Segmentacja rynku
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(27)
Forma i typ
Artykuły
(19)
Książki
(8)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(4)
Magazyn
(1)
Autor
Bogacz Paweł
(1)
Cybulska Alicja
(1)
Czyżewski Piotr
(1)
Dunbar Ian
(1)
Dworak Janusz (1955- )
(1)
Dziekoński Michał
(1)
Gołębicka Anna
(1)
Grzesiowski Maciej
(1)
Guzek Michał
(1)
Jastrzębski Wojciech
(1)
Kaczmarek Mirosława
(1)
Kamińska Agnieszka
(1)
Kałowska Dorota
(1)
Kozielski Robert
(1)
Limański Andrzej
(1)
Massalski Marek
(1)
Mazurek-Łopacińska Krystyna
(1)
McDonald Malcolm
(1)
Siemieniako Dariusz
(1)
Smektalski Albert
(1)
Styś Monika
(1)
Szuty Marcin
(1)
Tarka Piotr
(1)
Tkaczyk Paweł
(1)
Trawka Dominika
(1)
Uciechowska Bożena
(1)
Wadas Krzysztof
(1)
Wicher Adam
(1)
Woźniak Tadeusz
(1)
Łuczkiewicz Grzegorz
(1)
Źródło Małgorzata
(1)
Żurawik Barbara
(1)
Żurawik Wojciech (1946- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(16)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(27)
Język
polski
(27)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Segmentacja rynku
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(19)
27 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Rozprawy, Monografie = Dissertations, Monographs / [Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica], ISSN 0867-6631 ; 331)
Tytuł równoległy: Segmentation process of the market of individual customers of hard coal in Poland for the needs of building an effective distribution system.
Bibliografia, netografia na stronach 353-[359].
1.Marketing w łańcuchu wartości przedsiębiorstwa 2.1.Miejsce i rola marketingu w tworzeniu wartości przedsiębiorstwa 2.2.Marketing relacyjny podstawową metodą zwiększania zysku przedsiębiorstwa 3.Segmentacja rynku pierwszym etapem marketingu relacyjnego 3.1.Rola i wybór typów segmentacji 3.2.Dystrybucja jednym z fundamentalnych elementów strategii marketingowej przedsiębiorstwa 4.Rola i stan badań segmentacyjnych na rynku odbiorców indywidualnych w aspekcie sytuacji na polskim rynku węgla kamiennego 4.1.Sytuacja na rynku węgla kamiennego w Polsce jako determinanta działań marketingowych przedsiębiorstwa górniczego 4.2.Niespójne definiowanie pojęcia „odbiorca indywidualny" 4.3.Dotychczasowe badania segmentacyjne w zakresie odbiorców indywidualnych 5.Aktualne strategie dystrybucji i logistyki stosowane przez przedsiębiorstwa górnicze z sektora górnictwa węgla kamiennego w stosunku do segmentu odbiorców indywidualnych i marketingowe wyniki ich funkcjonowania 5.1.Obecne strategie dystrybucji i logistyki stosowane przez przedsiębiorstwa górnicze 5.2.Niewykorzystane możliwości producentów węgla kamiennego wynikające z braku kompleksowej segmentacji rynku oraz z obecnej strategii dystrybucji 6.Metodyka segmentacji rynku na potrzeby budowy systemu dystrybucji węgla kamiennego dla odbiorców indywidualnych w Polsce 6.1.Algorytm prowadzenia segmentacji rynku odbiorców indywidualnych 6.2.1.Pomiar rynku 6.2.1.1.Pomiar wielkości rynku 6.2.1.2.Pomiar pojemności rynku 6.2.2.Ocena atrakcyjności poszczególnych części rynku 6.2.3.Wybór koncepcji obsługi dystrybucyjnej oraz logistycznej poszczególnych części rynku 7.Przykład zastosowania proponowanej metody segmentacji rynku odbiorców indywidualnych w Polsce 7.1.Wyniki pomiaru rynku odbiorców indywidualnych w Polsce 7.1.1.Wyniki pomiaru wielkości rynku 7.1.2.Wyniki pomiaru pojemności rynku 7.1.2.1.Wyniki pomiaru rocznego zużycia węgla kamiennego 7.1.2.2.Analiza cen węgla kamiennego w składach węglowych 7.1.2.3.Wyniki pomiaru pojemności ilościowej rynku 7.1.2.4.Wyniki pomiaru pojemności wartościowej rynku 7.2.Wyniki oceny atrakcyjności poszczególnych części rynku 7.3.Wybór koncepcji obsługi dystrybucyjnej oraz logistycznej poszczególnych części rynku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145918 LE (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Inżynieria marketingowa / Janusz Dworak. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2021. - 225 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 213-221.
Dla menedżerów, studentów, dydaktyków.
TEORETYCZNE ASPEKTY INŻYNIERII MARKETINGOWEJ Zastosowanie emergencji w procesie generowania innowacji. Charakterystyka emergencji Przesłanki implementacji emergencji do inżynierii marketingowej Klasyfikacja zjawisk emergentnych w przedsiębiorstwie Metodyka badań w inżynierii marketingowej Sposoby prowadzenia badań w inżynierii marketingowej Metodyczność i proces badań w inżynierii marketingowej Instrumenty inżynierii marketingowej Konceptualizacja problemu marketingowego i operacjonalizacja wyników badań Socjologiczne aspekty działań marketingowych Charakterystyka analizy transakcyjnej w kontekście działań marketingowych Istota supremacji (prymatów) w inżynierii marketingowej Nowa segmentacja klientów Socjologiczna perspektywa w inżynierii marketingowej Badania relacji w przedsiębiorstwie Rodzaje relacji Typy relacji marketingowych Pomiar efektywności relacji Optymalne miejsca rozwoju firmy - atraktory rynkowe Grupy emergentne w przedsiębiorstwie Kapitał intelektualny w tworzeniu grup emergentnych Wykorzystania kapitału intelektualnego przez grupy emergentne Zasady tworzenia grup emergentnych Rola facylitatora w tworzeniu gryp emergentnych Badania w inżynierii marketingowej Typy badań emergentnych i przykłady ich wykonywania Wizualizacja wyników badań Badania modalne Modelowanie w inżynierii marketingowej Model oparty na wskaźnikach maksymalnych minimalnych i średniej w branży Wykorzystanie anamorfozy w inżynierii marketingowej Model segmentacji klientów Rozszerzony model analizy SWOT Wizualizacja trajektorii przedsiębiorstw Dynamiczna wizualizacja wskaźników Model oceny stanu środowiska, w którym funkcjonuje przedsiębiorstwo Analiza wektorowa przedsiębiorstwa Kreatory jakościowe w inżynierii marketingowej Forma zarządzania jako bodziec kreowania innowacji Rozważania filozoficzne jako kreator innowacji Kognitywistyka w kreowaniu innowacyjnych rozwiązań Analogia jako kreator zjawisk emergentnych Oksymorony i antonim jako kreatory zjawisk emergentnych Bariery ograniczające powstawanie zjawisk emergentnych LEKSYKON INŻYNIERII MARKETINGOWEJ Przykłady prezentacji pojęć marketingowych Badania ankietowe Diagnoza marketingowa Informacja marketingowa Innowacje marketingowe Koncepcja marketingowa Konceptualizacja problemu Kwant marketingowy Profilaktyka marketingowa Operacjonalizacja marketingowa Projekt marketingowy Triangulacja marketingowa
WE0322n
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 298 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 40
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151825 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6427 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Opisowe kryteria segmentacji klientów / Mirosława Kaczmarek. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 4, s.7-11. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Własny styl opakowań / Dorota Kałowska. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 4, s.24-26. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 112040 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Plany sprzedaży / Marek Massalski. W: Marketing w Praktyce. 2008, nr 4, s.80-82. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 406-424.
ROZDZIAŁ t. Tendencje rozwoju konsumpcji jako przesłanka działań marketingowych 1.1.Megatrendy wyznacznikami przyszłych zachowań konsumentów 1.1.1.Podstawowe uwarunkowania i rodzaje megatrendów w rozwoju konsumpcji 1.1.2.Procesy demograficzne nowym wyzwaniem dla marketingu 1.1.3.Czynniki technologiczne w kształtowaniu zachowań konsumenckich 1.1.4.Uwarunkowania ekonomiczne zmian w zachowaniach konsumenckich 1.1.5.Uwarunkowania społeczno-kulturowe - tendencje zmian wartości konsumpcyjnych 1.2.Pokolenia konsumentów - wartości, postawy, zachowania we współczesnym świecie 1.3.Cechy nowego konsumenta 1.4.Etnocentryzm i globalizacja konsumpcji 1.4.1.Globalizacja w aspekcie wpływu na zachowania konsumentów 1.4.2.Podstawy etnocentryzmu konsumenckiego a rozwój marketingu globalnego 1.5.Postmodernizm w konsumpcji i jego implikacje marketingowe 1.5.1.Cechy postmodernizmu jako etapu w rozwoju społeczno-ekonomicznym 1.5.2.Prawidłowości konsumpcji postmodernistycznej 1.5.3.Wpływ zmian technologicznych i społecznych na konsumpcję i marketing ROZDZIAŁ 2. Produkt i jego atrybuty jako uwarunkowania zachowań konsumentów 2.1.Produkt jako uwarunkowanie procesu decyzyjnego konsumenta 2.1.1.Preferowane cechy i asortyment produktów 2.1.2.Reakcje konsumentów wobec nowych produktów 2.1.3.Dyfuzja innowacji na polskim rynku 2.2.Oczekiwania konsumentów dotyczące opakowań 2.3.Rola marki w procesie decyzyjnym konsumenta 2.3.1.Wybór marki przez konsumenta 2.3.2.Lojalność wobec marki 2.3.3.Wyniki badania wrażliwości i lojalności konsumentów wobec marki 2.4. Cena jako uwarunkowanie decyzji rynkowych konsumentów 2.4.1.Prawidłowości zachowań konsumentów pod wpływem cen 2.4.2.Strategie postępowania polskich konsumentów wobec cen ROZDZIAŁ 3. Zachowania konsumentów pod wpływem marketingowych form dystrybucji i promocji 3.1.Postępowanie konsumenta w procesie wyboru formy dystrybucji 3.1.1.Wybór przez konsumenta formy dystrybucji 3.1.2.Czynniki wpływające na postępowanie konsumenta przy dokonywaniu zakupów 3.1.3.Przesłanki realizowania zakupów w różnych rodzajach sieci handlowych 3.1.4.Korzystanie przez konsumentów z form sprzedaży bezpośredniej 3.2.Reakcje konsumentów na działania promocyjne 3.2.1.Mechanizm reagowania odbiorców na przekazy reklamowe 3.2.2.Zewnętrzne czynniki określające percepcję przekazu komunikacyjnego 3.2.3.Wrażliwość konsumenta na promocję sprzedaży 3.2.4.Zachowania rynkowe konsumentów pod wpływem środków promocji ROZDZIAŁ 4. Segmenty rynku konsumpcyjnego i ich znaczenie w polityce produktu i ceny 4.1.Podział rynku na segmenty 4.1.1.Charakterystyki konsumentów w zespole kryteriów segmentacji 4.1.2.Style życia konsumentów i ich rola w wyznaczaniu segmentów rynku 4.1.3.Behawioralne kryteria segmentacji rynku 4.2.Strategie pozycjonowania dostosowane do reguł postępowania konsumentów 4.3.Konsument w polityce rozwoju nowego produktu 4.4.Przesłanki polityki cenowej przedsiębiorstwa ROZDZIAŁ 5. Konsument w centrum marketingowej strategii dystrybucji i komunikacji 5.1. Kształtowanie strategii dystrybucji i poziomu obsługi klienta 5.1.1.Wpływ wymagań konsumentów na decyzje dotyczące intensywności dystrybucji 5.1.2.Trend omnichannel w zachowaniach konsumentów 5.1.3.Relacje między sprzedawcą a nabywcą 5.1.4.Przykłady działań służących podwyższaniu poziomu obsługi klienta 5.2. Komunikowanie się przedsiębiorstwa z rynkiem 5.2.1. Rola społeczno-kulturowych uwarunkowań zachowań konsumenckich w tworzeniu przekazu reklamowego 5.2.2. Wpływ wewnętrznych uwarunkowań postępowania konsumenta na przekaz komunikacyjny 5.3. Stosowanie form komunikacji online 5.3.1.Znaczenie technologii internetowej w kształtowaniu form komunikacji z konsumentami 5.3.2.Reklama kontekstowa i behawioralna - w kierunku większej skuteczności odziaływania na konsumentów ROZDZIAŁ 6. Konsument w kreowaniu wartości 6.1.Model współtworzenia wartości z aktywną rolą konsumentów 6.2.Formy aktywności konsumentów w tworzeniu innowacji 6.3.Udział konsumentów w realizowaniu zadań o charakterze społecznym we współpracy z instytucjami publicznymi 6.4.Konsumpcja kolaboratywna jako bodziec rozwoju nowych modeli biznesowych przedsiębiorstw 6.4.1.Cele i mechanizmy konsumpcji kolaboratywnej 6.4.2.Konsumpcja kolaboratywna jako forma sharing economy 6.4.3.Konsumpcja kolaboratywna a modele biznesowe przedsiębiorstw ROZDZIAŁ 7. Nowe koncepcje zarządzania i marketingu związane z klientem 7.1.Customer Knowledge Management jako wyzwanie w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.1.1.Customer Knowledge Management - założenia i obszary zarządzania wiedzą konsumenta 7.1.2.Zasady, etapy kształtowania i style Customer Knowledge Management 7.2.Customer Engagement Marketing - strategie pobudzania zaangażowania potencjalnych klientów 7.2.1.Mechanizmy i instrumenty kształtowania zaangażowania konsumentów 7.2.2.Efekty Customer Engagement Management 7.3.Podstawowe orientacje strategiczne w kształtowaniu zaangażowania i więzi przedsiębiorstwa z klientem 7.4.Satysfakcja klientów jako kluczowa zmienna w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.4.1.Zasady i mechanizmy kształtowania satysfakcji 7.4.2.Metody pomiaru satysfakcji klientów 7.4.3.Kierunki wykorzystania wskaźników satysfakcji klientów w zarządzaniu przedsiębiorstwem 7.5.Programy kształtowania lojalności klientów 7.6.Uwarunkowania i kierunki działań służących umieszczeniu klienta w centrum strategii przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 294 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 151080 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6361 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Market Segmentation : How to Do It, How to Profitfrom It.
Indeks.
Dla kadry zarządzającej firm, menedżerów i pracowników działów marketingu oraz studentów zarządzania.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106413 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Rozprawy Naukowe / Politechnika Białostocka ISSN 0867-096X ; Nr 72)
Bibliogr.s. 127 - 132
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 989 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Konsument bez metryki / Monika Styś. W: Marketing w Praktyce. 2006, nr 6, s.10-12. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności