Bachnik Katarzyna
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Bachnik Katarzyna
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
angielski
(1)
polski
(1)
Temat
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Marketing
(1)
Spółki kapitałowe
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Human-best investment.
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Młodzi projektują zarządzanie".
Bibliogr., netogr. s. 114-118.
Chapter 1 - Introduction to consumer behavior Some background Uncovering consumer behavior The consumers impact on marketing strategy Marketing and creation of consumers' needs Chapter 2 - Market segmentation Market segmentation Demographics Social class Psychographics Chapter 3 - Values. Personality. Self-concept. Lifestyles Relationship between values and consumer behaviour Influence of personality Self-concept Lifestyles Chapter 4 - Motivation The fundamental inner force Dynamics of motivation: Types of needs Systems of needs Emotions and moods Levels of consumer involvement Chapter 5 -Three-step perception process Introducing the six-element hierarchy of communication effects Factors shaping perception Exposure and thresholds Attention and techniques to gain and hold it Interpretation and perceptual organization Chapter 6 - Learning and memory Essence of learning Categories of the learning theory Memory. Remembering. Information processing Chapter 7 - Attitudes Power of attitudes Functions of attitude Changing people’s attitudes Chapter 8 - Consumer decisions and their types. Decision-making process Rationale for approaching consumer decision making What is a consumer decision? Imperfections in consumer judgments Steps in decision-making process Need recognition Information search Evaluation of alternatives Product choice, purchase and consumption Post-purchase Divestment Chapter 9 - Culture and subcultures Culture and its attributes National culture and subcultures The impact of culture on customer behaviour Chapter 10 - Family. Reference groups. Opinion leaders The consumer is rarely alone Family Reference groups Opinion leadership Virtual communities
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144455 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 527-530.
U dołu s. tyt. i okł. loga: Harvard Business Review Polska, Uniwersytet Gdański. Wydział Zarządzania.
Bibliogr., wykaz aktów prawnych, netogr. przy niektórych rozdz.
Sygnatura czytelni BWZ: IX G 74
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 133130 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4587 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności