Kozielski Robert
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(36)
Forma i typ
Artykuły
(30)
Książki
(6)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Kozielski Robert
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(23)
2000 - 2009
(13)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(7)
Marka
(6)
Branding
(5)
Komunikacja marketingowa
(5)
Strategia marki
(4)
Trendy marketingowe
(4)
Innowacje w marketingu
(3)
Kreatywność w marketingu
(3)
Przewaga konkurencyjna
(3)
Strategia marketingowa
(3)
Zarządzanie
(3)
Badania marketingowe
(2)
Branding emocjonalny
(2)
Experiential marketing
(2)
Komunikacja wewnętrzna
(2)
Marketing doświadczeń
(2)
Marketing lateralny
(2)
Marketing relacji
(2)
Metodologia badań
(2)
Myślenie kreatywne
(2)
Pomiar działań marketingowych
(2)
Segmentacja demograficzna
(2)
Strategia cenowa
(2)
Strategia firmy
(2)
Strategia konkurencji
(2)
Strategia rynkowa
(2)
Sukces
(2)
Twórcze myślenie
(2)
Wskaźniki marketingowe
(2)
Zarządzanie marką
(2)
Analiza konkurencyjności
(1)
Analiza rynku
(1)
Analiza ryzyka
(1)
Badania rynkowe
(1)
Badania rynku
(1)
Badanie reklamy
(1)
Biznes internetowy
(1)
Budowanie marki
(1)
Błędy badań marketingowych
(1)
Ceny
(1)
Certyfikat wiedzy
(1)
Decyzje
(1)
Decyzje strategiczne
(1)
Działania antykryzysowe
(1)
Edukacja marketingowa
(1)
Gender marketing
(1)
Gospodarka oparta na wiedzy
(1)
Innowacje produktowe
(1)
Insight
(1)
Kapitał intelektualny
(1)
Kapitał marki
(1)
Kariera zawodowa
(1)
Knowledge management
(1)
Kobiety w marketingu
(1)
Kompetencje lidera
(1)
Komunikacja biznesowa
(1)
Konkurencyjność firm
(1)
Konsumenci seniorzy
(1)
Kryzys
(1)
Kryzys gospodarczy
(1)
Lider
(1)
Lojalność klientów
(1)
Marketing dziecięcy
(1)
Marketing internetowy
(1)
Marketing płci
(1)
Marketing wewnętrzny
(1)
Marki kultowe
(1)
Metoda ROI
(1)
Metoda co-creation
(1)
Metoda design thinking
(1)
Metody pomiaru
(1)
Metody testowania cen
(1)
Myślenie projektowe
(1)
Młodzi konsumenci
(1)
Nowe podejście
(1)
Obsługa klientów
(1)
Ocena marketingu
(1)
Orientacja na klienta
(1)
Podejmowanie decyzji
(1)
Polityka cenowa
(1)
Pomiar efektywności
(1)
Pomiar lojalności
(1)
Pomiar skuteczności reklamy
(1)
Postawy konsumenta
(1)
Potrzeby klientów
(1)
Pozycjonowanie marki
(1)
Praca zespołowa
(1)
Prognozy gospodarcze
(1)
Prognozy rynkowe
(1)
Promocje cenowe
(1)
Prosumeryzm
(1)
Przedsiębiorstwa
(1)
Psychologia konsumenta
(1)
Relacje z klientami
(1)
Relacje z klientem
(1)
Rentowność produktów
(1)
Rozwój innowacyjności
(1)
Rynek sprzedaży
(1)
Ryzyko marketigowe
(1)
Segmentacja konsumentów
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręcznik
(4)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(30)
36 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gdy fortuna kołem się toczy / Joanna Drezner, Robert Kozielski. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 1 , s.18-21. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 255-272.
Dla studentów zarządzania i marketingu w zakresie przedmiotów: e-marketing, e-commerce, nowoczesne koncepcje w marketingu, nowoczesne technologie w marketingu, nowoczesne koncepcje zarządzania marketingowego, komunikacja marketingowa.
1.Transformacja cyfrowa - implikacje dla marketingu (Grzegorz Mazurek) 1.1.Cyfrowa transformacja 1.2.Marketing a cyfrowa transformacja 1.3.Marketing a technologia 1.3.1.Technologie mobilne 1.3.2.Internet Rzeczy 1.3.3.Media społecznościowe 1.3.4.Sztuczna inteligencja 1.4.Marketing a metody zarządzania 1.5.Marketing a organizacja działań 1.6.Przyszłość marketingu 2.Sukces w czasach rewolucji cyfrowej [Robert Kozielski) 2.1.Przekleństwem jest żyć w ciekawych czasach 2.2.Czwarta rewolucja przemysłowa - w kierunku zmiany zasad konkurowania 2.3.Źródła sukcesu organizacji - analiza podejść - elementy wspólne i odróżniające 2.4.Czterolistna koniczyna - sukces w epoce cyfrowej 3. Homo Cyber Oeconomicus - nowy wymiar zachowań konsumenckich (Bogdan Gregor, Dominika Kaczorowska-Spychalska) 3.1.Konsument wobec technologii cyfrowych 3.2.Homo Cyber Oeconomicus - w kierunku przyszłości 3.3.Ekosystem cyfrowych interakcji 4.Architektura systemu komunikacji wirtualnej - uwarunkowania i wyzwania [Jan W. Wiktor) 4.1.Komunikacja marketingowa a paradygmat technologii cyfrowej i społeczeństwa sieci - uwarunkowania i zależności 4.2.Model komunikacji marketingowej w przestrzeni wirtualnej i cechy komunikacji on-line 4.3.Elementy architektury systemu komunikacji wirtualnej – funkcje i instrumenty 4.4.Metodyczne aspekty oceny komunikacji wirtualnej – elementy web-analityki 4.4.1.Zasady i kryteria ewaluacji strony firmowej 4.4.2.Ocena komunikacji w serwisach społecznościowych 4.4.3.Wskaźniki pomiaru skuteczności reklamy w sieci 4.4.4.Analiza ruchu w serwisie - Google Analytics 4.5.Strategiczne wyzwania wobec komunikacji marketingowej 5.Marka w procesie kreowania wartości na rynku 4.0 (Henryk Mruk) 5.1.Marka i jej istota na rynku 4.0 5.2.Nowe trendy w zachowaniach konsumentów 5.3.Nazwa i jej znaczenie na rynku 4.0 5.4.Pozycjonowanie marki na rynku 4.0 5.5.Wartości tworzą pozycję marki 5.6.Tożsamość oraz wizerunek marki 5.7.Marka osobista sposobem budowania marki przedsiębiorstwa 5.8.Lokalizacja marki na rynku 4.0 6.Badania marketingowe - nowe paradygmaty i metody w gospodarce cyfrowej [Krystyna Mazurek-Łopacińska) 6.1.Badania jakościowe w przestrzeni realnej i wirtualnej 6.1.1.Formy i techniki wywiadów 6.1.2.Podejście kulturowe w badaniach postaw i zachowań konsumenckich 6.1.3.Wykorzystanie technologii mobilnej w analizie psychograficznej 6.2.Analityka internetowa w badaniu zachowań nabywczych internautów 6.2.1. Multi-channel i Multiscreening w analityce internetowej 6.3.Rola technologii informacyjnych i komunikacyjnych w pozyskiwaniu wiedzy od klientów i kreowaniu innowacji 6.4.Big Data w analityce marketingowej 6.4.1.Cele i kierunki zastosowań 6.4.2.Big Data w podstawowych obszarach marketingu 6.5.Consumer Intelligence w pozyskiwaniu i analizie danych marketingowych 6.6.Rola kokpitów menedżerskich w badaniach marketingowych 6.7.Kierunki zastosowań analityki marketingowej 6.7.1.Wykorzystywanie analityki w obszarach decyzji marketingowych 6.7.2.Wyzwania dla przedsiębiorstw w stosowaniu analityki marketingowej 7.Market Intelligence a decyzje menedżerskie we współczesnej organizacji (Bogdan Gregor, Magdalena Kalińska-Kula) 7.1.Uwarunkowania otoczenia współczesnego biznesu 7.2.Konkurencyjność współczesnej organizacji 7.3.Rola wiedzy i informacji w zarządzaniu inteligentną organizacją 7.4.Miejsce i znaczenie Market Intelligence w dobie gospodarki opartej na wiedzy 7.5.Wykorzystanie Market Intelligence dla wsparcia decyzji menedżerskich - w świetle wyników badań własnych 8. Koncepcja oraz kierunki rozwoju zintegrowanego zarządzania innowacjami (Andrzej Pomykalski) 8.1.Przesłanki i kierunki zmian 8.2.Istota innowacji 8.3.Charakterystyka aktywności innowacyjnej przez osiągane wyniki 8.4.Zarządzanie innowacjami 8.5.Zarządzanie sieciowe innowacjami 9. Oczami praktyków 9.1.Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje (Artur Maciorowski) 9.1.1. Trendy w digital marketingu. Internetowe makrorewolucje i mikroewolucje 9.1.2.Makrotrendy - rewolucja technologii 9.1.3.Mikrotrendy 9.2.Deep Learning - przywitaj się z Golemem (Lech C. Król) 9.2.1.Duch w maszynie 9.2.2.Dane 9.2.3.Algorytmy 9.2.4.Sprzęt 9.2.5.SISO 9.2.6.Mechaniczny Turek czy Golem? 9.2.7.Telefon od Absolutu 9.3. Trzy wymiary marketera - co współczesny marketer wiedzieć powinien? (Mariusz Ludwiński)
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 248 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146641 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biznes)
Na s. internet. wydaw. odmienna nazwa serii: Dla Liderów Biznesu.
Bibliogr. s. [189]-193. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI F 2 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 132792 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Co się zmieni w biznesie ? / Robert Kozielski. W: Marketing w Praktyce. 2010, nr 1, s. 42-45. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2010
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kobiety na rynku / Robert Kozielski. W: Personel i Zarządzanie. 2007, nr 6, s.24-27. - Warszawa : INFOR, 2007
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności