Wpływ społeczny
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(10)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Artykuły
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(6)
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Biblioteka WEiZ
(4)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Barnes Kim
(1)
Becker Gary Stanley (1930-2014)
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Cialdini Robert B
(1)
Czerwińska Ewa
(1)
Doliński Dariusz (1959- )
(1)
Gajlewicz Michał
(1)
Grzyb Tomasz
(1)
Hyra Monika
(1)
Krzak Maciej
(1)
Maruszewski Tomasz (1946- )
(1)
Morgan Nick
(1)
Murphy Kevin Miles (1958- )
(1)
Romanek Arkadiusz
(1)
Tuszyński Łukasz
(1)
Wojciszke Bogdan (1952- )
(1)
Zdankiewicz-Ścigała Elżbieta
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(10)
Język
polski
(10)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Wpływ społeczny
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(760)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(637)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Przedsiębiorstwo
(467)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Poradnik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Psychologia
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
10 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Exercising Influance.
Sygnatura czytelni BWF: IV C 26
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3165 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomia społeczna : co wpływa na zachowanie jednostki / Gary S. Becker, Kevin M. Murphy ; przekład Maciej Krzak. - Wydanie II (pierwsze wydanie w Wydawnictwie Naukowym PWN). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 230 stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 221-230.
Wpływ kapitału społecznego na zachowania rynkowe Waga społecznych interakcji Ceny w literaturze Siły społeczne, preferencje i komplementarność Interakcje społeczne a popyt Nierówność Wzajemne oddziaływania przyzwyczajeń i kapitału społecznego Czy wybory są racjonalne, jeśli kapitał społeczny ma tak duże znaczenie? Tworzenie się kapitału społecznego Dobór przez małżeństwo Konflikt na rynkach małżeństw Równowaga doboru elastycznymi cenami Altruizm i miłość Czy rynki małżeńskie prowadzą do optymalnych inwestycji w kapitał ludzki? Segregacja i integracja w wyborze sąsiadów „Dobrzy” sąsiedzi Segregacja i integracja w warunkach konkurencyjnych cen Różnice w udogodnieniach . Konkurencja i efektywność Konkurencja i swoboda wejścia do sąsiedztw Polityka segregacyjna rządu Rynek społeczny dzieł wielkich mistrzów i inne przedmioty kolekcjonerskie (wspólnie z Williamem Landesem) Motywacja: Społeczne działanie z odległości Warunki podaży Wycenianie wielkich mistrzów i innych obiektów kolekcjonowania Kopie i fałszerstwa Społeczne rynki i narastanie jakości; powrót do świata Veblena (razem z Edwardem Glaeserem) Społeczny popyt na dobra wysokiej jakości Eskalacja jakości i efektywność Znaki towarowe i prawa autorskie Status i nierówność (razem z Ivánem Werningiem) . Status i dochód Kupowanie statusu Prywatny podział dochodu „Społecznie optymalne” nierówności dochodów Przedsiębiorcze i ryzykowne inwestycje a loterie Status, ranga i efektywność Przelotne mody, mody i normy Przelotne mody i mody Przelotne mody Mody Kształtowanie się norm i wartości Wpływ na kształtowanie się norm Przyzwyczajenia i kształtowanie się norm
Sygnatura czytelni BWZ: I C 68
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6231 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Techniki negocjacji i wywierania wpływu / Michał Chmielecki. - Gliwice : Helion, copyright 2021. - 227, [1] strona ; 21 cm.
(Onepress)
Wstęp, czyli dlaczego warto nauczyć się sprawnie negocjować 7 Rozdział 1. Dynamika negocjacji 11 Dlaczego nie lubimy negocjować? 11 Strategie negocjacji 17 Przebieg negocjacji 25 Przygotowanie w negocjacjach 29 Siła w negocjacjach - jak ją budować, jak z niej korzystać? 40 Jak radzić sobie z emocjami w negocjacjach? 50 Rozdział 2. Zasady, techniki i taktyki negocjacji 63 Siedemdziesiąt zasad i technik negocjacji 63 Taktyki negocjacji 96 Jak szybko nawiązać bliższą relację? 108 Jak pokonać pięć typowych barier negocjacyjnych? 110 Jak dokonywać ustępstw? 111 Jak pokonać impas? 114 Rozdział 3. Jak skutecznie zarządzać konfliktem? 119 Style zarządzania konfliktem 125 Jakie czynniki wpływają na styl rozwiązywania konfliktów? 131 Przystąpić czy odstąpić? 133 Eskalacja i deeskalacja konfliktu 136 Rozdział 4. Język negocjacji - czyli o tym, co i jak mówić i czego nie mówić 141 Jak język wpływa na proces negocjacji? 141 Co warto mówić w trakcie negocjacji? 149 Czego nie należy mówić? 160 Pytania w negocjacjach 163 Mowa ciała, czyli jak się zachowywać w trakcie negocjacji, co robić, a czego unikać 170 Jak rozszyfrować język ciała drugiej strony? 176 Kontrolowanie własnej mowy ciała 182 Rozdział 5. Perswazja, kłamstwo i etyka 185 Perswazja 185 Dwutorowość perswazji 187 Jak skutecznie wywierać wpływ 189 Jak zaszczepia się dowolną ideę w cudzym umyśle? 195 Kłamstwo w negocjacjach - jak je rozpoznawać? 198 Na co zatem zwrócić uwagę, aby nie dać się oszukać? 208 Etyka w negocjacjach 211
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 94
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 150198 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6270 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Wywieranie wpływu na ludzi : teoria i praktyka / Robert B. Cialdini ; przekł. Bogdan Wojciszke. - Wyd. 6 nowe, poszerz. - Warszawa : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2009. - 324 s. : il. ; 25 cm + dysk optyczny (CD-ROM)
Tyt. oryg. : Influence : Science and Practice.
Na s. tyt. i okł. : Nowe poszerzone wydanie.
U góry okł. : Bestseller.
CD-ROM zaw. wypowiedź Roberta B. Cialdiniego nt. "Zostać mistrzem wywierania wpływu".
Bibliogr. s. [295]-316. Indeks.
Dla dziennikarzy, psychologów, kierowników i negocjatorów, specjalistów od reklamy i marketingu, prawników i ekonomistów, nauczycieli i wykładowców.
Sygnatura czytelni BWZ: XII A 23
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3346 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sto technik wpływu społecznego / Dariusz Doliński, Tomasz Grzyb. - Wydanie pierwsze. - Sopot : Wydawnictwo Smak Słowa, 2022. - 411 stron, [5] stron ; 21 cm.
Na okładce i stronie tytułowej: Kiedy i dlaczego wywieranie wpływu na innych jest skuteczne.
Bibliografia na stronach 393-403. Indeksy.
Wchodzisz do sklepu, żeby kupić chleb, makaron i owoce. Po chwili wychodzisz, a w siatce z zakupami, poza tym, co pierwotnie zamierzałeś kupić, masz jeszcze paczkę chipsów, dwie gazety i los na loterię. Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego zdecydowałeś się na zakup tych rzeczy? Któregoś dnia do twoich drzwi puka mężczyzna oferujący nowy rodzaj łącza internetowego. W zasadzie jesteś zadowolony z jakości usług oferowanych przez twojego obecnego dostawcę, ale po kilku minutach rozmowy postanawiasz przyjąć nową ofertę. Zamykasz drzwi i dopiero wtedy zadajesz sobie pytanie: DLACZEGO? Czy te przykłady brzmią znajomo? A może chciałbyś raczej wywierać wpływ na innych ludzi niż im ulegać? Jeżeli tak, to bez wątpienia zainteresuje cię książka napisana przez dwóch psychologów społecznych, którzy badają najczęściej stosowane techniki wpływu społecznego. Dariusz Doliński i Tomasz Grzyb analizują skuteczność tych technik, a kiedy je opisują, za każdym razem odpowiadają na trzy pytania: Jaka idea przyświeca danej technice wpływu społecznego? Co na ten temat mówią badania? Jaki mechanizm psychologiczny decyduje o skuteczności danej techniki? Ta książka przedstawia aż 100 takich technik, obejmujących prawie wszystkie obszary życia codziennego – nie tylko zakupy, lecz także bliskie relacje oraz nasze zachowania, zarówno w sferze publicznej, jak i prywatnej. Każda z opisywanych technik została naukowo zbadana i udokumentowana, autorzy jednak, zamiast skupiać się na analizie statystycznej, koncentrują się na rzeczywistym wpływie tych technik na nasze życie. [opis wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154179 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki perswazyjne : podstawy / Michał Gajlewicz. - Warszawa : Difin, 2009. - 254 s. : il. ; 23 cm.
Zawiera aneks.
Bibliogr. s. [245]-251.
Perswazja 1. Pojęcie perswazji 2. Technika perswazyjna 3. Masowe komunikowanie 4. Podejście prakseologiczne 5. Skuteczność a efektywność Reklama 1. Pojęcie i istota reklamy 2. Pojęcia pokrewne (propaganda, public relations, promocja, opinia publiczna) 2.1. Propaganda 2.2. Public relations 2.3. Promocja 2.4. Opinia publiczna Techniki perswazyjne 1. Techniki perswazyjne jako narzędzie oddziaływania 1.1. Pojęcie techniki perswazyjnej (źródłosłów, istota pojęcia) 1.2. Próby klasyfikacji technik perswazyjnych (sposoby ujmowania zagadnienia, kryteria klasyfikacji) 1.3. Techniki perswazyjne a argumenty i oddziaływanie za pomocą środków językowych 2. Rodzaje technik perswazyjnych 2.1. Inne techniki Wyniki analizy zawartości
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 122031 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
(Menedżer Skuteczny)
U góry s. tyt. i okł. : Harvard Business School Press - nazw. wydaw. oryg.
Tyt. oryg. : Getting People on Board.
Bibliogr. przy art.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 33
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2746 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Harvard Business Review)
(Onepress Exclusive)
Tytuł oryginału: Influence and persuasion
Książka jest zbiorem artykułów opublikowanych oryginalnie w Harvard Business Review.
Bibliografia na stronach 139-140.
1. Zrozumieć cztery składniki sztuki wpływu. Gdy emocje odgrywają istotną rolę (Nick Morga) (9) 2. Jak wykorzystać wiedzę naukową z zakresu sztuki perswazji. Podstawy behawioryzmu (Robert Cialdini) (17) 3. Trzy rzeczy, które menedżerowie powinni robić każdego dnia. Pracuj nad budową zaufania, zespołu oraz tworzeniem sieci kontaktów (Linda A. Hill i Kent Lineback) (53) 4. Jak nauczyć się charyzmy? Przyciągaj i motywuj (John Antonakis, Marika Fenley i Sue Liechti) (65) 5. Przekonaj ludzi, przemawiaj do ich potrzeb. Poznaj odbiorców i stwórz z nimi więź (Nancy Duarte) (89) 6. Historie, które poruszają ludzi. Połącz pomysł i emocje (Wywiad z Robertem McKee przeprowadzony przez Bronwyn Fryer) (97) 7. Zaskakująca moc perswazji karteczki samoprzylepnej. Pracuj nad relacjami interpersonalnymi (Kevin Hogan) (121) 8. Kiedy sprzedawać, przemawiając do rozsądku, a kiedy odwołać się do emocji? Rozum kontra mózg (Michael D. Harris) (131)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146775 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 3161 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności