Zachowania konsumentów
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje naukowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
tylko na miejscu
(4)
wypożyczone
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(5)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(5)
Autor
Chlipała Paweł
(1)
Cichocki Marcin (marketing)
(1)
Czerepko Joanna
(1)
Dejnaka Agnieszka
(1)
Dryl Tomasz
(1)
Dryl Wioleta
(1)
Konewka Tomasz
(1)
Kubuj Dariusz (1971- )
(1)
Kęprowska Urszula
(1)
Murawska Anna (ekonomia)
(1)
Wiśniewska Agnieszka (finanse)
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
Okres powstania dzieła
2001-
(9)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Przedsiębiorcy
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zachowania konsumentów
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(8)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Braniewo (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Elbląg (woj. warmińsko-mazurskie)
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Obwód królewiecki (Rosja)
(1)
Gatunek
Monografia
(7)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(8)
Zarządzanie i marketing
(4)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 145-151.
Pandemia COVID-19 jako uwarunkowanie konsumpcji Kryzys a zachowania konsumentów – ujęcie modelowe Pandemia spowodowana wirusem SARS-CoV-2 na świecie i w Polsce Optymizm i pesymizm konsumentów. Poziom ufności konsumenckiej w czasie pandemii koronawirusa COVID-19 a zachowania konsumentów w świetle analizy literatury przedmiotu i raportów agencji badawczych Badanie zachowań konsumpcyjnych w czasach pandemii – aspekty terminologiczne i metodyczne Podejścia metodyczne w poznaniu zagadnień zachowań konsumenta Integracja metodologiczna a badanie zachowań konsumpcyjnych w czasie kryzysu Zakres przedmiotowy badań konsumpcji spowodowanej pandemią COVID-19 – problemy terminologiczno-metodyczne Założenia metodyczne badań własnych, przebieg badań i charakterystyka respondentów Konsumpcja w czasach pandemii – zachowania, trendy Nastroje konsumentów i sytuacja gospodarstw domowych respondentów w czasie pandemii koronawirusa Zmiany zachowań konsumpcyjnych w czasie pandemii Pandemia jako impuls do prospołecznej i zrównoważonej konsumpcji Zapis etnograficzny zmian zachowań konsumpcyjnych w kontekście pandemii Kryzys spowodowany pandemią a zachowania nabywcze – pandemiczny i popandemiczny obraz konsumentów Synteza badań nad konsumpcją w czasie pandemii. Model reakcji konsumentów na kryzys COVID-19 Próba wskazania przyszłych trendów konsumpcyjnych zarysowujacych się pod wpływem kryzysu spowodowanego pandemią
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 11
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153416 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Mind hacking : przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany! / Marcin Cichocki. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2024. - 202 strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Seria Marketing)
Dla marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. 155393 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zakupy transgraniczne : uwarunkowania rozwoju / Joanna Czerepko. - Gdańsk ; Sopot : Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego, 2022. - 162, [1] strona : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 143-159.
Streszczenie: Dotyczy m.in. Braniewa i Elbląga.
Miejsce zakupów transgranicznych w nauce 1.1. Trzy podejścia do zakupów transgranicznych 1.2. Istota zakupów transgranicznych 1.3. Zakupy transgraniczne w badaniach marketingowych 1.4. Rola badań klientów w zakupach transgranicznych Uwarunkowania rozwoju zakupów transgranicznych 2.1. Czynniki wpływające na klientów dokonujących zakupów transgranicznych 2.2. Charakterystyka wybranych czynników rozwoju zakupów transgranicznych 2.3. Opuszczanie lokalnego środowiska zakupowego jako podstawa zakupów transgranicznych 2.4. Oddziaływanie zakupów transgranicznych na lokalne środowisko handlowe 2.5. Wpływ bazarów na kształtowanie się zakupów transgranicznych na przykładzie Polski Uwarunkowania rozwoju zakupów transgranicznych na świecie 3.1. Obszar przygraniczny Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i Kanady 3.2. Obszar przygraniczny Stanów Zjednoczonych Ameryki Północnej i Meksyku 3.3. Obszary przygraniczne w Europie 3.4. Obszary przygraniczne w Azji 3.5. Główne czynniki determinujące zakupy transgraniczne w poszczególnych obszarach geograficznych Rozwój zakupów transgranicznych na granicach Rzeczypospolitej Polskiej 4.1. Granica zachodnia Rzeczypospolitej Polskiej 4.2. Granica południowa Rzeczypospolitej Polskiej 4.3. Granica wschodnia Rzeczypospolitej Polskiej z wyłączeniem obwodu kaliningradzkiego 4.4. Granica Rzeczypospolitej Polskiej z Federacją Rosyjską 4.4.1. Charakterystyka pogranicza polsko-rosyjskiego 4.4.2. Profil klienta dokonującego zakupów transgranicznych 4.5. Główne czynniki determinujące zakupy transgraniczne w Polsce
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154527 N, 154528 N (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 177-184.
Dla środowiska akademickiego i praktyków gospodarczych.
Dynamika rozwoju Internetu i Web 2.0 jako determinanty zmian zachowań e-konsumentów Ewolucja zachowań konsumentów w e-konsumentów Dynamika dostępu do Internetu oraz działania informacyjno-komunikacyjne internautów E-konsument w przestrzeni Internetu - profil oraz zakres podejmowanych decyzji zakupowych Web 2.0 jako obszar interakcji e-konsumentów Wirtualne społeczności e-konsumentów Media społecznościowe jako przestrzeń nowego sposobu wymiany informacji i interakcji e-konsumentów Media społecznościowe jako obszary informacyjno-komunikacyjne i ich typologia Portale społecznościowe jako obszary aktywności informacyjnej e-konsumentów Blogi, fora opiniotwórcze i wirtualne światy jako przestrzenie opiniotwórcze Chatboty jako innowacja w zakresie komunikacji z e-konsumentem w mediach społecznościowych Chatboty, czyli wirtualni doradcy e-konsumentów Rzeczywistość rozszerzona jako narzędzie komunikacji wizualnej z e-konsumentem Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów - w świetle wyników badań ilościowych i jakościowych Struktura asortymentowa koszyka zakupów e-konsumentów i miejsce dokonywania zakupu Aktywność zakupowa e-konsumentów - porównanie generacji X i Y Hybrydyzacja informacji w procesie podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów Miejsca zakupu produktu a źródła informacji Miejsca zakupu produktu a źródła informacji - porównanie generacji X i Y Identyfikacja czynników wpływających na decyzje zakupowe e-konsumentów Zachowania e-konsumentów w procesie zakupu - ujęcie ogólne Zachowania konsumentów dokonujących zakupu w sposób tradycyjny i internetowy - porównanie generacji Media społecznościowe i ich wpływ na proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów E-konsumenci jako użytkownicy mediów społecznościowych Aktywność użytkowników Internetu - aspekt komunikacyjno-informacyjny Media społecznościowe jako obszar pozyskiwania informacji zakupowej przez e-konsumentów Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta Rola mediów społecznościowych w pozyskiwaniu informacji przez e-konsumenta - porównanie generacji X i Y Wpływ portalu społecznościowego Facebook na proces zakupu Wpływ portalu Facebook na proces zakupu Portal społecznościowy Facebook a proces zakupu - generacja X i Y Proces zakupu w Internecie - ujęcie modelowe Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumenta pod wpływem mediów społecznościowych - model Proces zakupu produktów w Internecie a media społecznościowe - model porównawczy generacji X i Y
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 79
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153381 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nowe 4P marketingu : ludzie, procesy, programy, dokonania / Wioleta Dryl, Tomasz Dryl, Urszula Kęprowska. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 340 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografie, netografie przy rozdziałach.
Marketing - zmiany w obliczu przemian XXI wieku Transformacja marketingu − od marketingu 1.0 do 5.0 Tradycyjne zasady koncepcji marketingowej - od 4P do 7P Współczesne zasady koncepcji marketingowej − nowe 4P People - ludzie Perspektywa konsumenta Pokolenia w świecie konsumenta Istota zachowań konsumenckich Proces podejmowania decyzji konsumenckich Modele zachowań konsumenta Determinanty zachowań konsumenta Czynniki kulturowe Czynniki społeczne Czynniki osobiste Czynniki psychologiczne Perspektywa pracownika - marketing wewnętrzny Istota marketingu wewnętrznego Modele marketingu wewnętrznego Narzędzia marketingu wewnętrznego Employer Branding Procesy Istota procesu zarządzania marketingiem Koncepcja orientacji rynkowej organizacji Analiza otoczenia organizacji Planowanie i wdrażanie koncepcji marketingu Kontrola procesu marketingu Performance − dokonania Stosunki z otoczeniem - implikacje zewnętrzne Odpowiedzialność społeczna Prawne i etyczne aspekty marketingu Marketing zrównoważony Audyt marketingowy Istota i cechy audytu marketingowego Zakres audytu marketingowego Wybrane metody i narzędzia audytu marketingowego Programy - projektowanie i zarządzanie narzędziami marketingu Tradycyjne ujęcie produktu Pojęcie produktu w ujęciu marketingowym Funkcje produktu w ujęciu marketingowym Klasyfikacja produktów Struktura produktu Polityka asortymentowa, jakość i opakowanie Polityka marki Cykl życia produktu oraz jego wprowadzenie na rynek Zarządzanie dystrybucją Zarządzanie ceną Projektowanie i zarządzanie promocją Promocja jako proces komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem Promotion mix w ujęciu tradycyjnym nowoczesnym
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153377 N, 153378 N (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153380 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 257-272.
Konkurencyjność i przewaga konkurencyjna branży i przedsiębiorstwa Istota konkurencji i konkurencyjności przedsiębiorstw Źródła i sposoby budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw na rynku Wpływ działalności innowacyjnej na zdolność konkurencyjną przedsiębiorstwa Wybrane koncepcje międzynarodowej konkurencyjności branż z uwzględnieniem modelu diamentu przewagi konkurencyjnej Portera Europejska branża samochodów osobowych z uwzględnieniem uwarunkowań otoczenia Zaadaptowany model diamentu przewagi konkurencyjnej Portera dla europejskiej branży samochodów elektrycznych 65 Poziom emisji gazów cieplarnianych w Unii Europejskiej 68 Polityka Unii Europejskiej wobec branży motoryzacyjnej w ramach Europejskiego Zielonego Ładu Europejska branża samochodów osobowych jako jeden z głównych regionów światowego przemysłu motoryzacyjnego Specyfika branży samochodów elektrycznych Aspekty technologiczne związane z samochodem elektrycznym Samochód elektryczny jako nowe rozwiązanie technologiczne Zmiany w konstrukcji samochodu elektrycznego i ich wpływ na koszt całkowity pojazdu Polityka producentów samochodów elektrycznych w zakresie rozwoju platform EV Polityka inwestycyjna producentów w branży samochodów elektrycznych z uwzględnieniem producentów europejskich Sprzedaż i polityka dopłat na rynku samochodów elektrycznych w Europie Aktualna i przyszła pozycja producentów europejskich na tle światowej branży samochodów elektrycznych Dostawcy baterii i surowców jako branże powiązane Konstrukcja baterii litowo-jonowej Zmiany technologiczne baterii i ich wpływ na całkowity koszt zestawu baterii. Charakterystyka branży baterii na świecie i w Europie Pozycja Unii Europejskiej w globalnym łańcuchu dostaw baterii Polityka Unii Europejskiej w zakresie tworzenia europejskiej branży baterii Samochody elektryczne z punktu widzenia potencjalnych nabywców – wyniki badania empirycznego Opis badania i charakterystyka próby Czynniki wpływające na wybór samochodu elektrycznego przez klientów Czynniki motywujące do zakupu samochodu elektrycznego
Sygnatura czytelni BMW: VIII E 69 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153678 N (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153679 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Brand equity : metody badania siły marek / Dariusz Kubuj. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 455 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia na stronach 419-455.
Refleksja pierwsza: tulipanomania Refleksja druga: brzytwa Ockhama Geneza i definicja pojęcia siły marki Źródła koncepcji brand equity Kierunki reason why i human interest David Ogilvy i koncepcja wizerunku marki Marki między racjonalnością i emocjami – niekończąca się dyskusja Pojęcie siły marki w ujęciu współczesnym Brand equity jako wycena marki Pierwsze wyceny marek – Rowntree i RHM Wycena marek a turbokapitalizm Metody wyceny wartości marek Metody bezpośrednie wyceny marek Metody pośrednie wyceny marek Zalety wyceny marek Problemy z wyceną marek Marlboro Friday – kryzys siły marek 3. Postawy konsumentów jako wyraz siły marki Źródła koncepcji postaw – praca Williama Thomasa i Floriana Znanieckiego Nowe metody badania postaw konsumentów: Lazarsfeld, Dichter, Warner, Cheskin Emocjonalne i racjonalne znaczenie marek Problemy definicyjne i poszerzona koncepcja marki Profil wizerunkowy marki Sposób obliczania Problemy metodologiczne, interpretacyjne i strategiczne Propozycja alternatywna Modele marek i ilościowe systemy diagnostyczne Uniwersalne cechy marek niezależne od kategorii Brand Asset Valuator Equity Builder Brand Equity Engine Brand Perceptor Model osobowości marki – Jennifer Aaker Postawy a zachowanie Badania Richarda LaPiere’a Czynniki wpływające na zgodność postaw z zachowaniem Postawy względem marek a zachowanie Lojalność konsumentów jako miara siły marki Lojalność jako ważny element wartości marki Dwuczynnikowy model lojalności Model BrandBuilder Joela Rubinsona i Allana Baldingera Model konwersji Jana Hofmeyra Brand Dynamics . Miary ceny i popytu jako wyraz siły przywiązania konsumentów do marki Wpływ cen na popyt Ekonomiści o reklamie Poglądy Alfreda Marshalla Krzywa popytu i pojęcie elastyczności popytu Po Marshallu – reklama jako siła sprawcza niedoskonałej konkurencji Neil Borden i ekonomiczne efekty reklamy Reklama a ceny – wpływ na elastyczność popytu Krzywa doświadczenia i podstawowe strategie konkurencji Elastyczność cenowa popytu jako miara wartości marki Koncepcja Williama Morana – elastyczność wstępująca i zstępująca Elastyczność cenowa popytu jako miara wartości marki Metody badań cen wykorzystywane do badania siły marek Price Sensitivity Meter Technika Brand Price Trade Off Addytywny pomiar łączny (conjoint analysis) Koncepcja siły marki a probabilistyczna teoria Ehrenberga Rachunek prawdopodobieństwa – od hazardu do nauk społecznych Geneza rachunku prawdopodobieństwa Zastosowania rachunku prawdopodobieństwa Teoria Andrew Ehrenberga Uogólnienia empiryczne jako sposób budowy teorii Ujemny rozkład dwumianowy jako model zakupu w panelu konsumentów Brak efektów lojalności i koncepcja podwójnej szkody Brak efektów wizerunkowych Brak efektów segmentacji konsumentów Teoria ATR Ehrenberg Wyjątkowość podejścia Recepcja Ehrenberga Krytyka podstawowa – brak wglądu pozwalającego na zrozumienie zjawisk Niespodziewany przełom Meaningfully Different Framework Marki w świecie dwóch systemów Historyczne poglądy na temat perswazji Odkrywanie roli procesów nieświadomych i nowe narzędzia badawcze Daniel Kahneman i Amos Tversky: heurystyki i nieracjonalność Robert Zajonc: afekt a rozum Shelly Chaiken: model heurystyczno-systematyczny Richard Petty i John Cacioppo: model szans rozpracowania przekazu (ELM) Anthony Greenwald i Mahzarin Banaji: postawy utajone Badania neuromarketingowe: „trzeci wymiar”
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 41
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6518 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 279-298.
KONSUMPCJA ŻYWNOŚCI JAKO PRZEDMIOT BADAŃ EKONOMICZNYCH 1.1.Żywność jako przedmiot konsumpcji 1.2.Konsumpcja i konsument żywności 1.3.Potrzeba żywnościowa jako podstawa konsumpcji 1.4.Uwarunkowania kształtujące konsumpcję żywności UWARUNKOWANIA EKONOMICZNO-GOSPODARCZE POPYTU NA ŻYWNOŚĆ - ANALIZA OTOCZENIA DALSZEGO KONSUMPCJI ŻYWNOŚCI 2.1.Wpływ rozwoju gospodarczego kraju i dochodów w sektorze gospodarstw domowych na konsumpcję żywności 2.2.Analiza podaży żywności w Polsce - produkcja i sprzedaż detaliczna produktów spożywczych 2.3.Ceny jako determinanty konsumpcji żywności 2.4.Uwarunkowania globalne konsumpcji żywności i ich skutki na rynku KIERUNKI I UWARUNKOWANIA ZMIAN W POZIOMIE I STRUKTURZE WYDATKÓW NA ŻYWNOŚĆ W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH 3.1.Dochód gospodarstwa domowego jako uwarunkowanie wydatków na żywność 3.2.Wydatki na żywność jako koszty konsumpcji rynkowej 3.3.Zmiany w poziomie i strukturze wydatków na produkty żywnościowe i napoje bezalkoholowe 3.4.Zróżnicowanie wydatków na żywność według cech społeczno--ekonomicznych gospodarstw domowych 3.5.Uwarunkowania regionalne wydatków na żywność w gospodarstwach domowych SPOŻYCIE ŻYWNOŚCI W GOSPODARSTWACH DOMOWYCH - TENDENCJE ZMIAN, ZRÓŻNICOWANIE I DETERMINANTY 4.1.Poziom i zmiany spożycia żywności 4.2.Spożycie żywności w zależności od cech gospodarstwa domowego 4.3.Spożycie żywności w gospodarstwach domowych według województw
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 155323 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 265-296.
Rozdział 1. PERSPEKTYWY BADAŃ NAD WARTOŚCIĄ W KONTEKŚCIEZACH OWAŃ KONSUMENCKICH 1.1. Wartość jako pojęcie interdyscyplinarne 1.2. Wartość jako motywator zachowań konsumenckich 1.3. Wartość konsumencka – dotychczasowe przeglądy literatury 1.4. Wartość konsumencka – ramy obszaru naukowego dla analizy bibliometrycznej i jakościowego przeglądu literatury Rozdział 2. TENDENCJE W BADANIACH NAUKOWYCH NAD WARTOŚCIĄ KONSUMENCKĄ – ANALIZA BIBLIOMETRYCZNA 2.1. Problemy badawcze i procedura analizy bibliometrycznej 2.2. Badania nad wartością konsumencką – dojrzałość problematyki w naukach o zarządzaniu 2.3. Ekosystem badawczo-publikacyjny związany z wartością konsumencką 2.4. Badania nad wartością konsumencką – konteksty i aspekty 2.5. Wstępna identyfikacja luki badawczej w subobszarze zielonej wartości postrzeganej Rozdział 3. TEORIE WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – STATE OF THE ART 3.1. Procedura zastosowanego tradycyjnego przeglądu literatury 3.2. Wartość konsumencka a perspektywa dominującej logiki w marketingu 3.3. Naukowe konceptualizacje wartości konsumenckiej 3.4. Dyskusja nad wymiarami postrzeganej wartości konsumenckiej 3.5. Konteksty rynkowe i metody badań nad postrzeganą wartością konsumencką 3.6. Rekomendowane kierunki badań nad postrzeganą wartością konsumencką Rozdział 4. BADANIA NAD POSTRZEGANĄ WARTOŚCIĄ KONSUMENCKĄ W KONTEKŚCIE ZRÓWNOWAŻONEGO ROZWOJU – PRZEGLĄD ZAKRESU LITERATURY 4.1. Procedura zastosowanego przeglądu zakresu literatury 4.2. Zrównoważony rozwój jako kontekst badań nad zachowaniami konsumentów 4.3. Konceptualizacja postrzeganej wartości konsumenckiej w kontekście idei zrównoważonego rozwoju 4.4. Znaczenie postrzegania zrównoważonych aspektów wartości konsumenckiej dla intencji behawioralnych w świetle dotychczasowych badań 4.5. Rekomendacje dla przyszłych badań nad postrzeganą wartością konsumencką w kontekście zrównoważonego rozwoju – doprecyzowanie luki badawczej Rozdział 5. METODYKA BADAŃ EMPIRYCZNYCH 5.1. Cel główny badania empirycznego i operacjonalizacja pojęcia zrównoważonej wartości konsumenckiej 5.2. Produkty spożywcze jako rynkowy kontekst badań nad wartością konsumencką 5.3. Procedura badań empirycznych i rygor metodyczny Rozdział 6. PERCEPCJA ZRÓWNOWAŻONEJ WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – WYNIKI BADAŃ EKSPLORACYJNYCH (ETAP I) 6.1. Cel eksploracyjnych badań konsumenckich i problemy badawcze 6.2. Metoda jakościowych badań konsumenckich, procedura badawcza i próba 6.3. Narzędzie badawcze i struktura wywiadu fokusowego 6.4. Wyniki eksploracyjnych badań konsumenckich 6.4.1. Zwyczaje zakupowe i pozakupowe konsumentów 6.4.2. Problemy współczesnego świata z perspektywy Person stworzonych przez respondentów 6.4.3. Percepcja marek zrównoważonych przez respondentów 6.4.4. Postrzegane korzyści, ryzyko i koszty związane z zakupem lub konsumpcją produktów spożywczych oferowanych pod markami zrównoważonymi 6.5. Podsumowanie eksploracyjnych badań konsumenckich Rozdział 7. WYMIARY ZRÓWNOWAŻONEJ WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – WYNIKI BADAŃ EKSPLANACYJNYCH (ETAP II) 7.1. Cele i metodyka badań eksperckich 7.2. Wyniki badań eksperckich 7.3. Cele i metodyka ilościowych badań pilotażowych 7.4. Wyniki ilościowych badań pilotażowych 7.5. Podsumowanie wyników z etapu badań eksplanacyjnych Rozdział 8. AKCEPTACJA ZRÓWNOWAŻONEJ WARTOŚCI KONSUMENCKIEJ – WYNIKI BADAŃ ILOŚCIOWYCH (ETAP III) 8.1. Cele badania właściwego, model postulowany i hipotezy 8.1.1. Cele badań 8.1.2. Postrzegana zrównoważona wartość konsumencka i intencje behawioralne – podstawy teoretyczne dla hipotez badawczych 8.1.3. Zaufanie do marek zrównoważonych – operacjonalizacja pojęcia i hipotezy badawcze 8.1.4. Postawa wobec idei zrównoważonego rozwoju – operacjonalizacja pojęcia i hipotezy badawcze 8.1.5. Pozostałe zmienne testowane w modelu i hipotezy badawcze 8.1.6. Hipotezy badawcze w modelu postulowanym 8.2. Metoda i procedura badania oraz metody analizy 8.3. Narzędzie badawcze 8.3.1. Ogólna struktura narzędzia badawczego 8.3.2. Skala dla zrównoważonej wartości konsumenckiej i intencji behawioralnych 8.3.3. Skala dla zmiennej ZAUFANIE wobec marek zrównoważonych 8.3.4. Skala dla zmiennej POSTAWA wobec zrównoważonego rozwoju 8.4. Próba badawcza 8.5. Wyniki badań ilościowych 8.5.1. Rzetelność i trafność konstruktu zrównoważonej wartości konsumenckiej 8.5.2. Rzetelność i trafność skali dla zmiennej INTENCJE behawioralne konsumentów 8.5.3. Weryfikacja modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej na rynku polskim 8.5.4. Potwierdzenie modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej w innym kontekście rynkowym – kontekst Polski vs kontekst Niemiec 8.5.5. Rzetelność i trafność skali dla zmiennej ZAUFANIE do marek zrównoważonych 8.5.6. Testowanie znaczenia zmiennej mediującej ZAUFANIE 8.5.7. Postawa wobec zrównoważonego rozwoju – segmentacja polskich respondentów oraz rzetelność i trafność skali dla zmiennej w modelu akceptacji SCV 8.5.8. Testowanie roli postawy wobec zrównoważonego rozwoju w modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej 8.5.9. Testowanie znaczenia zmiennych demograficznych jako moderatorów w modelu akceptacji zrównoważonej wartości konsumenckiej 8.5.10. Podsumowanie wyników z etapu deskryptywnego i wnioski
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154280 N, 154279 N (2 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności