Pokolenie Z
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(17)
Forma i typ
Artykuły
(13)
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(4)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(3)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Biegaj Daniel
(2)
Grabiwoda Barbara
(2)
Stelmaszczyk Agnieszka
(2)
Capiński Michał
(1)
Chabrowska Anita
(1)
Chojnacki Krzysztof
(1)
Ciećwierski Mateusz
(1)
Gorajewska Elżbieta
(1)
Gruszka Anna
(1)
Gujski Łukasz
(1)
Jędrasik Joanna
(1)
Klimek Katarzyna (1969- )
(1)
Matwiejczyk Gabriel
(1)
Mazur Paulina
(1)
Michałkiewicz Iga
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Nieżurawska-Zając Joanna
(1)
Seweryn Renata (ekonomia)
(1)
Wrona Sylwester
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(15)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Pokolenie Z
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(3)
Raport z badań
(3)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Edukacja i pedagogika
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(13)
17 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych i doktorantów zajmujących się badaniem zachowań konsumenckich oraz studentów uczelni ekonomicznych, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. Pojęcie i znaczenie nowych technologii Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych Kryteria wyodrębniania pokoleń Definicje pokolenia Z. _ odrębne generacje mlodych konsumentów . . . Generation. iGeneration Pokolenie Z w Polsce Demografia pokolenia Z w Polsce Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej Oraz w USA.. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce PokoleniaY iZ Digital Nątives ' E-konsumenci jutra Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej Segmentacja konsumentów. Definicja zachowań konsumenckich. Rodzaje zachowań konsumenckich Modele zachowań konsumenckich. . Technologie mobilne i ich wplyw na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ . . Charakterystyka urządzeń mobilnych Smartfony . Tablety Akcesoria do noszenia _wearables' Aplikacje mobilne Specyfika rynku technologii mobilnych im-commerce Globalny rynek technologii mobilnych. Polski rynek technologii mobilnych M-commerce na rynku globalnym M-commerce na polskim rynku. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim Przedstawiciele pokolenia Z w świecię technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych. . Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian Wynikających z wirtualizacji E-konsument Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych IKluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów 35. Specyficzne zachowania uzytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening. live streaming Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania Decyzji zakupowych Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w zyciu codziennym Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby korzystania z technologii mobilnych. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przęz reprezentantów pokolenia Z' odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych . Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw W środowisku technologii mobilnych Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystaniaprzezfirmytechnologiimobilnych E-konsumenci jutra .Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych . Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami Wpływ dzialań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ Segmentacja konsumentów z pokolenia Z podwzględem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych Kryteria i metoda segmentacii Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne Dzialania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalżacji Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji naiwnych. Mobilne dzialania reklamowe . Wyszukiwarki internetowe Dzialania reklamowe typu push Mobilna reklama graficzna Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej Charakterystyka mediów społecznościowych Komunikatory mobilne Relacjonowanie natywo -livestreaming Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 43
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5917 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2019. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych i doktorantów zajmujących się badaniem zachowań konsumenckich oraz studentów uczelni ekonomicznych, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. Pojęcie i znaczenie nowych technologii Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych Kryteria wyodrębniania pokoleń Definicje pokolenia Z. _ odrębne generacje mlodych konsumentów . . . Generation. iGeneration Pokolenie Z w Polsce Demografia pokolenia Z w Polsce Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej Oraz w USA.. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce PokoleniaY iZ Digital Nątives ' E-konsumenci jutra Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej Segmentacja konsumentów. Definicja zachowań konsumenckich. Rodzaje zachowań konsumenckich Modele zachowań konsumenckich. . Technologie mobilne i ich wplyw na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ . . Charakterystyka urządzeń mobilnych Smartfony . Tablety Akcesoria do noszenia _wearables' Aplikacje mobilne Specyfika rynku technologii mobilnych im-commerce Globalny rynek technologii mobilnych. Polski rynek technologii mobilnych M-commerce na rynku globalnym M-commerce na polskim rynku. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim Przedstawiciele pokolenia Z w świecię technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych. . Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian Wynikających z wirtualizacji E-konsument Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych IKluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów 35. Specyficzne zachowania uzytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening. live streaming Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania Decyzji zakupowych Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w zyciu codziennym Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby korzystania z technologii mobilnych. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przęz reprezentantów pokolenia Z' odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych . Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw W środowisku technologii mobilnych Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystaniaprzezfirmytechnologiimobilnych E-konsumenci jutra .Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych . Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami Wpływ dzialań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ Segmentacja konsumentów z pokolenia Z podwzględem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych Kryteria i metoda segmentacii Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne Dzialania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalżacji Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji naiwnych. Mobilne dzialania reklamowe . Wyszukiwarki internetowe Dzialania reklamowe typu push Mobilna reklama graficzna Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej Charakterystyka mediów społecznościowych Komunikatory mobilne Relacjonowanie natywo -livestreaming Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 45
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6092 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [183]-197.
Czas wolny – istota, funkcje i wyznaczniki 1.1. Czas wolny w ujęciu historycznym 1.2. Definicje, kategorie i cechy czasu wolnego 1.3. Rola czasu wolnego 1.4. Determinanty ilości czasu wolnego i sposobów jego spędzania 1.5. Specyfika czasu wolnego dzieci i młodzieży Turystyka aktywnością wolnoczasową współczesnych społeczeństw ze szczególnym uwzględnieniem pokolenia Z 2.1. Rola turystyki w życiu człowieka 2.2. Profil pokolenia Z – zarys problemu 2.3. Pokolenie Z w turystyce w świetle literatury przedmiotu Pozaturystyczne formy zagospodarowania czasu wolnego 3.1. Uczestnictwo w kulturze 3.2. Aktywność sportowo-rekreacyjna 3.3. Internetowe formy zagospodarowania czasu wolnego 3.4. Pozostałe aktywności wolnoczasowe . Metodyka badań postępowania reprezentantów pokolenia Z w czasie wolnym 4.1. Założenia badawcze dotyczące zachowań wolnoczasowych młodszych członków generacji Z 4.2. Źródła i techniki pozyskiwania informacji na temat aktywności wolnoczasowej młodzieży szkolnej w Polsce 4.3. Metody analizy statystycznej uzyskanych danych 4.4. Charakterystyka grupy badawczej młodszych przedstawicieli e-generacji Rozmiary czasu wolnego młodzieży szkolnej pokolenia Z i preferowane formy jego zagospodarowania 5.1. Ilość czasu wolnego młodych Polaków 5.2. Preferowane formy aktywności wolnoczasowych 5.3. Internetowe formy zagospodarowania czasu wolnego 5.4. Aktywność ruchowa młodzieży szkolnej 5.5. Uczestnictwo w kulturze młodszej części pokolenia Z Aktywność turystyczna młodzieży szkolnej pokolenia Z 6.1. Czynniki determinujące udział reprezentantów pokolenia Z w wyjazdach turystycznych 6.2. Postępowanie Zetów na etapie planowania i rezerwacji podróży 6.3. Zachowania turystyczne młodzieży szkolnej z pokolenia Z podczas wyjazdów krajowych i zagranicznych Młodsze i starsze pokolenie Z w turystyce – analiza porównawcza wzorów zachowań 7.1. Inspiracje i motywy podróży turystycznych 7.2. Częstotliwość i długość wyjazdów turystycznych 7.3. Preferowane środki transportu, miejsca noclegu i wyżywienia 7.4. Aktywność w miejscu docelowym podróży 7.5. Dzielenie się wrażeniami z podróży w mediach społecznościowych
Sygnatura czytelni BWF: XII B 29
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8505 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo / Joanna Nieżurawska-Zając. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 424 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 355-366.
Współczesne podejście do motywowania pracowników Istota i cele motywowania pracowników Tradycyjne teorie motywacji Teorie treści Teorie procesu Nowoczesne podejście do motywowania Koncepcja szczęścia (hygge) i jej rola w motywowaniu pracowników Koncepcja równoważąca życie zawodowe i osobiste (work-life balance) Nowoczesne koncepcje wynagradzania Koncepcja całkowitych korzyści z pracy (total reward) Koncepcje elastycznych systemów wynagradzania Uelastycznianie wynagradzania na przykładzie systemów kafeteryjnych Motywowanie przez zaangażowanie i lojalność pracowników Pojęcie i składniki zaangażowania pracowników Czynniki wzmacniające zaangażowanie pracowników Pomiar poziomu zaangażowania pracowników . Motywowanie przez zaangażowanie Determinanty i motywy lojalności pracowników Utracone korzyści spowodowane nielojalnością Czynniki determinujące lojalność i pomiar lojalności pracowników Motywowanie przez lojalność Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w przedsiębiorstwie Pojęcie i wymiary różnorodności Istota różnorodności Różnorodność wiekowa w ujęciu socjologicznym Zarządzanie różnorodnością Wiek jako kryterium zarządzania pracownikami Całościowe podejście do zarządzania różnorodnością pokoleniową Motywowanie w zarządzaniu różnorodnością pokoleniową Zastosowane metody i procedura badań empirycznych Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo Ocena ważności elementów systemu motywacyjnego w przekroju różnych generacji Tradycyjne instrumenty motywowania 1 Nowoczesne koncepcje motywowania Dopasowanie instrumentów motywowania do potrzeb pracowników w opinii różnych grup pokoleniowych Tradycyjne instrumenty motywowania Nowoczesne koncepcje motywowania Poziom zaangażowania i lojalności pracowników w przekroju różnych grup pokoleniowych Determinanty poziomu zaangażowania pracowników Czynniki opisujące poziom lojalności pracowników Tradycyjne instrumenty i nowoczesne koncepcje motywowania preferowane przez bardziej zaangażowanych w pracę i lojalnych przedstawicieli generacji pokoleniowych Skuteczność polityki motywacyjnej a poziom zaangażowania i lojalności pracowników w przekroju generacji pokoleniowych
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 173
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6172 (1 egz.)
Brak okładki
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności