Baby boomers
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Kowalczyk Wojciech (marketing)
(1)
Machul Piotr
(1)
Nieżurawska-Zając Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Baby boomers
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Anna Dąbrowska Prof. dr hab., Szkoła Główna Handlowa w Warszawie. Anna Elwart Dyrektor zarządzająca Resolution (Grupa OMD) Karolina Jarosz Paid social specialist, Resolution Robert Juszczyk Kierownik Działu Strategii i Planowania w Agencji Reklamy Polskiego Radia Lucyna Koba Dyrektor ds. rozwoju biznesu w Gemius HQ Ireneusz Korzeniewski Styleman, jeden z najbardziej uznanych polskich blogerów i silver influencerów Wojciech Kowalczyk Zastępca dyrektora w Biurze Reklamy TVP Piotr Machul Zastępca redaktora naczelnego magazynu „Media Marketing Polska” oraz serwisów MM-POnline.pl i MMP24.pl Rafał Oracz Prezes zarządu Grupy AdNext Wojciech Papuziński Szef zespołów kreatywnych w agencji Schulz Brand Friendly Paweł Patkowski Dyrektor marki i komunikacji marketingowej Orange Polska Dorota Peretiatkowicz W czasie pracy nad artykułem dyrektorka syndyków w IQS, obecnie partnerka w firmie IR-Center Marzena Rudnicka Fundator oraz prezes fundacji Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej (KIGS) Sebastian Szade Dyrektor strategii i innowacji w agencji Starcom (Publicis Groupe) Adrian Lubowiecki-Vikuk Adiunkt, dr, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie Wojciech Walczak Dyrektor strategii w Plej Brand Experience Agency Katarzyna Krzywicka-Zdunek W czasie pracy nad artykułem dyrektor jednostki biznesowej w IQS, obecnie partnerka w firmie IRCenter Tadeusz Żórawski Dyrektor globalny strategii e-commerce w Molecular/BBDO
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150459 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo / Joanna Nieżurawska-Zając. - Wydanie 1. - Warszawa : CeDeWu, 2020. - 424 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 355-366.
Współczesne podejście do motywowania pracowników Istota i cele motywowania pracowników Tradycyjne teorie motywacji Teorie treści Teorie procesu Nowoczesne podejście do motywowania Koncepcja szczęścia (hygge) i jej rola w motywowaniu pracowników Koncepcja równoważąca życie zawodowe i osobiste (work-life balance) Nowoczesne koncepcje wynagradzania Koncepcja całkowitych korzyści z pracy (total reward) Koncepcje elastycznych systemów wynagradzania Uelastycznianie wynagradzania na przykładzie systemów kafeteryjnych Motywowanie przez zaangażowanie i lojalność pracowników Pojęcie i składniki zaangażowania pracowników Czynniki wzmacniające zaangażowanie pracowników Pomiar poziomu zaangażowania pracowników . Motywowanie przez zaangażowanie Determinanty i motywy lojalności pracowników Utracone korzyści spowodowane nielojalnością Czynniki determinujące lojalność i pomiar lojalności pracowników Motywowanie przez lojalność Zarządzanie różnorodnością pokoleniową w przedsiębiorstwie Pojęcie i wymiary różnorodności Istota różnorodności Różnorodność wiekowa w ujęciu socjologicznym Zarządzanie różnorodnością Wiek jako kryterium zarządzania pracownikami Całościowe podejście do zarządzania różnorodnością pokoleniową Motywowanie w zarządzaniu różnorodnością pokoleniową Zastosowane metody i procedura badań empirycznych Motywowanie pracowników zróżnicowanych pokoleniowo Ocena ważności elementów systemu motywacyjnego w przekroju różnych generacji Tradycyjne instrumenty motywowania 1 Nowoczesne koncepcje motywowania Dopasowanie instrumentów motywowania do potrzeb pracowników w opinii różnych grup pokoleniowych Tradycyjne instrumenty motywowania Nowoczesne koncepcje motywowania Poziom zaangażowania i lojalności pracowników w przekroju różnych grup pokoleniowych Determinanty poziomu zaangażowania pracowników Czynniki opisujące poziom lojalności pracowników Tradycyjne instrumenty i nowoczesne koncepcje motywowania preferowane przez bardziej zaangażowanych w pracę i lojalnych przedstawicieli generacji pokoleniowych Skuteczność polityki motywacyjnej a poziom zaangażowania i lojalności pracowników w przekroju generacji pokoleniowych
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 173
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6172 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności