Sieć dystrybucji
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Artykuły
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(3)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(2)
Magazyn
(2)
Autor
Bogacz Paweł
(1)
Głowacki Franciszek (energetyka)
(1)
Hanzelka Zbigniew (1951- )
(1)
Jacyna-Gołda Ilona
(1)
Koliński Adam
(1)
Koseda Henryk
(1)
Kuchnia Daniel
(1)
Nowitzky Ingo
(1)
Ozga Przemysław
(1)
Piątek Krzysztof (elektrotechnik)
(1)
Szelągowska Anna
(1)
Szydełko Magdalena (organizacja i zarządzanie)
(1)
Wrocławski Mieczysław (energetyka)
(1)
Zarzycka Anna M
(1)
Śliwczyński Bogusław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Logistycy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Sieć dystrybucji
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Raport z badań
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Transport i logistyka
(2)
Inżynieria i technika
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(2)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Rozprawy, Monografie = Dissertations, Monographs / [Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica], ISSN 0867-6631 ; 331)
Tytuł równoległy: Segmentation process of the market of individual customers of hard coal in Poland for the needs of building an effective distribution system.
Bibliografia, netografia na stronach 353-[359].
1.Marketing w łańcuchu wartości przedsiębiorstwa 2.1.Miejsce i rola marketingu w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa 2.2.Marketing relacyjny podstawową metodą zwiększania zysku przedsiębiorstwa 3.Segmentacja rynku pierwszym etapem marketingu relacyjnego 3.1.Rola i wybór typów segmentacji 3.2.Dystrybucja jednym z fundamentalnych elementów strategii marketingowej przedsiębiorstwa 4.Rola i stan badań segmentacyjnych na rynku odbiorców indywidualnych w aspekcie sytuacji na polskim rynku węgla kamiennego 4.1.Sytuacja na rynku węgla kamiennego w Polsce jako determinanta działań marketingowych przedsiębiorstwa górniczego 4.2.Niespójne definiowanie pojęcia „odbiorca indywidualny" 4.3.Dotychczasowe badania segmentacyjne w zakresie odbiorców indywidualnych 5.Aktualne strategie dystrybucji i logistyki stosowane przez przedsiębiorstwa górnicze z sektora górnictwa węgla kamiennego w stosunku do segmentu odbiorców indywidualnych i marketingowe wyniki ich funkcjonowania 5.1.Obecne strategie dystrybucji i logistyki stosowane przez przedsiębiorstwa górnicze 5.2.Niewykorzystane możliwości producentów węgla kamiennego wynikające z braku kompleksowej segmentacji rynku oraz z obecnej strategii dystrybucji 6.Metodyka segmentacji rynku na potrzeby budowy systemu dystrybucji węgla kamiennego dla odbiorców indywidualnych w Polsce 6.1.Algorytm prowadzenia segmentacji rynku odbiorców indywidualnych 6.2.1.Pomiar rynku 6.2.1.1.Pomiar wielkości rynku 6.2.1.2.Pomiar pojemności rynku 6.2.2.Ocena atrakcyjności poszczególnych części rynku 6.2.3.Wybór koncepcji obsługi dystrybucyjnej oraz logistycznej poszczególnych części rynku 7.Przykład zastosowania proponowanej metody segmentacji rynku odbiorców indywidualnych w Polsce 7.1.Wyniki pomiaru rynku odbiorców indywidualnych w Polsce 7.1.1.Wyniki pomiaru wielkości rynku 7.1.2.Wyniki pomiaru pojemności rynku 7.1.2.1.Wyniki pomiaru rocznego zużycia węgla kamiennego 7.1.2.2.Analiza cen węgla kamiennego w składach węglowych 7.1.2.3.Wyniki pomiaru pojemności ilościowej rynku 7.1.2.4.Wyniki pomiaru pojemności wartościowej rynku 7.2.Wyniki oceny atrakcyjności poszczególnych części rynku 7.3.Wybór koncepcji obsługi dystrybucyjnej oraz logistycznej poszczególnych części rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145918 LE (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce nazwa i logo projektu.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych i norm na stronach 187-188.
JAKOŚĆ DOSTAWY EN ERGI I ELEKTRYCZNEJ 1.CIĄGŁOŚĆ DOSTAWY ENERGII ELEKTRYCZNEJ 1.1.Raport CEER 1.2.Raport polski 1.2.1.OPIS KWESTIONARIUSZY BADAWCZYCH 1.2.2.DOSTĘPNOŚĆ DANYCH ANKIETOWYCH 1.2.3.ANALIZA DANYCH I PREZENTACJA WYNIKÓW 2.JAKOŚĆ HANDLOWA 2.1.Raport europejski (CEER) 2.1.1.CZYM JEST JAKOŚĆ HANDLOWA I DLACZEGO NALEŻY JĄ REGULOWAĆ 2.1.2.GŁÓWNE WNIOSKI Z POPRZEDNIEGO OPRACOWANIA CEER W ZAKRESIE JAKOŚCI HANDLOWEJ 2.1.3.STRUKTURA ROZDZIAŁU DOTYCZĄCEGO JAKOŚCI HANDLOWEJ ENERGII ELEKTRYCZNEJ 2.1.4.GŁÓWNE ASPEKTY JAKOŚCI HANDLOWEJ ENERGII ELEKTRYCZNEJ 2.1.5.GŁÓWNE WYNIKI ANALIZY PORÓWNAWCZEJ WSKAŹNIKÓW JAKOŚCI HANDLOWEJ 2.1.6.STUDIUM PRZYPADKU: WSKAŹNIKI AKTYWACJI PRZY UZGODNIONYCH TERMINACH REALIZACJI WE FRANCJI 2.1.7.RZECZYWISTE POZIOMY JAKOŚCI HANDLOWEJ 2.1.8.STRESZCZENIE WYNIKÓW ANALIZY PORÓWNAWCZEJ 2.1.9.WNIOSKI I ZALECENIA DOTYCZĄCE JAKOŚCI HANDLOWEJ ENERGII ELEKTRYCZNEJ 2.2.Raport polski 2.2.1.OPIS KWESTIONARIUSZY BADAWCZYCH 2.2.2.ANALIZA DANYCH I PREZENTACJA WYNIKÓW 3.JAKOŚĆ NAPIĘCIA 3.1. Raport europejski (CEER) 3.1.1. CO TO JEST JAKOŚĆ NAPIĘCI Al DLACZEGO WAŻNE JEST, ABY PODLEGAŁA REGULACJOM 3.1.2.NAJWAŻNIEJSZE WNIOSKI Z DOTYCHCZASOWYCH PRAC CEER DOTYCZĄCYCH JAKOŚCI NAPIĘCIA 3.1.3.STRUKTURA ROZDZIAŁU POŚWIĘCONEGO JAKOŚCI NAPIĘCIA 3.1.4.JAK JEST REGULOWANA JAKOŚĆ NAPIĘCIA 3.1.5.JAKOŚĆ NAPIĘCIA NA POZIOMIE ODBIORCY 3.1.6.SYSTEMY MONITOROWANIA JAKOŚCI NAPIĘCIA I WYNIKI POMIARÓW 3.1.7.ŚWIADOMOŚĆ ZNACZENIA JAKOŚCI NAPIĘCIA 3.1.8.STUDIUM PRZYPADKU: REGULACJE JAKOŚCI NAPIĘCIA W IZRAELU 3.1.9.WNIOSKI I ZALECENIA DOTYCZĄCE JAKOŚCI NAPIĘCIA 3.2. Raport polski 3.2.1.STAN WIEDZY, ZNACZENIE PROBLEMU 3.2.2.BADANIE KOSZTÓW ZŁEJ JAKOŚCI DOSTAWY ENERGII ELEKTRYCZNEJ 3.2.3.PROCEDURA PRZYŁĄCZENIA ODBIORNIKÓW I ŹRÓDEŁ ENERGII ELEKTRYCZNEJ 3.2.4.OBECNA PRAKTYKA ZAPEWNIENI A JAKOŚCI DOSTAWY ENERGII ELEKTRYCZNEJ 3.2.5.POMIARY WSKAŹNIKÓW JAKOŚCI ZASILANIA W PROCESIE ROZSTRZYGANIA SPORÓW I REKLAMACJI 3.2.6.SYSTEM CIĄGŁEGO MONITOROWANIA WSKAŹNIKÓW JEE 3.2.7.LICZNIKI AMI I REJESTRATORY Z OPCJĄ POMIARU WSKAŹNIKÓW JAKOŚCI NAPIĘCIA 3.2.8.PLANOWANE SYSTEMY POMIAROWE 3.2.9.SPOSÓB UDOSTĘPNIANIA DANYCH POMIAROWYCH 3.2.10.WPŁYW ODNAWIALNYCH I ROZPROSZONYCH ŹRÓDEŁ ENERGII Część 1: Krajowe legislacje i regulacje inne niż wymagane w normie EN 50160 Część 2: Dane dotyczące jakości napięcia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153764 E N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Inżynieria oceny efektywności sieci dostaw / Ilona Jacyna-Gołda. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2019. - 283, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 267-[278].
Dla studentów studiów inżynierskich i ekonomicznych (I i II stopnia), a także dla firm consultingowych, operatorów i przewoźników, przedsiębiorców.
1.Istota, funkcje i zadania systemów zaopatrzenia i dystrybucji 1.1.Wprowadzenie do systemów zaopatrzenia i dystrybucji 1.2.Zadania sieci dostaw w sferze zaopatrzenia i dystrybucji 1.2.1.Uwagi ogólne - uwarunkowania techniczno-organizacyjne reali¬zacji zadań w sieciach dostaw 1.2.2.Zadania realizowane w sferze zaopatrzenia 1.2.3.Zadania realizowane w sferze dystrybucji 1.3.Struktury systemów transportowo-magazynowych obsługi logistycznej przedsiębiorstwa 1.4.Problemy decyzyjne funkcjonowania sieci dostaw w systemach zaopatrzenia i dystrybucji 2.Wybrane zagadnienia inżynierii systemów zaopatrzenia i dystrybucji 2.1.Pojęcie inżynierii systemów w literaturze 2.2.Właściwości elementów i ich wpływ na systematykę systemów 2.3.Inżynieria systemów a trendy w rozwoju systemów zaopatrzenia i dystry¬bucji 2.4.Analiza systemowa w inżynierii systemów ZiD 3.Inżynieria a efektywność funkcjonowania systemów zaopatrzenia i dystrybucji 3.1.Pojęcie efektywności w kontekście inżynierii systemów 3.2.Rodzaje efektywności systemów zaopatrzenia i dystrybucji 3.3.Zasady ustalania miar i wskaźników pomiaru efektywności 3.4.Wybrane wskaźniki efektywności sieci dostaw w sferze zaopatrzenia i dystrybucji 4.Wybrane metody i narzędzia oceny efektywności funkcjonowania sieci dostaw w literaturze 4.1.Rodzaje metod oceny efektywności systemów 4.2.Metody oceny efektywności ekonomiczno-finansowej 4.3.Metody i algorytmy optymalizacji i możliwości ich zastosowania 4.4.Metody i narzędzia usprawniania procesów w sieciach dostaw 5.Uogólniony model decyzyjny oceny efektywności funkcjonowania sieci dostaw w sferze zaopatrzenia i dystrybucji 5.1.Identyfikacja elementów modelu 5.2.Struktura sieci dostaw 5.3.Parametryzacja elementów sieci dostaw 5.3.1.Parametryzacja elementów punktowych sieci dostaw 5.3.2.Parametryzacja elementów liniowych sieci dostaw 5.3.3.Potencjał techniczny i zasoby ludzkie 5.4.Zmienne decyzyjne modelu 5.5.Warunki brzegowe realizacji zadań w sferze zaopatrzenia i dystrybucji 5.6.Wskaźniki i kryteria oceny efektywności sieci dostaw w sferze zaopatrzenia i dystrybucji 6.Wybrane modele decyzyjne oceny efektywności sieci dostaw w sferze zaopatrzenia i dystrybucji 6.1.Założenia ogólne - rodzaje modeli 6.2.Model MPHP-1 oceny sieci dostaw w sferze zaopatrzenia o strukturze hierarchicznej – dostawy pośrednie 6.3.Model MPHB-1 oceny sieci dostaw w sferze zaopatrzenia o strukturze hierarchicznej – dostawy bezpośrednie 6.4.Model MPHP-2 oceny sieci dostaw w sferze dystrybucji o strukturze hierarchicznej - dostawy pośrednie 6.5.Model MPHB-2 oceny sieci dostaw w sferze dystrybucji o strukturze hie-rarchicznej –dostawy bezpośrednie 6.6.Model MPRD-1 oceny sieci dostaw w sferze zaopatrzenia z rozproszony¬mi dostawcami 6.7.Model MPRD-2 oceny sieci dostaw w sferze dystrybucji z rozproszonymi odbiorcami 7.Algorytmy wyznaczania efektywnych przepływów ładunków w sieciach dostaw 7.1.Algorytm genetyczny wyznaczający efektywne przepływy ładunków w sieciach hierarchicznych 7.2.2.Opracowanie struktury chromosomu 7.2.3.Opracowanie funkcji przystosowania 7.2.4.Etapy reprodukcji chromosomu 7.2.5.Określenie krzyżowania i mutacji chromosomów 7.3.Algorytm mrówkowy wyznaczający efektywne przepływy ładunków w sieciach rozproszonych 7.4.Oprogramowanie komputerowe wspomagające wyznaczanie przydziału pojazdów do zadań 7.4.1.Dane dotyczące aplikacji komputerowej 7.4.2.Funkcjonalności użytkowe programu 8. Praktyczne przykłady zastosowania modeli oceny efektywności sieci dostaw w sferze zaopatrzenia i dystrybucji 8.1.Weryfikacja modelu MPHP-1 dla dostaw pośrednich w sferze zaopatrzenia 8.2.1.Analiza wrażliwości dla modelu MPHP-1 8.3.Weryfikacja modelu MPHB-1 dla dostaw bezpośrednich w sferze zaopatrzenia 8.3.1.Analiza wrażliwości dla modelu MPHB-1 8.4.Weryfikacja modelu MPHP-2 dla dostaw pośrednich w sferze dystrybucji 8.4.1.Analiza wrażliwości dla modelu MPHP-2 8.5.Weryfikacja modelu MPHB-2 dla dostaw bezpośrednich w sferze dystrybucji 8.5.1.Analiza wrażliwości dla modelu MPHB-2 8.6.Weryfikacja modelu MPRD-1 dla dostaw w sferze zaopatrzenia przy rozproszonych dostawcach 8.6.1.Analiza wrażliwości dla modelu MPRD-1 8.7.Weryfikacja modelu MPRD-2 dla dostaw w sferze dystrybucji przy rozproszonych odbiorcach 8.7.1.Analiza wrażliwości dla modelu MPRD-2
Sygnatura czytelni BMW: VI I 247 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148107 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148106 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 123-129.
CZĘŚĆ 1: Analiza stanu wiedzy z zakresu oceny efektywności procesów logistycznych Rozdział 1: Analiza stanu wiedzy w zakresie problematyki oceny efektywności procesów dystrybucji 1.1.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu łańcucha dostaw 1.2.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu realizowanych działań 1.3.Wpływ transponowania celów na działania operacyjne w procesie dystrybucji Rozdział 2: Weryfikacja oczekiwań praktyki biznesowej dotyczących zakresu oceny efektywności procesów dystrybucji Część 2: Opracowanie modelu oceny efektywności procesu dystrybucji Rozdział 1: Określenie podstawowego zakresu analizy efektywności procesu dystrybucji Rozdział 2: Modelowanie efektywności procesów dystrybucji 2.1.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu lokalizacji magazynów 2.2.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu planowania dostaw 2.3.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu planowania i realizacji wydań z magazynu 2.4.Analiza efektywności procesu dystrybucji w ujęciu przepływu informacji CZĘŚĆ 3: Wpływ modelu order to cash na efektywność procesu dystrybucji . 91 Rozdział 1: Podstawowe założenia procesu order to cash 1.1.Specyfika procesu order to cash 1.2.Możliwości usprawnienia procesu order to cash Rozdział 2: Modele zastosowania order to cash 2.1.Modele teoretyczne order to cash 2.2.Preferowane modele zastosowania O2C w praktyce biznesowej 2.2.1.Zidentyfikowane modele referencyjne O2C 2.2.2.Modele O2C z wykorzystaniem systemów informatycznych 2.2.3.Problem identyfikacji korzyści z zastosowania order to cash
Sygnatura czytelni BMW: VI I 102 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 151709 N, 151708 N (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151707 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dokument nadrzędny: Eurologistics.
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Branch banking w Polsce / Anna Szelągowska. - Warszawa : CeDeWu, 2019. - 514 stron : ilustracje, fotografie, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 489-494.
Ewolucja rozwoju branch bankingu 1.1. Definicja branch bankingu 1.2. Lokalizacja placówek banków w świetle teorii konkurencyjności 1.3. Wybrane strategie dystrybucji usług bankowych 1.4. Placówki bankowe jako kanał dystrybucji usług bankowych 1.5. Placówki bankowe jako obiekty napadów 1.6. Dostępność placówek bankowych na świecie w latach 2010-2016 Analiza sieci placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Polsce w latach 2010-2016 2.1. Wybrane determinanty rozwoju i struktura rynku bankowego w Polsce po 1989 roku 2.2. Zmiany liczby placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Polsce w latach 2010-2016 2.3. Lokalizacja placówek banków komercyjnych i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Polsce w latach 2010-2016 2.4. Sieć placówek banków komercyjnych w Polsce w latach 2010-2016 2.5. Sieć placówek banków spółdzielczych w Polsce w latach 2010-2016 2.6. Liczba placówek spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Polsce w latach 2010-2016 Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w makroregionie północno-zachodnim Polski w latach 2010-2016 3.1. Wprowadzenie do metodologii badania sieci placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w siedmiu makroregionach Polski w latach 2010-2016 3.2. Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w województwie zachodniopomorskim w latach 2010-2016 3.3. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Szczecinie 3.4. Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w województwie wielkopolskim w latach 2010-2016 3.5. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Poznaniu 3.6. Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w województwie lubuskim w latach 2010-2016 3.7. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Zielonej Górze 3.8. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Gorzowie Wielkopolskim Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w makroregionie północnym Polski w latach 2010-2016 4.1. Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w województwie pomorskim w latach 2010-2016 4.2. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Gdańsku 4.3. Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w województwie warmińsko-mazurskim w latach 2010-2016 4.4. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Olsztynie 4.5. Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w województwie kujawsko-pomorskim w latach 2010-2016 4.6. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Bydgoszczy 4.7. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Toruniu Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w makroregionie województwa mazowieckiego w latach 2010-2016 5.1. Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w województwie mazowieckim w latach 2010-2016 5.2. Warszawa jako polskie centrum finansowe 5.3. Rozmieszczenie przestrzenne placówek bankowych w Warszawie Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w makroregionie centralnym Polski w latach 2010-2016 6.1. Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w województwie łódzkim w latach 2010-2016 6.2. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Łodzi 6.3. Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w województwie świętokrzyskim w latach 2010-2016 6.4. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Kielcach Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w makroregionie wschodnim Polski w latach 2010-2016 7.1. Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w województwie podlaskim w latach 2010-2016 7.2. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Białymstoku 7.3. Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w województwie lubelskim w latach 2010-2016 7.4. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Lublinie 7.5. Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w województwie podkarpackim w latach 2010-2016 7.6. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Rzeszowie Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w makroregionie południowym Polski w latach 2010-2016 8.1. Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w województwie małopolskim w latach 2010-2016 8.2. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Krakowie 8.3. Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w województwie śląskim w latach 2010-2016 8.4. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Katowicach Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w makroregionie południowo-zachodnim Polski w latach 2010-2016 9.1. Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w województwie opolskim w latach 2010-2016 9.2. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Opolu 9.3. Placówki banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w województwie dolnośląskim w latach 2010-2016 9.4. Rozmieszczenie przestrzenne placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych we Wrocławiu Determinanty rozwoju sieci placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w Polsce w latach 2010-2016 - wyniki badań empirycznych 10.2. Determinanty zmian liczby placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w badanych województwach 10.2.1. Charakterystyka zmiennych wpływających na liczbę placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w badanych województwach 10.2.2. Charakterystyka zmiennych wpływających na gęstość placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych 10.2.3. Determinanty zmian liczby placówek banków komercyjnych w badanych województwach 10.2.4. Determinanty zmian liczby placówek banków spółdzielczych w badanych województwach 10.2.5. Determinanty zmian liczby placówek spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w badanych województwach 10.3. Determinanty zmian liczby placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w badanych powiatach 10.4. Determinanty zmian gęstości placówek banków i spółdzielczych kas oszczędnościowo-kredytowych w badanych powiatach
Sygnatura czytelni BWZ: III D 78
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147692 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5986 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 131-137.
Dla naukowców z obszaru nauk o zarządzaniu i jakości, studentów realizujących przedmioty w obszarze logistyki oraz praktyków.
WPROWADZENIE DO DYSTRYBUCJI Dystrybucja w marketingowo-logistycznej koncepcji działalności przedsiębiorstwa KRYTERIA WYBORU STRATEGII DYSTRYBUCJI Strategia dystrybucji jako element strategii logistycznej PROBLEMY DECYZYJNE W OBSZARZE WYBORU KANAŁÓW DYSTRYBUCJI Definiowanie kanałów dystrybucji Rodzaje kanałów dystrybucji Czynniki wewnętrzne i zewnętrzne wpływające na wybór kanałów dystrybucji Funkcje i kategorie pośredników w kanałach dystrybucji Kryteria wyboru partnerów do współpracy w kanałach dystrybucji - perspektywa producentów i przedsiębiorstw handlowych Budowanie partnerstwa w kanałach dystrybucji Rozwiązywanie konfliktów w kanałach dystrybucji PROJEKT WIELOKANAŁOWEGO SYSTEMU DYSTRYBUCJI NA PRZYKŁADZIE HIPOTETYCZNEGO PRZEDSIĘBIORSTWA Z BRANŻY MOTORYZACYJNEJ Zakres działalności przedsiębiorstwa Strategie dystrybucji dla zestawu wycieraczek przednich szyb samochodowych Propozycja kanałów dystrybucji dla wybranego produktu
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
w opracowaniu: sygn. 155233 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Proces dystrybucji produktów materialnych w gospodarce cyfrowej / Anna M. Zarzycka. - Wydanie I. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza SGH, 2022. - 159, [4] strony : ilustracje, wykres ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 147-159.
Ewolucja dystrybucji produktów w naukach o zarządzaniu Dystrybucja - od funkcji do procesu Dystrybucja w optyce strategicznej Proces biznesowy - definicja, typologia i cechy Wyzwania dla dystrybucji produktów w gospodarce cyfrowej. Rewolucja technologiczna siłą napędową dystrybucji Nowy profil konsumenta Zmieniający się charakter produktu Model procesu dystrybucji produktów w realiach cyfryzacji Model badawczy procesu dystrybucji w gospodarce 4.0 Proces dystrybucji - input a output Struktura wewnętrzna procesu dystrybucji Dominujące atrybuty procesu dystrybucji Proces dystrybucji produktów w polskiej praktyce - badania własne Metodyka badań empirycznych i charakterystyka próby badawczej Operacjonalizacja procesu dystrybucji i wymiarów produktu Analiza procesu dystrybucji produktów polskich producentów Wymiary produktów w polskiej gospodarce przyczynkiem do identyfikacji hybryd produktowych Hybrydy produktowe a specyfika branży i dystrybucji Od wymiarów produktu materialnego do jego hybryd Hybryda nr 1 - gry komputerowe Hybryda nr 2 - muzyka Hybryda nr 3 - meble Hybryda nr 4 - soki Hybryda nr 5 - produkty mięsne Interakcje pomiędzy hybrydami produktu a składowymi procesu dystrybucji
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 57
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6536 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności