Wiktor Jan W
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Wiktor Jan W
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(2)
Decyzje
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [429]-436.
Dla słuchaczy wyższych szkół ekonomicznych.
Istota i znaczenie marketingu Geneza marketingu Orientacja produkcyjna Orientacja sprzedażowa Orientacja marketingowa Marketing strategiczny Pojęcie marketingu Ujęcie klasyczne Ujęcie szerokie Marketing a zarządzanie marketingiem (marketingowe) Ogólne zasady marketingu Funkcje marketingowe Sektorowe uwarunkowania marketingu Marketing dóbr konsumpcyjnych Marketing dóbr produkcyjnych (marketing przemysłowy) Marketing usług Indywidualne i społeczne znaczenie marketingu Marketing jako narzędzie przedsiębiorcy Marketing a konsument Znaczenie marketingu w gospodarce narodowej Przedsiębiorstwo i jego środowisko Struktura otoczenia marketingowego Elementy otoczenia przedsiębiorstwa Elementy otoczenia niezależne od przedsiębiorstwa Elementy otoczenia marketingowego kontrolowane przez przedsiębiorstwo Adaptacja przedsiębiorstwa do otoczenia Konsumenci i ich zachowania na rynku Konsumenci i nabywcy Nabywcy dóbr i usług finalnych Profile demograficzne konsumentów Hierarchia potrzeb Stopa życiowa Styl życia konsumentów Proces podejmowania decyzji zakupu Organizacje i instytucje jako nabywcy produktów Rodzaje nabywców zorganizowanych Cele zakupu nabywców zorganizowanych Mechanizm podejmowania decyzji zakupu nabywców zorganizowanych Segmentacja rynku Pojęcie i rola segmentacji rynku Przesłanki wyboru kryteriów segmentacji Kryteria opisujące cechy nabywców Kryteria charakteryzujące wzorce zakupów Ocena atrakcyjności segmentów rynku Wybór docelowych rynków Planowanie miejsca produktów w wybranych segmentach rynku Produkt Pojęcie i struktura produktu Klasyfikacja produktów Klasyfikacja produktów konsumpcyjnych Klasyfikacja produktów zaopatrzeniowych Cykl życia produktu Wykorzystywanie koncepcji cyklu życia produktu dla decyzji rynkowych przedsiębiorstwa Stadium wprowadzania produktu na rynek Stadium wzrostu sprzedaży Stadium dojrzałości Stadium spadku Dobór produktów w różnych fazach cyklu życia. Analiza portfolio Kryteria formowania asortymentu produktów Znak towarowy Opakowanie produktu Usługi towarzyszące sprzedaży dóbr Wprowadzanie na rynek nowych produktów Pojęcie nowego produktu Znaczenie innowacji produktowych Stadia wprowadzania na rynek nowego produktu Czynniki kształtujące procedury planowania nowego produktu Poszukiwanie idei nowych produktów Selekcja pomysłów Analiza marketingowa Rozwój techniczny produktu Testowanie rynków Komercjalizacja Cena Kształtowanie polityki cen w przedsiębiorstwie Ustalanie celów polityki cen Ustalanie kierunków polityki cen Wybór polityki cen Polityka cen zorientowana na konkurencję Polityka cen zorientowana na popyt Polityka cen zorientowana na koszty Wdrażanie polityki cen Dostosowanie polityki cen do zmian na rynku Dystrybucja Istota i miejsce dystrybucji w marketingu Pojęcie, funkcje i rodzaje kanałów dystrybucji Pośrednicy w kanałach dystrybucji Rodzaje pośredników Funkcje handlu hurtowego wobec producentów i detalistów Tendencje rozwojowe hurtu Funkcje i formy organizacyjne detalu Sklepy detaliczne Pozasklepowa sprzedaż detaliczna Tendencje rozwojowe handlu detalicznego Projektowanie i wybór kanałów dystrybucji Zakres i przesłanki projektowania kanałów Etapy projektowania kanałów Wyznaczniki konstrukcji kanałów Procedury oceny i wyboru kanałów dystrybucji Wybór pośredników Formy współpracy uczestników kanałów dystrybucji Logistyka dystrybucji Istota i koszty dystrybucji Kryteria oceny sprawności i efektywności fizycznej dystrybucji Promocja Promocja jako element marketingu-mix Funkcje i struktura promocji Związki promocji z pozostałymi instrumentami marketingu-mix Zakres i uwarunkowania decyzji promocyjnych w przedsiębiorstwie Formułowanie celów polityki promocji Identyfikacja docelowych segmentów rynku Ustalanie budżetu promocyjnego Określanie kompozycji narzędzi promocji Ocena efektów polityki promocji Reklama Reklama jako proces komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem Psychologiczne podstawy oddziaływania reklamy Rodzaje nośników reklamy i kryteria ich wyboru Promocja dodatkowa {salespromotion) Public relations Marketingowy system informacji Pojęcie i rodzaje informacji marketingowej Struktura marketingowego systemu informacji Obszary badań marketingowych Marketingowy proces badawczy Definiowanie problemu badawczego Projektowanie badań Analiza zebranych informacji i prezentacja wyników Zarządzanie marketingiem Proces zarządzania marketingiem Rynek i pole rynkowe przedsiębiorstwa Analiza i ocena rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa .Analiza sytuacji ze względu na cykl życia produktu Analiza portfolio Misja i rynkowy wizerunek przedsiębiorstwa Kształtowanie strategii marketingowej Planowanie operacyjne marketingu Organizacja marketingu Kontrola marketingu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144592 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
1.Transformacja cyfrowa - implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) 1.1.Cyfrowa transformacja 1.2.Marketing a cyfrowa transformacja 1.3.Marketing a technologia 1.3.1.Technologie mobilne 1.3.2.Internet Rzeczy 1.3.3.Media społecznościowe 1.3.4.Sztuczna inteligencja 1.4.Marketing a metody zarządzania 1.5.Marketing a organizacja działań 1.6.Przyszłość marketingu 2.Sukces w czasach rewolucji cyfrowej [Robert Kozielski) 2.1.Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach 2.2.Czwarta rewolucja przemysłowa - w kierunku zmiany zasad konkurowania 2.3.Źródła sukcesu organizacji - analiza podejść - elementy wspólne i odróżniające 2.4.Czterolistna koniczyna - sukces w epoce cyfrowej 3. Homo Cyber Oeconomicus - nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) 3.1.Konsument wobec technologii cyfrowych 3.2.Homo Cyber Oeconomicus - w kierunku przyszłości 3.3.Ekosystem cyfrowych interakcji 4.Architektura systemu komunikacji wirtualnej - uwarunkowania i wyzwania [Jan W. Wiktor) 4.1.Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci - uwarunkowania i zależności 4.2.Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line 4.3.Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty 4.4.Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki 4.4.1.Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej 4.4.2.Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych 4.4.3.Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci 4.4.4.Analiza ruchu w serwisie - Google Analytics 4.5.Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej 5.Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) 5.1.Marka i jej istota na rynku 4.0 5.2.Nowe trendy w zachowaniach konsumentów 5.3.Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 5.4.Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 5.5.Wartości tworzą pozycję marki 5.6.Tożsamość oraz wizerunek marki 5.7.Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa 5.8.Lokalizacja marki na rynku 4.0 6.Badania marketingowe - nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej [Krystyna Mazurek-Łopacińska) 6.1.Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej 6.1.1.Formy i techniki wywiadów 6.1.2.Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowań konsumenckich 6.1.3.Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej 6.2.Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej 6.3.Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji 6.4.Big Data w analityce marketingowej 6.4.1.Cele i kierunki zastosowań 6.4.2.Big Data w podstawowych obszarach marketingu 6.5.Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych 6.6.Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych 6.7.Kierunki zastosowań analityki marketingowej 6.7.1.Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych 6.7.2.Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej 7.Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) 7.1.Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu 7.2.Konkurencyjność współczesnej organizacji 7.3.Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją 7.4.Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy 7.5.Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich - w świetle wyników badań własnych 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) 8.1.Przesłanki i kierunki zmian 8.2.Istota innowacji 8.3.Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki 8.4.Zarządzanie innowacjami 8.5.Zarządzanie sieciowe innowacjami 9. Oczami praktyków 9.1.Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje 9.1.2.Makrotrendy - rewolucja technologii 9.1.3.Mikrotrendy 9.2.Deep Learning - przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) 9.2.1.Duch w maszynie 9.2.2.Dane 9.2.3.Algorytmy 9.2.4.Sprzęt 9.2.5.SISO 9.2.6.Mechaniczny Turek czy Golem? 9.2.7.Telefon od Absolutu 9.3. Trzy wymiary marketera - co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 248 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146641 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności