Skała Marek
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(13)
Forma i typ
Artykuły
(10)
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Skała Marek
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(10)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Public relations
(4)
Etyka biznesu
(2)
Etyka pracy
(2)
Model Diltsa
(2)
Motywacja
(2)
OMF
(2)
Otwórz Moją Furtkę
(2)
Sprzedawca
(2)
Wizerunek firmy
(2)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Gniew
(1)
Guru biznesu
(1)
Humor rysunkowy
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Manipulacja (psychologia)
(1)
Mapa publiczności
(1)
Marketing relacji
(1)
Motywowanie pracowników
(1)
Perswazja
(1)
Programowanie neurolingwistyczne
(1)
Promotion-mix
(1)
Promowanie firmy
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Samorealizacja
(1)
Sprzedaż bezpośrednia
(1)
Sukces w biznesie
(1)
Szkolenia
(1)
Szkolenia pracownicze
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Teoria Coveya
(1)
Wyjazd integracyjny
(1)
Wyjazd motywacyjny
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Kalendarium
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(1)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(10)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy autorów na 4 stronie okładki i obwoluty.
Piotr Czarnowski 1990 Początki Iwona Sarachman 1991 PR korporacyjny Maciej Gajewski 1992 Burson-Marsteller jako lokomotywa standardów PR w Polsce Jerzy Olędzki 1993 Pierwsze uniwersyteckie studia public relations w Polsce. Rafał Czechowski 1994 Polskie Stowarzyszenie Public Relations - "kamień węgielny" PR w Polsce Sebastian Bykowski 1995 Monitoring mediów Andrzej Ksawery Stolarczyk 1996 Etyka w PR - zawód wysokiego zaufania społecznego Sebastian Chachołek 1997 Czas na PRowincję Adam Łaszyn 1998 Kręte i proste ścieżki PR-owców do zawodu Mirella Panek-Owsiańska 1999 CSR i PR - czy łączy je tylko R? Dariusz Tworzydło 2000 Kongres Public Relations - lata doświadczeń i edukowania branży Paweł Trochimiuk 2001 Związek Firm Public Relations Anita Zdrojewska 2002 Pozauczelniana edukacja PR, czyli skąd i dlaczego London School of Public Relations w Polsce. Bogdan Biniszewski 2003 "Złote Spinacze" i inne nagrody w public relations Waldemar Rydzak, Jacek Trębecki 2004 Papierowe żagle, internetowe silniki, czyli branżowe media PR Konrad Ciesiołkiewicz 2005 PR dla rządu Filip Szatanik 2006 PR samorządów Mariusz Sokołowski 2007 PR w instytucjach państwowych na przykładzie polskiej Policji Ewa Dziadyk 2008 PR dla NGO‘s Marek Skała 2009 Literatura fachowa Szymon Sikorski 2010 Nowe technologie w PR Sebastian Hejnowski 2011 Agencje sieciowe w Polsce Kuba Antoszewski 2012 Badania PR i PR w badaniach ks. Józef Kloch 2013 Profesjonalne zarządzanie informacją w Kościele polskim Maria Buszman-Witańska 2014 Studenci PR i perspektywy edukacyjne polskiego PR Bohdan Pawłowicz 2015 PR w Polsce - spojrzenie z zewnątrz Kalendarium 25-lecia polskiego PR
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 45
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147576 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5500 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Chwal bez zastrzeżeń / Marek Skała. W: Personel i Zarządzanie. 2002, nr 12, s.10-11. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Etyka sprzedawcy / Marek Skała. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 11, s. 16-18. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Etyka sprzedawcy (cz.II) / Marek Skała. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 12, s. 19-21. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Guru biznesu jako produkt / Marek Skała. W: Manager. 2003, nr 9, s.5-7. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Manipulacja odczarowana! : 777 skutecznych technik wpływu / Marek Skała. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 289, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
777 skutecznych technik manipulacji Rozdział 1. Dlaczego manipulacja jest RULEZ? Bo jest tlenem codziennego życia! (11 technik wpływu lub manipulacji) (11) Rozdział 2. O co idzie gra? Po co nam ta wstrętna manipulacja? (27 technik wpływu lub manipulacji) (21) 2.1. Co chcemy, a co możemy osiągnąć, manipulując? (22) 2.2. Manipulacja nie jest zero-jedynkowa. Jest liniowa i działa w czasie (24) 2.3. Kilka technik skokowych, czyli odwrotność liniowości z podrozdziału 2.2 (29) Rozdział 3. Zjedzmy coś w Berlince - czyli czym jest manipulacja raz jeszcze (tu - 23 techniki wpływu/manipulacji) (37) 3.1. Z panem Arturem rozmowa o drobnych (37) 3.2. Manipulant czy uczciwy idiota? Szukamy granic manipulacji (39) 3.3. Test na oddzielenie perswazji od manipulacji (41) Rozdział 4. Czego o manipulacji uczy nas Daniel Goleman - i to w 75 sekund! (117 technik wpływu lub manipulacji) (45) A. Wyrzucono mnie z hotelu (45) B. Wyrzucono mnie z hotelu. Rozwiązanie (47) C. Wyrzucono mnie z hotelu. Rozbrojenie, wyjaśnienia (49) 4.1. Tylko Kopernik Cię uratuje. Jak nie zginąć w drodze? (51) 4.2. Jednak... jeśli się nie wkurzysz, to się nie zmienisz (54) 4.3. Goleman w pustej Sali Balowej w Marriotcie w centrum Warszawy (55) 4.4. Grecki bóg Kairos decyduje, jak manipuluje nami świat (57) 4.5. Dalajlama uczy, jak zarządzać sobą (59) 4.6. Technika presupozycji blokującej (61) 4.7. Czasem w manipulacji pojawia się myślenie, choć rzadko... (62) 4.8. Klękanie to oznaka władzy, nie słabości (64) 4.9. Mamy teraz oczy na tym samym poziomie (66) 4.10. Budujemy mosty, czyli szukamy czegoś, co nas łączy (67) 4.11. Według Zygmunta Baumana - wolność wyboru i bezpieczeństwo! (69) 4.12. Nie ja biję. Rózga bije (70) 4.13. Wet za wet - wzajemne wyłudzanie empatii, czyli dwa w jednym (72) 4.14. Koń ma duży łeb - niech on się martwi zamiast mnie (74) 4.15. Zasada prezentu i wzajemności jest święta (76) 4.16. Na kolanach nie powalczysz - znajdź poziom równy (77) 4.17. Miej plan - zawsze! (79) 4.18. Oddaj honory - na tym zarabia się najlepiej! (82) 4.19. Rób swoje i cierpliwe czekaj (83) 4.20. Jak powstało NLP? (85) 4.21. Tezy NLP - te najważniejsze! (88) 4.22. Implikatura (i presupozycja) (90) 4.23. I obiecana presupozycja (91) 4.24. Wywiad z Danielem Golemanem z 2007 roku (93) Rozdział 5. Mózg - geniusz oszustwa i automanipulacji! (141 technik wpływu lub manipulacji) (97) 5.1. Dlaczego nasz mózg oszukuje siebie i nas? (97) 5.2. Jak nasze zmysły oszukują nasz mózg? (106) 5.2.1. Jak oczy oszukują nasz mózg? (107) 5.2.2. Jak ciało oszukuje nasz mózg? (112) 5.2.3. Jak liczby oszukują nasz mózg? (113) 5.2.4. Jak słowa oszukują nasz mózg? (118) 5.2.5. Jak kolory oszukują nasz mózg (ale nie na pewno) (123) 5.3. Mechanizmy mamienia mózgu - praktyczne i czasem pożyteczne (125) 5.4. Zestaw praktycznych porad - to się może przydać! (132) 5.5. Trzy tabele mechanizmów manipulacji, którym ulegamy (135) Rozdział 6. Kompleksowe (inne) modele wywierania wpływu (43 techniki wpływu lub manipulacji) (145) 6.1. Model Diltsa - metodologia wpływu kompleksowego (145) 6.2. Model (system) zasad wywierania wpływu według Cialdiniego (151) Rozdział 7. Model Manipulacji Megalitycznej (15 technik wpływu lub manipulacji) (159) Rozdział 8. JA w manipulacji (i automanipulacji) (35 technik wpływu lub manipulacji) (167) Kilka chwytów na ustawienie JA w pozycji korzystnej dla nas samych (169) Metazasady mojego JA (171) Jak mnie widzą inni? (174) Syndrom nadawcy (174) Jak widzę sam siebie? (175) Mapa mojego JA-świata - czyli NLP w automanipulacji (177) Podsumowanie JA (184) Rozdział 9. Model MM - TY. Jak można manipulować innymi (w Modelu MM), czyli "Ty Kłomaciu!" (tu - 15 technik wpływu/manipulacji) (187) Pojęcie TY (u Diltsa) (190) Nie ingeruj w TY zbyt mocno, bo zazwyczaj nie jesteś gotów na skutki! (191) Zasada generalna (nie)ingerowania w TY (191) Przez Centralwings straciłam pracę, dom... (193) Chcemy zintegrowanego zespołu (194) Rozdział 10. SYTUACJA w Modelu MM - czyli jak kreujemy sytuacje ułatwiające lub umożliwiające proces manipulacji (17 technik wpływu lub manipulacji) (197) Sytuacja naturalna, zastana oraz sytuacja kreowana świadomie (198) Sytuacje bezemocjonalne oraz sytuacje budzące emocje (199) Sytuacje negatywne i pozytywne (200) Sytuacja pewna (znana) i niepewna (nowa) (201) Sytuacja o znanym scenariuszu (znanej strukturze) kontra "nie wiem, jak tam będzie" (201) Sytuacja korzystna lub niekorzystna (202) Sytuacja w modelu sytuacji megalitycznej (205) Trzy rzymskie casusy na podsumowanie rozdziału - zestaw sytuacji przeróżnych (206) Rozdział 11. Model MM. Wybrane systematyki technik manipulacji (87 technik wpływu lub manipulacji) (209) 11.1. Robert Cialdini (osobiście) - techniki wywierania wpływu (210) 11.2. Tomasz Witkowski (zaocznie) - systematyczne podejście do perswazji (214) 11.3. Piotr Tymochowicz (otwarcie) - komunikat otwarty w perswazji (216) 11.4. Artur Schopenhauer (pośmiertnie) - jednak bardzo nieetycznie (219) Rozdział 12. Techniki manipulacji w Modelu MM - varia i Rozbójnik (219 technik wpływu lub manipulacji) (223) Technika "stopa w drzwi" (223) Techniki wzajemnie sprzeczne (pozornie) (226) Varia z Rozbójnikiem (227) Rozdział 13. Manipulacja czy oszustwo? Z głupotą na dodatek... (27 technik wpływu lub manipulacji) (273) Biznes (273) Media i polityka (276) Rozdział 14. Manipulacja z efektem WOW, czyli case study - Białe Lwy w Borysewie (0 - czytaj: zero - technik wpływu lub manipulacji) (281) Case study - Białe Lwy w Borysewie (281)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150327 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
PR między Kotlerem a rzeczywistością (cz.II) / Marek Skała. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 1, s. 44-46. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
PR wspierające sprzedaż / Marek Skała. W: Marketing w Praktyce. 2002, nr 8, s.20-23. - Warszawa : INFOR, 2002
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Rozszerzenie po gwałtownej zmianie świata w latach 2020 - 2023 w trzech aktach A0. Pomiędzy dwoma kółkami zmian + przeprosiny za Chiny (Akt 0 - bo wstępny ;-) A1. Akt rozszerzony pierwszy. Rzecz między VUCA i (z) BANI - jak żyć, jak z tym żyć? A2. Akt rozszerzony drugi. Metody, metody, metody. A3. Akt rozszerzony trzeci. Jak to wdrożyć w życie. zawodowo, prywatnie. ROZDZIAŁ 1. Robert Cialdini. Numer 1 na świecie Moje spotkania z Bobem Wywieranie wpływu na ludzi - list od Roberta Cialdiniego Etyka manipulacji - szmugler, partacz i detektyw Siła MY CHWILE MOCY numer jeden i dwa Metazasada samowyzwalacza Zasada 1. Wzajemność Zasada 2. Zaangażowanie i konsekwencja Zasada 3. Społeczny dowód słuszności Zasada 4. Lubienie i sympatia Zasada 5. Autorytet Zasada 6. Niedostępność Klucz decyzyjny odpowiedzi na prośbę w wybranych kulturach Etyczny przewodnik wpływu. Dekalog Roberta Cialdiniego ROZDZIAŁ 2. Kilka sprytnych chwytów na samego siebie Energia podąża za myślą,?myśl. Chcę? - Skąd! Ja muszę!!! BETIS, ale nie Sewilla. Tywonkowanie Myśli/myślało/okazało się A przejdź sobie po desce. Afirmacje Piwniczne i nie tylko. Wizualizuj! - Ale co??? A gdybym był młotkowym Z żab w szczury - techniki zwierzęcych guru Michael Schumacher w bolidzie dysocjacji ROZDZIAŁ 3. Stephen R. Covey. Proaktywność i efektywność Spotkanie ze Stephenem 7 nawyków - idea Nawyk 1. Bądź proaktywny Nawyk 2. Zaczynaj z wizją końca Nawyk 3. Rób najpierw to, co najważniejsze Nawyk 4. Myśl w kategoriach wygrana-wygrana Nawyk 5. Staraj się najpierw zrozumieć, potem być zrozumianym Nawyk 6. Twórz synergię Nawyk 7. Ostrz piłę Nawyk 8. - Toż to cała nowa i gruba książka! ROZDZIAŁ 4. Pokaż mi swego GURU, a powiem Ci?. Wściec się to nie wszystko - szukaj GURU! Każdy swego GURU ma lub powinien mieć! Philip Kotler - GURU szczególny Kevin Hogan - Matko Boska?! Tak tanio?! Russell Crowe - What you give out, you'll get back Chris Dafy - Ucz się od misia Henry'ego Tom Peters - Obserwuj świat i myśl! Brian Tracy - Cztery miliony ludzi!!! Renée Mauborgne i W. Chan Kim - Twórcy i żeglarze Blue Ocean William L. Ury - Pomiędzy TAK i NIE Rudolph W. Giuliani - Na wesela możesz chodzić, na pogrzeby musisz! ROZDZIAŁ 5. Rozglądaj się - GURU są wśród nas Wojciech Eichelberger - Dobry Opiekun, ból egzystencji Barbara Skała, Magda Skała, Ewelina Skała. 3 Skały różne - ucz się od dzieci Małgorzata Tomankiewicz - Komandosi dadzą radę! Tomasz Kammel - Nie kucaj! - rzecz o tremie - I nie tykaj! Robert Krool - Jedni szukają powodu, inni sposobu Piotr Stós - Napieramy, napieramy Marek Rożalski - Pierwsza i Druga Metafora Rożala Grzegorz Turniak - Odpuść sobie, przyjacielu ROZDZIAŁ 6. To niedobre NLP NeuroLingwistyczne Programowanie straszy i wciąga Pozycje, ale nie te ;-) - teoria Pozycje, ale nie te ;-) - schemat praktyczny Tylko mi NIE PRÓBUJ. .ale, bo. Na wszystkich poziomach - Dilts Na wszystkich poziomach - Dilts - Kim jestem? Na wszystkich poziomach - Dilts - Co jest możliwe?! Małpowanie, czyli technika modelowania Metaprogramy - ile razy? Metaprogramy - kilka innych do wyboru? Zamów nowe ramki ROZDZIAŁ 7. Między Marsem i Wenus Sikanie obok jaskini i grupa wsparcia Dlaczego facet ogląda się za kobietami? Nie słuchaj, jak mówię Jestem twoim mężem, nie przyjaciółką, czyli o emocjach Męska intuicja Jak sekretarek z monterką, czyli synchroniczność/sekwencyjność Kobieta zmienną jest Odwieczna walka płci - chyba męskiej! A może. - rzecz o winie i scenariuszach Kobieta na górze, mężczyzna na dole, czyli o punktowaniu Jednak i z Marsa, i z Wenus - podsumujmy Megalityczny Dekalog MEGALITyczny DEKALOG BIZNESOWY AUTORA
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154850 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rola public relations w zwalniającej gospodarce / Marek Skała. W: Manager. 2002, nr 5, s.57-58. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Sauna w Barcelonie / Marek Skała. W: Personel i Zarządzanie. 2008, nr 3, s.60-62. - Warszawa : INFOR, 2008
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności