Tworzydło Dariusz (1974- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(17)
Forma i typ
Książki
(17)
Publikacje naukowe
(10)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(21)
dostępne
(10)
wypożyczone
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(13)
Biblioteka Międzywydziałowa
(6)
Biblioteka WEiZ
(15)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(10)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(17)
Język
polski
(17)
Odbiorca
Menedżerowie
(3)
Specjaliści ds. public relations
(2)
Rzecznicy prasowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Public relations
(14)
Wizerunek przedsiębiorstwa
(3)
Zarządzanie kryzysowe
(3)
Ekonomia
(1)
Identyfikacja wizualna
(1)
Innowacje
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Komunikacja wewnętrzna
(1)
Macierz celów wizerunkowych
(1)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Rachunkowość
(1)
Reklama
(1)
Reputacja przedsiębiorstwa
(1)
Rynek pracy
(1)
Socjologia
(1)
Sukces
(1)
Zarządzanie wizerunkiem
(1)
Zaufanie
(1)
Temat: czas
2001-
(6)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Gatunek
Opracowanie
(5)
Materiały konferencyjne
(3)
Encyklopedie
(1)
Kalendarium
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Raport
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(10)
Media i komunikacja społeczna
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Historia
(1)
17 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na książce błędny ISBN drugiego wydawcy.
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 257 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 87
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147575 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147574 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5980 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy autorów na 4 stronie okładki i obwoluty.
Piotr Czarnowski 1990 Początki Iwona Sarachman 1991 PR korporacyjny Maciej Gajewski 1992 Burson-Marsteller jako lokomotywa standardów PR w Polsce Jerzy Olędzki 1993 Pierwsze uniwersyteckie studia public relations w Polsce. Rafał Czechowski 1994 Polskie Stowarzyszenie Public Relations - "kamień węgielny" PR w Polsce Sebastian Bykowski 1995 Monitoring mediów Andrzej Ksawery Stolarczyk 1996 Etyka w PR - zawód wysokiego zaufania społecznego Sebastian Chachołek 1997 Czas na PRowincję Adam Łaszyn 1998 Kręte i proste ścieżki PR-owców do zawodu Mirella Panek-Owsiańska 1999 CSR i PR - czy łączy je tylko R? Dariusz Tworzydło 2000 Kongres Public Relations - lata doświadczeń i edukowania branży Paweł Trochimiuk 2001 Związek Firm Public Relations Anita Zdrojewska 2002 Pozauczelniana edukacja PR, czyli skąd i dlaczego London School of Public Relations w Polsce. Bogdan Biniszewski 2003 "Złote Spinacze" i inne nagrody w public relations Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki 2004 Papierowe żagle, internetowe silniki, czyli branżowe media PR Konrad Ciesiołkiewicz 2005 PR dla rządu Filip Szatanik 2006 PR samorządów Mariusz Sokołowski 2007 PR w instytucjach państwowych na przykładzie polskiej Policji Ewa Dziadyk 2008 PR dla NGO‘s Marek Skała 2009 Literatura fachowa Szymon Sikorski 2010 Nowe technologie w PR Sebastian Hejnowski 2011 Agencje sieciowe w Polsce Kuba Antoszewski 2012 Badania PR i PR w badaniach ks. Józef Kloch 2013 Profesjonalne zarządzanie informacją w Kościele polskim Maria Buszman-Witańska 2014 Studenci PR i perspektywy edukacyjne polskiego PR Bohdan Pawłowicz 2015 PR w Polsce - spojrzenie z zewnątrz Kalendarium 25-lecia polskiego PR
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147576 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5500 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów zarządzania, marketingu, dziennikarstwa i komunikacji społecznej, politologii, nauk społecznych oraz PR.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 373 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117908 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2802 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych s. 189-190.
Rozdział I. Znak 1. Percepcja wizualna Wzrok Bodźce wizualne Wrażenia i spostrzeżenia Znaczenia Zachowania Zasady percepcji Znak jako obraz elementarny Co jest znakiem, co symbolem, a co logo? - terminologia. 2. Znak graficzny Elementy znaku Język znaków - plastyczne środki wyrazu Kompetencje i narzędzia projektowania Współczesne znaki i symbole Trendy Znak - wartość użytkowa, estetyczna i artystyczna Logo - spójność treści i formy 3. Znaki i symbole organizacji Programowanie i projektowanie Wzorzec logo jako rdzeń systemu tożsamości wizualnej Katalog znaku jako imperatywny zapis cech Typografia firmowa - niedoceniany element systemu Konstans firmowy Formy dekoracyjne Reguły stosowania znaku firmowego 2. Konstruowanie systemu Logo jako punkt wyjścia Rola systemu identyfikacji wizualnej w komunikacji marketingowej organizacji Odzwierciedlenie struktury, zasad, wartości Unifikacja przekazu 3. Zarządzanie poprzez system identyfikacji wizualnej Reaktywność Optymalizacja Integracja wewnętrzna Indywidualizacja 4. Kategorie systemów identyfikacji wizualnej SIW firmy SIW grupy firm SIW instytucji, samorządu terytorialnego, urzędu SIW produktu (usługi) SIW wydarzenia 5. Nazwa prawna, nazwa marketingowa, brand w SIW 6. Zarządzanie systemem i praktyczne aspekty użytkowania Rozbudowa i adaptacja. Przyczyny i momenty zmian w systemie Standaryzacja Stosowanie Szkolenie Outsourcing Monitoring Archiwizacja matryc i księgi symbolu Posługiwanie się danymi w kontaktach z podmiotami zewnętrznymi Prawa autorskie Dobór wykonawców 7. Księga tożsamości Rodzaje dokumentów (manuał, katalog symbolu, księga znaku, księga tożsamości) Sposób posługiwania się i wykorzystania Rozdział III. Wizualizacja w kształtowaniu wizerunku 1. Wizerunek organizacji i jego elementy składowe 2. Identyfikacja wizualna a relacje wewnętrzne i zewnętrzne Wdrażanie systemu a jego akceptacja w zespole pracowniczym Efektywność kosztowa i wizerunkowa komunikacji zewnętrznej realizowanej z wykorzystaniem systemu identyfikacji Bariery wdrażania systemu identyfikacji wizualnej 3. Korzyści wynikające z profesjonalnie wdrożonych systemów identyfikacji 4. Prawne aspekty komunikowania z wykorzystaniem systemu identyfikacji wizualnej 5. Tworzenie tożsamości wizualnej - kto co robi i jakimi metodami 6. SIW - spontanicznie, samodzielnie czy profesjonalnie
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 259 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 80
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 142750, 147569 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147568 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5307 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okładce inna kolejność redaktorów.
Niniejszy tom stanowi pokłosie Kongresu Profesjonalistów Public Relations w Rzeszowie [2012?]- informacja na stronie [7].
Bibliografia przy pracach.
Aneta Czarniecka Proces planowania marketingowego w ochronie zdrowia Sylwia Indycka-Rosół Jak i o czym, czyli o języku informacji prasowych tworzonych przez agencje public relations słów kilka Ewa Jaska Znaczenie komunikacji interpersonalnej w procesie sprzedaży osobistej na rynku usług telekomunikacyjnych Barbara Kolbus, Dariusz Dudek Lojalność wobec marki budowana za pomocą social media Maciej Masłowski Public relations w kontekście informatyzacji służby zdrowia Bohdan Pawłowicz Czy komunikacja potrzebuje (samo)oczyszczenią? Analiza wewnętrznych i zewnętrznych czynników wpływających na wizerunek środowisk PR i reklamy Joanna Pruchnicka Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania i poprawy wizerunku górnictwa Sabina Przepiorą Rola wybranych narzędzi PR w kształtowaniu wizerunku miast. Subiektywny przegląd najciekawszych kampanii promocyjnych polskich miast Magdalena Rzemieniak Gender marketing - percepcja i zachowania uzależnione od płci Julita Ślusarczyk Media spinning w wykonaniu agencji Ruder Finn podczas wojny w byłej Jugosławii Agnieszka Werenowska, Ewa Jaska Nowoczesne narzędzia public relations w kształtowaniu wizerunku przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 258 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 75
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147571 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147570 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5181 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Środowisko profesjonalistów PR - charakterystyka badanej grupy Sfery zadaniowe PR w kontekście kreowania pozytywnego wizerunku firmy Potencjał branży public relations Nowe technologie w procesach komunikacyjnych Wykorzystywane narzędzia w pracy zawodowej branży PR - porównania międzyokresowe
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 86
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145454, 147577 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147578 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5176 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Niniejsza publikacja to wybór tekstów powstałych w ramach konferencji "Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania współczesności".
Bibliografia przy rozdziałach.
ANNA LEWANDOWSKA, MAlCORZATA JAHIEC ASPEKTY SPOŁECZNO-EKONOMICZNE INNOWACJI: DIACNOZA INNOWACYJNOŚCI COSPOE>ARKI RECIONU I ANALIZA POTRZEB PRZEDSIĘBIORSTW ŁUKASZ FURMAN ANALIZA WYBRANYCH DOCHODÓW BUDŻETU PAŃSTWA NA TERENIE PODKARPACIA W LATACH 2011-2015 WITOLD FURMAN SPOLECZNO-HISTORYCZNE UWARUNKOWANIA ROZWOJU RACHUNKOWOŚCI PIOTR (YREK WYBRANE ASPEKTY POLITYKI PERSONALNEJ W PRZEDSIĘBIORSTWACH HANDLU DETALICZNEGO DARIUSZ TWORZYDIO WIZERUNEK JAKO ELEMENT KSZTAŁTOWANIA SUKCESU FIRMY ORAZ OSOBY NA RYNKU PRACY HUBERT KAWALEC LUDZIE MARKI. SPOŁECZNOŚCI BUDOWANE WOKÓŁ BRANDÓW JAKO TREND W PROMOCJI PRZEDSIĘBIORSTW
Sygnatura czytelni BWZ: IV A 13
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147580 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Komunikowanie organizacji w kryzysie : modele i metody ograniczania ryzyka / Dariusz Tworzydło. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 195, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 184-188. Indeks.
Rozdział 1. Wizerunek, reputacja i kryzys - definicje i kluczowe zależności 1.1.Definiowanie wizerunku i reputacji w kontekście potencjalnych zagrożeń 1.2.Kryzys - analiza definicji 1.3.Podatność organizacji na zdarzenia kryzysowe 1.4.Procesowe podejście do zmian w wizerunku 1.5.Pomiar wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa 1.6.Wpływ sytuacji kryzysowych na otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa Rozdział 2. Przyczyny i skutki zdarzeń kryzysowych 2.1.Przyczyny sytuacji kryzysowych 2.2.Skutki sytuacji kryzysowych 2.2.1.Psychologiczne skutki wynikające z kryzysów wizerunkowych 2.2.2.Stres i jego wpływ na kształtowanie się sytuacji kryzysowych 2.2.3.Ekonomiczne i społeczne skutki wizerunkowych sytuacji kryzysowych 2.3.Stan bezczynności podczas kryzysu wizerunkowego 2.4.Przesłanki podejmowania ryzyka z uwzględnieniem potencjalnych skutków zdarzeń 2.5.Nauka na błędach jako element budowania doświadczenia 2.6.Zrozumienie problemu jako podstawa w prognozowaniu i podejmowaniu decyzji Rozdział 3. Przygotowanie do reagowania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 3.1.Przygotowanie do wystąpienia potencjalnych kryzysów 3.2.Szkolenia i warsztaty jako element wsparcia w przygotowaniu do kryzysów 3.3.Predyspozycje menedżerów w zakresie radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi 3.4.Dobór zespołu i zadania sztabu kryzysowego 3.5.Nauka przez analogie 3.6.Wsparcie zewnętrzne a ograniczenia wewnętrzne 3.7.Prawo do zmiany decyzji w kryzysie jako element pozycji silnej 3.8.Relacje wewnętrzne jako element wsparcia przy podejmowaniu decyzji w kryzysie 3.8.1.Zasady budowania relacji wewnętrznych 3.8.2.Relacje wewnętrzne a narzędzia komunikowania 3.8.3.Komunikowanie do otoczenia wewnętrznego w kryzysach wizerunkowych 3.9.Budowanie zaufania i jego wykorzystanie w sytuacjach kryzysowych Rozdział 4. Reagowanie w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 4.1.Działania podejmowane w sytuacjach kryzysowych 4.2.Czynniki determinujące skuteczność w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych 4.3.Reakcje menedżerów podczas sytuacji kryzysowych 4.4.Zaangażowanie podmiotów zewnętrznych w proces rozwiązywania sytuacji kryzysowych 4.5.Kluczowe czynniki determinujące zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 4.6.Aktywne i pasywne strategie zarządzania kryzysem 4.7.Style radzenia sobie ze stresem w kryzysie 4.8.Błędy w sytuacji kryzysowej 4.9.Stopień wpływu wybranych czynników na decyzje podczas kryzysu 4.10.Siły wspierające i hamujące w procesie zarządzania podczas kryzysów Model komunikowania organizacji w kryzysie. Typologia specjalistów public relations Scenariusz wywiadu pogłębionego nt. postaw i zachowań menedżerów zarządzających kryzysami wizerunkowymi Badanie opinii specjalistów public relations - ankieta
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 100
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152375 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6488 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [173]-176. Indeks.
Teoretyczne i definicyjne aspekty kreowania i zarządzania wizerunkiem Systematyzacja pojęć. Definicja tożsamości, wizerunku oraz PR Znaczenie wizerunku w organizacji Grupy docelowe działań public relations Public relations w strukturze organizacyjnej firmy Tradycyjne i nowoczesne spojrzenie na sfery zadaniowe PR Determinanty wewnętrznego i zewnętrznego wizerunku Pomiar efektywności wizerunku na de działań komunikacyjnych organizacji Finansowa wartość public relations Przesłanki podejmowania procesów badawczych dotyczących efektywności Pozyskiwanie informacji niezbędnych do pomiaru efektywności działań PR Efektywność i skuteczność działań public relations Pomiar efektów ekonomicznych i pozaekonomicznych w działaniach PR Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru efektów działań public relations Badania wizerunku w Systemie Informacji Marketingowej Koncepcja budowy macierzy celów wizerunkowych Obszary i warunki zastosowania macierzy celów wizerunkowych Wytyczne w procesie konstruowania macierzy celów wizerunkowych Praktyczne wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych Macierz celów wizerunkowych w kryzysie organizacji Założenia i typy sytuacji kryzysowych w organizacji Kryzys wizerunków Ryzyko wizerunkowe reputacji System wczesnego ostrzegania jako element crisis management Rola macierzy w komunikacji kryzysowej Organizacja w kryzysie Prognozowanie kryzysu z wykorzystaniem macierzy celów wizerunkowych Efekty wynikające z wykorzystania macierzy celów wizerunkowych w procesie zapobiegania sytuacjom kryzysowym Zastosowanie macierzy celów wizerunkowych w praktyce Wykorzystanie macierzy w procesie zarządzania wizerunkiem Transformacja marki a proces umacniania wizerunku Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w procesie transformacji marki Programy PR w procesie kształtowania wizerunku Wizerunek wewnętrzny organizacji i jego modyfikacja
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 89
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119663 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147668 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Public relations : praktyka komunikowania 3.0 / Dariusz Tworzydło. - Wydanie II uzupełnione i uaktualnione. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2023. - 354 strony ; 24 cm.
Pierwsze wydanie pt.: Public relations praktycznie.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 337-343 i przy rozdziałach. Indeks.
Dla studentów kierunków dziennikarskich związanych z marketingiem, a także praktyków biznesu, menedżerów oraz rzeczników prasowych.
Branża public relations w Polsce Relacje, wizerunek i prezentowanie prawdziwych informacji. Etyczne fundamenty branży Public relations a reklama Grupy docelowe działań public relations Sfery zadaniowe public relations Organizacja działań public relations w firmie Agencje public relations jako partner w osiąganiu celów organizacji Badania i pomiar efektów Wykorzystanie badań do potrzeb public relations Wybrane techniki badawcze wykorzystywane w public relations Brief przygotowywany na potrzeby realizacji procesu badawczego Hipotezy i cele badawcze Procedura badań Konstruowanie narzędzi Obszary badawcze Badania satysfakcji pracowników Raport z badań i jego wykorzystanie w działaniach public relations System identyfikacji wizualnej i jego pochodne Tożsamość i wizerunek firmy Tworzenie systemu identyfikacji wizualnej Zasady budowy systemu identyfikacji wizualnej Księga identyfikacji wizualnej Integrator w systemie identyfikacji Wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej Rebranding Planowanie strategiczne i operacyjne Strategia public relations zasady przygotowania dokumentu Elementy składowe dokumentu strategii Cele główne i operacyjne Wizerunkowa analiza SWOT i jej wykorzystanie w strategii Kampanie public relations Partnerzy kampanii public relations Raport z kampanii public relations Komunikowanie w kampanii Zmiany w świadomości odbiorców jako cel kampanii public relations Organizacja wydarzeń w ramach kampanii Harmonogramy w public relations Budżetowanie kampanii public relations Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe Definiowanie sytuacji kryzysowej Aktywność kryzysowa przedsiębiorstwa Cykl i klasyfikacja kryzysu Przed kryzysem Model przygotowania przed kryzysem (4R) Przyczyny i symptomy sytuacji kryzysowych Procesy i procedura w zarządzaniu wizerunkiem przed kryzysem Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych Opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej Podczas kryzysu Procesy i procedura w zarządzaniu wizerunkiem podczas kryzysu Działania podczas kryzysu Schemat obiegu informacji Sztab kryzysowy i zadania poszczególnych jego członków Współpraca z dziennikarzami w sytuacji kryzysowej Efekt kryzysu rozszerzonego (eskalacja kryzysu) Zintegrowany system raportujący Błędy popełniane przed i w trakcie kryzysu Po kryzysie Skutki sytuacji kryzysowej Procesy i procedura w zarządzaniu wizerunkiem po kryzysie Teoria echa pokryzysowego Protokół pokryzysowy Kryzysy w mediach społecznościowych Wybrane modele zarządzania w kryzysie Dezinformacja Wpływ dezinformacji na procesy komunikacyjne Rewolucja mediów społecznościowych jako wsparcie dezinformacji Bańka informacyjna determinująca procesy rozwoju dezinformacji Zapobieganie dezinformacji w public relations Sztuczna inteligencja tworzenie przekazów i dezinformacja Kluczowe zagrożenia AI z punktu widzenia public relations ChatGPT i deepfake Sztuczna inteligencja jako narzędzie manipulacji Relacje z mediami Zasady skutecznych relacji z mediami Organizacja relacji z mediami w firmach Jak rozmawiać z dziennikarzem? Rodzaje materiałów prasowych Jak napisać dobrą informację prasową? Autoryzować czy nie autoryzować? Czy pisać sprostowania? Konferencja prasowa Monitoring mediów Analizy i ich wykorzystanie Komunikacja wewnętrzna i budowanie relacji Korzyści wynikające z prowadzenia dobrej komunikacji i budowania relacji Płaszczyzny komunikowania wewnątrz organizacji Narzędzia komunikacji wewnętrznej Błędy w komunikacji wewnętrznej Motywacja finansowa i pozafinansowa Psychologia i psychiatria w relacjach wewnętrznych Proces rekrutacji i zwolnienie z pracy Relacje ze społecznościami lokalnymi Public affairs, lobbing i public relations Istota komunikacji na poziomie lokalnym Sponsoring Korzyści wynikające ze sponsoringu Umowy sponsorskie Public relations w sieci Public relations w sieci istota i korzyści Narzędzia wspierające komunikowanie w sieci Zasady projektowania kampanii public relations w sieci Wizerunek osobisty Budowanie wizerunku własnego Komunikacja werbalna i niewerbalna Wizerunek osoby na rynku pracy Dokumenty aplikacyjne
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 84
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154277 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154278 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 106566 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Public relations praktycznie / Dariusz Tworzydło. - Rzeszów : Newsline, copyright 2017. - 356 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 335-339 i przy rozdziałach. Indeks.
Dla menedżerów, specjalistów ds. public relations i przedsiębiorców.
Definicje i sfery zadaniowe public relations Relacje, wizerunek i prezentowanie prawdziwych informacji Public relations a reklama Grupy docelowe działań public relations Sfery zadaniowe public relations organizacja działań public relations w firmie Badania i pomiar efektów Wykorzystanie badań do potrzeb public relations Wybrane techniki badawcze wykorzystywane w public relations Bief przygotowywany na potrzeby realizacji procesu badawczego System identyfikacji wizualnej i jego pochodne Tożsamość i wizerunek firmy Tworzenie systemu identyfikacji wizualnej Zasady budowy systemu identyfikacji wizualnej Księga identyfikacji wizualnej Integrator w systemie identyfikacji Wdrożenie systemu identyfikacji wizualnej Rebranding Planowanie strategiczne i operacyjne Strategia public relations - zasady przygotowania dokumentu EIementy składowe dokumentu strategii Wizerunkowa analiza SWOT i jej wykorzystanie w strategii Kampanie public relations Partnerzy kampanii public relations Raport z kampanii public relations Komunikowanie w kampanii Zmiany w świadomości odbiorców jako cel kampanii public relations organizacja wydarzeń w ramach kampanii Harmonogramy w public relations Budżetowanie kampanii public relations Relacje z mediami Zasady skutecznych reIacji z mediami Organizacja relacji z mediami w firmach Jak rozmawiać z dziennikarzem? Rodzaje materiałów prasowych Jak napisać dobrą informację prasową? Zarządzanie kryzysowe i antykryzysowe Aktywność kryzysowa przedsiębiorstwa Cykli klasyfikacja kryzysu Przed kryzysem Podczas kryzysu Błędy popełniane przed i w trakcie kryzysu Po kryzysie Kryzysy w mediach społecznościowych Autoryzować czy nie autoryzować? Czy pisać sprostowania? Konferencja prasowa Monitoring mediów Komunikacja i wewnętrzna i budowanie relacji Korzyści wynikające z prowadzenia dobrej komunikacji i budowania relacji Płaszczyzny komunikowania wewnątrz organizacji Narzędzia komunikacji wewnętrznej Podręcznik komunikacji wewnętrznej Błędy w komunikacji wewnętrznej Motywacja finansowa i pozafinansowa Psychologia i psychiatria w relacjach wewnętrznych Dlaczego odchodzą? Proces rekrutacji i zwolnienie z pracy Sponsoring Korzyści wynikające ze Sponsoringu Rodzaje sponsoringu Umowy sponsorskie Public relations w sieci Public relations w sieci _ istota i korzyści Narzędzia wspierające komunikowanie w sieci Zasady projektowania kampanii public relations w sieci wizerunek osobisty Budowanie wizerunku własnego Komunikacja werbalna i niewerbalna Wizerunek osoby na rynku pracy.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 237 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 19
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145056, 145055, 147573, 147572 (4 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145054 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5759 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Gospodarka)
U dołu okł.: Społeczeństwo, Informatyka, Gospodarka.
Zaw. mat. z VI Kongresu Public Relations, Rzeszów, 25-27 kwietnia 2007 r. - inf. ze wstępu i s. internet. org.
Bibliogr. przy ref.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 10
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124890 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3126 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 128759 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3988 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U dołu okładki: Podsumowanie 10 lat badań nad kryzysami. Książka jest zbiorem analiz dotyczących kryzysów wizerunkowych. Ujęto w niej najważniejsze wnioski z projektów prowadzonych od ponad 10 lat. Badania realizował zespół analityków pod kierunkiem merytorycznym autorów publikacji.
Zarządzanie kryzysowe w działaniach operacyjnych i strategicznych przedsiębiorstwa Zaprojektowany zestaw czynników interpretacyjnych Sytuacje kryzysowe w największych polskich przedsiębiorstwach Definiowanie kryzysu Kryzysy wizerunkowe w 2016 roku - diagnoza zjawiska Poziom przygotowania największych polskich firm do zarządzania komunikacyjną sytuacją kryzysową Wskaźnik świadomości kryzysowej
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 88
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147579 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5981 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia strony [185]-201.
Kryzys wizerunkowy - podstawy metodologiczne Wizerunek i reputacja Błędy przyczyniające się do powstawania i eskalacji sytuacji kryzysowych Studium przypadku: turbulencje wizerunkowe Boeinga Klasyfikacja kryzysów Studium przypadku: podważone fundamenty Avonu Przygotowanie do wystąpienia kryzysów wizerunkowych Strategie włączania zespołów w rozwiązywanie kryzysów Podatność organizacji na kryzysy oraz poziomy jej przygotowania Plan przygotowany przed i w trakcie kryzysu Źródła, symptomy i skutki kryzysu Źródła wizerunkowych sytuacji kryzysowych Studium przypadku: rodzinne konflikty w Druteksie Rozpoznawanie kryzysów - symptomy i ich identyfikacja Studium przypadku: Ikea Operacyjne i strategiczne konsekwencje kryzysu Studium przypadku: Green Caffè Nero Przygotowanie na wypadek wystąpienia sytuacji kryzysowych Dysfunkcje systemu zarządzania kryzysowego Kluczowe elementy procesu przygotowania Audyt w przygotowaniu do wystąpienia sytuacji kryzysowych Pole diagnostyczne w profilaktyce kryzysowej Metody oparte na scenariuszach - opracowanie scenariuszy rozwoju sytuacji kryzysowej Studium przypadku: strajk w PLL LOT . Zarządzanie w sytuacjach kryzysowych Procedury w zarządzaniu wizerunkiem Strategie wykorzystywane w procesie rozwiązywania sytuacji kryzysowych Studium przypadku: krakowski problem Ideo Dystrybucja treści w kryzysie Podręcznik działań antykryzysowych (manual) Praktyka przygotowania księgi kryzysowej w polskich firmach. Sztab kryzysowy i zadania poszczególnych jego członków Media i kryzys Eskalacja kryzysu Problematyczne poglądy i komentarze w mediach Studium przypadku: kryzys społecznościowy w firmie Panasonic Zarządzanie skutkami zdarzeń Ograniczanie skutków kryzysu w procesach inwestycyjnych Kryzys w czasie zmian w organizacji Zarządzanie wizerunkiem po kryzysie Studium przypadku: sanacja wizerunku Maspeksu Wadowice Dokumentacja sporządzana po kryzysie Style menedżerskie w zarządzaniu kryzysowym Nastawienie do kryzysu i emocje jako element skutecznego zarządzania Studium przypadku: Szlachetna Paczka - na równi pochyłej
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 390 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148630 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności