Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(29)
Forma i typ
Książki
(18)
Artykuły
(11)
Publikacje naukowe
(6)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(7)
wypożyczone
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(5)
Biblioteka WEiZ
(12)
Autor
Jaki Andrzej (1964- )
(2)
Maślankowski Krzysztof
(2)
Antoszkiewicz Jan Daniel
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Barowicz Marek
(1)
Bielecki Jan Krzysztof (1951- )
(1)
Buszko Michał
(1)
Błach Joanna (ekonomia)
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Cegłowski Bartłomiej
(1)
Chomać-Pierzecka Ewa
(1)
Ciepielowska Małgorzata
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Herman Andrzej
(1)
Jamrozy Krzysztof
(1)
Jaworek Małgorzata (1977- )
(1)
Kasiewicz Stanisław (1946- )
(1)
Kruk Sylwia
(1)
Maćkowiak Ewa (ekonomia)
(1)
Maćkowiak Ewa (nauki ekonomiczne)
(1)
Mielcarz Paweł
(1)
Mruk Henryk
(1)
Pawłowicz Leszek
(1)
Pawłowicz Leszek (ekonomia). Red
(1)
Pluta Wiesław
(1)
Rojek Tomasz (ekonomia)
(1)
Sawicka Bogna
(1)
Scharmer Otto
(1)
Skrzyniarz Piotr
(1)
Spólnik Grzegorz
(1)
Stępień Beata
(1)
Suchenek Jakub
(1)
Szablewski Andrzej T
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wieprow Joanna
(1)
Wildowicz-Giegiel Anna
(1)
Wirth Herbert (1956- )
(1)
Wójcik Daniel
(1)
Ćwięk Wojciech
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(9)
2010 - 2019
(13)
2000 - 2009
(6)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(29)
Język
polski
(29)
Odbiorca
Menedżerowie
(2)
Przedsiębiorcy
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Analitycy ekonomiczni
(1)
Doradcy finansowi
(1)
Maklerzy giełdowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(681)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(9)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Gatunek
Monografia
(7)
Artykuł z czasopisma fachowego
(5)
Podręczniki akademickie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(11)
Zarządzanie i marketing
(7)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(11)
29 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 527-530.
U dołu s. tyt. i okł. loga: Harvard Business Review Polska, Uniwersytet Gdański. Wydział Zarządzania.
Bibliogr., wykaz aktów prawnych, netogr. przy niektórych rozdz.
Sygnatura czytelni BWZ: IX G 74
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 133130 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4587 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Finanse)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 307-[330]. Indeks.
Dla zainteresowanych problemami zastosowania innowacji w obszarach decyzycjnych finansów przedsiębiorstwa z uwzględnieniem ich wpływu na zdolność przedsiębiorstwa do kreacji wartości.
1.Teoretyczne podstawy innowacji finansowych 1.1.Innowacje jako źródło i przejaw zmian w gospodarce 1.2.Innowacje finansowe i ich znaczenie 1.3.Propozycja klasyfikacji innowacji finansowych 1.4.Uwarunkowania rozwoju innowacji finansowych 1.5.Identyfikacja płaszczyzn analizy konsekwencji innowacji finansowych (ujęcie ogólne) 2.Finanse przedsiębiorstwa w warunkach implementacji innowacji finansowych 2.1.Identyfikacja przesłanek i obszarów implementacji innowacji w finansach przedsiębiorstwa 2.2.Model implementacji innowacji finansowych w przedsiębiorstwie 2.3.Kierunki oceny konsekwencji zastosowania innowacji finansowych w przedsiębiorstwie 2.4.Propozycja oceny efektywności zastosowania innowacji finansowych w przedsiębiorstwie 3.Innowacje w finansowaniu działalności przedsiębiorstwa 3.1.Motywy i formy zastosowania innowacji w obszarze finansowania 3.2.Innowacje w instrumentach finansowych emitowanych przez przedsiębiorstwo 3.3.Finansowanie private equity 3.4.Crowdfunding 3.5.Konsekwencje zastosowania innowacji w finansowaniu działalności przedsiębiorstwa 4.Innowacje finansowe w decyzjach inwestycyjnych przedsiębiorstwa 4.1.Motywy i formy zastosowania innowacji finansowych w decyzjach inwestycyjnych 4.2.Nowe tendencje na rynku inwestycji finansowych 4.3.Innowacje w instrumentach finansowych wykorzystywanych w decyzjach inwestycyjnych przedsiębiorstwa 4.4.Innowacje w działalności funduszy inwestycyjnych 4.5. Konsekwencje zastosowania innowacji finansowych w działalności inwestycyjnej 5.Innowacje finansowe w zarządzaniu kapitałem obrotowym 5.1.Motywy i formy zastosowania innowacji finansowych w obszarze zarządzania kapitałem obrotowym 5.2.Factoring odwrotny 5.3.Cash pooling 5.4.Innowacje w płatnościach 5.5.Innowacyjne formy pieniądza i waluty wirtualne 5.6.Konsekwencje zastosowania innowacji finansowych w obszarze zarządzania kapitałem obrotowym 6.Innowacje finansowe w zarządzaniu ryzykiem 6.1.Miejsce innowacji finansowych w procesie zarządzania ryzykiem 6.2.Instrumenty pochodne w zarządzaniu ryzykiem 6.3.Instrumenty finansowe typu ILS 6.4.Konsekwencje zastosowania innowacji finansowych w obszarze zarządzania ryzykiem 7.Innowacje finansowe w działalności polskich przedsiębiorstw - doświadczenia praktyczne 7.1.Założenia i koncepcja badań empirycznych 7.2.Zastosowanie innowacji finansowych w praktyce polskich przedsiębiorstw - analiza wyników badań ankietowych 7.2.1.Charakterystyka próby badawczej 7.2.2.Analiza wyników badań w ujęciu ogólnym 7.2.3.Analiza wyników badań w ujęciu szczegółowym z uwzględnieniem cech przedsiębiorstw 7.3.Zastosowanie innowacji finansowych w działalności polskich przedsiębiorstw w opinii ekspertów
Sygnatura czytelni BMW: VI F 149 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145954 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 225-[228].
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zwłaszcza finansowych, analityków finansowych, doradców ekonomicznych, maklerów, osób zajmujących się profesjonalnie zarządzaniem wartością przedsiębiorstwa.
Wycena przedsiębiorstw – zagadnienia wprowadzające Przedsiębiorstwo jako przedmiot wyceny Przesłanki wyceny przedsiębiorstw Wartość przedsiębiorstwa – rys historyczny Wąska versus szeroka formuła wartości przedsiębiorstwa Funkcjonalna szkoła wyceny Szkoła obiektywna J.F. Voigta / Standard wartości Standardy wyceny przedsiębiorstw – Polska na tle wybranych krajów Zasady wyceny Klasyfikacja metod wyceny przedsiębiorstw Majątkowe metody wyceny przedsiębiorstw Wprowadzenie do majątkowych metod wyceny przedsiębiorstw Metoda wartości aktywów netto / Metoda skorygowanej wartości aktywów netto Metoda likwidacyjna Metoda odtworzeniowa Dochodowe metody wyceny przedsiębiorstw Wprowadzenie do dochodowych metod wyceny przedsiębiorstw Etapy wyceny przedsiębiorstw metodami dochodowym Sporządzenie sprawozdania finansowego Korekta wyników jednorazowych Zestawienie bieżących i historycznych wyników finansowych Prognoza wyników finansowych oraz pozycji bilansowych Wybór dochodów ekonomicznych służących wycenie Kalkulacja kosztu kapitału (stopy dyskontowej) Ustalenie bieżącej wartości dochodów ekonomicznych Ustalenie rynkowej wartości długu oraz aktywów nieoperacyjnych Ustalenie wartości netto przedsiębiorstwa Koszt kapitału a dyskontowanie przepływów pieniężnych Istota kalkulacji kosztu kapitału Istota i koszt kapitału własnego Model zdyskontowanych przepływów pieniężnych Model wyceny aktywów kapitałowych Rentowność długu plus premia za ryzyko Istota i koszt kapitału obcego Istota średnioważonego kosztu kapitału (WACC) Wycena przedsiębiorstwa za pomocą zdyskontowanych dywidend Wycena przedsiębiorstwa za pomocą zdyskontowanych wolnych przepływów pieniężnych przynależnych wszystkim inwestorom (FCFF) Istota modelu DFCFF Kalkulacja wolnych przepływów pieniężnych przynależnych wszystkim inwestorom (FCFF) Prognoza i dyskontowanie przyszłych przepływów pieniężnych przynależnych wszystkim inwestorom (FCFF) Wycena przedsiębiorstwa za pomocą skorygowanej wartości bieżącej (APV) Istota modelu APV Dyskontowanie przepływów pieniężnych w modelu APV Wycena przedsiębiorstwa za pomocą zdyskontowanych kapitałowych przepływów pieniężnych (CCF) Wycena przedsiębiorstwa za pomocą zdyskontowanych wolnych przepływów pieniężnych przynależnych właścicielom (EFCF i FCFE) Istota modelu DEFCF Kalkulacja przepływów pieniężnych przynależnych właścicielom (EFCF) Istota modelu DFCFE Kalkulacja przepływów pieniężnych przynależnych właścicielom (FCFE) Wycena przedsiębiorstwa za pomocą zdyskontowanych zysków ekonomicznych (EVA) Istota modelu DEVA Kalkulacja zysku ekonomicznego EVA Zysk ekonomiczny EVA a wartość przedsiębiorstwa Wycena przedsiębiorstwa za pomocą zdyskontowanych zysków rezydualnych (RI) / Istota modelu RIM Kalkulacja zysków rezydualnych (RI) Wycena przedsiębiorstwa za pomocą ponadnormatywnego wzrostu zysku (AEG) Istota modelu AEGM Kalkulacja zysków CDE oraz AEG Wycena przedsiębiorstwa metodami dochodowymi w praktyce Wprowadzenie do wyceny przedsiębiorstwa M&G Prognozowanie wyników finansowych przedsiębiorstwa M&G Zasady prognozowania na potrzeby wyceny Prognozowanie przychodów i kosztów operacyjnych przedsiębiorstwa M&G Prognozowanie aktywów trwałych i obrotowych przedsiębiorstwa M&G Prognozowanie pasywów oraz wyników działalności finansowej przedsiębiorstwa M&G Ocena poprawności prognozowanych danych oraz kondycji finansowej przedsiębiorstwa M&G Kalkulacja kosztu kapitału przedsiębiorstwa M&G Kalkulacja kosztu kapitału obcego Kalkulacja kosztu kapitału własnego Kalkulacja średnioważonego kosztu kapitału Kalkulacja kosztu kapitału własnego oddłużonego przedsiębiorstwa Wycena przedsiębiorstwa M&G modelem DDM Wycena przedsiębiorstwa M&G modelem DFCFF APV DEFCF DFCFE DEVA RIM AEG Mieszane metody wyceny przedsiębiorstw Wprowadzenie do mieszanych metod wyceny przedsiębiorstw Metody wartości średniej Metoda Schmalenbacha Metoda szwajcarska Metody z zyskiem dodatkowym Metody proste Metody z okresową kapitalizacją zysku dodatkowego Rynkowe (porównawcze) metody wyceny przedsiębiorstw Wprowadzenie do rynkowych metod wyceny przedsiębiorstw Metoda transakcji porównywalnych Istota wyceny za pomocą transakcji porównywalnych Wycena przedsiębiorstwa M&G za pomocą metody transakcji porównywalnych Metoda mnożnikowa Istota wyceny za pomocą mnożników Etapy wyceny za pomocą mnożników Wycena przedsiębiorstwa M&G za pomocą mnożników (metodą mnożnikową).
Sygnatura czytelni BWZ: VIII C 3
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5796 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 327-349. Netogr. s. 349.
Dla studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, a także słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: zarządzania, marketingu oraz finansów.
Wartość przedsiębiorstwa i jej determinanty 15 1.1. Kreowanie wartości jako cel działalności przedsiębiorstwa 15 1.2. Ekonomiczny wymiar wartości 24 1.3. Wartość przedsiębiorstwa jako kategoria ekonomiczna 29 1.4. Czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa 37 1.5. Zasoby w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa 44 Kapitał klienta jako element kapitału intelektualnego i miernik wartości klientów 63 2.1. Istota kapitału klientów 63 2.2. Wartość jako fundament kapitału klienta 73 2.1.1. Wartość dla klienta 74 2.1.1.1. Postrzegane korzyści 76 2.1.1.2. Postrzegane koszty 92 2.1.2. Wartość klienta 96 Determinanty wzrostu kapitału klienta a wzrost wartości przedsiębiorstwa 101 3.1. Obszary identyfikacji czynników kreujących wartość klienta 101 3.2. Marketing relacji w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa 105 3.3. Lojalność klientów jako czynnik determinujący wartość kapitału klientów 111 3.3.1. Istota, przyczyny i motywy lojalności klienta 111 3.3.2. Proces kreowania lojalności klienta a wartość klienta 113 3.4. Rentowność jako determinanta kapitału klienta 129 3.4.1. Rentowność klienta a potencjał lojalności klienta 129 3.4.2. Potencjał rynkowy klienta jako determinanta rentowności klienta 133 3.4.3. Potencjał zasobowy klienta jako determinanta rentowności 141 3.4.3.1. Potencjał referencyjny klienta 141 3.4.3.2. Potencjał informacyjno-kooperacyjny klienta i jego determinanty 146 3.4.3.3. Potencjał synergii 157 Kreowanie kapitału klienta w branży piwowarskiej - metodyka badań 163 4.1. Wiodący problem badawczy 163 4.2. Etapy, procedura i szczegółowe hipotezy badań 166 4.3. Charakterystyka badań wstępnych 169 4.4. Cele i metodyka badań zasadniczych 170 Wartość klienta i jej determinanty na rynku piwowarskim w Polsce 181 5.1. Zmiany w otoczeniu jako determinanta zachowań producentów i konsumentów 181 5.2. Preferencje konsumentów a cele rynkowe oferentów 191 5.3. Kluczowe czynniki determinujące potencjał rynkowy i zasobowy konsumentów 198 5.4. Determinanty zachowań nabywczych klienta - popytowa strona relacji 216 5.5. Zaufanie jako czynnik determinujący zachowania nabywcze konsumentów 222 5.6. Wielowymiarowa analiza skupień i korespondencji cech konsumentów piwa w Polsce 227 5.7. Syntetyczna ocena wartości klienta 233 Pozafinansowe determinanty wzrostu wartości przedsiębiorstwa 241 6.1. Ranking czynników determinujących wzrost wartości przedsiębiorstwa 241 6.2. Czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa w obszarze klientów 243 6.3. Czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa w obszarze procesów i innowacji 247 6.4. Czynniki determinujące wartość przedsiębiorstwa w obszarze personelu i zarządzania 250 6.5. Czynniki determinujące wartość przedsiębiorstwa w obszarze dostawcy i rynki zaopatrzenia 253 Relacje, marka i produkt, w procesie kreowania kapitału klientów i wartości przedsiębiorstwa 257 7.1. Relacje z klientami instytucjonalnymi w procesie budowania kapitału klienta 257 7.1.1. Percepcja charakteru relacji - perspektywa producenta 257 7.1.2. Percepcja charakteru relacji - perspektywa strony popytowej 267 7.1.3. Komparatywna analiza charakteru relacji łączącej producentów z klientami instytucjonalnymi 7.1.4. Działania marketingowe ukierunkowane na kreowanie relacji z klientami 280 7.2. Marka w procesie kreowania kapitału klientów 285 7.3. Oferta produktowa jako podstawa kreowania kapitału klientów 298 7.4. Finansowe efekty kreowania kapitału klientów w kontekście wzrostu wartości przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI F 9 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140546 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 123-129.
Problem kształtowania wartości współczesnych przedsiębiorstw Wprowadzenie do problematyki kształtowania i pomiaru wartości organizacji Wartość przedsiębiorstwa jako główny cel gospodarowania Wymiary kształtowania wartości przedsiębiorstwa Odbiorcy wartości przedsiębiorstwa Kryterium: klient Kryterium: pracownik (i procesy wewnętrzne przedsiębiorstwa) Kryterium: akcjonariusz Kryterium: społeczność Aspekt wartości w pomiarze funkcjonowania przedsiębiorstw Kapitał wiedzy w kształtowaniu wartości przedsiębiorstwa Wiedza w przedsiębiorstwie - wprowadzenie do problematyki Wiedza jako zasób współczesnej organizacji Istota wiedzy w jednostce gospodarującej - analiza użyteczności wiedzy Czynnik wiedzy jako determinanta wzrostu wartości przedsiębiorstwa Problem pomiaru kapitału wiedzy w przedsiębiorstwie
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 129
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6477 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1222 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Analiza rentowności w badaniu efektywności przedsiębiorstwa / Andrzej Jaki, Sylwia Kruk. - Wydanie I. - Warszawa : CeDeWu, 2022. - 176 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 163-171.
Efektywność jako fundament działalności i zarządzania przedsiębiorstwem Efektywność jako podstawa racjonalnego gospodarowania Efektywność w zarządzaniu przedsiębiorstwem Realizacja celów przedsiębiorstwa jako przejaw dążenia do efektywności zarządzania Perspektywy badania efektywności przedsiębiorstwa Rentowność jako miara efektywności przedsiębiorstwa Pojęcie i istota rentowności Rentowność jako nośnik wartości przedsiębiorstwa Determinanty rentowności przedsiębiorstwa Metody oraz systemy pomiaru i oceny rentowności Analiza i ocena rentowności spółek notowanych na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie - perspektywa sektorowa Ujęcie sektorowe w analizie rentowności Zakres i obiekty analizy - charakterystyka materiału empirycznego Analiza poziomu rentowności przedsiębiorstw Rentowność handlowa Rentowność ekonomiczna Rentowność finansowa Analiza przyczynowa rentowności badanych spółek w ujęciu sektorowym Założenia metodyczne analizy Analiza rentowności handlowej Analiza rentowności ekonomicznej Analiza rentowności finansowej Kierunki oraz determinanty rentowności handlowej, ekonomicznej i finansowej
Sygnatura czytelni BWZ: VIII C 99
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6494 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 237-251
Zarządzanie przedsiębiorstwem w erze globalizacji 13 1.1. Globalizacja działalności przedsiębiorstw 13 1.2. Przesłanki i kierunki zmian w zarządzaniu przedsiębiorstwem na przełomie wieków 23 1.3. Ewolucja paradygmatów i koncepcji zarządzania 38 1.4. Reorientacja procesów migracji wartości 50 Kategoria wartości w zarządzaniu przedsiębiorstwem 63 2.1. Kategoria wartości w strukturze celów przedsiębiorstwa 63 2.2. Koncepcja zarządzania wartością jako wyraz dążenia do wzrostu efektywności pomnażania kapitału w przedsiębiorstwie 77 2.3. Ewolucja koncepcji zarządzania wartością - nowy imperatyw kreowania wartości 92 2.4. Łańcuch wartości przedsiębiorstwa 100 Istota oraz narzędzia pomiaru i oceny efektywności kreowania wartości przedsiębiorstwa 117 3.1. Ewolucja zakresu i narzędzi pomiaru efektywności przedsiębiorstwa 117 3.2. Rynkowy pomiar efektywności przedsiębiorstwa 123 3.2.1. Założenia i istota rynkowego pomiaru efektywności 123 3.2.2. Zewnętrzne mierniki kreowania wartości 125 3.2.3. Wewnętrzne mierniki kreowania wartości 138 Analiza uwarunkowań i efektywności kształtowania wartości przedsiębiorstw sektora budowlanego w Polsce 149 4.1. Dobór i prezentacja przedsiębiorstw 149 4.2. Założenia metodyczne analizy 159 4.3. Diagnoza kondycji finansowej przedsiębiorstw 162 4.3.1. Analiza zasobów majątkowo-kapitałowych 162 4.3.2. Analiza płynności finansowej 165 4.3.3. Analiza rentowności 170 4.3.4. Analiza efektywności wykorzystania zasobów majątkowych i kapitałowych 176 4.3.5. Analiza zadłużenia 179 4.4. Parametry rachunku estymacji wartości przedsiębiorstw 182 4.5. Analiza poziomu oraz zmian efektywności kreowania wartości przedsiębiorstw 200 4.5.1. Analiza wartości rynkowej przedsiębiorstw oraz efektywności jej kreowania 201 4.5.2. Kreowanie ekonomicznej wartości dodanej 221
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 425 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VIII A 127
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150984 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6351 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106662 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 283-294.
Dla właścicieli i menedżerów małych lub średnich przedsiębiorstw, a także studentów.
Charakterystyka sektora małych i średnich przedsiębiorstw Teoretyczne problemy definiowania pojęcia przedsiębiorstwa Ewolucja definiowania małych i średnich przedsiębiorstw w Unii Europejskiej Ewolucja definiowania mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce Rozwój sektora małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce . Finansowe formy wsparcia małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce oraz Unii Europejskiej Uwarunkowania i determinanty rozwoju małych i średnich przedsiębiorstw Społeczne aspekty zarządzania finansowego Człowiek ekonomiczny a człowiek realny . Behawioralna teoria przedsiębiorstw Behawioryzm w finansach i rachunkowości Rachunkowość behawioralna a odbiorcy informacji finansowych niezbędnych do podejmowania decyzji Od rachunkowości behawioralnej do rachunkowości agresywnej Problematyka tworzenia wartości w małych i średnich przedsiębiorstwach . Zarządzanie finansami przedsiębiorstwa a zarządzanie wartością przedsiębiorstwa Strategie gospodarowania kapitałem obrotowym i kapitałem zaangażowanym w małych i średnich przedsiębiorstwach Strategie zarządzania wynikiem finansowym w małym i średnim przedsiębiorstwie . Strategie zarządzania środkami pieniężnymi Wielowymiarowy system informacji finansowej dla podejmowania decyzji menedżerskich w małych i średnich przedsiębiorstwach Zakres informacji finansowych w małych i średnich podmiotach w Dyrektywach Unii Europejskiej Sprawozdawczość finansowa małych i średnich podmiotów w Międzynarodowych Standardach Sprawozdawczości Finansowej dla Małych i Średnich Jednostek Rachunkowość mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw według uregulowań krajowych Cechy jakościowe informacji sprawozdawczej MŚP Behawioralny system zarządzania wartością w małym i średnim przedsiębiorstwie Holistyczne podejście do ustalenia kapitału zaangażowanego Wdrożenie systemu zarządzania kapitałem zaangażowanym i całkowitym finansowaniem w mikro-, małym i średnim i przedsiębiorstwie Metody ustalania zysku operacyjnego Ustalenie zysku operacyjnego przed opodatkowaniem przez MŚP Zasady ustalania wolnych przepływów pieniężnych Całościowy system zarządzania wartością dla mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw Wielowymiarowy system zarządzania wartością małego i średniego przedsiębiorstwa na przykładzie firmy handlowej oraz firmy deweloperskiej oraz spółki notowanej na rynku finansowym New Connect System zarządzania wartością w małym przedsiębiorstwie Podejście do zarządzania wartością przedsiębiorstwa w spółce deweloperskiej Wielowymiarowy system zarządzania wartością przedsiębiorstwa w spółce notowanej na rynku New Connect
Sygnatura czytelni BMW: VI F 156 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV F 55
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 147729 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147728 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5997 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140258 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [235]-240.
Dla specjalistów w dziedzinie: marketingu, handlu międzynarodowego, zarządzania, a także dla studentów kierunków ekonomicznych.
1. Wartość — jej istota i postrzeganie z perspektywy rynku międzynarodowego 1.1. Koncepcja marketingu — zmiana paradygmatu 1.2. Istota i znaczenie wartości w ofercie przedsiębiorstwa 1.3. Proces zakupu a wartość dla klienta 1.4. Sposoby tworzenia wartości dla konsumenta 1.5. Obszary kreowania wartości dla klienta 1.6. Wartość dla klienta a elementy marketingu 1.7. Sposoby dodawania wartości dla klienta 2. Tworzenie wartości dla klienta z perspektywy przedsiębiorstw międzynarodowych 2.1. Strategie przedsiębiorstw międzynarodowych — pomiędzy standaryzacją, adaptacją a zachowaniami izomorficznymi 2.2. Charakterystyka rynku goszczącego a kształt systemu zarządzania wartością dla klienta 2.3. Wewnętrzne cechy korporacji międzynarodowych wpływające na stopień standaryzacji/adaptacji CVM 3. Zakres, przedmiot i metodyka badań pierwotnych dotyczących zarządzania wartością dla klienta 3.1. Cele, przedmiot i zakres badań 3.2. Zastosowane metody i narzędzia badawcze 3.3. Charakterystyka badanych podmiotów 3.3.1. Konsumenci 3.3.2. Podmioty uczestniczące w ankiecie internetowej 4. Postrzeganie wartości i systemu zarządzania wartością dla klienta przez polskich odbiorców — wyniki badań 4.1. Postrzeganie wartości przez polskiego klienta — wyniki badań ankietowych 4.1.1. Postrzeganie wartości przez kobiety i mężczyzn 4.1.2. Postrzeganie wartości przez konsumentów w różnym wieku 4.1.3. Postrzeganie wartości a wykształcenie konsumentów 4.2. Ocena klientów dotycząca współpracy z przedsiębiorstwami i wpływu działań marketingowych na wartość 4.2.1. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez kobiety i mężczyzn 4.2.2. Ocena wpływu działalności marketingowej na wartość przez różne grupy wiekowe 4.2.3. Ocena wpływu działalności marketingowej a wykształcenie respondentów 5. Opinie konsumentów na temat działalności marketingowej przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych 5.1. Kto lepiej tworzy i oferuje wartość dla klienta — wyniki badań 5.1.1. Opinie kobiet i mężczyzn na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych 5.1.2. Tworzenie wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych w opiniach osób w różnym wieku 5.1.3. Opinie na temat tworzenia wartości w przedsiębiorstwach polskich i międzynarodowych — podział ze względu na wykształcenie 5.2. Opinie konsumentów na temat współpracy z przedsiębiorstwami w kreowaniu dla nich wartości 6. Czym jest wartość i jak jest tworzona — wyniki badań przedsiębiorstw 6.1. Czym jest wartość — opinie przedsiębiorstw 6.2. Sposób obsługi klienta i charakter gromadzonych o nim informacji — wyniki badań 6.3. Procedura kreacji i oceny tworzonej wartości dla klienta w przedsiębiorstwach — wyniki badań 6.4. Pożądane zmiany w polityce marketingowej — opinie przedsiębiorstw 7. CVM a charakterystyka klientów i branż ankietowanych przedsiębiorstw 7.1. Jacy są i czego oczekują nasi klienci — opinie ankietowanych przedsiębiorstw 7. 2. Charakter konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw — wybrane aspekty 7.2.1. Występowanie nieuczciwej konkurencji w opinii badanych przedsiębiorstw 7.2.2. Podmioty stosujące nieuczciwą konkurencję w opinii ankietowanych 7.2.3. Charakter nieuczciwej konkurencji według ankietowanych podmiotów 7.2.4. Podejście do klientów zagranicznych w opinii ankietowanych podmiotów 8. Kreowanie i zarządzanie wartością na rynku mebli w sferze B2B 8.1. Cechy rynku instytucjonalnego 8.2. Różnorodność powiązań a wartość na rynku instytucjonalnym 8.3. Wartość tworzona przez przedstawicieli handlowych 8.4. Wartość dla segmentu i wartość indywidualizowana 8.5. Proces decyzyjny na rynku instytucjonalnym a wartość 8.6. Relacje sposobem tworzenia wartości 8.7. Dostarczanie wartości 8.8. Zaufanie jako wartość na rynku B2B 9. Wartość dla pacjenta na rynku farmaceutycznym 9.1. Cechy szczególne rynku farmaceutycznego 9.2. Wartość w ofercie producentów oraz hurtowni farmaceutycznych 9.3. Tworzenie, komunikowanie i dostarczanie wartości dla pacjenta na poziomie aptek 9.4. Wartość z perspektywy macierzy Ansoffa 9.5. Opieka farmaceutyczna formą wartości dla pacjenta 9.6. Potrzeby pacjentów a oferowanie wartości 9.7. Wartość tworzona we wnętrzu apteki i w kontaktach z pacjentem 10. Wartość na rynku produktów kosmetycznych 10.1. Makrotrendy zachowań konsumentów a wartość 10.2. Wartość w kanałach dystrybucji produktów kosmetycznych 10.3. Szanse i bariery w aktywności konsumentów — substytucja kosmetyków 10.4. Wartość wzmacniana oddziaływaniem na zmysły 10.5. Przełamywanie schematów źródłem wartości 10.6. Szkolenia elementem tworzenia wartości 10.7. Wartość w przekroju elementów marketingu 11. Wartość na rynku produktów żywnościowych 11.1. Wydatki na żywność — kierunki rozwoju 11.2. Bariery w strategiach wchodzenia na nowe rynki z produktami żywnościowymi 11.3. Opakowanie a wartość produktów żywnościowych 11.4. Komunikowanie wartości na rynku żywności 11.4.1. Reklama w komunikowaniu wartości 11.4.2. Promocja sprzedaży a wartość 11.4.3. Promocja wartości za pomocą pozostałych narzędzi
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 135 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 137917 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 5092 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [155]-156.
Dla menedżerów i właścicieli małych i średnich przedsiebiorstw oraz studentów zarządzania i finansów.
Sygnatura czytelni BWZ: IX G 57
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135307, 135306, 124562 N (3 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3483 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115791 L (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności