Szczepańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Szczepańska Katarzyna (organizacja i zarządzanie)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(80)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Zarządzanie jakością
(1)
Zarządzanie przedsiębiorstwem
(1)
Gatunek
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [325]-334. Wykaz aktów prawnych, norm, netogr. s. 335. Indeks.
Dla studentów szkół wyższych, uczestników seminariów licencjackich, magisterskich i doktorskich oraz pracowników naukowych zajmujących się problematyką różnych sfer zarządzania przedsiębiorstwem.
Podejście procesowe 1.1. Podstawy podejścia procesowego 1.2. Determinanty podejścia procesowego 1.3. Cechy podejścia procesowego 1.4. Struktura podejścia procesowego 1.5. Doskonalenie podejścia procesowego Zarządzanie marketingiem 2.1. Istota orientacji marketingowej 2.2. Charakterystyka zarządzania marketingiem 2.3. Struktura procesów zarządzania marketingiem 2.3.1. Procesy zarządzania strategicznego 2.3.2. Procesy zarządzania operacyjnego 2.3.3. Procesy według kryterium podejścia procesowego 2.3.4. Procesy według klasyfikacji APQC 2.3.5. Procesy według kryterium wartości 2.3.6. Procesy według kryterium decyzyjności 2.4. Relacje między procesami 2.5. Miary skuteczności i efektywności zarządzania marketingiem 2.5.1. Miary skuteczności 2.5.2. Miary efektywności Zarządzanie zasobami ludzkimi 3.1. Charakterystyka funkcji personalnej 3.2. Charakterystyka zarządzania zasobami ludzkimi 3.3. Struktura procesów zarządzania zasobami ludzkimi 3.3.1. Procesy zarządzania strategicznego 3.3.2. Procesy zarządzania operacyjnego 3.3.3. Procesy według podejścia procesowego 3.3.4. Procesy według klasyfikacji APQC 3.3.5. Procesy według kryterium wartości 3.3.6. Procesy według kryterium decyzyjności 3.4. Relacje między procesami 3.5. Miary efektywności i skuteczności zarządzania zasobami ludzkimi 3.5.1. Miary ekonomiczne efektywności procesów 3.5.2. Miary skuteczności procesów Zarządzanie produkcją 4.1. Pojęcie zarządzania produkcją 4.2. Charakterystyka zarządzania produkcją 4.3. Struktura procesów zarządzania produkcją 4.3.1. Procesy zarządzania strategicznego i operacyjnego 4.3.2. Procesy według klasyfikacji APQC 4.3.3. Procesy według kryterium modeli wytwarzania 4.3.4. Procesy według kryterium wartości 4.3.5. Procesy według kryterium decyzyjności 4.3.6. Procesy według kryterium podejścia procesowego 4.4. Relacje między procesami 4.5. Miary skuteczności i efektywności zarządzania produkcją 4.5.1. Miary skuteczności 4.5.2. Miary efektywności Zarządzanie finansami 5.1. Pojęcie i zakres zarządzania finansami 5.2. Struktura procesów w zarządzaniu finansami 5.2.1. Procesy według klasyfikacji APQC 5.2.2. Procesy według kryterium podejścia procesowego 5.2.3. Procesy zarządzania strategicznego 5.2.4. Procesy zarządzania operacyjnego 5.2.5. Procesy według kryterium wartości 5.2.6. Procesy według kryterium decyzyjności 5.3. Relacje między procesami 5.4. Miary skuteczności i efektywności zarządzania finansami 5.4.1. Miary skuteczności 5.4.2. Miary efektywności Zarządzanie usługami 6.1. Charakterystyka usług 6.2. Zarządzanie usługami 6.3. Procesy w zarządzaniu usługami 6.4. Miary skuteczności i efektywności zarządzania usługami
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 304 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 143408 N (1 egz.)
Książka
Książka
W koszyku
Zasady zarządzania jakością / Katarzyna Szczepańska. - Wydanie 1. - Warszawa : Oficyna Wydawnicza Politechniki Warszawskiej, 2018. - 283 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, wykaz aktów prawnych, norm, netografia na stronach [267]-279. Indeks.
Dla studentów, doktorantów, słuchaczy studiów podyplomowych, pracowników naukowo-dydaktycznych szkół wyższych, jak również praktyków zajmujących się zarządzaniem jakością w przedsiębiorstwach przemysłowych, usługowych i handlowych, w tym konsultantów. Szczególnym adresatem jest kadra zarządzająca organizacjami (w tym w sektorze non-profit), w których jest wdrażana lub doskonalona koncepcja zarządzania jakością.
Charakterystyka zarządzania jakością 1.1. Kompleksowe zarządzanie jakością 1.2. Modele zarządzania jakością 1.3. System zarządzania jakością Rozdział 2. Podstawy zasad zarządzania jakością 2.1. Teoretyczne podstawy zasad zarządzania jakością 2.1.1. Zasady związane z zarządzaniem organizacją 2.1.2. Zasady związane z zarządzaniem marketingiem 2.1.3. Zasady związane z zarządzaniem zasobami ludzkimi 2.1.4. Zasady związane z zarządzaniem procesami 2.2. Praktyczne podstawy zasad zarządzania jakością 2.3. Pomiar realizacji zasad zarządzania jakością Zasady kompleksowego zarządzania jakością 3.1. Zaangażowanie kierownictwa 3.2. Orientacja na klienta 3.3. Orientacja na pracownika 3.4. Koncentracja na faktach 3.5. Ciągłe doskonalenie 3.6. Powszechne uczestnictwo Zasady zarządzania jakością według PN-EN ISO 9000:2015-10 . 4.1. Orientacja na klienta 4.2. Przywództwo 4.3. Zaangażowanie ludzi 4.4. Podejście procesowe 4.5. Doskonalenie 4.6. Podejmowanie decyzji na podstawie dowodów 4.7. Zarządzanie relacjami Zasady doskonałości 5.1. Wartość dodana dla klienta 5.2. Tworzenie zrównoważonej przyszłości 5.3. Rozwijanie zdolności organizacji 5.4. Wykorzystanie kreatywności i innowacji 5.5. Przewodzenie z wizją, inspiracją i uczciwością 5.6. Elastyczne zarządzanie 5.7. Odnoszenie sukcesów dzięki talentom pracowników 5.8. Utrzymywanie doskonałych wyników Zasady doskonałości w administracji publicznej 6.1. Zarys koncepcji zarządzania 6.2. Orientacja na wyniki 6.3. Koncentracja na obywatelu-kliencie 6.4. Przywództwo i stałość celów 6.5. Zarządzanie przez procesy i fakty 6.6. Rozwój i zaangażowanie pracowników 6.7. Ciągłe uczenie się, innowacje i doskonalenie 6.8. Rozwój partnerstwa 6.9. Odpowiedzialność społeczna
Sygnatura czytelni BWZ: IX H 7
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6040 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności