Perswazja
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(20)
Forma i typ
Książki
(20)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(5)
Biblioteka WEiZ
(8)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Batko Andrzej
(1)
Bogdan Małgorzata Maria
(1)
Brunson Russell
(1)
Camp Jim
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Clayton Mike
(1)
Cymanow-Sosin Klaudia
(1)
Czub Marek
(1)
Czub Marta
(1)
Dziuban Anna
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Hogan Kevin
(1)
Hogan Kevin (1961- )
(1)
Hogman Kevin
(1)
Jarmuła Anna
(1)
Kiyosaki Robert T. (1947- )
(1)
Konewka Michał
(1)
Kozłowska Anna (socjologia)
(1)
Kuczyńska-Szymala Daria
(1)
Misiorek Tomasz
(1)
Mortensen Kurt W
(1)
Owsiak Anna
(1)
Pulit Michał
(1)
Raz Tahl
(1)
Skała Marek
(1)
Speakman James (1968- )
(1)
Stefaniak Klaudia
(1)
Tokarz Marek
(1)
Voss Christopher (1942- )
(1)
Zatwarnicka-Madura Beata
(1)
Środa Jacek
(1)
Żurek Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(11)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Perswazja
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Gatunek
Poradniki
(6)
Poradnik
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Psychologia
(2)
Rozwój osobisty
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
20 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Sztuka perswazji czyli Język wpływu i manipulacji / Andrzej Batko. - Wydanie 2 rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2011. - 244 strony ; 22 cm.
(Onepress Power)
Język persfazji Magia słowa Jak naprawdę działają słowa? W jaki sposób łączniki wspływają na doświadczenia? Tajemnicza moc implikacji Odkryj potęgę presupozycji Metafory Metaprogramy.
Sygnatura czytelni BMW: VI U 143 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 43
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145225 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5779 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie Akademii Wychowania Fizycznego we Wrocławiu, ISSN 0239-6009 ; nr 135)
Bibliografia na stronach [133]-140. Indeksy.
Komunikacja interpersonalna w turystyce Rozważania nad komunikacją interpersonalną w obsłudze ruchu turystycznego CHARAKTERYSTYKA ZAWODU PRZEWODNIKA TURYSTYCZNEGO - PRZYKŁADY ZE ŚWIATA Geneza, struktura i metaforyka przewodnictwa turystycznego Wyzwania w zawodzie przewodnika turystycznego Metody pracy przewodników z różnych stron świata Jakość w usługach przewodnickich Misja przewodnika turystycznego RETORYKA W KOMUNIKACJI INTERPERSONALNEJ Charakterystyka perswazji Charakterystyka kanałów komunikowania KOMUNIKOWANIE INTERPERSONALNE PODCZAS WYCIECZKI TURYSTYCZNEJ - UJĘCIE SYSTEMOWE Analiza wystąpień przewodników Omówienie i interpretacja wyników Techniki i taktyki komunikacyjne stosowane przez przewodników Obszary działań przewodnika determinujące skupienie uwagi grupy wycieczkowej Zachowania turystów stanowiące ocenę przekazu przewodnika
Sygnatura czytelni BWF: XII Ą 156
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8543 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tworzenie Twojego ruchu Stawanie się ekspertem Zyskiwanie pewności siebie Uczenie Twoich formuł Trzy główne rynki lub pragnienia Nowa okazja (Twoja oferta) Nowa okazja Więcej pieniędzy z tej samej formuły Przyszłościowy cel (Twój ruch) Przyszłościowy cel Budowanie przekonania Most olśnienia Dwie podróże bohatera Skrypt mostu olśnienia Cztery główne historie 10 x sekretów — sprzedaż jeden do wielu Formuła perfekcyjnego webinarium („Perfect Webinar") Wielkie domino Trzy sekrety Pakiet i zachęty Zachęty próbne Stawanie się przewodnikiem dla wymarzonych klientów Testowanie prezentacji na żywo Doskonałe webinarium w skrócie Doskonałe webinarium w 5 minut Umieszczanie tajników eksperta na Twojej drabinie wartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154059 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Na s. tyt. i okł. : Dlaczego "nie"? [...].
Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 55
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3124 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mind hacking : przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany! / Marcin Cichocki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2024. - 202 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Dla marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155393 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Samo Sedno)
U dołu okł.: Wykorzystaj sprawdzone techniki i sztukę perswazji. Zdobądź to, czego pragniesz!
Sygnatura czytelni BMW: VI U 193 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129665 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 341-360.
1. Konteksty naukowe badania reklamy 1.1. Interdyscyplinarność badań reklamy w naukach o komunikacji społecznej i mediach 1.2. Badania reklamy a ideokrajobraz - przegląd perspektyw badawczych w kontekście studiów komunikologicznych i kulturologicznych 1.3. Różnorodność ujęć w badaniu komunikatów perswazyjnych 2. Metodologia badań przekazu i recepcji reklamy 2.1. Przedmiot, metody i pytania badawcze 2.2. Hipotezy główne i pomocnicze 3. Szczegółowe kryteria, procedury i narzędzia badawcze 3.1. Dobór kategorii badawczych na podstawie obiektywnych i mierzalnych kryteriów 3.2. Kryteria ocen eksperckich 3.3. Wsparcie technologicznych narzędzi badawczych 3.4. Orientacyjna rola wywiadów w obrębie grup badawczych 3.5. Wsparcie komparatystyczne wyników w zakresie badań longitudinalnych 3.6. Analiza semiotyczna z uwzględnieniem zmiany kodów kulturowych i schematów narracyjnych 4. Metodologiczne konteksty analizy i interpretacji wyników badań 4.1. Proces badawczy-triangulacja w obrębie analiz medialnych 4.2. Logistyka badań naukowych nad przekazem reklamowym 4.3. Wybór metodologii i modalności w badaniach nad obrazem filmowym 4.4. Teleologia podjętych badań ROZDZIAŁ I PERSWAZYJNOŚĆ REKLAMY W KOMUNIKOWANIU IDEI I WARTOŚCI 1. Komunikacja perswazyjna - konceptualizacja zjawiska w kontekście wartości i idei w reklamie 2. Reklama jako perswazja idei - ideologiczność komunikatów reklamowych 2.1. Przegląd ogólnych stanowisk na temat zjawiska wartości w reklamie współczesnej 2.2. Przegląd stanowisk dotyczących badania wartości w reklamie w kontekście Polski 3. Idea w reklamie - kontekst badawczy 3.1. Idea w reklamie jako zjawisko kulturowe 3.2. Reklama jako nośnik idei i narzędzie ideologii 3.3. Lansowanie idei w reklamie współczesnej 3.4. Zjawisko idea placement ROZDZIAŁ II SPECYFIKA IDEA PLACEMET W PRZESTRZENI MARKETINGOWEJ YOUTUB‘A 1. Rola Internetu i nowych mediów w kampaniach crossmedialnych 2. Potencjał YouTube‘a w tworzeniu więzi, autoekspresji i kontaktów społecznych 3. YouTubejako medium społecznościowe w kontekście marketingowym 4. Nowa jakość działań reklamowych w serwisie - era youtuberów i influencerów 5. Personalizacja i lokalizacja reklam w kontekście rynku ich odbiorców 6. Kategoryzacja dyferencyjności użytkowników w serwisie YouTube w Polsce 7. Product placement a idea placement w serwisie YouTube 8. Idea placement w przekazie reklamowym na YouTube ROZDZIAŁ III KREATYWNOŚĆ KAMPANII REKLAMOWYCH W SERWISIE YOUTUBE KOMPLEKSOWE BADANIA PRZEKAZU I RECEPCJI 1. Prezentacja korpusu badań własnych 2. Metodologia kodowania danych ilościowych i jakościowych 2.1. Procedura przetwarzania wartości zmiennych oraz ich klasyfikacji 2.2. Proces kodowania w procedurze badawczej 3. Analiza kontentu - badanie zawartości i pomiar wyników 3.1. Pozycja kreacji na kanałach w serwisie YouTube 3.2. Tematyka kreacji reklamowych w serwisie YouTube 3.3. Forma kreacji reklamowych w serwisie YouTube 3.4. Analiza zmiennych pośrednich na podstawie bazy danych 3.4.1. Creative Agency i Media Agency - pomysłodawcy i producenci kreacji reklamowych 3.4.2. Zasięg kampanii-analiza wyświetleń płatnych do estymalnych 3.4.3. Pomiar ilościowy komentarzy użytkowników YouTube 3.4.4. Poziom sentymentu badanych kreacji 3.4.5. Format reklamowy w serwisie YouTube 3.4.6. Długość realnego wyświetlenia reklamy 3.4.7. Czas trwania kreacji reklamowych 3.4.8. Frekwencja kanałów tematycznych 3.4.9. Liczba subskrybentów kanałów w kontekście liderów i łącznej liczby wyświetleń 3.4.10. Zestawienie firm, marek i produktów w Top 5 3.4.11. Rodzaje reklamy ze względu na cel 3.4.12. Projektowani adresaci kampanii reklamowych w serwisie YouTube 3.4.13. Specyfikacja reklam ze względu na ich funkcję komunikacyjną 3.5. Kategoryzacja kampanii reklamowych ze względu na treść i przesłanie 3.5.1. Sposób dotarcia do odbiorcy - klucz zafascynowania Sally Hogshead 3.5.2. Bazowanie na emocjach - klasyfikacja Paula Ekmana 3.5.3. Odwołanie się do potrzeb-klasyfikacja Abrahama Masłowa 3.5.4. Pozycjonowanie w hierarchii wartości - kategoryzacja Maxa Schelera 3.5.5. Odniesienie do uniwersalnych wartości-klucz Michała Drożdża 3.6. Identyfikacja zjawiska lokowanie idei w reklamie 3.6.1. Rodzaj reklamy ze względu na typ promowanej idei "mieć" albo "być" 3.6.2. Frekwencja słów kluczowych w odniesieniu do głównej idei przekazu 3.6.3. Typologia idei w kreacjach reklamowych na kanałach YouTube ROZDZIAŁ IV MEDIALNOŚĆ PERSWAZYJNA IDEI - PROJEKT KATEGORYZACJI 1. Idea zwyciężania (homo vincens). Od pokonywania przeciwności po kult niezawodnej materii 2. Idea zabawy (homo ludens). Od ekskluzywności po hedonizm idestrukcjonizm 3. Idea kultu siebie (homo narcissus). Od zaspokojenia potrzeb po samouwielbienie 4. Idea relacji z innymi (homo socialis). Od wspólnotowej wiary po fetyszyzację jednostkowych pragnień 5. Idea stylu życia (homo eligens). Od wolnego wyboru po zniewolenie wyborem 6. Idea magiczności (homo magicus). Od sacrum po profanum 7. Idea nowoczesności (homo irretitus). Od wolności po kult technologii 8. Idea relacji z przyrodą (homo praedatorius). Od świadomości ekologicznej po ekomarketing 9. Idea wygody (homo confortatus). Od użyteczności po elitaryzm 10. Idea przeciwstawiania się przemocy (homoprotegens). Od hejtu po zaufanie ROZDZIAŁ V KATEGORIE FORM NARRACYJNYCH IDEA PLACEMENT- BADANIA NEUROMARKETINGOWE WYBRANYCH REKLAM 1. Analiza narracyjna jako metoda i narzędzie 1.1. Metody i cele analizy narracyjnej 1.2. Perswazyjność narracji 1.3. Teleologia analizy narracyjnej 2. Badania neuromarketingowe- specyfika i metodologia analizy reklam 2.1. Metodologia badań neuromarketingowych 2.2. Badania eyetrackingowe 2.3. Elektroencefalografia (EEG) jako wsparcie dla badań eyetrackingowych 2.4. Badania focusowe-materiał do analizy i interpretacji 3. Szczegółowa analiza form narracyjnych w idea placement- casestudy 3.1. Narracja katektyczna (Teledysk "The A-Z of YouTube: Celebrating 10 Years | #HappyBirthdayYouTube") 3.2. Narracja storytellingowa ("Historia Talizman | Podziel się tym, co masz cennego | Czego szukasz?") 3.3. Narracja celebrycka ("Huawei #PerfectlO in Imperfect World") 3.4. Narracja gamingowa ("WOJNA Z RAKIEM") 3.5. Narracja amplifikowana ("Studio Mistrzowie selfie - Konkurs #FantaSelfie") 4. Narracja jako nośniki przekaźnik idei - podsumowanie badań
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 641 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149827 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki perswazyjne : podstawy / Michał Gajlewicz. - Warszawa : Difin, 2009. - 254 s. : il. ; 23 cm.
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. [245]-251.
Perswazja 1. Pojęcie perswazji 2. Technika perswazyjna 3. Masowe komunikowanie 4. Podejście prakseologiczne 5. Skuteczność a efektywność Reklama 1. Pojęcie i istota reklamy 2. Pojęcia pokrewne (propaganda, public relations, promocja, opinia publiczna) 2.1. Propaganda 2.2. Public relations 2.3. Promocja 2.4. Opinia publiczna Techniki perswazyjne 1. Techniki perswazyjne jako narzędzie oddziaływania 1.1. Pojęcie techniki perswazyjnej (źródłosłów, istota pojęcia) 1.2. Próby klasyfikacji technik perswazyjnych (sposoby ujmowania zagadnienia, kryteria klasyfikacji) 1.3. Techniki perswazyjne a argumenty i oddziaływanie za pomocą środków językowych 2. Rodzaje technik perswazyjnych 2.1. Inne techniki Wyniki analizy zawartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122031 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5291 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
DVD
W koszyku
(Onepress Power)
Tyt. oryg.: Covert Persuasion: Psychological Tactics and Tricks to Win the Game.
U dołu okł.: Nokautująca siła perswazji [...].
Bibliogr. s. [257]-261. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 124746 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg.: The psychology of persuasion : how to persuade otbers to your way of tbinking.
U dołu okł.: Zasady, ćwiczenia, materiały autotreningowe.
Bibliogr. s. [239]-241.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106817 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Kreatywność)
Bibliogr. s. 173-175. Netogr. s. 175.
Sygnatura czytelni BMW: VI U 87 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 33
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 138183 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5114 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [511]-527. Wykaz aktów prawnych s. 525-526. Netogr. s. 527-532.
Dla studentów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników agencji reklamowych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI C 73
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5174 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Tyt. oryg.: Persuasion IQ. The 10 Skills You Need to Get Exactly What You Want.
Na okł.: Siła perswazji sprawia, że możesz i potrafisz: natychmiast odczytać intencje innych ludzi, skłonić ich do podjęcia szybkiego działania, przekonać do przyjęcia Twojego punktu widzenia, pokonać przeciwników, odnosić sukcesy w negocjacjach, zdobyć to, na co zasługujesz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 125796 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Manipulacja odczarowana! : 777 skutecznych technik wpływu / Marek Skała. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2015. - 289, [1] strona : ilustracje, fotografie ; 24 cm.
(Onepress Exclusive)
777 skutecznych technik manipulacji Rozdział 1. Dlaczego manipulacja jest RULEZ? Bo jest tlenem codziennego życia! (11 technik wpływu lub manipulacji) (11) Rozdział 2. O co idzie gra? Po co nam ta wstrętna manipulacja? (27 technik wpływu lub manipulacji) (21) 2.1. Co chcemy, a co możemy osiągnąć, manipulując? (22) 2.2. Manipulacja nie jest zero-jedynkowa. Jest liniowa i działa w czasie (24) 2.3. Kilka technik skokowych, czyli odwrotność liniowości z podrozdziału 2.2 (29) Rozdział 3. Zjedzmy coś w Berlince - czyli czym jest manipulacja raz jeszcze (tu - 23 techniki wpływu/manipulacji) (37) 3.1. Z panem Arturem rozmowa o drobnych (37) 3.2. Manipulant czy uczciwy idiota? Szukamy granic manipulacji (39) 3.3. Test na oddzielenie perswazji od manipulacji (41) Rozdział 4. Czego o manipulacji uczy nas Daniel Goleman - i to w 75 sekund! (117 technik wpływu lub manipulacji) (45) A. Wyrzucono mnie z hotelu (45) B. Wyrzucono mnie z hotelu. Rozwiązanie (47) C. Wyrzucono mnie z hotelu. Rozbrojenie, wyjaśnienia (49) 4.1. Tylko Kopernik Cię uratuje. Jak nie zginąć w drodze? (51) 4.2. Jednak... jeśli się nie wkurzysz, to się nie zmienisz (54) 4.3. Goleman w pustej Sali Balowej w Marriotcie w centrum Warszawy (55) 4.4. Grecki bóg Kairos decyduje, jak manipuluje nami świat (57) 4.5. Dalajlama uczy, jak zarządzać sobą (59) 4.6. Technika presupozycji blokującej (61) 4.7. Czasem w manipulacji pojawia się myślenie, choć rzadko... (62) 4.8. Klękanie to oznaka władzy, nie słabości (64) 4.9. Mamy teraz oczy na tym samym poziomie (66) 4.10. Budujemy mosty, czyli szukamy czegoś, co nas łączy (67) 4.11. Według Zygmunta Baumana - wolność wyboru i bezpieczeństwo! (69) 4.12. Nie ja biję. Rózga bije (70) 4.13. Wet za wet - wzajemne wyłudzanie empatii, czyli dwa w jednym (72) 4.14. Koń ma duży łeb - niech on się martwi zamiast mnie (74) 4.15. Zasada prezentu i wzajemności jest święta (76) 4.16. Na kolanach nie powalczysz - znajdź poziom równy (77) 4.17. Miej plan - zawsze! (79) 4.18. Oddaj honory - na tym zarabia się najlepiej! (82) 4.19. Rób swoje i cierpliwe czekaj (83) 4.20. Jak powstało NLP? (85) 4.21. Tezy NLP - te najważniejsze! (88) 4.22. Implikatura (i presupozycja) (90) 4.23. I obiecana presupozycja (91) 4.24. Wywiad z Danielem Golemanem z 2007 roku (93) Rozdział 5. Mózg - geniusz oszustwa i automanipulacji! (141 technik wpływu lub manipulacji) (97) 5.1. Dlaczego nasz mózg oszukuje siebie i nas? (97) 5.2. Jak nasze zmysły oszukują nasz mózg? (106) 5.2.1. Jak oczy oszukują nasz mózg? (107) 5.2.2. Jak ciało oszukuje nasz mózg? (112) 5.2.3. Jak liczby oszukują nasz mózg? (113) 5.2.4. Jak słowa oszukują nasz mózg? (118) 5.2.5. Jak kolory oszukują nasz mózg (ale nie na pewno) (123) 5.3. Mechanizmy mamienia mózgu - praktyczne i czasem pożyteczne (125) 5.4. Zestaw praktycznych porad - to się może przydać! (132) 5.5. Trzy tabele mechanizmów manipulacji, którym ulegamy (135) Rozdział 6. Kompleksowe (inne) modele wywierania wpływu (43 techniki wpływu lub manipulacji) (145) 6.1. Model Diltsa - metodologia wpływu kompleksowego (145) 6.2. Model (system) zasad wywierania wpływu według Cialdiniego (151) Rozdział 7. Model Manipulacji Megalitycznej (15 technik wpływu lub manipulacji) (159) Rozdział 8. JA w manipulacji (i automanipulacji) (35 technik wpływu lub manipulacji) (167) Kilka chwytów na ustawienie JA w pozycji korzystnej dla nas samych (169) Metazasady mojego JA (171) Jak mnie widzą inni? (174) Syndrom nadawcy (174) Jak widzę sam siebie? (175) Mapa mojego JA-świata - czyli NLP w automanipulacji (177) Podsumowanie JA (184) Rozdział 9. Model MM - TY. Jak można manipulować innymi (w Modelu MM), czyli "Ty Kłomaciu!" (tu - 15 technik wpływu/manipulacji) (187) Pojęcie TY (u Diltsa) (190) Nie ingeruj w TY zbyt mocno, bo zazwyczaj nie jesteś gotów na skutki! (191) Zasada generalna (nie)ingerowania w TY (191) Przez Centralwings straciłam pracę, dom... (193) Chcemy zintegrowanego zespołu (194) Rozdział 10. SYTUACJA w Modelu MM - czyli jak kreujemy sytuacje ułatwiające lub umożliwiające proces manipulacji (17 technik wpływu lub manipulacji) (197) Sytuacja naturalna, zastana oraz sytuacja kreowana świadomie (198) Sytuacje bezemocjonalne oraz sytuacje budzące emocje (199) Sytuacje negatywne i pozytywne (200) Sytuacja pewna (znana) i niepewna (nowa) (201) Sytuacja o znanym scenariuszu (znanej strukturze) kontra "nie wiem, jak tam będzie" (201) Sytuacja korzystna lub niekorzystna (202) Sytuacja w modelu sytuacji megalitycznej (205) Trzy rzymskie casusy na podsumowanie rozdziału - zestaw sytuacji przeróżnych (206) Rozdział 11. Model MM. Wybrane systematyki technik manipulacji (87 technik wpływu lub manipulacji) (209) 11.1. Robert Cialdini (osobiście) - techniki wywierania wpływu (210) 11.2. Tomasz Witkowski (zaocznie) - systematyczne podejście do perswazji (214) 11.3. Piotr Tymochowicz (otwarcie) - komunikat otwarty w perswazji (216) 11.4. Artur Schopenhauer (pośmiertnie) - jednak bardzo nieetycznie (219) Rozdział 12. Techniki manipulacji w Modelu MM - varia i Rozbójnik (219 technik wpływu lub manipulacji) (223) Technika "stopa w drzwi" (223) Techniki wzajemnie sprzeczne (pozornie) (226) Varia z Rozbójnikiem (227) Rozdział 13. Manipulacja czy oszustwo? Z głupotą na dodatek... (27 technik wpływu lub manipulacji) (273) Biznes (273) Media i polityka (276) Rozdział 14. Manipulacja z efektem WOW, czyli case study - Białe Lwy w Borysewie (0 - czytaj: zero - technik wpływu lub manipulacji) (281) Case study - Białe Lwy w Borysewie (281)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150327 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Argumentacja, perswazja, manipulacja / Marek Tokarz. - Gdańsk : Gdańskie Wydaw. Psychologiczne, 2006. - 464 s. : schem., tab., wykr. ; 24 cm.
Na okł. podtyt. : Wykłady z teorii komunikacji.
Bibliogr.s. 445 - 458
Sygnatura czytelni BWF: V D 18
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 13
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2552 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4143 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Nowe zasady Rozdział 2. Bądź lustrem Rozdział 3. Nie czuj ich bólu, lecz go nazwij Rozdział 4. Wystrzegaj się „tak” – opanuj „nie” Rozdział 5. Wywołaj dwa słowa, które natychmiast odmienią każde negocjacje Rozdział 6. Nagnij ich rzeczywistość Rozdział 7. Stwarzaj iluzję kontroli Rozdział 8. Zadbaj o gwarancję realizacji postanowień Rozdział 9. Targuj się twardo Rozdział 10. Znajdź czarnego łabędzia
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150426 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
U góry s. tyt. i okł.: HR.
Bibliogr. s. 105-109.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 525 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124160 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Akademia Rozwoju Osobistego)
Na okł.: Sugestywna prezentacja, olśniewające przemówienia, umiejętność przekonywania.
Bibliogr. s. [281]-284.
Dla prelegentów, wykładowców, polityków, menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126315 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności