Zakupy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(37)
Forma i typ
Artykuły
(27)
Książki
(10)
Publikacje naukowe
(8)
Publikacje fachowe
(5)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(4)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(6)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Grabiwoda Barbara
(2)
Gwiżdż Halszka
(2)
Kałusiewicz Monika
(2)
Krywan Tomasz
(2)
Ocicka Barbara
(2)
Tokarczyk Marcin
(2)
Błuś Adam
(1)
Czerepko Joanna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dmowska Joanna
(1)
Gąsiorowska Agata
(1)
Jachowska Katarzyna
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kardasz Hubert
(1)
Kloskowski Dariusz
(1)
Konieczny Wiktor
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Kwarciany Marcin
(1)
Maruchin Wojciech
(1)
Milewska Beata
(1)
Milewski Dariusz
(1)
Mącik Dorota
(1)
Paliś Beata
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Połoz Włodzimierz
(1)
Płaziak Monika
(1)
Raciniewska Alicja
(1)
Ruter Matthias
(1)
Savor Leo
(1)
Sempruch-Krzemińska Katarzyna
(1)
Skurpel Dagmara
(1)
Szymańska Anna Irena
(1)
Sączawa Iwona
(1)
Tokarz Adam
(1)
Tomczyk Anna
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wieczorek Dariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(25)
2000 - 2009
(8)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(37)
Język
polski
(37)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Zakupy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(6)
Braniewo (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Elbląg (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Obwód królewiecki (Rosja)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Monografia
(8)
Raport z badań
(4)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(4)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Transport i logistyka
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Podróże i turystyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(24)
Transport, Spedycja, Logistyka
(2)
Unia Europejska
(1)
37 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zakupy transgraniczne : uwarunkowania rozwoju / Joanna Czerepko. - Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2022. - 162, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 143-159.
Streszczenie: Dotyczy m.in. Braniewa i Elbląga.
Miejsce zakupów transgranicznych w nauce 1.1. Trzy podejścia do zakupów transgranicznych 1.2. Istota zakupów transgranicznych 1.3. Zakupy transgraniczne w badaniach marketingowych 1.4. Rola badań klientów w zakupach transgranicznych Uwarunkowania rozwoju zakupów transgranicznych 2.1. Czynniki wpływające na klientów dokonujących zakupów transgranicznych 2.2. Charakterystyka wybranych czynników rozwoju zakupów transgranicznych 2.3. Opuszczanie lokalnego środowiska zakupowego jako podstawa zakupów transgranicznych 2.4. Oddziaływanie zakupów transgranicznych na lokalne środowisko handlowe 2.5. Wpływ bazarów na kształtowanie się zakupów transgranicznych na przykładzie Polski Uwarunkowania rozwoju zakupów transgranicznych na świecie 3.1. Obszar przygraniczny Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i Kanady 3.2. Obszar przygraniczny Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i Meksyku 3.3. Obszary przygraniczne w Europie 3.4. Obszary przygraniczne w Azji 3.5. Główne czynniki determinujące zakupy transgraniczne w poszczególnych obszarach geograficznych Rozwój zakupów transgranicznych na granicach Rzeczypospolitej Polskiej 4.1. Granica zachodnia Rzeczypospolitej Polskiej 4.2. Granica południowa Rzeczypospolitej Polskiej 4.3. Granica wschodnia Rzeczypospolitej Polskiej z wyłączeniem obwodu kaliningradzkiego 4.4. Granica Rzeczypospolitej Polskiej z Federacją Rosyjską 4.4.1. Charakterystyka pogranicza polsko-rosyjskiego 4.4.2. Profil klienta dokonującego zakupów transgranicznych 4.5. Główne czynniki determinujące zakupy transgraniczne w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154527 N, 154528 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Dla środowiska akademickiego i praktyków gospodarczych.
Dynamika rozwoju Internetu i Web 2.0 jako determinanty zmian zachowań e-konsumentów Ewolucja zachowań konsumentów w e-konsumentów Dynamika dostępu do Internetu oraz działania informacyjno-komunikacyjne internautów E-konsument w przestrzeni Internetu - profil oraz zakres podejmowanych decyzji zakupowych Web 2.0 jako obszar interakcji e-konsumentów Wirtualne społeczności e-konsumentów Media społecznościowe jako przestrzeń nowego sposobu wymiany informacji i interakcji e-konsumentów Media społecznościowe jako obszary informacyjno-komunikacyjne i ich typologia Portale społecznościowe jako obszary aktywności informacyjnej e-konsumentów Blogi, fora opiniotwórcze i wirtualne światy jako przestrzenie opiniotwórcze Chatboty jako innowacja w zakresie komunikacji z e-konsumentem w mediach społecznościowych Chatboty, czyli wirtualni doradcy e-konsumentów Rzeczywistość rozszerzona jako narzędzie komunikacji wizualnej z e-konsumentem Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - w świetle wyników badań ilościowych i jakościowych Struktura asortymentowa koszyka zakupów e-konsumentów i miejsce dokonywania zakupu Aktywność zakupowa e-konsumentów - porównanie generacji X i Y Hybrydyzacja informacji w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów Miejsca zakupu produktu a źródła informacji Miejsca zakupu produktu a źródła informacji - porównanie generacji X i Y Identyfikacja czynników wpływających na decyzje zakupowe e-konsumentów Zachowania e-konsumentów w procesie zakupu - ujęcie ogólne Zachowania konsumentów dokonujących zakupu w sposób tradycyjny i internetowy - porównanie generacji Media społecznościowe i ich wpływ na proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów E-konsumenci jako użytkownicy mediów społecznościowych Aktywność użytkowników Internetu - aspekt komunikacyjno-informacyjny Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej przez e-konsumentów Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta - porównanie generacji X i Y Wpływ portalu społecznościowego Facebook na proces zakupu Wpływ portalu Facebook na proces zakupu Portal społecznościowy Facebook a proces zakupu - generacja X i Y Proces zakupu w Internecie - ujęcie modelowe Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumenta pod wpływem mediów społecznościowych - model Proces zakupu produktów w Internecie a media społecznościowe - model porównawczy generacji X i Y
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 79
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153381 N (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zakupy impulsywne / Agata Gąsiorowska. W: Marketing w Praktyce. 2004, nr 1, s.24-26. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2018. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych i doktorantów zajmujących się badaniem zachowań konsumenckich oraz studentów uczelni ekonomicznych, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. Pojęcie i znaczenie nowych technologii Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych Kryteria wyodrębniania pokoleń Definicje pokolenia Z. _ odrębne generacje mlodych konsumentów . . . Generation. iGeneration Pokolenie Z w Polsce Demografia pokolenia Z w Polsce Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej Oraz w USA.. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce PokoleniaY iZ Digital Nątives ' E-konsumenci jutra Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej Segmentacja konsumentów. Definicja zachowań konsumenckich. Rodzaje zachowań konsumenckich Modele zachowań konsumenckich. . Technologie mobilne i ich wplyw na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ . . Charakterystyka urządzeń mobilnych Smartfony . Tablety Akcesoria do noszenia _wearables' Aplikacje mobilne Specyfika rynku technologii mobilnych im-commerce Globalny rynek technologii mobilnych. Polski rynek technologii mobilnych M-commerce na rynku globalnym M-commerce na polskim rynku. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim Przedstawiciele pokolenia Z w świecię technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych. . Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian Wynikających z wirtualizacji E-konsument Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych IKluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów 35. Specyficzne zachowania uzytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening. live streaming Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania Decyzji zakupowych Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w zyciu codziennym Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby korzystania z technologii mobilnych. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przęz reprezentantów pokolenia Z' odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych . Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw W środowisku technologii mobilnych Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystaniaprzezfirmytechnologiimobilnych E-konsumenci jutra .Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych . Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami Wpływ dzialań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ Segmentacja konsumentów z pokolenia Z podwzględem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych Kryteria i metoda segmentacii Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne Dzialania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalżacji Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji naiwnych. Mobilne dzialania reklamowe . Wyszukiwarki internetowe Dzialania reklamowe typu push Mobilna reklama graficzna Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej Charakterystyka mediów społecznościowych Komunikatory mobilne Relacjonowanie natywo -livestreaming Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 43
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5917 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-konsumenci jutra : pokolenie Z i technologie mobilne / Barbara Grabiwoda. - [Warszawa] : Wydawnictwo Nieoczywiste - GAB Media, copyright 2019. - 310 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Miejsce wydania według strony internetowej wydawcy.
Bibliografia na stronach [293]-310.
Dla pracowników naukowych i doktorantów zajmujących się badaniem zachowań konsumenckich oraz studentów uczelni ekonomicznych, właścicieli firm internetowych.
Pokolenie Z w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych Rozwój nowych technologii informacyjnych jako zjawisko ery postindustrialnej przełomu XX i XXI w. Pojęcie i znaczenie nowych technologii Nowe technologie informacyjne na tle globalizacji i wirtualizacji Młodzi użytkownicy wśród nowych technologii informacyjnych Kryteria wyodrębniania pokoleń Definicje pokolenia Z. _ odrębne generacje mlodych konsumentów . . . Generation. iGeneration Pokolenie Z w Polsce Demografia pokolenia Z w Polsce Różnice między pokoleniem Z w Polsce i Europie Zachodniej Oraz w USA.. Cechy behawioralne pokolenia Z w Polsce PokoleniaY iZ Digital Nątives ' E-konsumenci jutra Proces podejmowania decyzji zakupowych jako element zachowań konsumenckich. Pojęcie konsumpcji na tle przemian ery postindustrialnej Segmentacja konsumentów. Definicja zachowań konsumenckich. Rodzaje zachowań konsumenckich Modele zachowań konsumenckich. . Technologie mobilne i ich wplyw na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ . . Charakterystyka urządzeń mobilnych Smartfony . Tablety Akcesoria do noszenia _wearables' Aplikacje mobilne Specyfika rynku technologii mobilnych im-commerce Globalny rynek technologii mobilnych. Polski rynek technologii mobilnych M-commerce na rynku globalnym M-commerce na polskim rynku. Charakterystyka użytkowników technologii mobilnych Użytkownicy technologii mobilnych na rynku globalnym Użytkownicy technologii mobilnych na rynku polskim Przedstawiciele pokolenia Z w świecię technologii mobilnych na rynku globalnym i w Polsce Motywy i sposoby wykorzystania technologii mobilnych Definicja i elementy procesu podejmowania decyzji zakupowych. . Istota procesu podejmowania decyzji konsumenckich, ich rodzaje i uczestnicy Etapy procesu podejmowania decyzji zakupowych Proces podejmowania decyzji zakupowych na tle przemian Wynikających z wirtualizacji E-konsument Zachowania konsumentów w dobie ekspansji nowych technologii informacyjnych IKluczowe tendencje w zachowaniach młodych konsumentów 35. Specyficzne zachowania uzytkowników z wykorzystaniem technologii mobilnych Wykorzystanie wielu urządzeń - multiscreening. live streaming Wykorzystanie technologii mobilnych w procesie podejmowania Decyzji zakupowych Wykorzystywanie technologii mobilnych przez polskich reprezentantów pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych Charakterystyka społeczno-demograficzna respondentów Charakterystyka wykorzystania technologii mobilnych w zyciu codziennym Częstotliwość i okoliczności korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby korzystania z technologii mobilnych. Metody wykorzystywania technologii mobilnych w procesie dokonywania decyzji zakupowych przęz reprezentantów pokolenia Z' odczuwanie potrzeby wynikające z korzystania z urządzeń mobilnych Sposoby pozyskiwania informacji o produktach za pośrednictwem technologii mobilnych . Metody oceny alternatywnych możliwości w procesie podejmowania decyzji zakupowych Udział technologii mobilnych w podejmowaniu decyzji o zakupie Wykorzystywanie technologii mobilnych w procesach pozakupowych wpływ wykorzystywania technologii mobilnych przez firmy na proces podejmowania decyzji zakupowych oczekiwania konsumentów względem obecności przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych Reakcje konsumentów na sposoby działalności przedsiębiorstw W środowisku technologii mobilnych Zachowania przedstawicieli pokolenia Z w procesie podejmowania decyzji zakupowych będące rezultatem wykorzystaniaprzezfirmytechnologiimobilnych E-konsumenci jutra .Znaczenie technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych wśród reprezentantów pokolenia Z w Polsce Rola technologii mobilnych wśród reprezentantów pokolenia Z na rynku polskim w procesie podejmowania decyzji zakupowych . Stosunek przedstawicieli pokolenia Z do wykorzystywania przez przedsiębiorstwa technologii mobilnych w kontaktach z konsumentami Wpływ dzialań przedsiębiorstw w środowisku technologii mobilnych na proces podejmowania decyzji zakupowych wśród przedstawicieli pokoleniaZ Segmentacja konsumentów z pokolenia Z podwzględem wykorzystania technologii mobilnych w procesie podejmowania decyzji zakupowych Kryteria i metoda segmentacii Charakterystyka segmentów ze względu na cechy demograficzne i społeczno-ekonomiczne Charakterystyka segmentów ze względu na cechy behawioralne Dzialania marketingowe skierowane do przedstawicieli pokolenia Z z wykorzystaniem technologii mobilnych Funkcje natywne urządzeń mobilnych w działaniach marketingowych Urządzenia mobilne jako narzędzia osobistego uzytku Możliwości urządzeń mobilnych wynikające z wykorzystania geolokalżacji Możliwości i ograniczenia wykorzystania urządzeń mobilnych wynikające z ich funkcji naiwnych. Mobilne dzialania reklamowe . Wyszukiwarki internetowe Dzialania reklamowe typu push Mobilna reklama graficzna Serwisy społecznościowe w mobilnej komunikacji marketingowej Charakterystyka mediów społecznościowych Komunikatory mobilne Relacjonowanie natywo -livestreaming Działania niestandardowe z wykorzystaniem technologii mobilnych
Sygnatura czytelni BWZ: XIII C 45
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6092 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 215-222.
Dla kadry naukowej, studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, a także menedżerów.
Jak zrozumieć konsumenta mody? Ważna moda: zainteresowanie Polek modą i jego przejawy Moda jest ważna. Przejawy zainteresowania modą Różne podejścia do mody Napięcia i paradoksy Moda tak, śledzenie trendów niekoniecznie Oryginalność vs. dopasowanie (a sprawa polska) Niewidzialna nazwa Mapa mody: metafory i obrazy mody w narracjach współczesnych Polek Jedenaście metafor mody Moda odbierana zmysłami Słodko-gorzko, dobre restauracje i modowy „kwas” Plusz, woda i szorstko-gładkość Modowa paleta barw Wszystkie dźwięki mody Zapach mody Modowa paleta uczuć „Moja moda” i „moda zewnętrzna” Mikrostrategie codzienności: moda i ubieranie się jako narzędzie zarządzania codziennym dobrostanem Moda jako „skrzynka z narzędziami” Różne potrzeby w różnym wieku. Marka, moda i wygoda. Polki na zakupach odzieżowych Jak kupują Polki w różnym wieku? Strategie poruszania się po galerii i po sklepie Sześć uniwersalnych kryteriów wyboru odzieży Źródła informacji i inspiracji w procesie zakupu modowego Prawdziwe miłości, przelotne romanse i związki z rozsądku – relacje Polek z markami modowymi „Moje marki” i „marki marzeń” Bezpieczne wybory, głód rzeczy i królowa ZARA Głód doświadczeń, luźne związki i poszukiwanie spójności ,,Jola lojalna’’, luksusowe ciągoty i wygoda ponad wszystko Młode polskie marki – wysokie ceny i perełki w „szarym dresowym morzu” Przelotne romanse, prawdziwe miłości i związki z rozsądku Moda etyczna Jak wykorzystać wyniki badań konsumentek mody w szyciu marki na miarę? Jak stworzyć markę szytą na miarę? Model marki modowej Marka i jej kapitał Mózg kupującego markę FRED, czyli co decyduje o sile marki? ,,Od przybytku głowa nie boli”, czyli zarządzanie portfelem marek Składowe modelu marki modowej O toczenie marki modowej PEST oddziałuje na całą branżę modową Otoczenie polityczno-prawne Otoczenie ekonomiczne Otoczenie społeczne Otoczenie technologiczne KKDP: Konkurenci, Konsumenci, Dostawcy i Pośrednicy Konkurenci Konsumenci Badania własne oraz źródła wtórne Moda jako tło marki Moda – jak ją rozumieć? Czy moda jest trendy? O trendach w modowym biznesie . Moda modę goni. Cykl mody wczoraj i dziś Moda modzie nierówna – piramida mody Moda wyszła na ulicę. Moda uliczna a biznes „Myśl globalnie, działaj lokalnie”, czyli o modzie coraz bardziej globalnej Misja i opowieść marki Dawno, dawno temu…”, czyli o co chodzi w budowaniu opowieści marki? „Chodź, opowiem Ci bajeczkę…”, czyli jak stworzyć opowieść marki? Miejsce kreatora w opowieści marki . Zarządzanie opowieścią marki Mission (im-) possible. Tworzenie misji marki Identyfikatory marki modowej Przesłanki i kryteria wyboru identyfikatorów marki Nazwa marki Zapis nazwy marki Rejestracja znaków towarowych w Polsce i Europie (EUIPO) Miejsca sprzedaży marki modowej Wybór miejsc sprzedaży marki modowej Własne sklepy stacjonarne . Lokalizacja Architektura Atmosfera Własny e-sklep Pozostałe formy miejsc sprzedaży Komunikacja marki modowej Znaczenie komunikacji, czyli dlaczego w branży modowej bez komunikacji ani rusz? ,,Jeden obraz wart tysiąc słów”, czyli o komunikacji wizualnej w modzie Kanały komunikacji, czyli jaką drogą dotrzeć do odbiorcy? Mass media Public relations Pokazy mody Targi mody Strona internetowa Reklama online Social media Blogi modowe . . Aplikacje mobilne . Kuszący świat celebrytów. Wsparcie się celebrytami w komunikacji marki 14.5. Co-branding. Co dwie marki to nie jedna Strategia komunikacji, czyli jak to zrobić, żeby było dobrze? Pomiar efektów komunikacyjnych Wskaźniki skuteczności komunikacji marki Wskaźniki związania się z marką Kolekcja Powstawanie produktu odzieżowego – rzemieślnictwo czy wizjonerstwo? Zarządzanie kolekcją Ubranie czy tożsamość, czyli za co płacą klienci? Elementy marki w podróży konsumenta
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 53
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5953 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Decyduje szef logistyki / Monika Kałusiewicz. W: Eurologistics. 2013, nr 2, s.34-36. - Suchy Las k/Poznania : Eurologistics s.c., 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Korupcyjne propozycje / Hubert Kardasz. W: Eurologistics. 2005, nr 4, s.44-45. - Suchy Las : Eurologistics Adam Błuś, 2005
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Internetowa rewolucja / Wiktor Konieczny. W: Eurologistics. 2013, nr 3, s.16-18. - Suchy Las k/Poznania : Eurologistics s.c., 2013
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności