Zarządzanie wizerunkiem
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(6)
Forma i typ
Artykuły
(4)
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka WEiZ
(2)
Autor
Świąder Tomasz
(2)
Napieraj-Berlińska Joanna
(1)
Pietroń-Pyszczek Agata
(1)
Tworzydło Dariusz (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(5)
angielski
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie wizerunkiem
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(522)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(493)
Energia elektryczna
(490)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Dokumenty elektroniczne
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(4)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Siła wrażenia / Joanna Napieraj-Berlińska. W: Personel i Zarządzanie. 2006, nr 6, s.68-69. - Warszawa : INFOR, 2006
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
O wizerunku strategicznie zarządzanym / Tomasz Świąder. W: Manager. 2004, nr 1, s.7-9. - Warszawa : INFOR, 2004
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Precyzja w zarządzaniu wizerunkiem / Tomasz Świąder. W: Manager. 2004, nr 3, s.18-20. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [173]-176. Indeks.
Teoretyczne i definicyjne aspekty kreowania i zarządzania wizerunkiem Systematyzacja pojęć. Definicja tożsamości, wizerunku oraz PR Znaczenie wizerunku w organizacji Grupy docelowe działań public relations Public relations w strukturze organizacyjnej firmy Tradycyjne i nowoczesne spojrzenie na sfery zadaniowe PR Determinanty wewnętrznego i zewnętrznego wizerunku Pomiar efektywności wizerunku na de działań komunikacyjnych organizacji Finansowa wartość public relations Przesłanki podejmowania procesów badawczych dotyczących efektywności Pozyskiwanie informacji niezbędnych do pomiaru efektywności działań PR Efektywność i skuteczność działań public relations Pomiar efektów ekonomicznych i pozaekonomicznych w działaniach PR Macierz celów wizerunkowych jako metoda pomiaru efektów działań public relations Badania wizerunku w Systemie Informacji Marketingowej Koncepcja budowy macierzy celów wizerunkowych Obszary i warunki zastosowania macierzy celów wizerunkowych Wytyczne w procesie konstruowania macierzy celów wizerunkowych Praktyczne wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych Macierz celów wizerunkowych w kryzysie organizacji Założenia i typy sytuacji kryzysowych w organizacji Kryzys wizerunków Ryzyko wizerunkowe reputacji System wczesnego ostrzegania jako element crisis management Rola macierzy w komunikacji kryzysowej Organizacja w kryzysie Prognozowanie kryzysu z wykorzystaniem macierzy celów wizerunkowych Efekty wynikające z wykorzystania macierzy celów wizerunkowych w procesie zapobiegania sytuacjom kryzysowym Zastosowanie macierzy celów wizerunkowych w praktyce Wykorzystanie macierzy w procesie zarządzania wizerunkiem Transformacja marki a proces umacniania wizerunku Wykorzystanie macierzy celów wizerunkowych w procesie transformacji marki Programy PR w procesie kształtowania wizerunku Wizerunek wewnętrzny organizacji i jego modyfikacja
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 89
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119663 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147668 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. DS 3461 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności