Chmielewski Zbigniew (public relations)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(5)
Forma i typ
Książki
(5)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(2)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Chmielewski Zbigniew (public relations)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Public relations
(5)
Komunikacja społeczna
(1)
Reklama
(1)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Materiały konferencyjne
(3)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych s. 189-190.
Rozdział I. Znak 1. Percepcja wizualna Wzrok Bodźce wizualne Wrażenia i spostrzeżenia Znaczenia Zachowania Zasady percepcji Znak jako obraz elementarny Co jest znakiem, co symbolem, a co logo? - terminologia. 2. Znak graficzny Elementy znaku Język znaków - plastyczne środki wyrazu Kompetencje i narzędzia projektowania Współczesne znaki i symbole Trendy Znak - wartość użytkowa, estetyczna i artystyczna Logo - spójność treści i formy 3. Znaki i symbole organizacji Programowanie i projektowanie Wzorzec logo jako rdzeń systemu tożsamości wizualnej Katalog znaku jako imperatywny zapis cech Typografia firmowa - niedoceniany element systemu Konstans firmowy Formy dekoracyjne Reguły stosowania znaku firmowego 2. Konstruowanie systemu Logo jako punkt wyjścia Rola systemu identyfikacji wizualnej w komunikacji marketingowej organizacji Odzwierciedlenie struktury, zasad, wartości Unifikacja przekazu 3. Zarządzanie poprzez system identyfikacji wizualnej Reaktywność Optymalizacja Integracja wewnętrzna Indywidualizacja 4. Kategorie systemów identyfikacji wizualnej SIW firmy SIW grupy firm SIW instytucji, samorządu terytorialnego, urzędu SIW produktu (usługi) SIW wydarzenia 5. Nazwa prawna, nazwa marketingowa, brand w SIW 6. Zarządzanie systemem i praktyczne aspekty użytkowania Rozbudowa i adaptacja. Przyczyny i momenty zmian w systemie Standaryzacja Stosowanie Szkolenie Outsourcing Monitoring Archiwizacja matryc i księgi symbolu Posługiwanie się danymi w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi Prawa autorskie Dobór wykonawców 7. Księga tożsamości Rodzaje dokumentów (manuał, katalog symbolu, księga znaku, księga tożsamości) Sposób posługiwania się i wykorzystania Rozdział III. Wizualizacja w kształtowaniu wizerunku 1. Wizerunek organizacji i jego elementy składowe 2. Identyfikacja wizualna a relacje wewnętrzne i zewnętrzne Wdrażanie systemu a jego akceptacja w zespole pracowniczym Efektywność kosztowa i wizerunkowa komunikacji zewnętrznej realizowanej z wykorzystaniem systemu identyfikacji Bariery wdrażania systemu identyfikacji wizualnej 3. Korzyści wynikające z profesjonalnie wdrożonych systemów identyfikacji 4. Prawne aspekty komunikowania z wykorzystaniem systemu identyfikacji wizualnej 5. Tworzenie tożsamości wizualnej - kto co robi i jakimi metodami 6. SIW - spontanicznie, samodzielnie czy profesjonalnie
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 259 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 142750, 147569 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147568 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5307 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce inna kolejność redaktorów.
Niniejszy tom stanowi pokłosie Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie [2012?]- informacja na stronie [7].
Bibliografia przy pracach.
Aneta Czarniecka Proces planowania marketingowego w ochronie zdrowia Sylwia Indycka-Rosół Jak i o czym, czyli o języku informacji prasowych tworzonych przez agencje public relations słów kilka Ewa Jaska Znaczenie komunikacji interpersonalnej w procesie sprzedaży osobistej na rynku usług telekomunikacyjnych Barbara Kolbus, Dariusz Dudek Lojalność wobec marki budowana za pomocą social media Maciej Masłowski Public relations w kontekście informatyzacji służby zdrowia Bohdan Pawłowicz Czy komunikacja potrzebuje (samo)oczyszczenią? Analiza wewnętrznych i zewnętrznych czynników wpływających na wizerunek środowisk PR i reklamy Joanna Pruchnicka Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania i poprawy wizerunku górnictwa Sabina Przepiorą Rola wybranych narzędzi PR w kształtowaniu wizerunku miast. Subiektywny przegląd najciekawszych kampanii promocyjnych polskich miast Magdalena Rzemieniak Gender marketing - percepcja i zachowania uzależnione od płci Julita Ślusarczyk Media spinning w wykonaniu agencji Ruder Finn podczas wojny w byłej Jugosławii Agnieszka Werenowska, Ewa Jaska Nowoczesne narzędzia public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 258 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 75
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147571 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147570 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5181 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5176 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Gospodarka)
U dołu okł.: Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka.
Zaw. mat. z VI Kongresu Public Relations, Rzeszów, 25-27 kwietnia 2007 r. - inf. ze wstępu i s. internet. org.
Bibliogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 10
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124890 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3126 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 128759 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3988 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności