Kropielnicki Krzysztof
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Kropielnicki Krzysztof
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Marketing sportowy
(2)
Sponsoring
(2)
Sport
(2)
Kampanie reklamowe sportowe
(1)
Kluby piłkarskie
(1)
Kluby sportowe
(1)
Marketing partnerski
(1)
Media
(1)
Piłka nożna
(1)
Public relations
(1)
Siatkówka (sport)
(1)
Siłownie (sport.)
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: miejsce
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania ; region)
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117565 L/WF (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia przy niektórych rozdziałach.
Krzysztof Kropielnicki, Piotr Matecki Zarządzanie w sporcie Modelowe założenia zarządzania organizacjamisportowymi Dr Andrzej Wartecki Innowacyjne usługi sportowego konsultingu zarządczego Kamil Kukułka Zarządzanie relacjami z klientami Customer Relationship Management w polskimsporcie Piotr Matecki Strategie związków z klientami na przykładzie Parku Wodnego w Tarnowskich Górach Wojciech Giergiel Produkty firmy sportowej Strukturalizowanie produktu klubu sportowego Prof. dr hab. Ryszard Panfil Profil kompetencji gracza (zespołu sportowego) a jego wartość rynkowa Paweł Barylski Ocena wartości zawodnika sportowego i jej znaczenie jako wartości księgowej Łukasz Motała Dystrybucja kompetencji sportowych (kontrakt zawodniczy). Aspekty prawne i rynkowe Dr Jacek Masiota Marketingowy rozwój obiektów sportowych - wnioski z rynku niemieckiego Tomasz Cieślik, Krzysztof Kropielnicki Sportowa marka Kreowanie marki sportowej Dr Robert Śliwowski, Krzysztof Kropielnicki Analiza medialna marki na przykładzie Piłkarskiej Reprezentacji Polski Sebastian Bykowski Sponsoring w promocji i komunikacji Od marketingu do sponsoringu: komunikacja w marketingu sportowym Stanisław Pogorzelski Sponsoring piłki nożnej jako instrument promocji (porównanie Orange Ekstraklasa i Barcłays Premiership)Łukasz Gąsiorowski Miejsce sponsoringu sportowego w strategiach rozwoju przedsię¬biorstw opartych o społeczną odpowiedzialność biznesu, czyli gra typu wygrana-wygrana Michał Kober Dwie marki, jeden mistrz Krzysztof Zakrzewski Media i public relations Sport i media. Sukces medialny zespołu równie ważny jak sukces sportowy. Analiza na przykładzie KGHM Zagłębia Lubin Michał Mango, Jerzy Staruchowicz Działania na rzecz społeczności lokalnej narzędziem PR nowocześnie zarządzanego klubu sportowego Marcin Dzedzej, Rafał Kędzior Rynek praw transmisyjnych w Polsce Dr Piotr Pykel VIII. Sport, biznes i... polityka Uprzywilejowana pozy cja świata sportu wobec jego partnerów biznesowych. Aspekty formalnoprawne i wizerunkowe Robert Kaczyński Wykorzystanie sportu wr samorządowej kampanii wyborczej Prof Janusz Klisiński, dr Zbigniew Widera
Sygnatura czytelni BWF: XI N 28
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148857, 148855 N, 148856, 148858 (4 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8446 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności