Wizerunek przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(18)
Forma i typ
Książki
(14)
Publikacje naukowe
(5)
Artykuły
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(16)
dostępne
(6)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(7)
Biblioteka WEiZ
(8)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Tworzydło Dariusz (1974- )
(3)
Wołek Łukasz
(2)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Bednárová Lucia
(1)
Budzyński Wojciech
(1)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(1)
Daszkiewicz Magdalena
(1)
Dobrowolski Zbysław
(1)
Kawalec Hubert
(1)
Kowalska Magdalena (ekonomia)
(1)
Kozłowski Marek (1951- )
(1)
Pacana Andrzej
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Piwnicki Marcin
(1)
Rychter Krzysztof J
(1)
Serwański Tomasz
(1)
Skowronek Iwona (zarządzanie)
(1)
Stopczyńska Kinga
(1)
Szocki Józef (1931- )
(1)
Szwajlik Anna
(1)
Wrona Sylwia (ekonomia)
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(4)
Opracowanie
(4)
Podręcznik
(2)
Monografia
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wizerunek firmy / Jerzy Altkorn. - Dąbrwa Górnicza : Wyższa Szkoła Biznesu, 2004. - [2], 212 s., [2] k. tabl. kolor. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [207]-212.
Dla biznesmenów i studentów kierunków ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110959, 129310 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 141879 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Warsztaty Menedżerskie)
Wydanie w nowej szacie graficznej.
Bibliogr. s. 201-207.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 209 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 60
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 130793 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4188 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [257]-263, 267. Netogr. s. 264-266. Wykaz aktów prawnych s. 267.
Dla osób zainteresowanych problematyką korporacji, a w szczególności do decydentów oraz pracowników odpowiedzialnych za ten obszar działania w organizacji, osób zainteresowanych pracą w firmach doradczych oraz agencjach brandingowych i agencjach kreatywnych, pracowników naukowych prowadzących badania w tym zbliżonym temacie, studentów specjalności marketingowych, a także specjalności związanych z zarządzaniem i komunikacją.
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 79
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5289 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [247]-274. Indeks.
I.Urząd gminy jako miejsce pracy 1.Organizacje samorządowe 2.Kapitał ludzki w organizacji 3.Wizerunek a pojęcia pokrewne 4.Wizerunek pracodawcy 5.Funkcje, korzyści i koszty wizerunku pracodawcy samorządowego 6.Kształtowanie wizerunku pracodawcy II.Determinanty wizerunku pracodawcy 1.Otoczenie jako „aktywne tło" 2.Kapitał ludzki w procesie kształtowania wizerunku pracodawcy 3.Cele i wartości jako interpretacja organizacji 4.Zakłócenia w sferze wartości organizacji III.Wizerunek pracodawcy w świetle badań terenowych IV.Metody i techniki zarządzania organizacją V.Strukturalne uwarunkowania wizerunku pracodawcy
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148236 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Marta Brzozowska, Danuta Janczewska, Katarzyna Kolasińska-Morawska 1. The topic of logistics customer service in the light of the Industry 4.0 concept 1.1. The Economy 4.0 1.2. Logistics customer services 1.3. Digital technologies applied in the process of logistics customer services 1.4. Improving the logistics process of customer service in the digital economy – the results of own research Agnieszka Dejnaka 2. Zmiany w sposobie obsługi Klientów 4.0 w aspekcie rozwoju Przemysłu 4.0 oraz IoT, IIoT oraz IoRT 2.1. Przemysł 4.0 i jego charakterystyka 2.2. Zachowania klientów na rynku. Klient 4.0 2.3. Klient 4.0 – Przemysł 4.0 oraz IoT, IIoT oraz IoRT 2.4. Klient 4.0 – Przemysł 4.0 2.5. Klient 4.0 a IoT 2.6. Klient 4.0 a IIoT Marcin Gębarowski 3. Era Przemysłu 4.0 – czas zagłady, stagnacji czy rozwoju targów? 3.1. Przemysł 4.0 – kolejny etap rozwoju gospodarczego 3.2. Możliwości adaptacyjne targów 3.3. Kluczowe przejawy czwartej rewolucji przemysłowej oddziałujące na targi Magdalena Grębosz-Krawczyk 4. Zarządzanie marką smart city w kontekście Rewolucji 4.0 – ujęcie modelowe 4.1. Wybrane modele zarządzania marką terytorialną (place branding) w literaturze przedmiotu 4.2. Metodyka badań 4.3. Zarządzanie marką miasta zgodnie z koncepcją smart w ujęciu modelowym Marzena Lemanowicz 5. Rola nowych mediów w procesie komunikacji touroperatorów z klientami 5.1. Pojęcie nowych mediów 5.2. Komunikacja marketingowa touroperatorów z klientami 5.3. Wyniki badań Anna Łaszkiewicz 6. Influencer marketing z perspektywy aktywności reklamowej wybranych twórców treści na platformie Instagram Wprowadzenie 6.1. Influencer marketing – przesłanki zainteresowania wśród przedsiębiorstw 6.2. Aktywność reklamowa influencerów Bartosz Mazurkiewicz 7. Wirtualne organizacje w wieloosobowych grach sieciowych 7.1. Współczesne organizacje wirtualne 7.2. Światy wirtualne w sieciowych grach komputerowych wieloosobowych 7.3. Organizacje w wieloosobowych grach sieciowych Jolanta Mazur, Piotr Zaborek 8. Pomiar aktywności przedsiębiorstw w mediach społecznościowych. Przegląd koncepcji i propozycji miar 8.1. Publikacje koncepcyjne o charakterze normatywnym 8.2. Przeglądy literatury jako źródła informacji o miarach MS w badaniach empirycznych 8.3. Miary MS wykorzystujące dane wtórne i dane pierwotne w publikacjach naukowych Mirosław Pacut 9. Marketing wirtualnych społeczności jako instrument kształtowania zasobów relacyjnych przedsiębiorstwa 9.1. Wirtualne społeczności konsumentów 9.2. Marketing wirtualnych społeczności Katarzyna Sanak-Kosmowska 10. Ocena i pamięć komunikatów marketingowych w social media – badania w paradygmacie wstecznego kształtowania pamięci 10.1. Komunikacja marketingowa w serwisach społecznościowych 10.2. Pamięć reklam i zniekształcenia pamięciowe 10.3. Paradygmat wstecznego kształtowania pamięci 10.4. Metodyka 10.5. Wyniki badań Anna Szwajlik 11. Korzyści oraz bariery wykorzystania mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu na przykładzie przedsiębiorstw sektora ICT 11.1. Rola klienta w procesie rozwoju nowego produktu 11.2. Funkcje mediów społecznościowych w procesie rozwoju nowego produktu. Identyfikacja istotnych korzyści 11.3. Metodologia badawcza 11.4. Wnioski z przeprowadzonych badań Joanna Wyrwisz 12. Influencer marketing a komunikacja wizerunku marki 12.1. Influencer marketing jako instrument kreowania wizerunku marki 12.2. Mechanizm wywierania wpływu 12.3. Uwarunkowania wykorzystania influencer marketingu dla marki 12.4. Dobór influencera do marki
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 283 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 55
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 149750 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149749 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6212 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(HR [Human Resources])
Bibliogr. s. [201]-205. Indeks.
Dla pracowników działów zasobów ludzkich, a także menedżerów i właścicieli firm.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 208 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 81
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131378 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131377 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4291 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych s. 189-190.
Rozdział I. Znak 1. Percepcja wizualna Wzrok Bodźce wizualne Wrażenia i spostrzeżenia Znaczenia Zachowania Zasady percepcji Znak jako obraz elementarny Co jest znakiem, co symbolem, a co logo? - terminologia. 2. Znak graficzny Elementy znaku Język znaków - plastyczne środki wyrazu Kompetencje i narzędzia projektowania Współczesne znaki i symbole Trendy Znak - wartość użytkowa, estetyczna i artystyczna Logo - spójność treści i formy 3. Znaki i symbole organizacji Programowanie i projektowanie Wzorzec logo jako rdzeń systemu tożsamości wizualnej Katalog znaku jako imperatywny zapis cech Typografia firmowa - niedoceniany element systemu Konstans firmowy Formy dekoracyjne Reguły stosowania znaku firmowego 2. Konstruowanie systemu Logo jako punkt wyjścia Rola systemu identyfikacji wizualnej w komunikacji marketingowej organizacji Odzwierciedlenie struktury, zasad, wartości Unifikacja przekazu 3. Zarządzanie poprzez system identyfikacji wizualnej Reaktywność Optymalizacja Integracja wewnętrzna Indywidualizacja 4. Kategorie systemów identyfikacji wizualnej SIW firmy SIW grupy firm SIW instytucji, samorządu terytorialnego, urzędu SIW produktu (usługi) SIW wydarzenia 5. Nazwa prawna, nazwa marketingowa, brand w SIW 6. Zarządzanie systemem i praktyczne aspekty użytkowania Rozbudowa i adaptacja. Przyczyny i momenty zmian w systemie Standaryzacja Stosowanie Szkolenie Outsourcing Monitoring Archiwizacja matryc i księgi symbolu Posługiwanie się danymi w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi Prawa autorskie Dobór wykonawców 7. Księga tożsamości Rodzaje dokumentów (manuał, katalog symbolu, księga znaku, księga tożsamości) Sposób posługiwania się i wykorzystania Rozdział III. Wizualizacja w kształtowaniu wizerunku 1. Wizerunek organizacji i jego elementy składowe 2. Identyfikacja wizualna a relacje wewnętrzne i zewnętrzne Wdrażanie systemu a jego akceptacja w zespole pracowniczym Efektywność kosztowa i wizerunkowa komunikacji zewnętrznej realizowanej z wykorzystaniem systemu identyfikacji Bariery wdrażania systemu identyfikacji wizualnej 3. Korzyści wynikające z profesjonalnie wdrożonych systemów identyfikacji 4. Prawne aspekty komunikowania z wykorzystaniem systemu identyfikacji wizualnej 5. Tworzenie tożsamości wizualnej - kto co robi i jakimi metodami 6. SIW - spontanicznie, samodzielnie czy profesjonalnie
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 259 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 142750, 147569 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147568 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5307 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 317-333.
TEORETYCZNE ASPEKTY SYMBOLIZMU W ZARZĄDZANIU Paradygmatyczny zwrot w naukach społecznych Postmodernizm i ponowoczesność Interakcjonizm symboliczny Konstruktywizm społeczny Zagadnienie wyboru w naukach społecznych Szkoły psychologiczne i program psychologii kulturowej „Zwrot lingwistyczny” oraz rola myślenia metaforycznego w naukach społecznych Metafora mechaniczna i organizmu w teorii organizacji Metafora kulturowa w naukach o organizacji. Kultura organizacyjna Symbolizm i symbolizm organizacyjny Symbolizm organizacyjny w świetle paradygmatów nauk społecznych Ewolucja teorii organizacji oraz jej warunki Podejście pozytywistyczne (modernizm) Podejście subiektywistyczne i interpretatywne MODERNIZM W KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ. KLASYCZNE SYSTEMY POZYCJONOWANIA W UJĘCIU KRYTYCZNYM Teorie komunikacji. Szkoła procesu komunikacyjnego i szkoła semiotyczna Metafora przewodu w komunikacji Komunikacja jako konstytuanta organizacji Perspektywa znaczeniowa i perspektywa informacyjna w komunikacji marketingowej Reklama – między nauką a sztuką Podstawowe schematy pozycjonowania w reklamie. ELM, hierarchia efektów, macierz FCB Kapitał marki w orientacji funkcjonalnej Konsumencki model kapitału marki (Consumer Based Brand Equity) Kevina Kellera Wymiary kapitału marki w ujęciu Davida Aakera Pozycjonowanie Osobowość marki „Mantra” marki. Esencjonalne rozumienie tożsamości. Pozycjonowanie emocjonalne. Pozycjonowanie wirusowe Segmentacja konsumentów Nurt wartości (values) – podejście nomotetyczne i idiograficzne Nurt cech osobowości (personality) Nurt międzykulturowy Nurt stylów życia Nurt poststrukturalnej analizy stylów życia Marka korporacyjna jako praktyka „kapitalizmu interesariuszy” Tożsamość organizacyjna. Wizerunek i reputacja Symbolizm w modernistycznych modelach komunikowania MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO Założenia modelu marketingu kulturowego Rynek w rozumieniu kulturowym Motywy oraz projekty tożsamościowe Ideologia społeczna, mit tożsamościowy oraz źródła jego pochodzenia Sprzeczności kulturowe Wyrażenie kulturowe Autorytet kulturowy i polityczny marki Stanowisko pozycjonowania i brief kulturowy Organizacja pracy strategicznej. Biurokracje marketingowe i studia kulturowe Marka kulturowa jako sieć społeczna Rola tekstów kultury w budowie marki tożsamościowej Kulturowa teoria innowacji Strategia kulturowa Ortodoksja kulturowa Zmiana społeczna i potencjał ideologiczny Taktyki kulturowe oraz realizacja strategii Korporacyjny marketing symboliczny Model dostosowawczy VCI (Vision-Culture-Image Alignment Model). Dialog tożsamościowy Ograniczenia w stosowaniu modelu kulturowego MODEL MARKETINGU KULTUROWEGO I STRATEGIA KULTUROWA W KOMUNIKACJI MAREK W POLSCE Metodyka badania Analiza dyskursu Siatka pojęciowa w marketingu kulturowym Genealogia studiów przypadku marek Profil polskiej kultury Historyczno-hermeneutyczna analiza polskich kampanii reklamowych FRUGO Żywiec Allegro Reserved – wirusowe pozycjonowanie kulturowe Raiffeisen – pościg za trendami (coolhunt) Kulturowe innowacje polskich marek Krowarzywa i Wegeguru Kondrat Wina Wybrane i Biesiadowo Yestersen Aplikacja modelu kulturowego Szumisie Revolt of Nature. Scenariusz Szumisie Kochanie Scenariusz Szumisie Ciało. Scenariusz Szumisie Praca Fotoreportaż Revolt of Nature Lato
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 299 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 96
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151831 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6430 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing / Instytut Zarządzania Wartością SGH [Szkoły Głównej Handlowej])
Nazwa serii na 4 s. okł.
Bibliogr. s. 271-286.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 595 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 134659 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Kreowanie wizerunku marki przy wykorzystaniu nowoczesnych form komunikacji marketingowej / Kinga Stopczyńska. - Wydanie drugie uaktualnione. - Łódź : Wydawnictwo SIZ, 2021. - 160, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 151-157.
Wizerunek marki Pojęcie wizerunku Wizerunek marki Rodzaje marekz punktu widzenia postrzegania ich wizerunku Wizerunek, tożsamość i osobowość marki - różnice w identyfikowaniu pojęć Cyklżycia wizerunku Typy wizerunku Zarządzanie wizerunkiemmarki Proces kreowania wizerunku firmy Zarządzanie wizerunkiem marki Pozycjonowanie marki na rynku Narzędzia wykorzystywane w kreacji wizerunku Nowoczesne formy komunikacji marketingowej w kreowaniu wizerunku marki innowacyjne podejście do kreowania wizerunku firmy Inbound marketing jako nowoczesna forma komunikacji z klientem Cross media -optymalizacja kanałów marketingowych, media społecznościowe Storytelling w kreowaniu wizerunku marek Experiential marketing, czyli jak zbudować wizerunek na podstawie doświadczeń Społeczna odpowiedzialność biznesu w służbie wizerunkorp marek
Sygnatura czytelni BWF: V G 94
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8838 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Podręczniki / Wyższa Szkoła Zarządzania i Bankowości w Poznaniu)
Bibliogr. przy rozdz.
Dla studentów uczelni wyższych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121532 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja to wybór tekstów powstałych w ramach konferencji "Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania współczesności".
Bibliografia przy rozdziałach.
ANNA LEWANDOWSKA, MAlCORZATA JAHIEC ASPEKTY SPOŁECZNO-EKONOMICZNE INNOWACJI: DIACNOZA INNOWACYJNOŚCI COSPOE>ARKI RECIONU I ANALIZA POTRZEB PRZEDSIĘBIORSTW ŁUKASZ FURMAN ANALIZA WYBRANYCH DOCHODÓW BUDŻETU PAŃSTWA NA TERENIE PODKARPACIA W LATACH 2011-2015 WITOLD FURMAN SPOLECZNO-HISTORYCZNE UWARUNKOWANIA ROZWOJU RACHUNKOWOŚCI PIOTR (YREK WYBRANE ASPEKTY POLITYKI PERSONALNEJ W PRZEDSIĘBIORSTWACH HANDLU DETALICZNEGO DARIUSZ TWORZYDIO WIZERUNEK JAKO ELEMENT KSZTAŁTOWANIA SUKCESU FIRMY ORAZ OSOBY NA RYNKU PRACY HUBERT KAWALEC LUDZIE MARKI. SPOŁECZNOŚCI BUDOWANE WOKÓŁ BRANDÓW JAKO TREND W PROMOCJI PRZEDSIĘBIORSTW
Sygnatura czytelni BWZ: IV A 13
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147580 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie organizacji w kryzysie : modele i metody ograniczania ryzyka / Dariusz Tworzydło. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 195, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 184-188. Indeks.
Rozdział 1. Wizerunek, reputacja i kryzys - definicje i kluczowe zależności 1.1.Definiowanie wizerunku i reputacji w kontekście potencjalnych zagrożeń 1.2.Kryzys - analiza definicji 1.3.Podatność organizacji na zdarzenia kryzysowe 1.4.Procesowe podejście do zmian w wizerunku 1.5.Pomiar wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa 1.6.Wpływ sytuacji kryzysowych na otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa Rozdział 2. Przyczyny i skutki zdarzeń kryzysowych 2.1.Przyczyny sytuacji kryzysowych 2.2.Skutki sytuacji kryzysowych 2.2.1.Psychologiczne skutki wynikające z kryzysów wizerunkowych 2.2.2.Stres i jego wpływ na kształtowanie się sytuacji kryzysowych 2.2.3.Ekonomiczne i społeczne skutki wizerunkowych sytuacji kryzysowych 2.3.Stan bezczynności podczas kryzysu wizerunkowego 2.4.Przesłanki podejmowania ryzyka z uwzględnieniem potencjalnych skutków zdarzeń 2.5.Nauka na błędach jako element budowania doświadczenia 2.6.Zrozumienie problemu jako podstawa w prognozowaniu i podejmowaniu decyzji Rozdział 3. Przygotowanie do reagowania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 3.1.Przygotowanie do wystąpienia potencjalnych kryzysów 3.2.Szkolenia i warsztaty jako element wsparcia w przygotowaniu do kryzysów 3.3.Predyspozycje menedżerów w zakresie radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi 3.4.Dobór zespołu i zadania sztabu kryzysowego 3.5.Nauka przez analogie 3.6.Wsparcie zewnętrzne a ograniczenia wewnętrzne 3.7.Prawo do zmiany decyzji w kryzysie jako element pozycji silnej 3.8.Relacje wewnętrzne jako element wsparcia przy podejmowaniu decyzji w kryzysie 3.8.1.Zasady budowania relacji wewnętrznych 3.8.2.Relacje wewnętrzne a narzędzia komunikowania 3.8.3.Komunikowanie do otoczenia wewnętrznego w kryzysach wizerunkowych 3.9.Budowanie zaufania i jego wykorzystanie w sytuacjach kryzysowych Rozdział 4. Reagowanie w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 4.1.Działania podejmowane w sytuacjach kryzysowych 4.2.Czynniki determinujące skuteczność w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych 4.3.Reakcje menedżerów podczas sytuacji kryzysowych 4.4.Zaangażowanie podmiotów zewnętrznych w proces rozwiązywania sytuacji kryzysowych 4.5.Kluczowe czynniki determinujące zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 4.6.Aktywne i pasywne strategie zarządzania kryzysem 4.7.Style radzenia sobie ze stresem w kryzysie 4.8.Błędy w sytuacji kryzysowej 4.9.Stopień wpływu wybranych czynników na decyzje podczas kryzysu 4.10.Siły wspierające i hamujące w procesie zarządzania podczas kryzysów Model komunikowania organizacji w kryzysie. Typologia specjalistów public relations Scenariusz wywiadu pogłębionego nt. postaw i zachowań menedżerów zarządzających kryzysami wizerunkowymi Badanie opinii specjalistów public relations - ankieta
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 100
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152375 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6488 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Bij mistrza / Łukasz Wołek. W: Marketing w Praktyce. 2017, nr 4, s.44-46. - 2017.
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności