Marketing społecznościowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(25)
Forma i typ
Artykuły
(13)
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(13)
dostępne
(3)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(4)
Biblioteka WEiZ
(7)
Biblioteka WWFiF
(3)
Autor
Barciński Marcin
(2)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(2)
Ananicz Karina
(1)
Bednarski Michał
(1)
Brzoskowski Bartosz
(1)
Chrzanowski Dariusz
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dębski Łukasz
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grębosz-Krawczyk Magdalena
(1)
Kaczmarczyk Michał (1981- )
(1)
Kaczmarek-Śliwińska Monika
(1)
Kolasiński Maciej
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Ledwoń-Blacha Anna
(1)
Lupa-Wójcik Iwona
(1)
Miller Grzegorz
(1)
Miotk Anna
(1)
Morawiec Barbara Maria
(1)
Oblizajek Marta
(1)
Pacha Dawid
(1)
Rak Bartłomiej
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Siuda Dagna
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Szymański Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Widera Zbigniew
(1)
Wiktorska Magda
(1)
Wołek Łukasz
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(21)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing społecznościowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(7)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Monografia
(2)
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(12)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(13)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Dla środowiska akademickiego i praktyków gospodarczych.
Dynamika rozwoju Internetu i Web 2.0 jako determinanty zmian zachowań e-konsumentów Ewolucja zachowań konsumentów w e-konsumentów Dynamika dostępu do Internetu oraz działania informacyjno-komunikacyjne internautów E-konsument w przestrzeni Internetu - profil oraz zakres podejmowanych decyzji zakupowych Web 2.0 jako obszar interakcji e-konsumentów Wirtualne społeczności e-konsumentów Media społecznościowe jako przestrzeń nowego sposobu wymiany informacji i interakcji e-konsumentów Media społecznościowe jako obszary informacyjno-komunikacyjne i ich typologia Portale społecznościowe jako obszary aktywności informacyjnej e-konsumentów Blogi, fora opiniotwórcze i wirtualne światy jako przestrzenie opiniotwórcze Chatboty jako innowacja w zakresie komunikacji z e-konsumentem w mediach społecznościowych Chatboty, czyli wirtualni doradcy e-konsumentów Rzeczywistość rozszerzona jako narzędzie komunikacji wizualnej z e-konsumentem Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - w świetle wyników badań ilościowych i jakościowych Struktura asortymentowa koszyka zakupów e-konsumentów i miejsce dokonywania zakupu Aktywność zakupowa e-konsumentów - porównanie generacji X i Y Hybrydyzacja informacji w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów Miejsca zakupu produktu a źródła informacji Miejsca zakupu produktu a źródła informacji - porównanie generacji X i Y Identyfikacja czynników wpływających na decyzje zakupowe e-konsumentów Zachowania e-konsumentów w procesie zakupu - ujęcie ogólne Zachowania konsumentów dokonujących zakupu w sposób tradycyjny i internetowy - porównanie generacji Media społecznościowe i ich wpływ na proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów E-konsumenci jako użytkownicy mediów społecznościowych Aktywność użytkowników Internetu - aspekt komunikacyjno-informacyjny Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej przez e-konsumentów Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta - porównanie generacji X i Y Wpływ portalu społecznościowego Facebook na proces zakupu Wpływ portalu Facebook na proces zakupu Portal społecznościowy Facebook a proces zakupu - generacja X i Y Proces zakupu w Internecie - ujęcie modelowe Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumenta pod wpływem mediów społecznościowych - model Proces zakupu produktów w Internecie a media społecznościowe - model porównawczy generacji X i Y
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 79
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153381 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliogr., netogr. na s. [165]-172.
Dla pracowników naukowych zajmujących się problematyką komunikacji marketingowej, studentów kierunków biznesowych oraz przedstawicieli biznesu.
Rozdział 1. Komunikacja marketingowa w mediach interaktywnych. 1.1. Uwarunkowania rozwoju mediów interaktywnych. 1.2. Klient w przestrzeni interaktywnej. 1.3. Social media w procesie komunikacji marketingowej. Rozdział 2. Blog jako platforma komunikacji w przestrzeni hipermedialnej. 2.1. Blog w komunikacji online 45. 2.1.1. Blog - pojęcie i istota. 2.1.2. Blogi korporacyjne. 2.1.3. Blogi indywidualne. 2.2. Blogi w procesie komunikacji marketingowej. 2.3. Polska blogosfera w liczbach. Rozdział 3. Przedmiot, zakres i metodyka badań empirycznych. 3.1. Ogólny cel badań, hipotezy badawcze oraz etapy procesu badawczego. 3.2. Cele i metodyka poszczególnych badań oraz charakterystyka prób badawczych. 3.2.1. Badania wśród przedsiębiorstw. 3.2.2. Badania wśród blogerów indywidualnych. 3.2.3. Badania wśród studentów łódzkich uczelni. Rozdział 4. Blogi korporacyjne jako narzędzie oddziaływania marki na klientów. 4.1. Przesłanki wykorzystania blogów korporacyjnych. 4.2. Blogi korporacyjne w procesie komunikacji. 4.3. Przyszłość blogów korporacyjnych w perspektywie najbliższych lat 120. Rozdział 5. Formy, zakres i uwarunkowania wykorzystania blogów indywidualnych przez przedsiębiorstwa. 5.1. Przesłanki podjęcia współpracy z blogerami indywidualnymi. 5.2. Aspekt finansowy współpracy z blogerami. 5.3. Blogi indywidualne w strategii przedsiębiorstw. Załącznik 1. Wzór kwestionariusza skierowanego do przedsiębiorstw. Załącznik 2. Wzór kwestionariusza skierowanego do blogerów. Załącznik 3. Wzór kwestionariusza skierowanego do blogerów. Załącznik 4. Wzór kwestionariusza skierowanego do studentów.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 34
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5640 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Na grzbiecie numer kolejny wydawnictw Politechniki Łódzkiej: 2190.
Bibliografia, netografia na stronach 106-118.
Koncepcja marketingu mediów społecznościowych (social media marketing) Nowy wymiar komunikacji w Internecie Charakterystyka mediów społecznościowych (social media) Podział mediów społecznościowych Społeczności wirtualne w Internecie Źródła, ewolucja i uwarunkowania rozwoju social media marketing Tribal marketing jako podstawa social media marketing Wpływ rozwoju nowych mediów na social media marketing Znaczenie rozwoju Internetu na świecie i w Polsce Motywy i uwarunkowania obecności w mediach społecznościowych Społeczności marek a social media marketing Pojęcie i istota społeczności marek Społeczności marek w mediach społecznościowych Wirtualne społeczności marek a lojalność konsumencka Znaczenie wirtualnych społeczności marki dla firm Komunikacj a marketingowa w social media Przegląd form i narzędzi social media marketing Narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii reklamowych Advertgaming w social gaming Edgerank - priorytetowy mechanizm Facebooka Reklamowa wartość blogosfery Manipulacja i mechanizmy psychologiczne
Sygnatura czytelni BWF: V G 95
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8841 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136015 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografia / Instytut Neofilologii i Komunikacji Społecznej. Politechnika Koszalińska, ISSN 0239-7129 ; nr 209)
ISSN 0239-7129 odnosi sie do pierwotnego tyt. serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie, natomiast nr 241 stanowi jej kontynuację.
Bibliogr., netogr. s. [159]-168. Netogr. s. 168-174. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 32
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4928 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska 1. The topic of logistics customer service in the light of the Industry 4.0 concept 1.1. The Economy 4.0 1.2. Logistics customer services 1.3. Digital technologies applied in the process of logistics customer services 1.4. Improving the logistics process of customer service in the digital economy – the results of own research Agnieszka Dejnaka 2. Zmiany w sposobie obsługi Klientów 4.0 w aspekcie rozwoju Przemysłu 4.0 oraz IoT, IIoT oraz IoRT 2.1. Przemysł 4.0 i jego charakterystyka 2.2. Zachowania klientów na rynku. Klient 4.0 2.3. Klient 4.0 – Przemysł 4.0 oraz IoT, IIoT oraz IoRT 2.4. Klient 4.0 – Przemysł 4.0 2.5. Klient 4.0 a IoT 2.6. Klient 4.0 a IIoT Marcin Gębarowski 3. Era Przemysłu 4.0 – czas zagłady, stagnacji czy rozwoju targów? 3.1. Przemysł 4.0 – kolejny etap rozwoju gospodarczego 3.2. Możliwości adaptacyjne targów 3.3. Kluczowe przejawy czwartej rewolucji przemysłowej oddziałujące na targi Magdalena Grębosz-Krawczyk 4. Zarządzanie marką smart city w kontekście Rewolucji 4.0 – ujęcie modelowe 4.1. Wybrane modele zarządzania marką terytorialną (place branding) w literaturze przedmiotu 4.2. Metodyka badań 4.3. Zarządzanie marką miasta zgodnie z koncepcją smart w ujęciu modelowym Marzena Lemanowicz 5. Rola nowych mediów w procesie komunikacji touroperatorów z klientami 5.1. Pojęcie nowych mediów 5.2. Komunikacja marketingowa touroperatorów z klientami 5.3. Wyniki badań Anna Łaszkiewicz 6. Influencer marketing z perspektywy aktywności reklamowej wybranych twórców treści na platformie Instagram Wprowadzenie 6.1. Influencer marketing – przesłanki zainteresowania wśród przedsiębiorstw 6.2. Aktywność reklamowa influencerów Bartosz Mazurkiewicz 7. Wirtualne organizacje w wieloosobowych grach sieciowych 7.1. Współczesne organizacje wirtualne 7.2. Światy wirtualne w sieciowych grach komputerowych wieloosobowych 7.3. Organizacje w wieloosobowych grach sieciowych Jolanta Mazur, Piotr Zaborek 8. Pomiar aktywności przedsiębiorstw w mediach społecznościowych. Przegląd koncepcji i propozycji miar 8.1. Publikacje koncepcyjne o charakterze normatywnym 8.2. Przeglądy literatury jako źródła informacji o miarach MS w badaniach empirycznych 8.3. Miary MS wykorzystujące dane wtórne i dane pierwotne w publikacjach naukowych Mirosław Pacut 9. Marketing wirtualnych społeczności jako instrument kształtowania zasobów relacyjnych przedsiębiorstwa 9.1. Wirtualne społeczności konsumentów 9.2. Marketing wirtualnych społeczności Katarzyna Sanak-Kosmowska 10. Ocena i pamięć komunikatów marketingowych w social media – badania w paradygmacie wstecznego kształtowania pamięci 10.1. Komunikacja marketingowa w serwisach społecznościowych 10.2. Pamięć reklam i zniekształcenia pamięciowe 10.3. Paradygmat wstecznego kształtowania pamięci 10.4. Metodyka 10.5. Wyniki badań Anna Szwajlik 11. Korzyści oraz bariery wykorzystania mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu na przykładzie przedsiębiorstw sektora ICT 11.1. Rola klienta w procesie rozwoju nowego produktu 11.2. Funkcje mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu. Identyfikacja istotnych korzyści 11.3. Metodologia badawcza 11.4. Wnioski z przeprowadzonych badań Joanna Wyrwisz 12. Influencer marketing a komunikacja wizerunku marki 12.1. Influencer marketing jako instrument kreowania wizerunku marki 12.2. Mechanizm wywierania wpływu 12.3. Uwarunkowania wykorzystania influencer marketingu dla marki 12.4. Dobór influencera do marki
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 283 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 55
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149750 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149749 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6212 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Strategiczne podejście do działania w social mediach / Anna Ledwoń-Blacha. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 159, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 159-[160].
Czym są social media Strategia w marketingu oraz konieczność jej wykorzystania w social mediach Pozycjonowanie marki Archetypy Brand purpose Claim Strategiczne podejście do działania w Social Mediach Analiza konkurencji i audyt własnych działań Persony i grupa docelowa w social mediach Brand visual identity i marka w social mediach Cele działań w social mediach Wyróżniki komunikacyjne Dobór kanałów komunikacji i mediów idealnych dla marki Lejki sprzedażowe i ich rola oraz projektowanie w działaniach SM Komunikacja w social mediach. Typy contentu i formaty treści Technologie immersyjne coraz popularniejsze w social mediach Aktywacje konsumenckie User generated content Budowanie społeczności Własna społeczność czy korzystanie z już istniejących? Budowanie społeczności w sieci Customer experience, customer care oraz user experience w SM Tworzenie treści Memy RTM-y Copywriting Strategiczne podejście do działania w Social Mediach Planowanie treści i ich dystrybucja Analityka
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 90
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154851 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 203-219.
MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE W PRZEDSIĘBIORSTWIE Media społecznościowe – istota, rodzaje i cechy predysponujące je do wykorzystania w działalności przedsiębiorstw Social media marketing to marketing w mediach społecznościowych? Zakres możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w zarządzaniu przedsiębiorstwem. Koncepcja firmy 2.0 Content marketing w mediach społecznościowych Koncepcja content marketingu Zasady i dobre praktyki z obszaru content marketingu Narzędzia content marketingu w mediach społecznościowych Reklama w mediach społecznościowych. POMIAR EFEKTYWNOŚCI I SKUTECZNOŚCI DZIAŁAŃ w tych mediach Charakterystyka rynku reklamy w mediach społecznościowych Formaty reklam i narzędzia do ich tworzenia w mediach społecznościowych na przykładzie serwisu Facebook Pomiar efektywności i skuteczności działań marketingowych przedsiębiorstwa w mediach społecznościowych. Performance marketing Promocja sprzedaży i public relations w mediach społecznościowych Formy promocji sprzedaży w mediach społecznościowych Instrumenty i działania PR w mediach społecznościowych Zastosowanie koncepcji CSR w mediach społecznościowych jako instrumentu PR MARKETING SZEPTANY w mediach społecznościowych Word-of-mouth marketing. Adwokaci marki Buzz marketing. Liderzy opinii Marketing wirusowy: marketing partyzancki i prank marketing Real-time marketing Zarządzanie relacjami z klientem w mediach społecznościowych Budowanie relacji z klientami w mediach społecznościowych Jakość obsługi klienta w mediach społecznościowych Zarządzanie kryzysem w mediach społecznościowych Media społecznościowe jako źródło dANYCH, informacji I WIEDZY o otoczeniu przedsiębiorstwa Tworzenie person. Pozyskanie danych i informacji o klientach Pozyskanie danych i informacji o innych podmiotach znajdujących się w otoczeniu zewnętrznym przedsiębiorstwa Media społecznościowe jako źródło danych i informacji o otoczeniu wewnętrznym przedsiębiorstwa. Yammer Zastosowanie koncepcji crowdsourcingu w mediach społecznościowych Media społecznościowe W employer brandingu oraz REKRUTACJI i selekcji pracowników Rola mediów społecznościowych w employer brandingu Rekrutacja pracowników w mediach społecznościowych Selekcja kandydatów do pracy z wykorzystaniem mediów społecznościowych MEDIA SPOŁECZNOŚCIOWE A zaangażowanie pracowników Znaczenie zaangażowania pracowników w mediach społecznościowych dla przedsiębiorstwa. Employee Advocacy Budowanie zaangażowania pracowników w mediach społecznościowych Media społecznościowe jako narzędzie budowania zaangażowania pracowników w przedsiębiorstwie
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 58
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6280 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Skuteczne social media : prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty / Anna Miotk. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2017. - 330 strony : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Bibliografia na stronach [323]-330.
Rozdział 1. Social media jako narzędzie komunikacji (21) Pojawienie się i rozwój mediów społecznościowych (21) Social media w biznesie (26) Krajobraz social media (28) Wybrane serwisy/ aplikacje społecznościowe (43) Komunikacja w social media (52) Użytkownicy internetu i mediów społecznościowych (55) Warto doczytać (63) Lista linków (64) Przykład 1. Promocja wydarzenia - trzy sztuki w antarktyce (65) Przykład 2. Pozyskiwanie klientów przez social media - pixel pr (67) Przykład 3. Herbatnikiem przez polskę - jutrzenka petit beurre (69) Rozdział 2. Organizacja w social media (71) Social media w różnych obszarach działalności organizacji (72) Czy organizacje są gotowe na korzystanie z mediów społecznościowych? (81) Przygotowanie do obecności w social media (87) Czy rozmiar ma znaczenie? (91) Social media - tylko dla firm? (92) Czy social media są dla wszystkich? (94) Warto doczytać (96) Lista linków (98) Przykład 4. Regularna komunikacja w social media - coffeedesk (99) Przykład 5. Promocja bloga - rysuję fejsbuki (102) Przykład 6. Kampania społeczna - #liniaprosta (104) Rozdział 3. Bez planu nie ma pomiaru (107) Planowanie w biznesie (108) Strategia działań w social media (109) Kilka warunków mierzenia skuteczności działań (114) Przykłady dobrze zmierzonych kampanii w social media (137) Warto doczytać (145) Lista linków (145) Przykład 7. Pozyskiwanie klientów - let me show you! (147) Przykład 8. Kampania społeczna - karmimy psiaki (149) Przykład 9. Promocja produktu z wykorzystaniem growth hackingu - #pączkowanie (154) Rozdział 4. Efekt komunikacji nie jest natychmiastowy? (159) Lejek marketingowy (160) Model Dona Bartholomewa (161) Model Kami Huyse (165) Model Jima Sterne'a (167) Model Johna Lovetta (167) Model Powella, Grovesa i Dimosa (168) Model ZMOT (172) Warto doczytać (175) Lista linków (177) Przykład 10. Promocja produktu - arystokrata polskich szos (179) Przykład 11. Marketing miejsc - małopolska - tu mieszka szczęście. Poczuj ducha świąt! (181) Przykład 12. Kampania społeczna - zdecydowałem, #niezabieram! (184) Rozdział 5. W tym szaleństwie jest metoda (187) Jajko czy kura? (187) Badania w strategii social media (189) Metody badania social media (191) Warto doczytać (201) Lista linków (206) Przykład 13. Kampania społeczna - #oddajserce (207) Przykład 14. Promocja wydarzenia - ogłoszenie wyników rejestracji na bfg 2015 (209) Przykład 15. Promocja konkursu - škoda auto muzyka (212) Rozdział 6. Narzędzia (215) Narzędzia pomocnicze (216) Jak wybrać narzędzie i współpracować z dostawcą? (228) Przykładowe programy mierzenia social media (236) Warto doczytać (240) Lista linków (241) Przykład 16. Zakręcone - komedia dla kobiet bez hamulców - škoda polska (243) Przykład 17. Dziki sad - profil marki na facebooku - grupa żywiec (246) Przykład 18. Dziki sad - sprzymjeżeńcy (249) Rozdział 7. Obszar niejasności (253) Aspekty etyczne (254) Brak standardów i pierwsze próby regulacji (256) Czy mierzenie komunikacji w social media da się całkowicie ustandaryzować? (263) Problemy (266) Mity pomiaru social media (271) Kwestie sporne (274) Warto doczytać (295) Lista linków (296) Przykład 19. Promocja działań charytatywnych - blogerzy i youtuberzy dla akademii przyszłości (297) Przykład 20. Nowe obserwowane na allegro - konsultacje z użytkownikami (299) Rozdział 8. Trendy w mierzeniu social media (301) Zmiany na rynku mediów społecznościowych (301) Nowe funkcje dla biznesu (306) Rozwój analityki (308) Badanie różnych typów treści (310) Standaryzacja (312) Nauka (312) Warto doczytać (313) Lista linków (313) Przykład 21. Wdrożenie sztucznej inteligencji do obsługi wiadomości na facebooku (315) Przykład 22. #cyberstrażnik pko banku polskiego (317)
Sygnatura czytelni BWF: V D 56 ; V D 59
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149584 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149585, F 8836 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Poradnika Bibliotekarza ; nr 22)
Bibliografia na stronach 114-[115].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141585 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Od social media do biznesu / Dawid Pacha. W: Marketing w Praktyce. 2011, nr 9, s. 9-10. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2011
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności