Pokolenie Y
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(36)
Forma i typ
Artykuły
(31)
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Proza
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(3)
Autor
Frątczak-Rudnicka Barbara
(2)
Sokół Gracja
(2)
Anders Katarzyna
(1)
Augustynowicz Krzysztof
(1)
Berłowski Paweł
(1)
Daraczyńska Natalia
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dolot Anna
(1)
Dziopak Martyna
(1)
Espinoza Chip (1962- )
(1)
Fidecki Marcin
(1)
Gałązka Marta
(1)
Gordon Mateusz
(1)
Gujski Łukasz
(1)
Guryn Halina
(1)
Guzowska Małgorzata (ekonomia)
(1)
Góralski Szymon
(1)
Hryniszyn Michał
(1)
Iwanowska-Polkowska Marta
(1)
Jędrasik Joanna
(1)
Kisielewski Michał
(1)
Klimek-Michno Katarzyna
(1)
Koźlik Kinga
(1)
Kwiecień Krzysztof
(1)
Lipka Anna (organizacja i zarządzanie)
(1)
Massalski Marek
(1)
Nieżurawska-Zając Joanna
(1)
Nowak Magdalena
(1)
Orłowska Agnieszka
(1)
Piotr C
(1)
Popiel Sebastian
(1)
Sońta Monika
(1)
Ukleja Mick (1948- )
(1)
Węgrzyn Anna
(1)
Włudarczyk Anna
(1)
Zaręba Paulina
(1)
Zdanowicz Sławomir
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(33)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(36)
Język
polski
(36)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Pracodawcy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Pokolenie Y
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
1901-2000
(2)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Monografia
(3)
Poradnik
(1)
Powieść obyczajowa
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(31)
36 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nowy model w Alior Banku / Paweł Berłowski. W: Personel i Zarządzanie. 2015, nr 4, s.42-45. - Warszawa : INFOR, 2015
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Generacje X, Y, C / Natalia Daraczyńska. W: Personel i Zarządzanie. 2012, nr 12, s.58-62. - Warszawa : INFOR, 2012
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Dla środowiska akademickiego i praktyków gospodarczych.
Dynamika rozwoju Internetu i Web 2.0 jako determinanty zmian zachowań e-konsumentów Ewolucja zachowań konsumentów w e-konsumentów Dynamika dostępu do Internetu oraz działania informacyjno-komunikacyjne internautów E-konsument w przestrzeni Internetu - profil oraz zakres podejmowanych decyzji zakupowych Web 2.0 jako obszar interakcji e-konsumentów Wirtualne społeczności e-konsumentów Media społecznościowe jako przestrzeń nowego sposobu wymiany informacji i interakcji e-konsumentów Media społecznościowe jako obszary informacyjno-komunikacyjne i ich typologia Portale społecznościowe jako obszary aktywności informacyjnej e-konsumentów Blogi, fora opiniotwórcze i wirtualne światy jako przestrzenie opiniotwórcze Chatboty jako innowacja w zakresie komunikacji z e-konsumentem w mediach społecznościowych Chatboty, czyli wirtualni doradcy e-konsumentów Rzeczywistość rozszerzona jako narzędzie komunikacji wizualnej z e-konsumentem Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - w świetle wyników badań ilościowych i jakościowych Struktura asortymentowa koszyka zakupów e-konsumentów i miejsce dokonywania zakupu Aktywność zakupowa e-konsumentów - porównanie generacji X i Y Hybrydyzacja informacji w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów Miejsca zakupu produktu a źródła informacji Miejsca zakupu produktu a źródła informacji - porównanie generacji X i Y Identyfikacja czynników wpływających na decyzje zakupowe e-konsumentów Zachowania e-konsumentów w procesie zakupu - ujęcie ogólne Zachowania konsumentów dokonujących zakupu w sposób tradycyjny i internetowy - porównanie generacji Media społecznościowe i ich wpływ na proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów E-konsumenci jako użytkownicy mediów społecznościowych Aktywność użytkowników Internetu - aspekt komunikacyjno-informacyjny Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej przez e-konsumentów Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta - porównanie generacji X i Y Wpływ portalu społecznościowego Facebook na proces zakupu Wpływ portalu Facebook na proces zakupu Portal społecznościowy Facebook a proces zakupu - generacja X i Y Proces zakupu w Internecie - ujęcie modelowe Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumenta pod wpływem mediów społecznościowych - model Proces zakupu produktów w Internecie a media społecznościowe - model porównawczy generacji X i Y
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 79
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153381 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
CZĘŚĆ I. ZJAWISKO MILENIALSÓW 25 1.Milenialsi i ty 27 Pokolenia w pracy 29 Co się tu właściwie dzieje? 33 Nadchodząca luka na rynku pracy 39 Jesteś taki wyjątkowy 40 Wypełnienie luki 43 2.Czyż nie jesteśmy wszyscy tacy sami? 47 I co z tego? Czyż wszystkie pokolenia nie są takie same? 47 Kto ma znaleźć sens i określić zasady? 57 3.Menedżerowie skuteczni versus nieskuteczni 62 Nastawienie 65 Kontynuacja współpracy z działem personalnym 70 4.Punkty zapalne między menedżerami a milenialsami 73 Pozycje percepcyjne 75 Konsekwencje braku doświadczenia 83 CZĘŚĆ II. ODKRYJ PODSTAWOWE KOMPETENCJE W ZARZĄDZANIU DZISIEJSZYMI PRACOWNIKAMI 97 5.Bądź elastyczny — kiedy zgoda, by robili po swojemu, ma sens. Bycie elastycznym wobec Autonomicznych 99 Wartości milenialsów: Połączenie pracy i życia 100 Zniekształcenia wynikające z doświadczenia 102 Kontrakt psychologiczny 105 Uczenie się na sukcesach 107 Uczenie się na porażkach 108 Najlepsze praktyki 109 6.Twórz właściwe nagrody — nagradzanie odpowiednich rzeczy we właściwy sposób. Nagradzanie Roszczeniowych 113 Wartość milenialsów: Nagroda 114 Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 115 Właściwe nagradzanie 117 Nagradzanie odpowiednich rzeczy 119 Niech mają bieżące informacje 120 Uczenie się na sukcesach 121 7.Zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy — są na czele klasy kreatywnej. Rozwijanie Pomysłowych 126 Wartość milenialsów: Wyrażanie siebie 127 Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 127 Kreatywność i przewaga konkurencyjna 129 Najlepsze praktyki 130 Niech wiedzą, co się dzieje z ich pomysłami 132 Pozwól im się bawić 133 8.Buduj relację — najpierw oni, potem ty. Angażowanie Zajętych sobą 137 Wartość milenialsów: Uwaga 138 Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 140 Najlepsze praktyki 141 Co jest barierą w budowaniu zaangażowania? 145 Materiał do przemyśleń 150 Nie ma transferu wiedzy niejawnej bez zbudowania relacji 151 9.Bądź pozytywny podczas korygowania — ostrożnie, kruche! Rozbrajanie Obronnych 155 Wartość milenialsów: Osiągnięcia 156 Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 160 Najlepsze praktyki 162 Uczenie się na sukcesach 164 Uczenie się na porażkach 168 10.Nie bierz tego do siebie — nie zawsze jesteś w centrum. Samoróżnicowanie od Irytujących 173 Wartość milenialsów: Nieformalność 174 Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 175 Samoróżnicowanie dotyczy ciebie 178 Wiedz, gdzie oni się kończą, a zaczynasz ty 179 Odrębność i wspólnota 180 Znaj różnice między twoją rolą a twoją osobą 181 Wystrzegaj się wciągania osób postronnych 181 Pomyśl o swojej obecności 182 Wyznania 183 11.Pokaż im pełny obraz — szersza perspektywa nie istnieje, dopóki nie pomożesz im jej dostrzec. Poszerzanie perspektywy Krótkowzrocznych 188 Wartość milenialsów: Prostota 189 Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 190 Uczenie się na sukcesach 191 Uczenie się na porażkach 192 Zacznij od czegoś prostego 193 Model myślenia o konsekwencjach 194 Pięć „dlaczego" 196 Proszę, podziel się 198 12.Włączaj szczegóły — wieloznaczność jest ich kryptonitem. Ukierunkowanie Nieskupionych 203 Wartość milenialsów: Wielozadaniowość 204 Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 205 Ukierunkowywanie? Myślałem, że chcą autonomii 207 Ukierunkowywanie 208 Uczenie się na sukcesach 209 Uczenie się na porażkach 211 13.Spraw, żeby to miało dla nich znaczenie — chcą wiedzieć „po co", zanim dowiedzą się „co". Motywowanie Obojętnych 216 Wartość milenialsów: Znaczenie 217 Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 219 Hierarchia możliwości 222 Uczenie się na sukcesach 225 Uczenie się na porażkach 227 CZĘŚĆ III. TWOJA PRZEWAGA KONKURENCYJNA 233 14.Budowanie kultury przyjaznej pokoleniu Y 235 Dostrzeż swoje gwiazdy i stwórz dla nich przestrzeń do wymiany doświadczeń 235 Włącz swoich menedżerów do rozmowy 237 Pytaj milenialsów 238 Ogranicz zniekształcenia panujące w organizacji 239 Promuj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami 241 Inwentarz porozumienia międzypokoleniowego 243 15.Mentoring dla milenialsów 245 Wyzwania, przed którymi stają milenialsi w pracy 247 Strategie pokonywania blokad w pracy 253 7 umiejętności pokonywania blokad 256
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 352 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146304 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności