Szwajlik Anna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Szwajlik Anna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Klupiński Kamil
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Czwarta rewolucja przemysłowa
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Media społecznościowe
(1)
Przemysły wysokiej techniki
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Zarządzanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska 1. The topic of logistics customer service in the light of the Industry 4.0 concept 1.1. The Economy 4.0 1.2. Logistics customer services 1.3. Digital technologies applied in the process of logistics customer services 1.4. Improving the logistics process of customer service in the digital economy – the results of own research Agnieszka Dejnaka 2. Zmiany w sposobie obsługi Klientów 4.0 w aspekcie rozwoju Przemysłu 4.0 oraz IoT, IIoT oraz IoRT 2.1. Przemysł 4.0 i jego charakterystyka 2.2. Zachowania klientów na rynku. Klient 4.0 2.3. Klient 4.0 – Przemysł 4.0 oraz IoT, IIoT oraz IoRT 2.4. Klient 4.0 – Przemysł 4.0 2.5. Klient 4.0 a IoT 2.6. Klient 4.0 a IIoT Marcin Gębarowski 3. Era Przemysłu 4.0 – czas zagłady, stagnacji czy rozwoju targów? 3.1. Przemysł 4.0 – kolejny etap rozwoju gospodarczego 3.2. Możliwości adaptacyjne targów 3.3. Kluczowe przejawy czwartej rewolucji przemysłowej oddziałujące na targi Magdalena Grębosz-Krawczyk 4. Zarządzanie marką smart city w kontekście Rewolucji 4.0 – ujęcie modelowe 4.1. Wybrane modele zarządzania marką terytorialną (place branding) w literaturze przedmiotu 4.2. Metodyka badań 4.3. Zarządzanie marką miasta zgodnie z koncepcją smart w ujęciu modelowym Marzena Lemanowicz 5. Rola nowych mediów w procesie komunikacji touroperatorów z klientami 5.1. Pojęcie nowych mediów 5.2. Komunikacja marketingowa touroperatorów z klientami 5.3. Wyniki badań Anna Łaszkiewicz 6. Influencer marketing z perspektywy aktywności reklamowej wybranych twórców treści na platformie Instagram Wprowadzenie 6.1. Influencer marketing – przesłanki zainteresowania wśród przedsiębiorstw 6.2. Aktywność reklamowa influencerów Bartosz Mazurkiewicz 7. Wirtualne organizacje w wieloosobowych grach sieciowych 7.1. Współczesne organizacje wirtualne 7.2. Światy wirtualne w sieciowych grach komputerowych wieloosobowych 7.3. Organizacje w wieloosobowych grach sieciowych Jolanta Mazur, Piotr Zaborek 8. Pomiar aktywności przedsiębiorstw w mediach społecznościowych. Przegląd koncepcji i propozycji miar 8.1. Publikacje koncepcyjne o charakterze normatywnym 8.2. Przeglądy literatury jako źródła informacji o miarach MS w badaniach empirycznych 8.3. Miary MS wykorzystujące dane wtórne i dane pierwotne w publikacjach naukowych Mirosław Pacut 9. Marketing wirtualnych społeczności jako instrument kształtowania zasobów relacyjnych przedsiębiorstwa 9.1. Wirtualne społeczności konsumentów 9.2. Marketing wirtualnych społeczności Katarzyna Sanak-Kosmowska 10. Ocena i pamięć komunikatów marketingowych w social media – badania w paradygmacie wstecznego kształtowania pamięci 10.1. Komunikacja marketingowa w serwisach społecznościowych 10.2. Pamięć reklam i zniekształcenia pamięciowe 10.3. Paradygmat wstecznego kształtowania pamięci 10.4. Metodyka 10.5. Wyniki badań Anna Szwajlik 11. Korzyści oraz bariery wykorzystania mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu na przykładzie przedsiębiorstw sektora ICT 11.1. Rola klienta w procesie rozwoju nowego produktu 11.2. Funkcje mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu. Identyfikacja istotnych korzyści 11.3. Metodologia badawcza 11.4. Wnioski z przeprowadzonych badań Joanna Wyrwisz 12. Influencer marketing a komunikacja wizerunku marki 12.1. Influencer marketing jako instrument kreowania wizerunku marki 12.2. Mechanizm wywierania wpływu 12.3. Uwarunkowania wykorzystania influencer marketingu dla marki 12.4. Dobór influencera do marki
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 283 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 55
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149750 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149749 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6212 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności