Jachnis Anna (1959- )
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Jachnis Anna (1959- )
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Psychologia pracy
(2)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Mobbing
(1)
Organizacje
(1)
Postawy
(1)
Pracoholizm
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Reklama
(1)
Zachowania organizacyjne
(1)
Zachowanie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 389-[407].
Dla studentów psychologii, specjalizujących się w zakresie "psychologii pracy", a także dla psychologów profesjonalistów zajmujących się problemami konsumenta i reklamy.
Sygnatura czytelni BWF: IV C 56
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96533 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 410 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zaw. przykłady kwestionariuszy psychologicznych.
Bibliogr. s. [218]-233.
Sygnatura czytelni BWZ: IX D 48
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2903 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 218-233.
Rozdział 1. Analiza psychologiczna pracy w organizacji 1. Definicje i charakterystyka pracy 1.1. Definicje pracy 1.2. Charakterystyka pracy 2. Rodzaje pracy w organizacji 3. Analiza pracy 4. Analiza stanowiska pracy 4.1. Zastosowanie analizy stanowiska pracy 4.2. Metody analizy stanowiska pracy Rozdział 2. Podejmowanie decyzji w organizacji 1. Model analityczny podejmowania decyzji 2. Style decyzyjne: różnice indywidualne w podejmowaniu decyzji 3. Różnice kulturowe w podejmowaniu decyzji 4. Różnorodność decyzji w organizacji 4.1. Decyzje programowe versus nieprogramowe 4.2. Decyzje pewne versus niepewne 5. Indywidualne podejmowanie decyzji 5.1. Model „racjonalno-ekonomiczny”: w poszukiwaniu decyzji idealnej 5.2. Model administracyjny: badanie możliwości ludzkiej racjonalności 5.3. Teoria obrazu: podejście intuicyjne do podejmowania decyzji 5.4. Błędy w procesie indywidualnym podejmowania decyzji 5.4.1. Efekt ujęcia problemu 5.4.2. Poleganie na heurystykach 5.4.3. Skłonność do wybierania wariantu uprzywilejowanego 5.4.4. Narastanie zaangażowania 6. Bariery organizacyjne w decyzjach operatywnych 6.1. Przymus czasu 6.2. Presja „zachowania twarzy” 6.3. Zobowiązania do dyskrecji 7. Decyzje grupowe 7.1. Zalety i wady decyzji grupowych 7.2. Metody grupowe a indywidualne rozwiązywania problemów 7.3. Myślenie grupowe 7.3.1. Natura myślenia grupowego 7.3.2. Strategie unikania myślenia grupowego 7.3.3. Techniki usprawniania efektywności decyzji grupowych 7.3.4. Trening jednostek w celu ulepszenia grupowego rozwiązywania problemów 7.3.5. Technika delfijska: konsens ekspertów 7.3.6. Technika grupy nominalnej: ustruktualizowane spotkanie grupy 7.3.7. Technika drabiny: systematyczne włączanie nowego członka 8. Analiza przypadku: „Pochopne decyzje” Rozdział 3. Motywacja w organizacji 1. Charakterystyka procesów motywacyjnych 2. Motywacyjne teorie potrzeb 2.1. Teorie hierarchii potrzeb 2.1.1. Teoria hierarchii potrzeb Maslowa 2.1.2. Teoria ERG 2.1.3. Zastosowanie teorii potrzeb w zarządzaniu 3. Teorie stawiania celów 3.1. Teoria stawiania celów Locka i Lathama 3.2. Wskazówki dla menedżerów co do stawiania celów 4. Teorie sprawiedliwości 4.1. Teoria sprawiedliwości Adamsa 4.2. Wykorzystanie teorii sprawiedliwości w praktyce menedżerskiej 5. Teorie oczekiwania 5.1. Podstawowe elementy teorii oczekiwania 5.2. Zastosowanie teorii oczekiwania w zarządzaniu 6. Projektowanie pracy: struktualizacja zadań dla uzyskania większej motywacji 6.1. Rozszerzenie pracy 6.2. Wzbogacanie pracy 6.2.1. Charakterystyczny model pracy 6.3. Techniki dla projektowania pracy motywującej: wskazówki praktyczne 7. Wykorzystanie systemów nagradzania do kształtowania motywacji Rozdział 4. Przywództwo i jego wpływ na organizację 1. Przywództwo: charakterystyka 2. Przywódcy versus menedżerowie 3. Cechy i zachowania przywódców 3.1. Teorie cech a efektywne przywództwo 3.2. Zachowanie przywódców zezwalające versus autokratyczne 3.3. Przywódcy zorientowani na ludzi versus przywódcy zorientowani na produkcję 3.4. Rozwijanie zachowań przywódców: trening sieci 4. Przywódcy i ich zwolennicy 4.1. Model wymiany „przywódca–członek” 4.2. Podejście atrybucyjne: wyjaśnianie przez przywódców zachowań zwolenników 4.3. Przywództwo charyzmatyczne 4.4. Przywództwo reformatorskie 4.5. Przewodzenie zespołom 5. Teorie efektywności przywództwa 5.1. Model relacji „sytuacja–styl kierowania” Fiedlera: dopasowanie przywódców do zadań 5.2. Teoria sytuacyjna przywództwa: dopasowanie stylu przywództwa do sytuacji 5.3. Teoria ścieżki do celu: przywódcy jako przewodnicy do wartościowych celów 5.4. Teoria normatywna decyzji 5.5. Substytuty przywództwa: kiedy przywódca jest zbędny 6. Analiza przypadku: „cechy przywódcy” Rozdział 5. Stres w organizacji 1. Stres w organizacji a praca 2. Stres w organizacji i jego następstwa 2.1. Stres w organizacji a wykonanie zadań 2.2. Stres w organizacji a agresja 2.2.1. Przyczyny agresji w organizacji 2.2.2. Zapobieganie agresji w organizacji 2.3. Stres w organizacji a wypalenie zawodowe 2.3.1. Wypalenie zawodowe: definicje i charakterystyka 2.3.2. Wypalenie zawodowe: główne przyczyny 2.3.3. Wypalenie zawodowe: czy może być odwracalne? 2.4. Stres w organizacji a zdrowie 3. Cechy osobowości a stres w organizacji 4. Zarządzanie stresem w organizacji: niektóre efektywne techniki 4.1. Osobiste podejście do zarządzania stresem w organizacji 4.2. Organizacyjne strategie zarządzania stresem 4.2.1. Praktyki pomocy rodzinie: pomoc w redukcji konfliktu „praca–dom” 4.2.2. Program zarządzania stresem w organizacji 5. Analiza przypadków 5.1. Przypadek pierwszy: „Stres a odpowiedzialność społeczna menedżera” 5.2. Przypadek drugi: „Codzienne stresy polskiego przedsiębiorcy” Rozdział 6. Postawy wobec pracy, organizacji i ludzi 1. Ogólna charakterystyka postaw 2. Zadowolenie z pracy: postawa wobec pracy 2.1. Pomiar zadowolenia z pracy 2.1.1. Skale ocen i kwestionariusze 2.2. Teorie zadowolenia z pracy 2.2.1. Teoria dwuczynnikowa Herzberga 2.2.2. Teoria wartości Locka 2.3. Zadowolenie z pracy a zachowania organizacyjne 2.4. Zwiększanie zadowolenia z pracy 3. Zaangażowanie w organizację: przynależność do organizacji 3.1. Rodzaje zaangażowania organizacyjnego 3.2. Konsekwencje niskiego zaangażowania organizacyjnego 3.3. Jak zwiększać zaangażowane organizacyjne? 4. Uprzedzenia: negatywne postawy wobec ludzi 4.1. Funkcje i rodzaje uprzedzeń 5. Analiza przypadku: „‘Indeks szczęścia’ jako ocena zadowolenia z pracy” Rozdział 7. Funkcjonowanie grup w organizacji i praca zespołowa 1. Czym jest grupa? 2. Typy grup w organizacji 2.1. Grupy formalne i nieformalne 3. Dlaczego ludzie przyłączają się do grup? 4. Stadia w rozwoju grup 5. Struktura grup roboczych 6. Role organizacyjne 7. Normy: niepisane zasady grupowe 8. Status: prestiż przynależności do grupy 9. Spójność grupy 10. Dynamika działań indywidualnych w grupie 11. Zespoły jako specjalny rodzaj grup 11.1. Typy zespołów 11.2. Zasady praktyczne tworzenia zespołów 11.3. Efektywność działania zespołów 11.4. Dlaczego niektóre zespoły zawodzą? 11.5. Jak budować wysoko efektywne zespoły? Rozdział 8. Zachowania prospołeczne, kooperacja i konflikt w organizacji 1. Zachowania prospołeczne: pomoc innym przy pracy 1.1. Zachowania obywatelskie w organizacji 1.1.1. Efekty zachowań obywatelskich w organizacji 1.2. Dawanie sygnałów ostrzegawczych 2. Kooperacja: wzajemna pomoc w warunkach pracy 2.1. Czynniki indywidualne a kooperacja 2.2. Czynniki organizacyjne a kooperacja 2.3. Kooperacja między organizacjami 3. Konflikty organizacyjne: charakterystyka, przyczyny i następstwa 3.1. Integracja i dystrybucja: podstawowe wymiary konfliktów organizacyjnych 3.2. Główne przyczyny konfliktów organizacyjnych 3.3. Skutki konfliktów organizacyjnych 3.4. Zarządzanie konfliktami organizacyjnymi: Zwiększanie korzyści i minimalizowanie kosztów 3.4.1. Negocjacje: proces uniwersalny 3.4.2. Mediacje i arbitraż 3.4.3. Zachowania asertywne jako forma rozstrzygania konfliktów organizacyjnych Rozdział 9. Patologie związane z pracą w organizacji: pracoholizm i mobbing 1. Pracoholizm 1.1. Objawy pracoholizmu i charakter tego uzależnienia 1.2. Charakterystyka osób uzależnionych od pracy 1.3. Rodzaje pracoholizmu 1.4. Następstwa pracoholizmu 1.5. Jak walczyć z pracoholizmem? 1.6. Analiza przypadku: „Codzienne życie pracoholika” 2. Mobbing w miejscu pracy 2.1. Definicja i objawy mobbingu 2.2. Rodzaje mobbingu 2.3. Charakterystyka osób poszkodowanych i mobberów 2.4. Kategorie mobbingu 2.5. Zapobieganie mobbingowi
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 146258 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności