznej IBM Smarter City Challenge Rower miejski - przykład infrastruktury zrównoważonej turystyki miast Środowisko akademickie - integralna część środowiska inteligentnego i zrównoważonego kierunku turystycznego Inicjatywy uniwersyteckie w inteligentnym i zrównoważonym mieście - wstępna analiza problemu Odpowiedzialne badania i innowacje - nowy paradygmat w budowaniu zrównoważonej turystyki miastaKoncepcja nowej rewolucji przemysłowej i jej wpływ na zrównoważoną turystykę Nowy wymiar inteligentnych i zrównoważonych miast - idealne miasta Żywe laboratoria zrównoważonej turystyki Cyfrowe laboratorium analityczne zrównoważonej turystykiŚrodowisko akademickie Łodzi na drodze do inteligentnego i zrównoważonego kierunku turystycznego Analiza portfela projektów na rzecz inteligentnego i zrównoważonego kierunku turystycznegoRównoważenie portfela projektów zrównoważonej turystyki Aktualny stan wiedzy w dziedzinie zarządzania portfelem projektów zrównoważonej turystykiInnowacje w zrównoważonych modelach biznesu Zrównoważona karta wyników jako narzędzie strategii zrównoważonej turystyk Ocena wartości atrakcji turystycznych w inteligentnym i zrównoważonym mieście - wskaźniki zrównoważonego rozwoju Ilustracyjny przykład zastosowania metod analityki zrównoważonego rozwoju w turystyce Eksploracja procesów Norma Międzynarodowej Organizacji Normalizacyjnej dla inteligentnych i zrównoważonych miastKonkurs Turystyka Jutra nadzorowany przez Światową Radę Podróży i Turystyki - komercyjne spojrzenie na zrównoważona turystykę.
Sygnatura czytelni BWF: XII N 26
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8047 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografia / [Politechnika Śląska] ; 797)
Bibliografia, netografia, wykaz norm na stronach 126-134.
1.BADANIA DLA OPRACOWANIA MODELU UTRZYMANIA SYSTEMÓW ICT W PRZEDSIĘBIORSTWIE 1.1.Model utrzymania systemów ICT 2.PROBLEM BADAWCZY, CELE I HIPOTEZY ORAZ CHARAKTERYSTYKA PROCESU BADAWCZEGO 3.BADANIA DLA OKREŚLENIA METODY SZTUCZNEJ INTELIGENCJI, KTÓRĄ MOŻNA WYKORZYSTAĆ W PODEJMOWANIU DECYZJI O ULEPSZANIU SYSTEMÓW ICT 3.1.Analiza sygnałów z procesu zarządzania incydentami dla wyboru metody sztucznej inteligencji 3.2.Charakterystyka sieci neuronowych jako wybranej metody sztucznej inteligencji 4.BADANIA DLA OKREŚLENIA ISTOTNOŚCI I PRZYDATNOŚCI SYGNAŁÓW DECYDUJĄCYCH O ULEPSZANIU SYSTEMÓW ICT W ASPEKCIE MOŻLIWOŚCI ICH WYKORZYSTANIA PRZEZ WYBRANĄ METODĘ SZTUCZNEJ INTELIGENCJI 4.1.Identyfikacja sygnałów istotnych w podejmowaniu decyzji o ulepszaniu systemów ICT 4.2.Analiza przydatności istotnych sygnałów dla zastosowania wybranej metody sztucznej inteligencji 5.BADANIA DLA ZEBRANIA WIEDZY EKSPERCKIEJ W PODEJMOWANIU DECYZJI O ULEPSZANIU SYSTEMÓW ICT 6.IMPLEMENTACJA WYBRANEJ METODY SZTUCZNEJ INTELIGENCJI DO PODEJMOWANIA DECYZJI O ULEPSZANIU SYSTEMÓW ICT 6.1.Budowa sieci neuronowej 6.2.Wykorzystanie sieci neuronowej w praktyce 6.3.Analiza wyników zastosowania metody sztucznej inteligencji oraz opracowanie rekomendacji dla jej wykorzystywania w praktyce
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149715, 151852 N, 149716 (3 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149293 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia na stronach 137-143.
Dla pracowników nauki zajmujących się zarządzaniem wiedzą oraz nowymi technologiami, praktyków gospodarczych, a także studentów.
Realia współczesnego rynku jako czynnik rozwoju Market Intelligence Złożoność otoczenia rynkowego organizacji w dobie cyfryzacji Konsument w społeczeństwie informacyjnym Zarządzanie informacjami w kontekście podejmowania decyzji opartych na danych - data driven decision making Specyfika współczesnego otoczenia biznesowego przedsiębiorstw w świetle wyników badań Definicja i istota Market Intelligence Market Intelligence a pojęcia pokrewne Market Intelligence jako program Market Intelligence w świetle wyników międzynarodowych badań Pozyskiwanie wiedzy o rynku w praktyce rodzimych przedsiębiorstw - wyniki badań własnych Metodyka badania i charakterystyka próby Upowszechnienie systemu Market Intelligence, czynniki go determinujące oraz skuteczność podejmowanych decyzji zarządczych Organizacja, stopień zaawansowania oraz korzyści z programu Market Intelligence
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 256 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 49
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147486 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5971 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
1.Transformacja cyfrowa - implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) 1.1.Cyfrowa transformacja 1.2.Marketing a cyfrowa transformacja 1.3.Marketing a technologia 1.3.1.Technologie mobilne 1.3.2.Internet Rzeczy 1.3.3.Media społecznościowe 1.3.4.Sztuczna inteligencja 1.4.Marketing a metody zarządzania 1.5.Marketing a organizacja działań 1.6.Przyszłość marketingu 2.Sukces w czasach rewolucji cyfrowej [Robert Kozielski) 2.1.Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach 2.2.Czwarta rewolucja przemysłowa - w kierunku zmiany zasad konkurowania 2.3.Źródła sukcesu organizacji - analiza podejść - elementy wspólne i odróżniające 2.4.Czterolistna koniczyna - sukces w epoce cyfrowej 3. Homo Cyber Oeconomicus - nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) 3.1.Konsument wobec technologii cyfrowych 3.2.Homo Cyber Oeconomicus - w kierunku przyszłości 3.3.Ekosystem cyfrowych interakcji 4.Architektura systemu komunikacji wirtualnej - uwarunkowania i wyzwania [Jan W. Wiktor) 4.1.Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci - uwarunkowania i zależności 4.2.Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line 4.3.Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty 4.4.Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki 4.4.1.Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej 4.4.2.Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych 4.4.3.Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci 4.4.4.Analiza ruchu w serwisie - Google Analytics 4.5.Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej 5.Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) 5.1.Marka i jej istota na rynku 4.0 5.2.Nowe trendy w zachowaniach konsumentów 5.3.Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 5.4.Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 5.5.Wartości tworzą pozycję marki 5.6.Tożsamość oraz wizerunek marki 5.7.Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa 5.8.Lokalizacja marki na rynku 4.0 6.Badania marketingowe - nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej [Krystyna Mazurek-Łopacińska) 6.1.Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej 6.1.1.Formy i techniki wywiadów 6.1.2.Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowań konsumenckich 6.1.3.Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej 6.2.Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej 6.3.Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji 6.4.Big Data w analityce marketingowej 6.4.1.Cele i kierunki zastosowań 6.4.2.Big Data w podstawowych obszarach marketingu 6.5.Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych 6.6.Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych 6.7.Kierunki zastosowań analityki marketingowej 6.7.1.Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych 6.7.2.Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej 7.Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) 7.1.Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu 7.2.Konkurencyjność współczesnej organizacji 7.3.Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją 7.4.Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy 7.5.Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich - w świetle wyników badań własnych 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) 8.1.Przesłanki i kierunki zmian 8.2.Istota innowacji 8.3.Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki 8.4.Zarządzanie innowacjami 8.5.Zarządzanie sieciowe innowacjami 9. Oczami praktyków 9.1.Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje 9.1.2.Makrotrendy - rewolucja technologii 9.1.3.Mikrotrendy 9.2.Deep Learning - przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) 9.2.1.Duch w maszynie 9.2.2.Dane 9.2.3.Algorytmy 9.2.4.Sprzęt 9.2.5.SISO 9.2.6.Mechaniczny Turek czy Golem? 9.2.7.Telefon od Absolutu 9.3. Trzy wymiary marketera - co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 248 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146641 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 185-189.
Cyberzaburzenia fonoholizm nałogowe korzystanie z internetu Specyfika cyfrowych relacji i aktywności a cyberzaburzenia Sygnały o zbliżającym się cyberzaburzeniu kluczowe błędy rodziców Kierunki diagnozy i terapii przy cyberzaburzeniach Znaczenie snu w rozwoju dziecka Nadużywanie TC jako predykator cyberzaburzeń Domowa edukacja medialna jak modelować relacje dziecko-nowe technologie cyfrowe Właściwa organizacja czasu Metody modelowania aktywności dzieci i nastolatków poza technologiami cyfrowymi
Sygnatura czytelni BWF: IV I 38
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8577 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 498)
Na grzbiecie akronim serii: SiM.
Bibliografia, netografia przy rozdziałach.
Część I Społeczeństwo w dobie Internetu Anna ROSZMANN, Portal społecznościowy Facebook jako nowa forma organizacji społeczności wirtualnej Anna RAJCHEL, Rola Internetu w edukacji młodzieży ponadgimnazjalnej Małgorzata NESKA, Rola Internetu w procesie budowania wizerunku polskich szkół wyższych Mariola STEC, Media w propagowaniu korzyści i efektów kapitału społecznego Część II Gospodarka w dobie Internetu Paulina Szyja, Internet a zielona gospodarka Łukasz KONOPIELKO, Jacek WYTRĘBOWICZ, Interwencja na rynku e-usług - zasadność i efektywność Dorota MURZYN, Rozwój e-usług w Polsce dzięki wsparciu funduszy Unii Europejskiej Katarzyna KOWALSKA, Handel internetowy jako strategiczne uzupełnienie tradycyjnej sprzedaży detalicznej Milena J. JĘDRZEJEWSKA, Proces rekrutacyjny online, czyli formy podjęcia pracy w Kanadzie Część III Współczesne kierunki rozwoju społeczno-gospodarczego Aleksandra PLEŚNIARSKA, Perspektywy rozwoju e-edukacji wobec zmian społeczno-gospodarczych. Wybrane zagadnienia Arkadiusz SIEROŃ, Ekonomia współdzielenia: przyczyny rozwoju i skutki Łukasz MACH, Analiza zróżnicowania potencjału rozwojowego i przemian strukturalnych w przemyśle budowlanym ze szczególnym uwzględnieniem rynku nieruchomości mieszkaniowych Beata OLSZEWSKA-ŁABĘDŹ, Wykorzystanie technologii informacyjno- komunikacyjnych w polskich gospodarstwach domowych w latach 2010-2014 Marcin ŁUSZCZYK, Agnieszka TH I ER, Dylematy polskiego uczestnictwa w Unii Gospodarczej i Walutowej
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147869, 147868, 147871, 147867, 147870 (5 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Politechnika Opolska, ISSN 1429-6063 ; z. 517)
Bibliografie, netografie przy pracach.
Edukacja na rzecz społeczeństwa XXI wieku Anna Rajchel Cyfrowe wykluczenie polskiej młodzieży XXI wieku. Prawda czy mit? Maria Kalczyńska Edukacja a nowe kierunki promocji na przykładzie działalności Instytutu Polonika Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego. Milena J. Jędrzejewska Edukacja szkolna dla młodzieży polonijnej w Kanadzie na podstawie wybranych portali internetowych. Agnieszka Franczyk Mass-media. Szansa czy zagrożenie? Iwona Wilczek Cyfrowy mózg i doświadczenia online. Biblioteki w edukacji wirtualnej Anna Marcol Kursy e-learningowe bibliotek pedagogicznych, jako forma wspomagania nauczycieli w zakresie wykorzystania technologii informacyjno- -komunikacyjnych. Anna Jańdziak Biblioteka w social media - budowanie relacji z pokoleniem Z. Katarzyna Pawluk Uzupełnienie czy tylko atrakcja? Nowinki technologiczne na zajęciach w Miejskiej Bibliotece Publicznej w Opolu. Przełamywanie barier w nowoczesnej edukacji Piotr Wajs Wychowanie do wartości chrześcijańskich na Instagramie na przykładzie konta papieskiego @franciscus. Magda Wieteska Seniorzy w sieci. Dziennikseniora.pl. Paweł Bartyla, Marcin Grabolus Wirtualne uniwersytety jako nowe zjawisko pozwalające przełamać bariery - identyfikacja barier (na podstawie badań własnych).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148939, 148940, 148941 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach. Indeks.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych przy rozdziałach. Indeks.
2. EWOLUCJA SIECI TELEKOMUNIKACYJNYCH 2.1. Pojęcie sieci telekomunikacyjnej 2.2. Techniki zestawiania połączeń w sieciach 2.2.1. Sieci z komutacją kanałów 2.2.2. Sieci z komutacją pakietów 2.3. Sieci z protokołem IP 2.3.1. Architektura warstwowa sieci 2.3.2. Istota Internetu 2.3.3. Dostęp do usług 2.4. Scenariusze i sesje usług 2.4.1. Scenariusz wykonania usługi mowa 2.4.2. Organizacja sesji 2.4.3. Realizacja sesji medialnej usługi mowa 2.5. Konwergencja sieci PSTN i IP do sieci NGN 3. REALIZACJA ARCHITEKTUR VOIP 3.1. Tendencje rozwojowe systemów VoIP 3.1.1. Przydatność systemów VoIP 3.1.2. Sieci IP w kontekście usług telekomunikacyjnych 3.2. Architektura sieci VoIP z protokołem SIP 3.2.1. Elementy składowe sieci VoIP z protokołem SIP 3.2.2. Wiadomości SIP 3.2.3. Transakcje, dialogi i sesje 3.2.4. Elementy architektury SIP 3.2.5. Architektura IMS/NGN 3.3. Przykłady wybranych rozwiązań systemów VoIP 3.3.1. Klasyfikacja systemów 3.3.2. System Asterisk 3.3.3. System OpenSER, OpenSIPS i Kamailio 3.3.4. System FreeSWITCH 3.3.5. SystemYate 4. USŁUGI TELEKOMUNIKACYJNE I INFORMACYJNE 4.1. Platformy usług elektronicznych 4.2. Specyfikacja i standaryzacja usług telekomunikacyjnych 4.2.1. Specyfikacja usług według ITU 4.2.2. Specyfikacja usług według IETF 4.2.3. Specyfikacja usług według CableLabs® 4.2.4. Specyfikacja usług według MEF 4.3. Specyfikacja usług internetowych 4.4. Wykorzystanie SOA w telekomunikacji 4.5. Realizacja usług 3PCC 4.6. Usługi w chmurze obliczeniowej 5. JAKOŚĆ SYSTEMÓW I USŁUG 5.1. Modele opisu jakości 5.2. Standardy jakości 5.2.1. Usługi telekomunikacyjne 5.2.2. Usługi internetowe 5.3. Parametry jakości usług 5.3.1. Usługa mowy 5.3.2. Usługa wyszukiwania informacji 5.4. Zapewnienie jakości platformy usługowej 5.4.1. Metoda GQM oceny platformy 5.4.2. Wydajność i skalowalność platformy 5.4.3. Niezawodność i testowalność platformy 5.4.4. Bezpieczeństwo platformy 6. POMIARY I OCENA USŁUG VoIP 6.1. Koncepcja systemów pomiarowych 6.2. Wydajność systemu dla usługi mowa 6.3. Parametr MOS 6.4. Skalowalność i niezawodność platform sieciowych 6.5. Badanie zgodności scenariuszy realizacji usług 6.5.1. Istota problemu zgodności 6.5.2. System badania zgodności scenariuszy 6.5.3. Opis procedury badania scenariuszy 6.5.4. Badanie zgodności scenariuszy 6.6. Przeciwdziałanie atakom na usługi VoIP 6.6.1. Podsłuchiwanie i modyfikacja informacji sygnalizacyjnej 6.6.2. Słabości protokołu SIP 6.6.3. Podatność protokołu RTP 6.6.4. Zapewnianie bezpieczeństwa 7. PROJEKTOWANIE APLIKACJI UŻYTKOWYCH 7.1. Kategorie aplikacji użytkowych 7.2. Etapy i modele wytwarzania aplikacji 7.3. Projektowanie otwartego oprogramowania 7.4. Aplikacje komponentowe 7.5. Aplikacje wykorzystujące usługi 7.6. Platformy wytwarzania usług i aplikacji internetowych 7.7. Aplikacje interaktywne 7.8. Aplikacje mobilne 7.9. Tworzenie scenariuszy biznesowych 8. OBSŁUGA WOŁAŃ W NIEBEZPIECZEŃSTWIE 8.1. Specyfikacja systemu powiadamiania ratunkowego 8.2. Architektura systemu OWN 8.3. Podstawowa funkcjonalność systemu OWN 8.4. Główne aplikacje systemu OWN 8.5. Sesje obsługi OWN 8.6. Opis usług geolokalizacji 8.6.1. Geolokalizacja zgłaszającego zagrożenie 8.6.2. Wybór punktu obsługi zgłoszeń 8.6.3. Identyfikacja zgłaszającego zagrożenie 8.7. Rozwój systemów OWN
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Z 86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146245 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146019 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kierunki badań innowacyjności / redakcja Aneta Lipińska, Patrycja Klimas. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego, copyright 2018. - 223, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Biznes i Zarządzanie)
Bibliografia przy rozdziałach.
Część I. Zarządzanie wiedzą i innowacjami Rozdział 1. Kierunki rozwoju koncepcji zarządzania wiedzą - Joanna Paliszkiewicz Rozdział 2. Model graf owy komunikacji jako narzędzie tworzenia wartości w organizacji - Katarzyna Rostek, Radosław Zając Rozdział 3. Współpraca międzyorganizacyjna i jej wpływ na innowacyjność na podstawie badań empirycznych - Agnieszka Rzepka Rozdział 4. Innowacyjnośćproduktowa w aspekcie społecznej odpowiedzialności w przemyśle farmaceutycznym - Ryszard Królik Część II.Technologie informacyjno-komunikacyjne a innowacyjność Rozdział 5. Rola komunikacji w funkcjonowaniu sieci międzyorganizacyjnych a narzędzia technologii ICT - Krzysztof Ćwik, Jakub Kania Rozdział 6. Poziomy proinnowacyjności Zintegrowanego Systemu Informatycznego - Michał Baran Rozdział 7. Współdzielenie informacji w zespole projektowym z wykorzystaniem przetwarzania w chmurze - Seweryn Spałek, Dariusz Zdonek Rozdział 8. Dylematy wyceny platformy internetowej - Przemysław Pomykalski Część III. Kreatywność organizacji i jej interesariuszy Rozdział 9. Źródła kreatywności organizacyjnej - wyniki badań empirycznych - Katarzyna Bachnik Rozdział 10. Kreatywność i osobowość menedżerów a sukces i przedsiębiorczość organizacji - Anna Kieszkowska-Grudny Rozdział 11. Kreowanie doświadczeń nabywców jako marketingowych partnerów oferentów - Agnieszka Izabela Baruk Rozdział 12. Propozycje nowych produktów spożywczych w opiniach nabywców finalnych - Sebastian Białoskurski, Grzegorz Wesołowski Część IV. Rozwój przedsiębiorczości w zmiennym otoczeniu Rozdział 13. Uwarunkowania przedsiębiorczości w Polsce w porównaniu z krajami europejskimi - Katarzyna Łukasik Rozdział 14. Przemysł 4.0 - potencjalne korzyści i wyzwania na poziomie mikro, mezo oraz makro - Michał Młody Rozdział 15. Uwarunkowania rozwoju ekosystemu biznesowego RFID w Polsce -Bożydar Ziółkowski, Marzena Jankowska-Mihułowicz, Katarzyna Chudy-Laskowska, Teresa Piecuch Rozdział 16. Charakterystyka ekosystemu start-upowego w Krakowie - Michał Adamczyk
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 371 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 105
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146213 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147484 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146214 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 303, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 25 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 255-[284].
Transformacja cyfrowa - istota i charakterystyka Transformacja i cyfryzacja Technologie informacyjno-komunikacyjne - fundament cyfrowej transformacji Internet - od Web 1.0 do Web 4.0 - podbudowa procesów transformacyjnych Transformacja cyfrowa - perspektywy rozważań Ujęcie definicyjne transformacji cyfrowej - perspektywa przedsiębiorstwa Strategia transformacji cyfrowej Pomiar dojrzałości cyfrowej organizacji Technologie transformacyjne i ich wptyw na marketing Media spolecznościowe Wirtualna rzeczywistość Rozszerzona rzeczywistość Big data i chmura obliczeniowa Internet rzeczy Sztuczna inteligencja i uczenie maszynowe Technologie mobilne i technologie noszone Konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu Ewolucja marketingu - imperatyw technologiczny Technologie marketingowe (MarTech) - konsekwencje zarządcze Wyzwania współczesnego marketingu w świetle badań naukowych Współczesna rola marketingu w organizacji 210 Nowe koncepcje zarządzania działalnością marketingową Organizacja działalności marketingowej w dobie transformacji cyfrowej Nowe wyzwania dla marketingu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 277 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 52
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148926 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6095 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Potrójna rewolucja Komputery sobie z nami pogrywają (w go) Co stało się z materialnymi aktywami? Gigant kontaktuje się z ludźmi Maszyna | Platforma | Tłum Co wydarzyło się wcześniej? Czego możecie się spodziewać CZĘŚĆ I UMYSŁ I MASZYNA To, co najtrudniej nam zaakceptować w nas samych Od kopalni papierologii do zawiązania fundamentalnej umowy Ludzki umysł: fantastyczny, lecz wadliwy W stronę nowej współpracy umysłów i maszyn Jak odnieść sukces Maszyny, które najbardziej przypominają umysł Dwupasmówką do sztucznej inteligencji Dlaczego mamy dostęp do sztucznej inteligencji akurat teraz? Zademonstrowanie i zastosowanie Cześć, robociku Procesy bez udziału ludzi Wirtualizacja jest rzeczywistością Złoty wiek automatów Kształty z przyszłości Tam, gdzie technologia i przemysł nadal potrzebują ludzkości Czy androidy mogą wpaść na genialny pomysł? Co takiego mamy my, czego nie mają komputery CZĘŚĆ II PRODUKT I PLATFORMA Ofiary nowej maszyny Cisza przed burzą Terminator światów Platformy się łączą, a tradycyjne przedsiębiorstwa znikają Dobór dóbr komplementarnych i inne sprytne strategie Jak Steve Jobs był bliski zaprzepaszczenia wszystkiego Prawdziwa moc cyfrowych platform Bądźmy otwarci Sztuka prowadzenia wojny platform. Wyróżnijcie się, i to szybko Przymioty popularnych platform Dobrani do pary: dlaczego platformy odnoszą sukcesy Kiedy świat nie jest darmowy, idealny i natychmiastowy Silniki płynności Wykorzystujcie kapitał i korzystajcie z życia Czy produkty mają jeszcze szanse? Firmy wybierają się na przejażdżkę Niezliczone zalety platform Dlaczego ceny na platformach są niskie Ograniczone innowacje: tam gdzie stara gwardia wciąż jest na posterunku CZĘŚĆ III RDZEŃ I TŁUM Nowy ląd na horyzoncie: pojawienie się tłumu Tutaj są wszyscy Magia rynków, czyli tłumów w najczystszej postaci Jak można zapanować nad tłumem? Dlaczego ekspert, którego znacie, nie jest tym ekspertem, którego potrzebujecie Żółtodzioby biją biologiczne rekordy Co jest nie tak z ekspertami? Rdzeń otwiera się na tłum Głos dobywający się ze świata Sen o decentralizacji wszystkiego Bitcoin: rewolucja pod pseudonimem Rejestr, a nie waluta. Uświadamianie sobie potencjału łańcucha bloków Przewracanie poukładanych stosów: kryptoatak na rdzeń Czy firmy są już passe? (podpowiadamy: nie) Filozofia DAO Gorzki koniec bitcoinów? Technologie zamętu... ...spotykają się z ekonomią firm Najnowsze pomysły na to, dlaczego firmy są tak powszechne Firmy przyszłości będą tak naprawdę trochę nudne Gospodarki i społeczeństwa a komputeryzacja
Sygnatura czytelni BMW: VI J 130 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149358 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 163-172.
Zmiana cywilizacyjna – w kierunku społeczeństwa informacyjnego Od teorii do praktyki Metody i narzędzia cyfrowej edukacji Cyberproblemy – od teorii do praktyki Cyberoptymizm i cyberpesymizm Przez przypadek i teorię do wniosków praktycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150567 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności