Zachowanie
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(59)
Forma i typ
Książki
(48)
Artykuły
(10)
Publikacje naukowe
(6)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(39)
dostępne
(26)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(31)
Biblioteka Międzywydziałowa
(10)
Biblioteka WEiZ
(9)
Biblioteka WWFiF
(19)
Magazyn
(1)
Autor
Brzyska Maria
(3)
Grabowska Anna (1948- )
(3)
Górska Teresa (1932- )
(3)
Zagrodzka Jolanta (1947- )
(3)
Colman Andrew M
(2)
Duhigg Charles (1974- )
(2)
Ehrlich Andrzej
(2)
Golachowski Mikołaj
(2)
Grzega Urszula
(2)
Kieżel Ewa
(2)
Kożusznik Barbara
(2)
Krebs John R. (1945- )
(2)
Robbins Stephen P. (1943- )
(2)
Rychta Tadeusz
(2)
Sikorski Czesław (1943- )
(2)
Tyszka Tadeusz
(2)
Antonides Gerrit
(1)
Attwood Tony (1952- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Bachnik Katarzyna
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Benedyk Piotr
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bianga Milena
(1)
Biasconcin Massimo
(1)
Białek Maria (tłumacz)
(1)
Bugdol Marek (1966- )
(1)
Burgiel Aleksandra
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Clarke David (1958- )
(1)
Clear James
(1)
Czabanowska Katarzyna
(1)
Czarnecki Kazimierz (1933- )
(1)
Czernecka Julita
(1)
Daft Richard L
(1)
Davies N. B
(1)
Davies Nicholas B. (1952- )
(1)
Falkowska-Olszeska Justyna
(1)
Flatow Ewelina
(1)
Galanter Eugene
(1)
Galata Stanisław
(1)
Garbarski Lechosław
(1)
Gilewicz Joanna
(1)
Goffman Erving (1922-1982)
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gracz Jacek (1947- )
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Gruszka-Gosiewska Aleksandra
(1)
Grzybowska Aldona
(1)
Guzowska Małgorzata
(1)
Guzowska-Dąbrowska Małgorzata
(1)
Hooven Carole
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Jarymowicz Jacek
(1)
Jezierska Izabella
(1)
Johnson Robert L
(1)
Judge Timothy A
(1)
Karwowska Dorota
(1)
Kimble Daniel
(1)
Kofman Fred
(1)
Krasnodębski Zdzisław (1953- )
(1)
Kutscher Martin L
(1)
Kyriacou Charalambos P
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Mackintosh Nicholas J
(1)
Materska Maria (1942- )
(1)
Małysa-Kaleta Agata Barbara
(1)
McCann Vivian
(1)
Mieszalski Stefan (1946- )
(1)
Miller George A
(1)
Misiowiec Małgorzata
(1)
Mruk Henryk
(1)
Myszkorowski Jakub
(1)
Niemczyk Agata
(1)
Olejniczuk-Merta Anna
(1)
Plessner Helmuth (1892-1985)
(1)
Pribram Karl H
(1)
Przybyszewski Krzysztof
(1)
Pustelnik Józef
(1)
Rzeszotek Mariusz
(1)
Sadowski Bogdan (1932- )
(1)
Siara Olga
(1)
Siemiński Mariusz
(1)
Skorek Monika
(1)
Skorny Zbigniew
(1)
Smoleńska Zuzanna
(1)
Smulewska Maria
(1)
Smyczek Sławomir
(1)
Sowa Izabela (ekonomia)
(1)
Strelau Jan (1931- )
(1)
Szewczyk Adam
(1)
Szymańska Anna
(1)
Szymków-Sudziarska Aleksandra
(1)
Sędek Dorota
(1)
Terelak Jan F. (1942- )
(1)
Tkaczyk Jolanta
(1)
Waliś Robert
(1)
Wilczek-Rużyczka Ewa
(1)
Winczura Barbara (1969- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(7)
2010 - 2019
(20)
2000 - 2009
(19)
1990 - 1999
(9)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(13)
Kraj wydania
Polska
(58)
Stany Zjednoczone
(1)
Język
polski
(57)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Zachowanie
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(8)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Województwo podlaskie (1999- )
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(14)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Poradnik
(3)
Poradniki
(3)
Raport z badań
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Monografia
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(4)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Kultura fizyczna i sport
(2)
Biologia
(1)
Edukacja i pedagogika
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
Transport i logistyka
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Kultura Fizyczna
(8)
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
Transport, Spedycja, Logistyka
(1)
59 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Human-best investment.
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Młodzi projektują zarządzanie".
Bibliogr., netogr. s. 114-118.
Chapter 1 - Introduction to consumer behavior Some background Uncovering consumer behavior The consumers impact on marketing strategy Marketing and creation of consumers' needs Chapter 2 - Market segmentation Market segmentation Demographics Social class Psychographics Chapter 3 - Values. Personality. Self-concept. Lifestyles Relationship between values and consumer behaviour Influence of personality Self-concept Lifestyles Chapter 4 - Motivation The fundamental inner force Dynamics of motivation: Types of needs Systems of needs Emotions and moods Levels of consumer involvement Chapter 5 -Three-step perception process Introducing the six-element hierarchy of communication effects Factors shaping perception Exposure and thresholds Attention and techniques to gain and hold it Interpretation and perceptual organization Chapter 6 - Learning and memory Essence of learning Categories of the learning theory Memory. Remembering. Information processing Chapter 7 - Attitudes Power of attitudes Functions of attitude Changing people’s attitudes Chapter 8 - Consumer decisions and their types. Decision-making process Rationale for approaching consumer decision making What is a consumer decision? Imperfections in consumer judgments Steps in decision-making process Need recognition Information search Evaluation of alternatives Product choice, purchase and consumption Post-purchase Divestment Chapter 9 - Culture and subcultures Culture and its attributes National culture and subcultures The impact of culture on customer behaviour Chapter 10 - Family. Reference groups. Opinion leaders The consumer is rarely alone Family Reference groups Opinion leadership Virtual communities
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144455 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-[279].
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji (Agata Linkiewicz, Małgorzata Batosik-Purgał) Konsument, zachowanie konsumenta _ ujęcie definicyjne Konsument w świetle zmian w otoczeniu Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta Trendy w zachowaniach konsumentów (Urszula Grzega, Ewa Keżel) Trendy globalne w otoczeniu konsumenta Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów-wybrane przykłady Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka) Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów Czynniki określające kraj pochodzenia produktów Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji - kampanie reklamowe Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek) Zmiany w otoczeniu i metodyce badań Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra E-commerce a Zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz) Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu E-konsument - jego profil i zachowania rynkowe od e-commerce do mobile i social commerce omnicommerce _ odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego Media społecznościowe w zachowaniach konsumentów (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk) Istota i rodzaje mediów społecznościowych Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych Model zachowań nabywcóww mediach społecznościowych _AISAS Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych'' E-WoM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów Zachowania konsumentów W obliczu kryzysu (Tomasz Zalega) Kryzys gospodarczy Kryzys gospodarczy-podstawowe pojęcia Przyczyny kryzysu gospodarczego 2008-2011 Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2O11 Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego Seniorzy I single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw (Julita Czernecka, Tomasz Zalega) Zachowania konsumenckie seniorów Pojęcie osoby starszej Stylizycja seniorów Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów Zachowania konsumenckie singli .. Definicja pojęcia singiel styl życia singli Charakterystyka singli jako konsumentów Znaczenie i rozwój Usluga Zachowania Wspólczesnego konsumenta Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów Konsument na rynku usług kulturalnych Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów Segmentacja rynku - analiza krytyczna (Anna 0leiniczuk-Merta, Lechosław Garbarski Segmentacja rynku jako podstawa działań marketingowych Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości Segmentacja rynku bazująca na wartościach Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia _ inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów (Małgorzata Bartosik-Purgat, Henryk Mruk).
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145136 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5771 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Cztery typy kierowców. Jak z nimi rozmawiać? / Piotr Benedyk. W: Transport i Spedycja. 2016, nr 1, s. 31-34. - 2016
Dokument nadrzędny: Transport i Spedycja.
Kartoteka zagadnieniowa: Transport, Spedycja, Logistyka
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [200]-211. Netogr. s. 211-212.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 105 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 121
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120629 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3097 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 235-244. Indeks.
Dla pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych reprezentujących takie kierunki jak: ekonomia, finanse, zarządzanie, oraz dla studentów tych kierunków, jak też dla doktorantów.
Wiedza ekonomiczna polskich konsumentów jako podstawa podejmowania i racjonalizacji decyzji konsumpcyjnych Wiedza ekonomiczna konsumentów – istota i źródła Wiedza ekonomiczna jako podstawa podejmowania decyzji przez konsumentów Wiedza ekonomiczna polskich konsumentów, jej gromadzenie i wykorzystanie w procesach decyzyjnych − wyniki badań pierwotnych Ocena poziomu wiedzy ekonomicznej polskich konsumentów i jej źródła wykorzystywane w procesach decyzyjnych Aktywność informacyjna konsumentów w procesie decyzyjnym Skłonność konsumentów do poszukiwania i wykorzystania wiedzy a rodzaj nabywanych produktów Autoocena zachowań i decyzji podejmowanych przez konsumentów Determinanty poziomu wiedzy konsumentów, źródeł jej pozyskiwania i kierunków wykorzystania – wyniki badań Wiedza konsumentów o zjawiskach gospodarczych i jej wykorzystanie w procesach decyzyjnych Wiedza o zjawiskach gospodarczych w działaniach rynkowych konsumentów a racjonalność ich zachowań Źródła, poziom oraz pozyskiwanie wiedzy o zjawiskach gospodarczych przez polskich konsumentów – wyniki badań pierwotnych Identyfikacja i charakterystyka źródeł wiedzy o zjawiskach gospodarczych wykorzystywanej przez polskich konsumentów Subiektywna ocena poziomu wiedzy konsumentów o zjawiskach gospodarczych Gotowość konsumentów do poszerzania wiedzy o zjawiskach gospodarczych Wiedza finansowa polskich konsumentów Wiedza finansowa konsumentów – istota i kategorie pokrewne Obszary badań wiedzy finansowej konsumentów Charakterystyka i ocena wiedzy finansowej polskich konsumentów – wyniki badań Subiektywna ocena wiedzy finansowej polskich konsumentów Obiektywny poziom wiedzy finansowej polskich konsumentów Źródła wiedzy finansowej polskich konsumentów Postawy polskich konsumentów wobec wiedzy finansowej Internet jako źródło wiedzy konsumentów i jego wpływ na procesy nabywcze Możliwości wykorzystywania Internetu w procesach nabywczych Przejawy wpływu Internetu na proces nabywczy Częstotliwość podejmowania wybranych czynności w ramach procesu nabywczego Typologia zachowań badanych konsumentów – procedura Charakterystyka wyodrębnionych typów konsumentów Sposoby wykorzystywania wiedzy z Internetu Konsumowanie bez posiadania (non-ownership consumption) jako przejaw racjonalizacji spożycia Istota i przejawy konsumowania bez posiadania Przyczyny i determinanty rozwoju konsumpcji bez posiadania Konsumowanie bez posiadania wśród polskich konsumentów Częstotliwość zachowań konsumpcyjnych związanych z pożyczaniem i wynajmem Znajomość rozwiązań z zakresu KBP wśród Polaków Postawy Polaków wobec KBP i powiązanych z nim koncepcji Gotowość polskich konsumentów do zaangażowania się w KBP Zrównoważona konsumpcja a racjonalizacja zachowań konsumentów Zrównoważona konsumpcja jako element zrównoważonego rozwoju gospodarczego Ekonomiczna koncepcja człowieka i jego racjonalność w kontekście zrównoważenia Racjonalizacja zachowań i jej wpływ na powstanie attitude-behaviour gap Przejawy zrównoważonej konsumpcji w zachowaniach polskich konsumentów – rezultaty badań pierwotnych Przejawy zrównoważonej konsumpcji w zachowaniach konsumentów – operacjonalizacja modelu Postawy konsumentów wobec zrównoważonej konsumpcji Częstość występowania zrównoważonych zachowań Wysiłek związany ze zrównoważonymi zachowaniami Postrzeganie wpływu zrównoważonych zachowań na stan środowiska i otoczenia społecznego Racjonalność konsumpcji w Polsce po 25 latach transformacji Pojęcie i kryteria oceny racjonalności konsumpcji Istota konsumpcji racjonalnej w ujęciu makroekonomicznym Kryteria i mierniki racjonalności konsumpcji Zmiany w konsumpcji w Polsce w okresie transformacji Dynamika i struktura wydatków na spożycie ostateczne w sektorze gospodarstw domowych Zróżnicowanie konsumpcji w jednostkach naturalnych Ocena racjonalności konsumpcji po 25 latach transformacji gospodarczej Kwestionariusz „Wiedza ekonomiczna konsumentów”Kwestionariusz „Trendy w zachowaniach konsumentów”.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5803 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Wprowadzenie do Psychologii ; 2. Psychologia Społeczna)
Bibliogr. s. 199-212 i przy niektórych rozdz. Indeksy.
Sygnatura czytelni BWF: IV C 28
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116251 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4170 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Atomowe nawyki : drobne zmiany, niezwykłe efekty / James Clear ; przekład: Piotr Cieślak. - Wydanie I, dodruk XI. - Łódź : Galaktyka, copyright 2023. - 284 strony : ilustracje, wykresy ; 23 cm.
Indeks.
Dlaczego drobne zmiany przekładają się na duże efekty Zaskakująca potęga atomowych nawyków Jak nawyki kształtują tożsamość (i na odwrót) Cztery łatwe kroki do przyswojenia sobie lepszych nawyków Uczyń to oczywistym Najlepszy sposób kształtowania nowego nawyku Motywacja jest przereklamowana okazuje się otoczenie Tajemnica samokontroli Uczyń to atrakcyjnym Jak stworzyć kuszący nawyk Rola rodziny i przyjaciół w kształtowaniu nawyków Jak szukać przyczyn złych nawyków i je usuwać Uczyń to łatwym Idź powoli, ale nigdy się nie cofaj Prawo najmniejszego wysiłku Jak przestać odkładać sprawy na później dzięki zasadzie dwóch minut Jak sprawić, by dobrym nawykom nie dało się oprzeć, a złe nie wchodziły w rachubę Uczyń to satysfakcjonującym Fundamentalna zasada zmiany zachowania Jak przestrzegać dobrych nawyków na co dzień Strażnik odpowiedzialności może zmienić wszystko Jak przejść od bycia zaledwie dobrym do bycia prawdziwie wielkim Prawda o talentach (kiedy geny mają znaczenie, a kiedy nie) Zasada Złotowłosej: jak podtrzymywać motywację w życiu prywatnym i w pracy Wady tworzenia dobrych nawyków Tajemnica trwałych rezultatów
Sygnatura czytelni BWF: IV Ą 119
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155131 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6015 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Organization theory & design / Richard L. Daft. - 12th ed. - Boston, MA : Cengage Learning, cop. 2016. - XX, 667 s. : il. kolor. ; 27 cm.
Bibliogr. przy rozdz. Indeksy.
Introduction to Organizations; Organizations and Organization Theory; Organization Purpose and Structural Design; Strategy, Organization Design, and Effectiveness; Fundamentals of Organization Structure; Open System Design Elements; The External Environment; Interorganizational Relationships; Designing Organizations for the International Environment; Internal Design Elements; Manufacturing and Service Technologies; Using Information Technology for Control and Coordination; Organization Size, Life Cycle, and Decline; Managing Dynamic Processes; Organizational Culture and Ethical Values; Innovation and Change; Decision-Making Processes; Conflict, Power, and Politics; Integrative Cases.
Sygnatura czytelni BMW: VI U 98 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. Z 8651 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 142188 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The power of habit.
Indeks.
NAWYKI JEDNOSTEK Pętla nawyku: jak działają nawyki Zachcianki mózgu: jak kształcić nowe nawyki Złota Zasada zmiany nawyku: dlaczego zachodzi transformacja NAWYKI SKUTECZNYCH ORGANIZACJI Kluczowe nawyki albo ballad o Paulu O`niellu: które nawyki są najważniejsze Sturbucks i nawyk sukcesu: kiedy siła woli staje się automatyczna Siła kryzysu: jak liderzy tworzą nawyki wskutek wypadków i planowania Target wie, czego chcesz, zanim ty sam się o tym dowiesz: kiedy firmy przewidują nawyki (i nimi manipulują) NAWYKI W SPOŁECZEŃSTWIE Kościół w Saddleback i bojkot autobusów w Montgomery: jak powstają ruchy społeczne Neurologia wolnej woli: czy jesteśmy odpowiedzialni za własne nawyki? Przewodnik po sposobach wykorzystywania zawartych tu pomysłów
Sygnatura czytelni BWF: IV Ą 120
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 155139 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 155138 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [241]-244.
Sygnatura czytelni BMW: VI U 153 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 72
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124633 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3497 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 123492 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów: psychologii, biologii, medycyny, bioinformatyki, pedagogiki ogólnej i specjalnej oraz wykładowców i pracowników naukowych tych dziedzin.
Sygnatura czytelni BWF: VII K 104
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117747 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów: psychologii, biologii, medycyny, bioinformatyki, pedagogiki ogólnej i specjalnej oraz wykładowców i pracowników naukowych tych dziedzin.
Sygnatura czytelni BWF: VII K 45
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6367 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 103 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tytuł oryginału: The story of the harmone that dominates, divides, and drives us.
Indeks.
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 389-[407].
Dla studentów psychologii, specjalizujących się w zakresie "psychologii pracy", a także dla psychologów profesjonalistów zajmujących się problemami konsumenta i reklamy.
Sygnatura czytelni BWF: IV C 56
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96533 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 410 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 66954 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności