Mruk Henryk
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(29)
IBUK Libra
(3)
Forma i typ
Książki
(28)
Publikacje naukowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(4)
E-booki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(23)
dostępne
(16)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(13)
Biblioteka WWFiF
(6)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Mruk Henryk
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(17)
1990 - 1999
(3)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(32)
Język
polski
(32)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(3)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Marketing
(10)
Marketing sportowy
(5)
Komunikacja marketingowa
(4)
Przedsiębiorstwa
(4)
Sponsoring
(4)
Sport
(4)
Badania marketingowe
(3)
Konsumenci (ekonomia)
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Decyzje
(2)
Handel
(2)
Kluby sportowe
(2)
Marketing partnerski
(2)
Przemysł
(2)
Rynek
(2)
Znaki towarowe
(2)
Ceny
(1)
DANCE REKLAMA
(1)
Dziennikarstwo sportowe
(1)
Finanse
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Innowacje
(1)
Internacjonalizacja przedsiębiorstw
(1)
Kampanie reklamowe sportowe
(1)
Kluby piłkarskie
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konkurencyjność
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Korzeniowski, Robert (1968- )
(1)
Lobbing
(1)
MOBILE MARKETING
(1)
Media
(1)
Medycyna sportowa
(1)
Piłka nożna
(1)
Popyt
(1)
Prezentacje i wystąpienia
(1)
Przedsiębiorstwa handlowe
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo wielonarodowe
(1)
Public relations
(1)
Samochody
(1)
Siatkówka (sport)
(1)
Siłownie (sport.)
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie strategiczne
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania ; region)
(1)
Gatunek
Podręczniki
(4)
Monografia
(2)
Podręcznik
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
32 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-[279].
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji (Agata Linkiewicz, Małgorzata Batosik-Purgał) Konsument, zachowanie konsumenta _ ujęcie definicyjne Konsument w świetle zmian w otoczeniu Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta Trendy w zachowaniach konsumentów (Urszula Grzega, Ewa Keżel) Trendy globalne w otoczeniu konsumenta Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów-wybrane przykłady Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka) Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów Czynniki określające kraj pochodzenia produktów Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji - kampanie reklamowe Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek) Zmiany w otoczeniu i metodyce badań Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra E-commerce a Zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz) Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu E-konsument - jego profil i zachowania rynkowe od e-commerce do mobile i social commerce omnicommerce _ odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego Media społecznościowe w zachowaniach konsumentów (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk) Istota i rodzaje mediów społecznościowych Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych Model zachowań nabywcóww mediach społecznościowych _AISAS Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych'' E-WoM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów Zachowania konsumentów W obliczu kryzysu (Tomasz Zalega) Kryzys gospodarczy Kryzys gospodarczy-podstawowe pojęcia Przyczyny kryzysu gospodarczego 2008-2011 Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2O11 Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego Seniorzy I single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw (Julita Czernecka, Tomasz Zalega) Zachowania konsumenckie seniorów Pojęcie osoby starszej Stylizycja seniorów Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów Zachowania konsumenckie singli .. Definicja pojęcia singiel styl życia singli Charakterystyka singli jako konsumentów Znaczenie i rozwój Usluga Zachowania Wspólczesnego konsumenta Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów Konsument na rynku usług kulturalnych Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów Segmentacja rynku - analiza krytyczna (Anna 0leiniczuk-Merta, Lechosław Garbarski Segmentacja rynku jako podstawa działań marketingowych Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości Segmentacja rynku bazująca na wartościach Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia _ inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów (Małgorzata Bartosik-Purgat, Henryk Mruk).
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145136 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5771 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
1.Transformacja cyfrowa - implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) 1.1.Cyfrowa transformacja 1.2.Marketing a cyfrowa transformacja 1.3.Marketing a technologia 1.3.1.Technologie mobilne 1.3.2.Internet Rzeczy 1.3.3.Media społecznościowe 1.3.4.Sztuczna inteligencja 1.4.Marketing a metody zarządzania 1.5.Marketing a organizacja działań 1.6.Przyszłość marketingu 2.Sukces w czasach rewolucji cyfrowej [Robert Kozielski) 2.1.Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach 2.2.Czwarta rewolucja przemysłowa - w kierunku zmiany zasad konkurowania 2.3.Źródła sukcesu organizacji - analiza podejść - elementy wspólne i odróżniające 2.4.Czterolistna koniczyna - sukces w epoce cyfrowej 3. Homo Cyber Oeconomicus - nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) 3.1.Konsument wobec technologii cyfrowych 3.2.Homo Cyber Oeconomicus - w kierunku przyszłości 3.3.Ekosystem cyfrowych interakcji 4.Architektura systemu komunikacji wirtualnej - uwarunkowania i wyzwania [Jan W. Wiktor) 4.1.Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci - uwarunkowania i zależności 4.2.Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line 4.3.Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty 4.4.Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki 4.4.1.Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej 4.4.2.Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych 4.4.3.Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci 4.4.4.Analiza ruchu w serwisie - Google Analytics 4.5.Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej 5.Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) 5.1.Marka i jej istota na rynku 4.0 5.2.Nowe trendy w zachowaniach konsumentów 5.3.Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 5.4.Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 5.5.Wartości tworzą pozycję marki 5.6.Tożsamość oraz wizerunek marki 5.7.Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa 5.8.Lokalizacja marki na rynku 4.0 6.Badania marketingowe - nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej [Krystyna Mazurek-Łopacińska) 6.1.Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej 6.1.1.Formy i techniki wywiadów 6.1.2.Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowań konsumenckich 6.1.3.Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej 6.2.Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej 6.3.Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji 6.4.Big Data w analityce marketingowej 6.4.1.Cele i kierunki zastosowań 6.4.2.Big Data w podstawowych obszarach marketingu 6.5.Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych 6.6.Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych 6.7.Kierunki zastosowań analityki marketingowej 6.7.1.Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych 6.7.2.Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej 7.Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) 7.1.Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu 7.2.Konkurencyjność współczesnej organizacji 7.3.Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją 7.4.Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy 7.5.Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich - w świetle wyników badań własnych 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) 8.1.Przesłanki i kierunki zmian 8.2.Istota innowacji 8.3.Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki 8.4.Zarządzanie innowacjami 8.5.Zarządzanie sieciowe innowacjami 9. Oczami praktyków 9.1.Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje 9.1.2.Makrotrendy - rewolucja technologii 9.1.3.Mikrotrendy 9.2.Deep Learning - przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) 9.2.1.Duch w maszynie 9.2.2.Dane 9.2.3.Algorytmy 9.2.4.Sprzęt 9.2.5.SISO 9.2.6.Mechaniczny Turek czy Golem? 9.2.7.Telefon od Absolutu 9.3. Trzy wymiary marketera - co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 248 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146641 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Lobbing w biznesie / Małgorzata Grzenkowska, Henryk Mruk. W: Manager. 2001, nr 2, s.42-44. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; przekł. Robert Bartołd [i in.]. - Dodr. - Poznań : Rebis - Dom Wydaw., [2007]. - XXXI, [1], 754 s. : il., rys., schem., tab., wykr. ; 26 cm.
Tyt. oryg. : Marketing Management.
U góry s. tyt.: Wyd.11 [oryg.].
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 2
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2627 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing / Philip Kotler ; red. Bogna Pilarczyk, Henryk Mruk ; przekł. Robert Bartołd [i in.]. - Dodr. - Poznań : Rebis - Dom Wydaw., cop. 2005. - XXXI, [1], 754 s. : il., rys., schem., tab., wykr. ; 27 cm.
Tyt. oryg. : Marketing Management.
U góry s. tyt. : Wyd.11 [oryg.].
Sygnatura czytelni BWF: V G 30
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4472 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeksy.
Zrozumieć zarządzanie marketingowe Koncepcja marketingu w XXl wieku Budowanie strategii i planów marketingowych Rozpoznanie rynku Zbieranie informacji i prognozowanie popytu Prowadzenie badań marketingowych Relacje z klientami Budowanie relacji z klientami Analiza rynku konsumenckiego Analiza rynku przedsiębiorstw Rozpoznawanie segmentów rynku i rynków docelowych Budowanie silnych marek Budowanie kapitalu marki Sztuka pozycjonowania marki Dynamika konkurencji Kształtowane oferty rynkowej Ustalanie strategii produktu Pro1ektowanie usług i zarządzanie nimi Tworzenie strategii i programów cenowych Dostarczanie wartości Projektowanie zintegrowanych kanałów marketingowych i i zarządzanie nimi zarządzanie handlem detalicznym, hurtowym i logistyką Komunikowanie wartości Projektowanie zintegrowanej komunikacji marketingowej i zarządzanie nią Zarządzanie komunikacją masową: reklama, promoc1a sprzedaży, wydarzenia i doŚwiadczenia, public relations Zarządzanie komunikacją osobistą: marketing bezpoŚredni i interaktywny, marketing Szeptany, sprzedaż osobista Tworzenie podstaw sukcesu i długofalowego wzrostu Wprowadzanie nowych ofert rynkowych Wykorzystanie rynków globalnych Długofalowe zarządzanie holistyczną organizacją marketingową
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 281 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 27
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149583 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6194 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 71326 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61335 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 278-[279].
Dla studentów kierunków zarządzania i marketingu uczelni różnych typów, a także dla pracowników zajmujących się w przedsiębiorstwach marketingiem, analizami ekonomicznymi czy analizami rynku.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 25
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 113917, 113915, 113916 (3 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2329 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109094 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2422 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy niektórych pracach.
Dla specjalistów z zakresu marketingu sportowego oraz dla studentów specjalności marketing w sporcie.
Sygnatura czytelni BWF: XI N 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128390 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U góry okładki: Marketing.
Bibliografia na stronach [316]-320. Indeks.
Dla studentów interesujących się przedsiębiorstwami i organizacjami oraz dla osób pracujących w tych jednostkach.
ROZDZIAŁ 1. Marketing w przedsiębiorstwie - istota i znaczenie 1.1.Pojęcie marketingu 1.2.Ewolucja koncepcji marketingu 1.3.Model marketingu w przedsiębiorstwie 1.4.Wymiary marketingu 1.5.Dział marketingu w przedsiębiorstwie 1.6.Organizacja działu marketingu 1.7.Rola dyrektora działu marketingu 1.8.Marketing w strukturach gospodarki 1.9.Kierunki rozwoju marketingu 1.10.Etyka w marketingu ROZDZIAŁ 2. Otoczenie przedsiębiorstwa 2.1.Przedsiębiorstwo a otoczenie 2.2.Otoczenie dalsze - makrootoczenie 2.3.Otoczenie bliższe - mikrootoczenie 2.4.Otoczenie konkurencyjne ROZDZIAŁ 3. Zachowania nabywców 3.1.Potrzeby i popyt. Klient i konsument 3.2.Wiedza o kliencie 3.3.Proces zakupu przez klienta 3.4.Hierarchia potrzeb a działania marketingowe 3.5.Zachowania względem nowych produktów 3.6.Racjonalność czy emocjonalność zachowań? 3.7.Czynniki kształtujące zachowania konsumentów 3.8.Makrotrendy w zachowaniach konsumentów 3.9.Procesy decyzyjne na rynku B2B 3.10.Efekt ZMOT i jego konsekwencje ROZDZIAŁ 4. Segmentacja 4.1.Istota segmentacji 4.2.Segmentacja a działania marketingowe 4.3.Kryteria segmentacji 4.4.Segmentacja na rynku instytucjonalnym 4.5.Segmentacja a strategie marketingowe 4.6.Cechy segmentów ROZDZIAŁ 5. Badania marketingowe 5.1.Dane a informacje 5.2.Badania marketingowe - istota, znaczenie i rodzaje 5.3.Procedura badań marketingowych 5.4.Źródła informacji w badaniach marketingowych 5.5.Metody badań marketingowych 5.6.Badania elementów marketingu 5.7.Metody doboru próby w badaniach ilościowych 5.8.Metody badań jakościowych - opis wybranych metod 5.9.Badania - co warto także brać pod uwagę ROZDZIAŁ 6. Strategia produktu i nowe produkty 6.1.Istota produktu 6.2.Poziomy produktu 6.3.Cykl życia produktu 6.4.Cykl życia produktu a strategie i działania marketingowe 6.5.Grupy produktów a zachowania nabywców 6.6.Metody analiz portfelowych 6.7.Wprowadzanie nowych produktów na rynek 6.8.Etapy wprowadzania nowego produktu 6.9.Wspieranie nowego produktu 6.10.Niepowodzenia, bariery i błędy w procesie wprowadzania nowego produktu 6.11.Strategia opakowania ROZDZIAŁ 7. Marketing w sferze usług 7.1.Usługi - przestrzeń kontaktów międzyludzkich 7.2.Rozwój sektora usług 7.3.Cechy usług 7.4.Nastawienie mentalne personelu 7.5.Kryteria oceny jakości usług 7.6.Service - synteza usług ROZDZIAŁ 8. Wizerunek przedsiębiorstwa i strategia marki 8.1.Wizerunek przedsiębiorstwa - tworzenie i wdrażanie 8.2.Tożsamość przedsiębiorstwa 8.3.Wizerunek i jego znaczenie 8.4.Materialne elementy wizerunku 8.5.Niematerialne elementy wizerunku 8.6.Funkcje wizerunku 8.7.Warunki skuteczności 8.8.Istota marki 8.9.Postrzeganie marki 8.10.Elementy składowe marki 8.11.Rodzaje marek 8.12.Pozycjonowanie i model marki 8.13.Punkty kontaktu z marką 8.14.Wzmacnianie pozycji marki 8.15.Marka na rynku zagranicznym ROZDZIAŁ 9. Strategia dystrybucji 9.1.Pojęcie i funkcje dystrybucji 9.2.Rodzaje kanałów dystrybucji 9.3.Rodzaje pośredników w kanałach dystrybucji 9.4.Centrum handlowe 9.5.Merchandising 9.6.Franczyza (franchising) ROZDZIAŁ 10. Strategie cenowe 10.1.Pojęcie ceny 10.2.Funkcje cen 10.3.Postrzeganie cen 10.4.Związki ceny z elementami marketingu 10.5.Metody ustalania cen 10.6.Elastyczność cenowa popytu 10.7.Ceny a decyzje konsumentów 10.8.Etapy tworzenia i wyboru strategii cenowej 10.9.Strategie cenowe 10.10.Rabaty (opusty) cenowe 10.11.Asortyment a ceny 10.12.Wojny cenowe ROZDZIAŁ 11. Reklama jako element promocji 11.1.Koncepcja miksu promocyjnego 11.2.Proces tworzenia strategii promocji 11.3.Reklama 11.4.Reklama internetowa 11.5.Reklama telewizyjna 11.6.Product placement 11.7.Reklama radiowa 11.8.Reklama prasowa 11.9.Reklama zewnętrzna 11.10.Reklama kinowa 11.11.Reklama mobilna 11.12.Niestandardowe formy reklamy 11.13.Slogan reklamowy 11.14.Celebryci i aktorzy-ich rola w promocji 11.15.Współpraca z agencją reklamową 11.16.Skuteczność i efektywność reklamy ROZDZIAŁ 12. Promocja osobista, promocja sprzedaży i public relations 12.1.Promocja osobista 12.2.Promocja sprzedaży 12.3.Public relations 12.4.Relacje z mediami 12.5.Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi 12.6.Lobbing 12.7.Public relations wewnętrzne 12.8.Sponsoring ROZDZIAŁ 13. Promocja bezpośrednia 13.1.Istota promocji bezpośredniej 13.2.Narzędzia promocji bezpośredniej 13.3.Targi jako narzędzie promocji bezpośredniej ROZDZIAŁ 14. Strategie marketingowe 14.1.Istota strategii 14.2.Zasady myślenia strategicznego 14.3.Zasady tworzenia strategii 14.4.Strategie marketingowe a strategie wojenne 14.5.Kryzys gospodarczy a strategie 14.6.Strategie konkurowania 14.7.Strategie pull i push 14.8.Strategie a półka sklepowa 14.9.Strategie na rynkach międzynarodowych 14.10.Sposoby wejścia na rynki zagraniczne 14.11.Warunki sukcesów we wdrażaniu strategii ROZDZIAŁ 15. Plan marketingowy 15.1.Istota planu marketingowego 15.2.Zasady tworzenia planu marketingowego 15.3.Analiza sytuacji 15.4.Formułowanie celów 15.5.Tworzenie planu-wybór sposobów osiągania celu
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 589 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 23
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152825 N, 152827 N, 152826 N, 152828 N, 152824 N (5 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 134240 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4707 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115029 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 115028 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2479 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117565 L/WF (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 111385 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3235 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy niektórych rozdziałach.
Krzysztof Kropielnicki, Piotr Matecki Zarządzanie w sporcie Modelowe założenia zarządzania organizacjamisportowymi Dr Andrzej Wartecki Innowacyjne usługi sportowego konsultingu zarządczego Kamil Kukułka Zarządzanie relacjami z klientami Customer Relationship Management w polskimsporcie Piotr Matecki Strategie związków z klientami na przykładzie Parku Wodnego w Tarnowskich Górach Wojciech Giergiel Produkty firmy sportowej Strukturalizowanie produktu klubu sportowego Prof. dr hab. Ryszard Panfil Profil kompetencji gracza (zespołu sportowego) a jego wartość rynkowa Paweł Barylski Ocena wartości zawodnika sportowego i jej znaczenie jako wartości księgowej Łukasz Motała Dystrybucja kompetencji sportowych (kontrakt zawodniczy). Aspekty prawne i rynkowe Dr Jacek Masiota Marketingowy rozwój obiektów sportowych - wnioski z rynku niemieckiego Tomasz Cieślik, Krzysztof Kropielnicki Sportowa marka Kreowanie marki sportowej Dr Robert Śliwowski, Krzysztof Kropielnicki Analiza medialna marki na przykładzie Piłkarskiej Reprezentacji Polski Sebastian Bykowski Sponsoring w promocji i komunikacji Od marketingu do sponsoringu: komunikacja w marketingu sportowym Stanisław Pogorzelski Sponsoring piłki nożnej jako instrument promocji (porównanie Orange Ekstraklasa i Barcłays Premiership)Łukasz Gąsiorowski Miejsce sponsoringu sportowego w strategiach rozwoju przedsię¬biorstw opartych o społeczną odpowiedzialność biznesu, czyli gra typu wygrana-wygrana Michał Kober Dwie marki, jeden mistrz Krzysztof Zakrzewski Media i public relations Sport i media. Sukces medialny zespołu równie ważny jak sukces sportowy. Analiza na przykładzie KGHM Zagłębia Lubin Michał Mango, Jerzy Staruchowicz Działania na rzecz społeczności lokalnej narzędziem PR nowocześnie zarządzanego klubu sportowego Marcin Dzedzej, Rafał Kędzior Rynek praw transmisyjnych w Polsce Dr Piotr Pykel VIII. Sport, biznes i... polityka Uprzywilejowana pozy cja świata sportu wobec jego partnerów biznesowych. Aspekty formalnoprawne i wizerunkowe Robert Kaczyński Wykorzystanie sportu wr samorządowej kampanii wyborczej Prof Janusz Klisiński, dr Zbigniew Widera
Sygnatura czytelni BWF: XI N 28
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148857, 148855 N, 148856, 148858 (4 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8446 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Autor
Temat
Bibliogr. s. [331].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93980 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 88242 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [229]-230.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 18
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2571 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [285]-286.
Dla praktyków i studentów.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 11
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 107192 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1264 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności