Sowa Izabela (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Sowa Izabela (ekonomia)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Decyzje
(1)
Edukacja ekonomiczna
(1)
Innowacje
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Zachowanie
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
1 wynik Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 235-244. Indeks.
Dla pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych reprezentujących takie kierunki jak: ekonomia, finanse, zarządzanie, oraz dla studentów tych kierunków, jak też dla doktorantów.
Wiedza ekonomiczna polskich konsumentów jako podstawa podejmowania i racjonalizacji decyzji konsumpcyjnych Wiedza ekonomiczna konsumentów – istota i źródła Wiedza ekonomiczna jako podstawa podejmowania decyzji przez konsumentów Wiedza ekonomiczna polskich konsumentów, jej gromadzenie i wykorzystanie w procesach decyzyjnych − wyniki badań pierwotnych Ocena poziomu wiedzy ekonomicznej polskich konsumentów i jej źródła wykorzystywane w procesach decyzyjnych Aktywność informacyjna konsumentów w procesie decyzyjnym Skłonność konsumentów do poszukiwania i wykorzystania wiedzy a rodzaj nabywanych produktów Autoocena zachowań i decyzji podejmowanych przez konsumentów Determinanty poziomu wiedzy konsumentów, źródeł jej pozyskiwania i kierunków wykorzystania – wyniki badań Wiedza konsumentów o zjawiskach gospodarczych i jej wykorzystanie w procesach decyzyjnych Wiedza o zjawiskach gospodarczych w działaniach rynkowych konsumentów a racjonalność ich zachowań Źródła, poziom oraz pozyskiwanie wiedzy o zjawiskach gospodarczych przez polskich konsumentów – wyniki badań pierwotnych Identyfikacja i charakterystyka źródeł wiedzy o zjawiskach gospodarczych wykorzystywanej przez polskich konsumentów Subiektywna ocena poziomu wiedzy konsumentów o zjawiskach gospodarczych Gotowość konsumentów do poszerzania wiedzy o zjawiskach gospodarczych Wiedza finansowa polskich konsumentów Wiedza finansowa konsumentów – istota i kategorie pokrewne Obszary badań wiedzy finansowej konsumentów Charakterystyka i ocena wiedzy finansowej polskich konsumentów – wyniki badań Subiektywna ocena wiedzy finansowej polskich konsumentów Obiektywny poziom wiedzy finansowej polskich konsumentów Źródła wiedzy finansowej polskich konsumentów Postawy polskich konsumentów wobec wiedzy finansowej Internet jako źródło wiedzy konsumentów i jego wpływ na procesy nabywcze Możliwości wykorzystywania Internetu w procesach nabywczych Przejawy wpływu Internetu na proces nabywczy Częstotliwość podejmowania wybranych czynności w ramach procesu nabywczego Typologia zachowań badanych konsumentów – procedura Charakterystyka wyodrębnionych typów konsumentów Sposoby wykorzystywania wiedzy z Internetu Konsumowanie bez posiadania (non-ownership consumption) jako przejaw racjonalizacji spożycia Istota i przejawy konsumowania bez posiadania Przyczyny i determinanty rozwoju konsumpcji bez posiadania Konsumowanie bez posiadania wśród polskich konsumentów Częstotliwość zachowań konsumpcyjnych związanych z pożyczaniem i wynajmem Znajomość rozwiązań z zakresu KBP wśród Polaków Postawy Polaków wobec KBP i powiązanych z nim koncepcji Gotowość polskich konsumentów do zaangażowania się w KBP Zrównoważona konsumpcja a racjonalizacja zachowań konsumentów Zrównoważona konsumpcja jako element zrównoważonego rozwoju gospodarczego Ekonomiczna koncepcja człowieka i jego racjonalność w kontekście zrównoważenia Racjonalizacja zachowań i jej wpływ na powstanie attitude-behaviour gap Przejawy zrównoważonej konsumpcji w zachowaniach polskich konsumentów – rezultaty badań pierwotnych Przejawy zrównoważonej konsumpcji w zachowaniach konsumentów – operacjonalizacja modelu Postawy konsumentów wobec zrównoważonej konsumpcji Częstość występowania zrównoważonych zachowań Wysiłek związany ze zrównoważonymi zachowaniami Postrzeganie wpływu zrównoważonych zachowań na stan środowiska i otoczenia społecznego Racjonalność konsumpcji w Polsce po 25 latach transformacji Pojęcie i kryteria oceny racjonalności konsumpcji Istota konsumpcji racjonalnej w ujęciu makroekonomicznym Kryteria i mierniki racjonalności konsumpcji Zmiany w konsumpcji w Polsce w okresie transformacji Dynamika i struktura wydatków na spożycie ostateczne w sektorze gospodarstw domowych Zróżnicowanie konsumpcji w jednostkach naturalnych Ocena racjonalności konsumpcji po 25 latach transformacji gospodarczej Kwestionariusz „Wiedza ekonomiczna konsumentów”Kwestionariusz „Trendy w zachowaniach konsumentów”.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5803 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności