Bugdol Marek (1966- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(12)
Forma i typ
Książki
(12)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(12)
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(3)
Biblioteka WEiZ
(7)
Biblioteka WWFiF
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Bugdol Marek (1966- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
2000 - 2009
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Ekolodzy (zawód)
(1)
Menedżerowie
(1)
Politycy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(5)
Administracja
(2)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(2)
Bezrobocie
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Mobbing
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Raczek, Joachim (1934- )
(1)
Ruchy
(1)
Samorząd terytorialny
(1)
Stosunki interpersonalne
(1)
Służba zdrowia
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Zachowania organizacyjne
(1)
Zachowanie
(1)
Zarządzanie
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Zarządzanie środowiskowe
(1)
Temat: miejsce
Racibórz (Polska ; miasto)
(1)
Racibórz (Polska ; region)
(1)
Gatunek
Podręczniki
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [200]-211. Netogr. s. 211-212.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 105 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 121
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120629 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3097 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110366 L, 114851 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 131-147. Indeks.
Dla studentów zarządzania, ekonomii, inżynierii produkcji, ochrony środowiska, inżynierii środowiska, doktorantów, pracowników naukowych, przedsiębiorców, menedżerów, osób administrujących organizacjami społecznymi, ekologów oraz decydentów politycznych i samorządowych.
1. System zarządzania środowiskowego 1.1. Kontekst organizacji 1.1.1. Kontekst zewnętrzny 1.1.2. Kontekst wewnętrzny 1.1.3. Potrzeby i oczekiwania stron zainteresowanych 1.1.4. Zakres systemu zarządzania środowiskowego 1.2. Przywództwo 1.2.1. Przywództwo i zaangażowanie 1.2.2. Polityka środowiskowa 1.2.3. Role, odpowiedzialności i uprawnienia 1.3. Planowanie 1.3.1. Działania odnoszące się do ryzyka i szans 1.3.1.1. Aspekty środowiskowe 1.3.1.2. Zobowiązanie dotyczące zgodności 1.3.1.3. Planowanie działań 1.3.2. Cele środowiskowe i planowanie działań prowadzących do ich osiągania 1.4. Wsparcie 1.4.1. Zasoby 1.4.2. Kompetencje 1.4.3. Świadomość 1.4.4. Komunikacja 1.4.5. Udokumentowane informacje 1.5. Działania operacyjne 1.5.1. Planowanie i nadzór nad działaniami operacyjnymi 1.5.2. Gotowość i reagowanie na sytuacje awaryjne 1.6. Ocena efektów działalności 1.6.1. Monitorowanie, pomiary, analiza i ocena 1.6.2. Ocena zgodności 1.6.3. Audity wewnętrzne 1.6.4. Przegląd zarządzania 1.7. Doskonalenie 1.8. Niepowodzenia związane z wdrażaniem i utrzymywaniem systemu zarządzania środowiskowego 2. System ekozarządzania i audytu (EMAS) 2.1. Motywy wdrażania i korzyści systemu EMAS 2.2. Problemy i bariery systemu EMAS 3. System zarządzania energią 3.1. Proces wdrożenia systemu zarządzania energią 3.2. Korzyści i warunki ich uzyskiwania 4. Systemy zarządzania środowiskowego o rzeczywistości postpandemicznej 5. Koncepcje zarządzania prośrodowiskowego 5.1. Total Quality Environmental Management 5.2. Zrównoważony rozwój organizacji 5.3. Gospodarka obiegu zamkniętego 5.4. Zielony łańcuch dostaw 5.5. Zielone zarządzanie ludźmi 6. Dyskusja i dalsze badania
Sygnatura czytelni BWZ: XIV E 4
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153624 N, 153625 N, 153628 N, 153626 N, 153172 N, 153629 N, 153627 N, 153171 N (8 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 153618 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz. Netogr., wykaz aktów prawnych przy niekt. pracach.
Dla pracowników działów kadrowych w szpitalach, przychodniach i aptekach, jak również studentów kierunków związanych z ochroną zdrowia i zarządzaniem w sektorze publicznym.
Sygnatura czytelni BWF: VII W 25
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7669 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 306)
Bibliogr. s. 161-163.
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104239 L, 104240, 104535 (3 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 895 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [331]-347. Wykaz aktów prawnych, norm s. 347-348.
Dla studentów zarządzania, ekonomii, prawa i administracji oraz wszystkich zainteresowanych.
Podstawowe pojęcia i zadania realizowane przez administrację publiczną 1.1. Jakość jako wartość 1.2. Jakość usług 1.3. Jakość usług w administracji publicznej 1.4. Satysfakcja z usług 1.5. Jakość życia 1.6. Urząd jako organizacja 1.7. Zadania realizowane przez administrację publiczną 1.8. Usługi realizowane przez urzędy administracji publicznej Systemy zarządzania jakością 2.1. Ogólna charakterystyka systemów zarządzania jakością 2.2. Czynniki wpływające na funkcjonowanie systemu 2.3. Funkcjonowanie systemu zarządzania jakością (autoanaliza) 2.4. Polityka jakości urzędów administracji publicznej 2.5. Podejście procesowe w systemie jakości 2.6. Przegląd zarządzania 2.7. Analiza procesów obsługi klienta. Wybrane przykłady 2.8. System zarządzania środowiskowego 2.9. System zarządzania jakością podstawą wdrażania filozofii TQM Koncepcje projakościowego zarządzania w administracji publicznej 3.1. Wybrane problemy zarządzania w administracji publicznej 3.2. Warunki i zasady doskonalenia jakości 3.3. Wybrane koncepcje zarządzania 3.3.1. Zarządzanie przez jakość w administracji publicznej 3.3.2. Zarządzanie wiedzą 3.3.3. Reengineering 3.3.4. E-government 3.3.5. Benchmarking 3.3.6. Outsourcing 3.3.7. New Public Management Pomiar jakości 4.1. Modele samooceny i oceny administracji publicznej 4.1.1. Modele samooceny i oceny – uwagi ogólne 4.1.2. Model Europejskiej Fundacji ds. Zarządzania Jakością (European Foundation for Quality Management – EFQM) 4.1.3. Model Malcolma Baldrige’’a 4.1.4. Model Edwarda Deminga 4.1.5. Model Common Assessment Framework 4.1.6. Model Speyer Quality Award 4.1.7. Metoda i program Charter Mark 4.1.8. Standardy Investor in People 4.1.9. Samoocena systemu zarządzania jakością 4.1.10. Zintegrowany model samooceny 4.2. Metody, techniki i narzędzia pomiaru jakości 4.2.1. Analiza Instytucjonalna Urzędu 4.2.2. Metody i techniki badań społecznych 4.2.3. Narzędzie badawcze SERVQUAL 4.2.4. Badania przy zastosowaniu narzędzia QVOTE 4.2.5. Mystery shopping 4.2.6. Analiza wskaźników 4.2.7. Technika wydarzeń krytycznych 4.2.8. Analiza wartości 4.2.9. Audity jakości Społeczne i organizacyjne możliwości doskonalenia jakości 5.1. Jakościowe zarządzanie zasobami ludzkimi 5.1.1. Procesy zatrudniania 5.1.2. Szkolenia w administracji 5.1.3. Systemy motywacji 5.1.4. Systemy ocen urzędników 5.1.5. Zalecenia praktyczne dla administracji publicznej 5.2. Funkcje i role osób odpowiedzialnych za jakość 5.2.1. Funkcje i role pracowników 5.2.2. Zadania najwyższego kierownictwa 5.2.3. Rola klientów 5.2.4. Rola rady 5.3. Kultura jakości 5.4. Znaczenie etyki 5.5. Rola zaufania w doskonaleniu jakości 5.6. Empowerment w administracji publicznej 5.7. Zaangażowanie pracowników i obywateli – klientów 5.8. Rola kontraktu społecznego w ustalaniu wymagań jakości 5.9. Możliwości stosowania podejścia procesowego 5.10. „One-stop-shop” i kioski obsługi elektronicznej 5.11. Zróżnicowanie form obsługi 5.12. Struktury organizacyjne urzędów
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 51
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3062 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [319]-335. Wykaz aktów prawnych, norm s. 336.
Dla studentów prawa i administracji, ekonomii i zarządzania, a także dla pracowników urzędów publicznych (szczególnie samorządowych) oraz radnych.
Podstawowe pojęcia i zadania realizowane przez administrację publiczną 1.1. Jakość jako wartość 1.2. Jakość usług 1.3. Jakość usług w administracji publicznej 1.4. Satysfakcja z usług 1.5. Jakość życia 1.6. Urząd jako organizacja 1.7. Zadania realizowane przez administrację publiczną 1.8. Usługi realizowane przez urzędy administracji publicznej Systemy zarządzania jakością 2.1. Ogólna charakterystyka systemów zarządzania jakością 2.2. Czynniki wpływające na funkcjonowanie systemu jakości 2.3. Funkcjonowanie systemu zarządzania jakością (autoanaliza) 2.4. Polityka jakości urzędów administracji publicznej 2.5. Podejście procesowe w systemie jakości 2.6. Przegląd zarządzania 2.7. Analiza procesów obsługi klienta. Wybrane przykłady 2.8. System zarządzania środowiskowego 2.9. Wpływ systemów znormalizowanych na funkcjonowanie urzędów Koncepcje projakościowego zarządzania w administracji publicznej 3.1. Wybrane problemy zarządzania w administracji publicznej 3.2. Wybrane koncepcje zarządzania 3.2.1. Zarządzanie przez jakość w administracji publicznej 3.2.2. Zarządzanie wiedzą 3.2.3. Reengineering 3.2.4. E-government 3.2.5. Benchmarking 3.2.6. Outsourcing 3.2.7. New Public Management (NPM) 3.3. Warunki i zasady doskonalenia jakości Pomiar jakości 4.1. Modele samooceny i oceny administracji publicznej 4.1.1. Modele samooceny i oceny – uwagi ogólne 4.1.2. Model Europejskiej Fundacji ds. Zarządzania Jakością (European Foundation for Quality Management – EFQM) 4.1.3. Model Malcolma Baldrige’a 4.1.4. Model Edwarda Deminga 4.1.5. Model Common Assessment Framework (CAF) 4.1.6. Model Speyer Quality Award 4.1.7. Metoda i program Charter Mark 4.1.8. Standardy Investor in People (IIP) 4.1.9. Samoocena systemu zarządzania jakością 4.1.10. Zintegrowany model samooceny 4.2. Metody, techniki i narzędzia pomiaru jakości 4.2.1. Analiza instytucjonalna urzędu 4.2.2. Metody i techniki badań społecznych 4.2.3. Narzędzie badawcze SERVQUAL 4.2.4. Badania przy zastosowaniu narzędzia QVOTE 4.2.5. Mystery shopping 4.2.6. Analiza wskaźników 4.2.7. Technika wydarzeń krytycznych 4.2.8. Analiza wartości 4.2.9. Audity jakości Społeczne i organizacyjne możliwości doskonalenia jakości 5.1. Jakościowe zarządzanie zasobami ludzkimi 5.1.1. Procesy zatrudniania 5.1.2. Szkolenia w administracji 5.1.3. Systemy motywacji 5.1.4. Systemy ocen urzędników 5.1.5. Zalecenia praktyczne dla administracji publicznej 5.2. Funkcje i role osób odpowiedzialnych za jakość 5.2.1. Funkcje i role pracowników 5.2.2. Zadania najwyższego kierownictwa 5.2.3. Rola klientów 5.2.4. Rola rady 5.3. Kultura jakości 5.4. Znaczenie etyki 5.5. Rola zaufania w doskonaleniu jakości 5.6. Empowerment w administracji publicznej 5.7. Zaangażowanie pracowników i obywateli – klientów 5.8. Rola kontraktu społecznego w ustalaniu wymagań jakości 5.9. Możliwości stosowania podejścia procesowego 5.10. „One-stop-shop” i kioski obsługi elektronicznej 5.11. Zróżnicowanie form obsługi 5.12. Struktury organizacyjne urzędów
Sygnatura czytelni BMW: VI H 83 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 131004 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [225]-243.
Dla studentów kierunków ekonomicznych i społecznych oraz osób zainteresowanych problematyką.
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 71
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4097 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Studia i Monografie / Uniwersytet Opolski, ISSN 1233-6408 ; nr 329)
Bibliogr. s. 153-155.
Sygnatura czytelni BWF: V G 10
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4484 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zielone zarządzanie ludźmi : green HRM / Marek Bugdol, Izabela Stańczyk. - Warszawa : Difin, 2021. - 166, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 141-166.
Dla studentów i absolwentów studiów wyższych.
ŚWIADOMOŚĆ ŚRODOWISKOWA I ZACHOWANIA PROŚRODOWISKOWE Zachowawcze problemy zarządzania ludźmi Świadomość środowiskowa pracowników Zachowania prośrodowiskowe Kształtowanie świadomości i zachowań prośrodowiskowych Zachowania nieetyczne szkodzące środowisku Problem zachowań nieetycznych proorganizacyjnych Możliwości ograniczania zachowań nieetycznych PROCESY ZIELONEGO ZARZĄDZANIA ZASOBAMI LUDZKIMI (GREEN HRM) Procesy HR a Green HRM Komponenty zielonego zarządzania zasobami ludzkimi Zielona rekrutacja i selekcja Zielona adaptacja i socjalizacja Zielone postrzegane wsparcie organizacyjne Zielone miejsca pracy
Sygnatura czytelni BWZ: IX C 177
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6312 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2251 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [325]-334. Wykaz aktów prawnych, norm, netogr. s. 335. Indeks.
Dla studentów szkół wyższych, uczestników seminariów licencjackich, magisterskich i doktorskich oraz pracowników naukowych zajmujących się problematyką różnych sfer zarządzania przedsiębiorstwem.
Podejście procesowe 1.1. Podstawy podejścia procesowego 1.2. Determinanty podejścia procesowego 1.3. Cechy podejścia procesowego 1.4. Struktura podejścia procesowego 1.5. Doskonalenie podejścia procesowego Zarządzanie marketingiem 2.1. Istota orientacji marketingowej 2.2. Charakterystyka zarządzania marketingiem 2.3. Struktura procesów zarządzania marketingiem 2.3.1. Procesy zarządzania strategicznego 2.3.2. Procesy zarządzania operacyjnego 2.3.3. Procesy według kryterium podejścia procesowego 2.3.4. Procesy według klasyfikacji APQC 2.3.5. Procesy według kryterium wartości 2.3.6. Procesy według kryterium decyzyjności 2.4. Relacje między procesami 2.5. Miary skuteczności i efektywności zarządzania marketingiem 2.5.1. Miary skuteczności 2.5.2. Miary efektywności Zarządzanie zasobami ludzkimi 3.1. Charakterystyka funkcji personalnej 3.2. Charakterystyka zarządzania zasobami ludzkimi 3.3. Struktura procesów zarządzania zasobami ludzkimi 3.3.1. Procesy zarządzania strategicznego 3.3.2. Procesy zarządzania operacyjnego 3.3.3. Procesy według podejścia procesowego 3.3.4. Procesy według klasyfikacji APQC 3.3.5. Procesy według kryterium wartości 3.3.6. Procesy według kryterium decyzyjności 3.4. Relacje między procesami 3.5. Miary efektywności i skuteczności zarządzania zasobami ludzkimi 3.5.1. Miary ekonomiczne efektywności procesów 3.5.2. Miary skuteczności procesów Zarządzanie produkcją 4.1. Pojęcie zarządzania produkcją 4.2. Charakterystyka zarządzania produkcją 4.3. Struktura procesów zarządzania produkcją 4.3.1. Procesy zarządzania strategicznego i operacyjnego 4.3.2. Procesy według klasyfikacji APQC 4.3.3. Procesy według kryterium modeli wytwarzania 4.3.4. Procesy według kryterium wartości 4.3.5. Procesy według kryterium decyzyjności 4.3.6. Procesy według kryterium podejścia procesowego 4.4. Relacje między procesami 4.5. Miary skuteczności i efektywności zarządzania produkcją 4.5.1. Miary skuteczności 4.5.2. Miary efektywności Zarządzanie finansami 5.1. Pojęcie i zakres zarządzania finansami 5.2. Struktura procesów w zarządzaniu finansami 5.2.1. Procesy według klasyfikacji APQC 5.2.2. Procesy według kryterium podejścia procesowego 5.2.3. Procesy zarządzania strategicznego 5.2.4. Procesy zarządzania operacyjnego 5.2.5. Procesy według kryterium wartości 5.2.6. Procesy według kryterium decyzyjności 5.3. Relacje między procesami 5.4. Miary skuteczności i efektywności zarządzania finansami 5.4.1. Miary skuteczności 5.4.2. Miary efektywności Zarządzanie usługami 6.1. Charakterystyka usług 6.2. Zarządzanie usługami 6.3. Procesy w zarządzaniu usługami 6.4. Miary skuteczności i efektywności zarządzania usługami
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 304 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143408 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności