Wycena
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(21)
Forma i typ
Artykuły
(16)
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(3)
Autor
Banaszyk Piotr
(1)
Biernat Marta
(1)
Błaszak Stanisław
(1)
Cichocka Janina
(1)
Gaca Radosław
(1)
Grzesiak Joanna
(1)
Głowacki Kazimierz
(1)
Głośniewska Janina
(1)
Jaworski Dariusz
(1)
Kaczka Jacek
(1)
Karwowski Edward
(1)
Karwowski Przemysław
(1)
Karwowski Waldemar (1953- )
(1)
Komorowska-Błaszak Danuta
(1)
Kosiorowska Wanda
(1)
Kubuj Dariusz (1971- )
(1)
Kuzior Anna
(1)
Landowski Jerzy (rzeczoznawca majątkowy)
(1)
Maćkowiak Ewa (ekonomia)
(1)
Nogalski Bogdan
(1)
Orzechowski Arkadiusz
(1)
Pankowski Marek
(1)
Paszkowska Małgorzata
(1)
Poniatowska Lucyna
(1)
Rówińska Małgorzata
(1)
Skibińska Katarzyna (rzeczoznawca majątkowy)
(1)
Sosnowski Rafał
(1)
Stronka Dariusz
(1)
Szczepankiewicz Elżbieta Izabela
(1)
Trocka Magdalena
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Walkiewicz Marzena
(1)
Żyznowski Telesfor
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(5)
1990 - 1999
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(21)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Rzeczoznawcy majątkowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Wycena
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Monografia
(4)
Artykuł z czasopisma fachowego
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(7)
Zarządzanie i marketing
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(15)
Kultura Fizyczna
(1)
21 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Metody wyceny wartości przedsiębiorstwa / Marta Biernat. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2001, nr 12, s.28-32. - Warszawa, 2001
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 14700 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Środki trwałe - wycena i inwentaryzacja / Janina Głośniewska. W: Prawo Przedsiębiorcy. 1998, nr 35, s.1922. - Warszawa : INFOR, 1998
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Różnice kursowe w sprawozdaniu finansowym / Dariusz Jaworski. W: Prawo Przedsiębiorcy . 2002, nr 33, s.16-18. - Warszawa, 2002
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Inwestycje - ewidencja księgowa i wycena (cz.I) / Przemysław Karwowski. W: Prawo Przedsiębiorcy dodatek: Podatki i Rachunkowość. 2004, nr 5, s.38-49. - Warszawa : INFOR, 2004
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
Brand equity : metody badania siły marek / Dariusz Kubuj. - Wydanie I. - Warszawa : PWN, 2022. - 455 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Na podstawie rozprawy doktorskiej.
Bibliografia na stronach 419-455.
Refleksja pierwsza: tulipanomania Refleksja druga: brzytwa Ockhama Geneza i definicja pojęcia siły marki Źródła koncepcji brand equity Kierunki reason why i human interest David Ogilvy i koncepcja wizerunku marki Marki między racjonalnością i emocjami – niekończąca się dyskusja Pojęcie siły marki w ujęciu współczesnym Brand equity jako wycena marki Pierwsze wyceny marek – Rowntree i RHM Wycena marek a turbokapitalizm Metody wyceny wartości marek Metody bezpośrednie wyceny marek Metody pośrednie wyceny marek Zalety wyceny marek Problemy z wyceną marek Marlboro Friday – kryzys siły marek 3. Postawy konsumentów jako wyraz siły marki Źródła koncepcji postaw – praca Williama Thomasa i Floriana Znanieckiego Nowe metody badania postaw konsumentów: Lazarsfeld, Dichter, Warner, Cheskin Emocjonalne i racjonalne znaczenie marek Problemy definicyjne i poszerzona koncepcja marki Profil wizerunkowy marki Sposób obliczania Problemy metodologiczne, interpretacyjne i strategiczne Propozycja alternatywna Modele marek i ilościowe systemy diagnostyczne Uniwersalne cechy marek niezależne od kategorii Brand Asset Valuator Equity Builder Brand Equity Engine Brand Perceptor Model osobowości marki – Jennifer Aaker Postawy a zachowanie Badania Richarda LaPiere’a Czynniki wpływające na zgodność postaw z zachowaniem Postawy względem marek a zachowanie Lojalność konsumentów jako miara siły marki Lojalność jako ważny element wartości marki Dwuczynnikowy model lojalności Model BrandBuilder Joela Rubinsona i Allana Baldingera Model konwersji Jana Hofmeyra Brand Dynamics . Miary ceny i popytu jako wyraz siły przywiązania konsumentów do marki Wpływ cen na popyt Ekonomiści o reklamie Poglądy Alfreda Marshalla Krzywa popytu i pojęcie elastyczności popytu Po Marshallu – reklama jako siła sprawcza niedoskonałej konkurencji Neil Borden i ekonomiczne efekty reklamy Reklama a ceny – wpływ na elastyczność popytu Krzywa doświadczenia i podstawowe strategie konkurencji Elastyczność cenowa popytu jako miara wartości marki Koncepcja Williama Morana – elastyczność wstępująca i zstępująca Elastyczność cenowa popytu jako miara wartości marki Metody badań cen wykorzystywane do badania siły marek Price Sensitivity Meter Technika Brand Price Trade Off Addytywny pomiar łączny (conjoint analysis) Koncepcja siły marki a probabilistyczna teoria Ehrenberga Rachunek prawdopodobieństwa – od hazardu do nauk społecznych Geneza rachunku prawdopodobieństwa Zastosowania rachunku prawdopodobieństwa Teoria Andrew Ehrenberga Uogólnienia empiryczne jako sposób budowy teorii Ujemny rozkład dwumianowy jako model zakupu w panelu konsumentów Brak efektów lojalności i koncepcja podwójnej szkody Brak efektów wizerunkowych Brak efektów segmentacji konsumentów Teoria ATR Ehrenberg Wyjątkowość podejścia Recepcja Ehrenberga Krytyka podstawowa – brak wglądu pozwalającego na zrozumienie zjawisk Niespodziewany przełom Meaningfully Different Framework Marki w świecie dwóch systemów Historyczne poglądy na temat perswazji Odkrywanie roli procesów nieświadomych i nowe narzędzia badawcze Daniel Kahneman i Amos Tversky: heurystyki i nieracjonalność Robert Zajonc: afekt a rozum Shelly Chaiken: model heurystyczno-systematyczny Richard Petty i John Cacioppo: model szans rozpracowania przekazu (ELM) Anthony Greenwald i Mahzarin Banaji: postawy utajone Badania neuromarketingowe: „trzeci wymiar”
Sygnatura czytelni BWZ: VI B 41
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6518 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 181-184.
Podstawy prawne i wymogi formalne związane z wykorzystaniem wartości szacunkowych w sprawozdaniu finansowym (Anna Kuzior) Wiarygodna wycena jako warunek ujęcia składników sprawozdania finansowego Wartości szacunkowe w polityce rachunkowości Obowiązki w zakresie ujawniania informacji o wartościach szacunkowych Wartość godziwa jako szacunkowa miara wartości (Lucyna Poniatowska) Geneza wartości godziwej w regulacjach prawnych rachunkowości Istota i formy wartości godziwej Definicja i hierarchia wartości godziwej według MSSF Techniki szacowania wartości godziwej Zastosowanie wartości godziwej w MSSF oraz skutki sprawozdawcze jej stosowania Wpływ wartości szacunkowych na poziom odpisów amortyzacyjnych (Małgorzata Rówińska) Zakres przedmiotowy odpisów amortyzacyjnych Szacowane elementy kształtujące odpis amortyzacyjny Odpisy amortyzacyjne a modele wyceny bilansowej Utrata wartości aktywów trwałych (Małgorzata Rówińska) Istota korekt z tytułu utraty wartości Przesłanki utraty wartości Szacowanie straty z tytułu utraty wartości Sprawozdawcze skutki utraty wartości Koszt zamortyzowany jako jeden z parametrów szacowania wartości rozrachunków (Ewa Maćkowiak) Zakres i klasyfikacja rozrachunków Szacowanie utraty wartości należności handlowych Wykorzystanie skorygowanej ceny nabycia do szacowania wartości rozrachunków finansowych Szacowanie wartości zobowiązań Szacowanie wartości rzeczowych aktywów obrotowych (Ewa Maćkowiak) Zakres przedmiotowy rzeczowych aktywów obrotowych Szacowanie wartości zapasów w ciągu roku obrotowego Utrata wartości jako przesłanka przeszacowania wartości zapasów Zakres i zasady szacowania rezerw na zobowiązania (Anna Kuzior) Istota, podstawy prawne i warunki formalne tworzenia rezerw Zasady i metody wyceny rezerw Szczególne kategorie rezerw Rezerwy na restrukturyzację Rezerwy na świadczenia pracownicze Prezentacja i ujawnianie informacji dotyczących rezerw Przychody z umów z klientami jako szacunkowa pozycja w sprawozdaniu finansowym (Lucyna Poniatowska) Istota i rodzaje przychodów z umów z klientami Zasady szacowania i ujmowania przychodów z umów z klientami
Sygnatura czytelni BWZ: X C 82
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6103 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Wycena opcji europejskich przy wykorzystaniu transformaty Fouriera / Arkadiusz Orzechowski. - Wydanie 1. - Warszawa : Difin, 2019. - 363 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach [345]-363.
Dla osób związanych zawodowo z rynkiem instrumentów pochodnych, a także studentów studiów ekonomicznych i ścisłych.
Rozdział 1. Fakty stylizowane dotyczące stóp zwrotu z aktywów finansowych 1.1. Brak normalności rozkładów stóp zwrotu, skośność i kurtoza 1.2. Skłonność zmienności stóp zwrotu do układania się w klastry 1.3. Korelacja cen ze zmiennością stóp zwrotu z aktywów finansowych Rozdział 2. Wycena opcji europejskich w modelu dyfuzyjnym 2.1. Wstępna analiza statystyczna zamian cenowych 2.2. Prosty model cenowy z czasem dyskretnym 2.3. Proces Wienera jako szczególny przypadek modelu cenowego z czasem ciągłym 2.4. Wybrane procesy stochastyczne w modelowaniu zmian cen aktywów bazowych 2.4.1. Geometryczny ruch Browna 2.4.2. Proces stochastyczny Ornsteina-Uhlenbecka 2.4.3. Stochastyczny proces pierwiastkowy 2.5. Założenia modelu F. Blacka i M. Scholesa 2.6. Wyprowadzenie modelu F. Blacka i M. Scholesa 2.6.1. Alternatywne metody replikacji portfela 2.6.2. Metoda oparta na modelu CAPM 2.6.3. Metoda wykorzystująca model APT 2.6.4. Metoda risk-neutral 2.7. Warunki brzegowe 2.8. Rozwiązanie cząstkowego równania różniczkowego typu parabolicznego za pomocą transformaty Fouriera 2.9. Metoda martyngałowa 2.10. Wskaźniki greckie 2.11. Interpretacja modelu F. Blacka i M. Scholesa 2.12. Test empiryczny modelu F. Blacka i M. Scholesa Rozdział 3. Wycena opcji europejskich w modelu dyfuzyjnym za pomocą transformaty Fouriera 3.1. Metoda P. Carra i D.B. Madana 3.1.1. Wycena opcji będących „poza ceną” o krótkich okresach do wykupu 3.2. Metoda G. Bakshiego i D.B. Madana 3.3. Metoda M. Attariego 3.4. Metoda D.S. Batesa 3.5. Metoda A.L. Lewisa i A. Liptona 3.6. Pozostałe metody 3.6.1. Pierwsza metoda autorska wyceny opcji europejskich 3.6.2. Druga metoda autorska wyceny opcji europejskich 3.7. Analiza dokładności obliczeniowej 3.8. Analiza szybkości obliczeniowej 3.9. W kierunku ogólnej koncepcji wyceny opcji europejskich przy wykorzystaniu transformaty Fouriera Rozdział 4. Wycena opcji europejskich w modelach ze skokami cenowymi 4.1. Procesy stochastyczne zniekształcające zmiany cen aktywów bazowych 4.1.1. Zliczający proces Poissona 4.1.2. Złożony proces Poissona 4.2. Wycena opcji w modelach ze skończoną ilością skoków cenowych 4.2.1. Model R.C. Mertona 4.2.1.1. Analiza rozkładu stóp zwrotu 4.2.1.2. Metoda martyngałowa 4.2.1.3. Metoda oparta na modelu F. Blacka i M. Scholesa 4.2.1.4. Metoda bazująca na transformacie Fouriera 4.2.1.5. Analiza dokładności obliczeniowej 4.2.1.6. Analiza szybkości obliczeniowej 4.2.2. Model S.G. Kou’a 4.2.2.1. Analiza mechanizmu generującego ceny aktywów bazowych 4.2.2.2. Metoda martyngałowa 4.2.2.3. Metoda bazująca na transformacie Fouriera 4.2.2.4. Analiza dokładności obliczeniowej 4.2.2.5. Analiza szybkości obliczeniowej 4.3. Wycena opcji w modelach Lévy’ego 4.4. Test empiryczny modeli R.C. Mertona i S.G. Kou’a Rozdział 5. Wycena opcji europejskich w warunkach zmienności odchylenia standardowego stóp zwrotu z aktywów bazowych 5.1. Model S.L. Hestona 5.1.1. Właściwości procesu odpowiedzialnego za kształtowanie wariancji stóp zwrotu z aktywów bazowych 5.1.2. Wyprowadzenie równania różniczkowego cząstkowego S.L. Hestona 5.1.3. Warunki brzegowe 5.1.4. Wycena opcji w modelu S.L. Hestona 5.1.5. Wykorzystanie funkcji charakterystycznych do wyceny opcji 5.1.6. Analiza alternatywnych podejść bazujących na funkcjach charakterystycznych 5.1.7. Analiza szybkości obliczeniowej 5.2. Alternatywne sposoby wyceny opcji w modelach stochastycznej zmienności 5.3. Test empiryczny modelu S.L. Hestona
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147498 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wycena przedsiębiorstwa metodą dochodową / Marek Pankowski, Piotr Banaszyk. W: Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Poznaniu. Seria 1. 1993, nr z.215, s.63/74. - 1993
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Metody wyceny rozchodów a wynik jednostki / Magdalena Trocka. W: Prawo Przedsiębiorcy dodatek: Podatki i Rachunkowość. 2003, nr 15, s.39-44. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Jak marka buduje wartość przedsiębiorstwa : zarządzanie wartością i wycena marki / Grzegorz Urbanek. - Wydanie II. - Warszawa : CeDeWu, 2023. - 320 stron : ilustracje, wykresy, 24 cm.
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 305-316.
Dla osób pracujących w finansach, właścicieli przedsiębiorstw, kadry zarządzającej, a także osób pracujących w marketingu.
Pojęcie i ewolucja znaczenia marki Od piktogramu do ikony kultury Perspektywa marketingowa marki Rola marki w tworzeniu wartości dla klienta Marka jako zestaw aktywów - kapitał marki Marka z perspektywy prawnej Identyfikatory marki jako znaki towarowe Pozostałe prawa własności intelektualnej związane z marką Ochrona marki Marka w strategii przedsiębiorstwa Strategia przedsiębiorstwa w budowaniu trwałej przewagi konkurencyjnej Realna przewaga konkurencyjna Rola marki w tworzeniu przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa Marka jako kategoria sprawozdawcza Regulacje standardów rachunkowości odnośnie marki Pozabilansowe ujęcie marki - propozycje rozwiązań Marka w bilansie pro forma a rentowność przedsiębiorstwa Marka a wartość przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy Spojrzenie mikroekonomiczne na markę Cele działania przedsiębiorstwa Wartość przedsiębiorstwa i metody jej wyceny Rodzaje wartości i jej determinanty Wycena dochodowa przedsiębiorstwa Wycena porównawcza przedsiębiorstwa Wyniki i wartość przedsiębiorstwa a wartość dla akcjonariuszy Marka a wartość przedsiębiorstwa Wpływ marki na wyniki przedsiębiorstwa i wartość dla akcjonariuszy - wyniki badań Wycena marki Metody kosztowe wyceny marki Metody rynkowe wyceny marki Metody dochodowe wyceny marki Wymagana stopa zwrotu dla marki Metody bezpośrednie wyceny marki Metody pośrednie wyceny marki Opcje realne w wycenie marki Wybór metody wyceny marki Licencjonowanie marki w budowaniu wartości przedsiębiorstwa Istota i rodzaje licencji marki Zasady ustalania wysokości stawek licencyjnych dla marki Podejście rynkowe w ustalaniu stawek licencyjnych Podejście dochodowe w ustalaniu wysokości stawek licencyjnych Szacowanie opłaty licencyjnej na podstawie zdyskontowanych przepływów gotówkowych Przyszłość marek w globalnej gospodarce
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 67
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153344 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 153343 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności