Marketing partnerski
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(85)
Forma i typ
Książki
(65)
Artykuły
(20)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(63)
dostępne
(27)
wypożyczone
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(30)
Biblioteka Międzywydziałowa
(21)
Biblioteka WEiZ
(29)
Biblioteka WWFiF
(8)
Magazyn
(6)
Biblioteka WEAiI
(2)
Autor
Ławicki Jacek St
(3)
Dembińska-Cyran Izabela
(2)
Drapińska Anna
(2)
Fonfara Krzysztof
(2)
Górowski Arkadiusz
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Matecki Piotr
(2)
Mruk Henryk
(2)
Olczak Artur
(2)
Otto Jacek (1957- )
(2)
Todman Chris
(2)
Adamczewski Piotr
(1)
Babis Henryk
(1)
Baksi Stanley
(1)
Baudler Bartłomiej
(1)
Begier Barbara
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bernat Tomasz
(1)
Bełz Witold
(1)
Biesok Grzegorz
(1)
Blattberg Robert C. (1942- )
(1)
Bogacz Paweł
(1)
Bogielczyk Joanna
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Broniewska Grażyna
(1)
Bureš Ivan
(1)
Cadle James
(1)
Całczyński Andrzej
(1)
Chojnacki Krzysztof
(1)
Chądzyńska Agnieszka
(1)
Cichosz Marzenna
(1)
Cichowicz Martyna
(1)
Czyż Marek
(1)
Doligalski Tymoteusz
(1)
Dorenda Grzegorz
(1)
Drapella Bolesław
(1)
Dybała Bogdan
(1)
Dzideczek Katarzyna
(1)
Dziewa Lucyna
(1)
Dąbkowski Grzegorz
(1)
Dąbrowska Natalia
(1)
Dąbrowski Adam
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Getz Gary (1955- )
(1)
Gonciarski Wiesław
(1)
Gonera Paweł
(1)
Gordon Ian H
(1)
Goławski Jarosław
(1)
Greever Tom
(1)
Grudzewski Wiesław Maria (1933- )
(1)
Grzanka Izabela (1974- )
(1)
Gudowski Janusz
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górska Grażyna
(1)
Gąsior Marcin (marketing)
(1)
Hejduk Irena (1949- )
(1)
Hillar Krzysztof
(1)
Horovitz Jacques
(1)
Hołub-Iwan Joanna
(1)
International Conference "Rapid Production 2004 : Innovation Knowledge Industry" (1 ; 2004 ; Wrocław)
(1)
Jankowski Piotr
(1)
Jardanowski Piotr
(1)
Jasik Józef
(1)
Jaworowicz Piotr
(1)
Jaworowicz Piotr (medioznawstwo)
(1)
Jurczak Izabela
(1)
Kamińska Marzena
(1)
Kałucki Krzysztof (1979- )
(1)
Klisiński Janusz (1950- )
(1)
Kopycińska Danuta
(1)
Kot Janusz
(1)
Kowalska Magdalena Jolanta
(1)
Kowalska-Musioł Magdalena
(1)
Kośmider Rudolf (1939-2000)
(1)
Krawiec Adriana
(1)
Krokosz Elżbieta
(1)
Kropielnicki Krzysztof
(1)
Krzepicka Alicja Katarzyna
(1)
Kumar V. (1957- )
(1)
Leszczyński Grzegorz
(1)
Lotko Aleksander
(1)
Lotko Aleksander (1977- )
(1)
Lypchuk Vasyl (1958- )
(1)
Maciągowska Małgorzata
(1)
Mazur Alicja
(1)
Mazur Dariusz (informatyk)
(1)
Migut Grzegorz
(1)
Miszczak Marta
(1)
Mitręga Maciej
(1)
Międzynarodowa Konferencja Naukowa "SUCCESS 2004" (7 ; 2004 ; Kazimierz Dolny)
(1)
Nowakowski Antoni (1944- )
(1)
Nowakowski Michał
(1)
Ogólnopolska Studencka Konferencja Naukowa "Miejce poczty i telekomunikacji w tworzeniu społeczeństw [...]" (6 ; 2003 ; Pobierowo)
(1)
Okularczyk Elżbieta
(1)
Parylak Andrzej
(1)
Perenc Józef (1945- )
(1)
Popławski Tadeusz W
(1)
Płonka Michał
(1)
Radowicz Joanna
(1)
Rogoziński Kazimierz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(28)
2000 - 2009
(52)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(17)
Kraj wydania
Polska
(85)
Język
polski
(85)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Programiści
(1)
Projektanci grafiki
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing partnerski
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Szkocja (Wielka Brytania ; region)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Podręcznik
(6)
Monografia
(5)
Materiały konferencyjne
(2)
Podręczniki
(2)
Poradnik
(2)
Księgi pamiątkowe
(1)
Opracowanie
(1)
POdręczniki
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(15)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(20)
85 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2156 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118666 L (1 egz.)
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 118877 E (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 133776 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Customer Equity : Building and Managing Relationships as Valuable Assets.
U góry obwol. : BusinessWeek Edycja Polska.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 145 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 122499 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Rozprawy, Monografie = Dissertations, Monographs / [Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica], ISSN 0867-6631 ; 331)
Tytuł równoległy: Segmentation process of the market of individual customers of hard coal in Poland for the needs of building an effective distribution system.
Bibliografia, netografia na stronach 353-[359].
1.Marketing w łańcuchu wartości przedsiębiorstwa 2.1.Miejsce i rola marketingu w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa 2.2.Marketing relacyjny podstawową metodą zwiększania zysku przedsiębiorstwa 3.Segmentacja rynku pierwszym etapem marketingu relacyjnego 3.1.Rola i wybór typów segmentacji 3.2.Dystrybucja jednym z fundamentalnych elementów strategii marketingowej przedsiębiorstwa 4.Rola i stan badań segmentacyjnych na rynku odbiorców indywidualnych w aspekcie sytuacji na polskim rynku węgla kamiennego 4.1.Sytuacja na rynku węgla kamiennego w Polsce jako determinanta działań marketingowych przedsiębiorstwa górniczego 4.2.Niespójne definiowanie pojęcia „odbiorca indywidualny" 4.3.Dotychczasowe badania segmentacyjne w zakresie odbiorców indywidualnych 5.Aktualne strategie dystrybucji i logistyki stosowane przez przedsiębiorstwa górnicze z sektora górnictwa węgla kamiennego w stosunku do segmentu odbiorców indywidualnych i marketingowe wyniki ich funkcjonowania 5.1.Obecne strategie dystrybucji i logistyki stosowane przez przedsiębiorstwa górnicze 5.2.Niewykorzystane możliwości producentów węgla kamiennego wynikające z braku kompleksowej segmentacji rynku oraz z obecnej strategii dystrybucji 6.Metodyka segmentacji rynku na potrzeby budowy systemu dystrybucji węgla kamiennego dla odbiorców indywidualnych w Polsce 6.1.Algorytm prowadzenia segmentacji rynku odbiorców indywidualnych 6.2.1.Pomiar rynku 6.2.1.1.Pomiar wielkości rynku 6.2.1.2.Pomiar pojemności rynku 6.2.2.Ocena atrakcyjności poszczególnych części rynku 6.2.3.Wybór koncepcji obsługi dystrybucyjnej oraz logistycznej poszczególnych części rynku 7.Przykład zastosowania proponowanej metody segmentacji rynku odbiorców indywidualnych w Polsce 7.1.Wyniki pomiaru rynku odbiorców indywidualnych w Polsce 7.1.1.Wyniki pomiaru wielkości rynku 7.1.2.Wyniki pomiaru pojemności rynku 7.1.2.1.Wyniki pomiaru rocznego zużycia węgla kamiennego 7.1.2.2.Analiza cen węgla kamiennego w składach węglowych 7.1.2.3.Wyniki pomiaru pojemności ilościowej rynku 7.1.2.4.Wyniki pomiaru pojemności wartościowej rynku 7.2.Wyniki oceny atrakcyjności poszczególnych części rynku 7.3.Wybór koncepcji obsługi dystrybucyjnej oraz logistycznej poszczególnych części rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145918 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [313]-337.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 483 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 36
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124737 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3539 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
U dołu s. tyt. i okł.: Instynkt VIP. Jak odróżniać klientów kluczowych od pozostałych? Jak wzbogacić wartość produktu w pozytywne emocje? Jak małe firmy usługowe wygrywają z korporacjami?
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 597 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 116898 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109665 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość w XXI Wieku)
Bibliogr. s. [272]-283.
Dla menedżerów oraz studentów pragnących poszerzyć wiedzę z zakresu zarządzania przedsiębiorstwami usługowymi.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 499 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII E 105
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124818 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3549 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122459 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1619 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Publ. przeznaczona dla studentów oraz praktyków marketingu.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 488 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 34
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 25
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 119244 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 119243 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2957 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 5225 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [253]-273. Netogr. s. 273.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 123 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 28
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136890 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4990 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [289]-303.
Dla badaczy do prowadzenia dalszych badań, a także dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie szkołami wyższymi.
Sygnatura czytelni BMW: VI Y 71 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131210 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [289]-303.
Dla badaczy do prowadzenia dalszych badań, a także dla osób odpowiedzialnych za zarządzanie szkołami wyższymi.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 133419 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności