Komunikacja wewnętrzna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(93)
Forma i typ
Artykuły
(75)
Książki
(17)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(19)
dostępne
(10)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(9)
Biblioteka WWFiF
(2)
Magazyn
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(6)
Rostek Roman
(4)
Guryn Halina
(3)
Gayer Bartosz
(2)
Gojtowska Maja
(2)
Jaworska Dorota
(2)
Klimek-Michno Katarzyna
(2)
Kocoń Paweł
(2)
Kozielski Robert
(2)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(2)
Kurda Wojciech
(2)
Olsztyńska Agnieszka
(2)
Adamus-Matuszyńska Anna
(1)
Andrzejczyk Marcin
(1)
Barowicz Przemysław
(1)
Bartczak Iwona
(1)
Berłowski Przemysław
(1)
Bieda Monika
(1)
Borowiak Kamil
(1)
Buczkowski Krzysztof
(1)
Carnegie Dale (1888-1955)
(1)
Cholawo Bartosz
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Collins-Sussman Ben
(1)
Dobosz Arkadiusz
(1)
Drezner Joanna
(1)
Drzewiecki Aleksander
(1)
Fałek Zbigniew
(1)
Fitzpatrick Brian W
(1)
Gadomska-Dzięcioł Paulina
(1)
Gajewska Ilona
(1)
Gavlas Ales
(1)
Gehm Theo (1956- )
(1)
Godlewski Kacper
(1)
Grabus Małgorzata
(1)
Grzegory Edyta
(1)
Herman Tina
(1)
Hermaniuk Tomasz
(1)
Iwankiewicz Maciej
(1)
Jabłoński Tomasz
(1)
Jabłoński Wojciech
(1)
Kamieński Janusz
(1)
Kamińska Katarzyna
(1)
Kandefer Urszula
(1)
Karpowicz Ewa
(1)
Kenawy Mohamed
(1)
Kiembłowski Piotr
(1)
Knaflic Cole Nussbaumer
(1)
Kosycarz Marek
(1)
Kudra Wojciech
(1)
Kukiełka-Pucher Dominika
(1)
Kuzior Aleksandra
(1)
Lewandowski Michał
(1)
Ludwiński Mariusz
(1)
Mazurczyk Robert
(1)
Mazurek Grzegorz
(1)
Moszyński Witold
(1)
Młotek Maria
(1)
Ostrovskij Abram S
(1)
Pindelski Mikołaj
(1)
Potocki Arkadiusz
(1)
Quirke Bill (1954- )
(1)
Radosławska Joanna
(1)
Rewers Leszek
(1)
Roszak Katarzyna
(1)
Rypina-Cywińska Ewelina
(1)
Rzemieniak Magdalena Lidia
(1)
Rzepka Beata (1978- )
(1)
Sachsenmeier Ingeborg (1957- )
(1)
Sekuła Zofia
(1)
Sikora Tadeusz
(1)
Skałecka Natasza
(1)
Smolarek Tomasz
(1)
Sońta Monika
(1)
Stankiewicz Janina (1944- )
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Syguła Agnieszka
(1)
Szczepanik Rafał
(1)
Szmalec Sylwia
(1)
Szwed-Piestrzeniewicz Paulina
(1)
Szybińska Maria
(1)
Trębecki Jacek
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Warner Tony
(1)
Wierzbicki Adam
(1)
Winkler Renata
(1)
Wojtaś-Jakubowska Anita
(1)
Wyganowska Małgorzata
(1)
Wypych Małgorzata
(1)
Wójcicki Marcin
(1)
Zaborek Michał
(1)
Zaręba Paulina
(1)
Zgliczyński-Cuber Tomasz
(1)
Łaszyn Adam
(1)
Ługowska Katarzyna
(1)
Łukaszczyk Zygmunt
(1)
Świerkocki Marcin
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Żeliński Jarosław
(1)
Żuber Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(51)
2000 - 2009
(33)
1990 - 1999
(3)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(91)
Niemcy
(1)
Rosja
(1)
Język
polski
(90)
angielski
(1)
niemiecki
(1)
rosyjski
(1)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Programiści
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Komunikacja wewnętrzna
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
2006
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(6)
Poradnik
(4)
Opracowanie
(3)
Podręcznik
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Monografia
(1)
Podręczniki
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(9)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(75)
93 wyniki Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nowy model w Alior Banku / Paweł Berłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2015, nr 4, s.42-45. - Warszawa : INFOR, 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przekaz bez zakłóceń / Kamil Borowiak, Mohamed Kenawy. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 4, s.18-21. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przejrzyste infozmiany / Krzysztof Buczkowski. W: Manager. 2004, nr 6, s.28-31. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Nazwa tłumacza ze strony redakcyjnej.
Tytuł oryginału: Communicating your way to success.
U góry okładki: Zdolność komunikowania się z ludźmi i przekonywania ich do swoich racji decyduje o Twoim sukcesie.
U dołu okładki: Autor książki : Jak zdobyć przyjaciół i zjednać sobie ludzi.
Komunikacja to proces przebiegający w dwóch kierunkach (11) Rozdział 1. Skuteczne prezentowanie innym swoich pomysłów (15) Czy przesłanie rzeczywiście zostało zrozumiane? (16) Czy przesłanie zostało zaakceptowane? (17) Zaplanuj swoją wypowiedź (18) Zapoznaj się z tematem (18) Uwzględnij to, kim są Twoi słuchacze (19) Kwestia wyraźnego mówienia (20) Mowa ciała (20) Postawa (21) Kontakt wzrokowy (22) Wizualizuj przesłanie (22) Nie ograniczaj się do mówienia - pokaż! (23) Wyrażaj się w obrazowy sposób podczas rozmów telefonicznych (24) Przedstawiaj przyszłość w formie obrazów (25) Bariery utrudniające bezproblemową komunikację (25) Sprawdź słuszność swoich założeń (26) Przyjrzyj się swojemu nastawieniu (26) Zwracaj uwagę na opinie przyjęte z góry (26) Uprzedzenia i tendencyjność obu stron biorących udział w komunikacji (27) Zdawaj sobie sprawę z własnego stanu emocjonalnego (28) Kanały komunikacyjne: zakłócenia pojawiające się między nadawcą a odbiorcą (29) Korzystaj z informacji zwrotnych (30) Przydzielanie zadań (31) Planowanie przydziałów (31) Przekazywanie informacji dotyczącej przydziału (32) Tworzenie planu działania (33) Kontrola (33) Rola dyplomacji i taktu (34) Zdobądź zaufanie swoich podwładnych (36) Rozdział 2. Sztuka dobrej konwersacji (39) Jakie są cechy osoby, która dobrze sobie radzi ze sztuką konwersacji? (40) Okaż serdeczność (41) Liczy się nie tylko to, co mówisz, lecz także to, jak mówisz (42) Rozwijaj umiejętność konwersacji (42) Okazuj innym szczere zainteresowanie (45) Zachowuj się taktownie (46) Poznawaj i zapamiętuj imiona oraz nazwiska (48) Dowiedz się czegoś o drugiej osobie (49) Style prowadzenia konwersacji (50) Nasza osobowość a rozmowy telefoniczne (52) Twoje nastawienie (53) Taktyka odbierania rozmów telefonicznych (53) Taktyka stosowana w przypadku dzwonienia do kogoś (54) Small talk, czyli rozmowa o niczym (55) Jak stać się lepszym słuchaczem? (56) Lista kontrolna dotycząca skuteczności podczas konwersacji (56) Rozdział 3. Słuchaj! Słuchaj! Słuchaj! (61) Jak zostać aktywnym słuchaczem? (62) Sześć strategii, dzięki którym zostaniesz lepszym słuchaczem (63) Siedem typów słuchaczy (66) Obserwuj mowę ciała (68) Nie istnieje coś takiego jak uniwersalna mowa ciała (69) Analizuj sposób, w jaki poszczególne osoby używają komunikatów pozawerbalnych (71) Sprzężenie zwrotne (72) Jak został odebrany dany komunikat? (73) Zadawaj pytania (74) Zwracaj uwagę na sygnały pozawerbalne (74) Gdy to Ty jesteś odbiorcą (75) Rozdział 4. Przemawianie z pewnością siebie i przekonaniem (77) Przygotowanie - pierwszy krok do tego, by wygłaszać udane przemowy (78) Przygotowywanie przemówienia na nieznany temat (79) Magiczny przepis na dynamiczne przemówienia (81) Zdarzenie (81) Działanie (sedno sprawy) (82) Korzyść (82) Opisywanie sytuacji z perspektywy słuchaczy (82) Jak przygotowywać i wygłaszać przemowy (83) Zwiększ wyrazistość opisywanego zdarzenia (84) Pięć kroków, by nauczyć się lepszej wymowy (85) Popraw sposób mówienia (86) Przezwyciężanie zaburzeń mowy (87) Kluczową kwestią jest intonacja (88) Wybierz odpowiednie tempo (88) Kontroluj natężenie głosu (88) Dwanaście wskazówek pozwalających zaskarbić sobie sympatię słuchaczy (89) Przedstawianie mówcy i dziękowanie mu (94) Przygotowywanie się do przedstawienia mówcy (95) Przedstawianie siebie (95) Dziękowanie mówcy (96) Rozdział 5. Jak ciekawie wygłaszać prezentacje skierowane do grup (99) Kim są Twoi słuchacze? (100) Wiedza (100) Kompetencje (101) Doświadczenie (101) Potrzeby (101) Pragnienia (101) Cele (102) Jaki jest cel? (102) Przekonanie publiczności (102) Przekazanie informacji (103) Zmotywowanie (103) Zapewnienie rozrywki (103) Jakie jest przesłanie wystąpienia? (103) Zadbaj o swoją wiarygodność (104) Rozpoczynanie prezentacji (104) Przesłanie (107) Dzięki dowodom możesz pokonać wątpliwości (107) Kończenie prezentacji (108) Czas przeznaczony na zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi (109) Rozpoczynanie czasu przeznaczonego na zadawanie pytań (110) Jak zakończyć czas przeznaczony na zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi? (111) Użycie pomocy wizualnych (111) Rodzaje pomocy wizualnych (113) Konspekty (115) Rozdział 6. Jak wyciągnąć maksimum korzyści z dyskusji? (119) Dwanaście zasad pozwalających z wdziękiem nie zgadzać się z rozmówcą (121) Rozwiązywanie problemów (127) Dokładne określenie problemu (127) Jakie są przyczyny problemu? (128) Opracuj kilka potencjalnych rozwiązań (129) Wybierz najlepsze rozwiązanie (129) Przejdź do działania (130) Kontrola (131) Skargi klientów (131) Radzenie sobie z osobami o negatywnym nastawieniu (134) Zatrzymaj się! Popatrz! Posłuchaj! (134) Negatywne osobowości (135) Dąż do rozwiązań, na których zyskają wszyscy zainteresowani (136) Rozdział 7. Jak sprawić, by zebrania były bardziej konstruktywne? (139) Wyznacz jasne i zrozumiałe cele (140) Radzenie sobie z nieporozumieniami (141) Raporty komisji (142) Jak zadbać o skuteczne działanie komisji? (143) Ogranicz liczbę osób biorących udział w spotkaniu (143) Stwórz harmonogram, a potem się go trzymaj (144) Nakłoń wszystkich do działania (145) Nie próbuj zdominować spotkania (145) Kontroluj osoby, które mają skłonność do gadulstwa (146) Zakończ w wyrazisty sposób (147) Zadbaj o stworzenie protokołu (147) Posiedzenia w organizacjach wolontariackich (147) Jak w uprzejmy sposób wyrażać sprzeciw? (148) Lista kontrolna pozwalająca ocenić spotkanie (149) W jaki sposób możesz wyciągnąć maksimum korzyści ze spotkań, w których uczestniczysz? (151) Jak postępować, gdy bierzesz udział w spotkaniach zewnętrznych? (153) Przygotuj się do spotkania (154) Zawieraj nowe znajomości (154) Zachowaj otwarty umysł (154) Wykaż się tolerancją (155) Rób notatki (155) Zachowaj jedną kartkę na wyjątkowo interesujące spostrzeżenia (155) Zadawaj pytania (155) Zabieraj głos w czasie zebrań (156) Zacznij stosować nową wiedzę (157) Rozdział 8. Przedstaw to na piśmie (159) Zanim zaczniesz pisać, przemyśl swoje przesłanie (160) W jaki sposób uporządkować wiadomość? (161) Zadbaj o to, by sporządzony przez Ciebie dokument był kompletny, zwięzły i jasny (162) Unikaj żargonu (162) Używaj krótkich, dobitnych zdań (163) Przejdź do rzeczy (163) Mów do czytelnika (164) Korzystaj z bezpośrednich pytań (164) Pisz tak, jak mówisz (164) Używaj zwięzłych, chwytliwych zdań (165) Nadaj listom ludzki wydźwięk (165) Zadbaj o to, by e-maile i notatki zapadały w pamięć (166) Zwracaj uwagę na gramatykę i ortografię (167) Kończenie listu (168) Radzenie sobie z korespondencją przychodzącą (169) Przeczytaj list lub notatkę tylko raz, po czym od razu przejdź do działania (170) Nie odpowiadaj na notatkę kolejną notatką (170) Przekaż komuś pełnomocnictwo do odpowiadania na korespondencję (171) Wyrzuć to, co zbędne (171) Gwałtowny wzrost popularności poczty elektronicznej (172) Zadbaj o to, by e-maile były ciekawe, pełne wyrazu i absorbujące (173) Niechciane wiadomości przesyłane pocztą elektroniczną (174) "Kto czyta moje e-maile?" (175) Poczta elektroniczna a rozmowy telefoniczne lub bezpośrednie (176) Podsumowanie sugestii dotyczących korzystania z poczty elektronicznej (176) Jak tworzyć lepsze raporty? (178) Zbierz wszystkie informacje (179) Pisanie raportu (180) Forma raportu (181) Składanie raportu przełożonym (182) Dodatek A. O Dale'u Carnegiem (185) O Dale Carnegie & Associates, Inc. (187) Dodatek B. Zasady Dale'a Carnegiego (189) Stań się przyjaźniejszą osobą (189) Podstawowe zasady pozwalające poradzić sobie ze zmartwieniami (191) Podstawowe techniki analizowania zmartwień (191) Porzuć zwyczaj martwienia się, zanim troski Cię wykończą (191) Wykształć postawę, która zapewni Ci spokój i szczęście (192)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 72
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146422 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5895 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kaskada informacji / Bartosz Cholawo, Marek Kosycarz. W: Personel i Zarządzanie. 2005, nr 2, s.38-42. - Warszawa : INFOR, 2005
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Gdy fortuna kołem się toczy / Joanna Drezner, Robert Kozielski. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 1 , s.18-21. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wyważanie kartą / Zbigniew Fałek. W: Personel i Zarządzanie. 2011, nr 2, s.42-46. - Warszawa : INFOR, 2011
BS
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: Debugging teams : better productivity through collaboration.
Indeks.
1. Mit genialnego programisty (29) Pomóż mi ukryć mój kod (30) Mit geniusza (30) Ukrywanie jest uznawane za szkodliwe (33) Liczy się tylko zespół (39) Trzy filary (40) HRT w praktyce (44) Kolejne kroki (52) 2. Budowanie znakomitej kultury zespołowej (53) Dlaczego powinno Cię to obchodzić? (56) Kultura a ludzie (59) Wzorce komunikacji w kulturach odnoszących sukcesy (63) Synchronizacja wysokopoziomowa (64) Codzienne dyskusje (74) Posługiwanie się systemem śledzenia zgłoszeń (78) Komunikacja jako element inżynierii (79) W końcu tak naprawdę chodzi wyłącznie o produkt... (84) 3. Każda łódź potrzebuje kapitana (87) Natura nie znosi próżni (88) Brzydkie słowo: menedżer (89) Usłużny lider (93) Antywzorce (94) Wzorce postępowania liderów (100) Ludzie są jak rośliny (118) Motywacja wewnętrzna a motywacja zewnętrzna (120) 4. Radzenie sobie z toksycznymi ludźmi (123) Definicja toksyczności (124) Umacnianie zespołu (125) Identyfikowanie zagrożenia (127) Odtrutka (132) Końcowe przemyślenia (139) 5. Sztuka organizacyjnej manipulacji (141) Firmy dobre, firmy złe i strategie (141) Jak być powinno (142) Jak jest zazwyczaj (145) Organizacyjna manipulacja (151) Plan B: Ewakuacja (165) Nie wszystko stracone (167) 6. Użytkownik też człowiek (169) Zarządzanie opinią publiczną (170) Jak użyteczny jest Twój program? (174) Wygląd ma znaczenie (181) Zarządzanie relacjami z użytkownikami (187) Pamiętaj o użytkownikach (196)
Sygnatura czytelni BMW: VI E 248 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146311 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności