Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(116)
Forma i typ
Książki
(114)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Artykuły
(1)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(95)
dostępne
(44)
nieokreślona
(8)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(47)
Biblioteka Międzywydziałowa
(39)
Biblioteka WEiZ
(55)
Biblioteka WWFiF
(10)
Magazyn
(3)
Autor
Chmiel Maciej
(6)
Rudnicki Leszek (nauki ekonomiczne)
(4)
Burgiel Aleksandra
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Kieżel Ewa
(3)
Mruk Henryk
(3)
Smyczek Sławomir
(3)
Antonides Gerrit
(2)
Dobiegała-Korona Barbara (1940- )
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(2)
Grabiwoda Barbara
(2)
Grzega Urszula
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Mróz Bogdan
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Winch Anna
(2)
Winch Sławomir
(2)
Woś Jerzy
(2)
Wright Malcolm (1963- )
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Albigowski Marek
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Babicz-Zielińska Ewa
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Bangs David H. jr
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Batyk Iwona M
(1)
Baudrillard Jean (1929-2007)
(1)
Becker Gary Stanley (1930-2014)
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernat Tomasz
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Bloch Janina
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Boryczko Bartosz
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Brzozowska-Woś Magdalena
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chochrek Paweł
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czuchaj-Łagód Katarzyna
(1)
Dziubińska Agnieszka
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowska Anna (1953- )
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Marcin
(1)
Dąbrowski Tomasz Jarosław
(1)
Engelhardt Juliusz
(1)
Falkowska-Olszeska Justyna
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gordon Ian H
(1)
Goryńska-Goldmann Elżbieta
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grybś-Kabocik Marta
(1)
Gudowski Janusz
(1)
Gutkowska Krystyna
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hołodnik Daria
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jawłowska Aldona
(1)
Jeżewska-Zychowicz Marzena
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Karwowska Joanna
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kiba Maja
(1)
Kiżel Ewa
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kopycińska Danuta
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kraus Artur
(1)
Kryk Barbara
(1)
Krzak Maciej
(1)
Królak Sławomir
(1)
Lambkin Mary
(1)
Laskowski Wacław (nauki ekonomiczne)
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Lubowiecki-Vikuk Adrian Przemysław
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(18)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(13)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(116)
Język
polski
(115)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
Kierownicy projektów
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Europa
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia (region)
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Niemiecka Republika Demokratyczna
(1)
Obwód kaliningradzki (Rosja)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rosja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Monografia
(13)
Raport z badań
(10)
Podręczniki akademickie
(8)
Dokumenty elektroniczne
(7)
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
Podręcznik
(5)
Podręczniki
(3)
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(17)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
116 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przedsiębiorczość)
Tyt. oryg. : Consumer Behaviour. A European Perspec- tive.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 22
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1637 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Fundations of Management Engineering / Poznań University of Technology. Monograph)
Bibliogr. s. [55]-59.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126348 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96622 L (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 255-[279].
Dla studentów ekonomii, socjologii, marketingu oraz nauk o zarządzaniu.
Konsument oraz proces decyzyjny w warunkach globalizacji (Agata Linkiewicz, Małgorzata Batosik-Purgał) Konsument, zachowanie konsumenta _ ujęcie definicyjne Konsument w świetle zmian w otoczeniu Zmiany w procesie decyzyjnym konsumenta Trendy w zachowaniach konsumentów (Urszula Grzega, Ewa Keżel) Trendy globalne w otoczeniu konsumenta Innowacje społeczne w konsumpcji (potrzebą XXI wieku) Konsumpcjonizm a dekonsumpcja i ekokonsumpcja Inne trendy w zachowaniach współczesnych konsumentów-wybrane przykłady Etnocentryzm i Efekt Kraju Pochodzenia w zachowaniach konsumentów i przedsiębiorstw (Małgorzata Bartosik-Purgat, Katarzyna Wysocka) Postawy etnocentryczne w zachowaniach konsumentów Efekt Kraju Pochodzenia a zachowania konsumentów Czynniki określające kraj pochodzenia produktów Identyfikacja pochodzenia produktu w działaniach marketingowych przedsiębiorstw Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii produktu - marka, opakowanie Korzystne/niekorzystne dopasowanie - marka Korzystne/niekorzystne dopasowanie - opakowanie Identyfikacja kraju pochodzenia w strategii promocji - kampanie reklamowe Efekt Kraju Pochodzenia Marki efektem hybrydyzacji produktowej Wiedza o konsumentach z perspektywy ekonomii behawioralnej (Henryk Mruk, Agnieszka Jankowiak-Kaczmarek) Zmiany w otoczeniu i metodyce badań Racjonalne a emocjonalne przesłanki zachowań Wiedza o procesach decyzyjnych konsumenta Emocjonalne przesłanki wyborów konsumenta Nowa wiedza wsparciem dla wspólnego dobra E-commerce a Zachowania konsumentów (Bogdan Gregor, Beata Gotwald-Feja, Anna Łaszkiewicz) Rozwój e-commerce w Polsce i na świecie na tle ekspansji internetu E-konsument - jego profil i zachowania rynkowe od e-commerce do mobile i social commerce omnicommerce _ odpowiedź na nowy profil konsumenta hybrydowego Media społecznościowe w zachowaniach konsumentów (Marcin Awdziej, Jolanta Tkaczyk) Istota i rodzaje mediów społecznościowych Uwarunkowania korzystania z mediów społecznościowych przez konsumentów Motywacje do korzystania z mediów społecznościowych Model zachowań nabywcóww mediach społecznościowych _AISAS Rodzaje aktywności konsumentów w mediach społecznościowych'' E-WoM jako szczególny obszar zastosowania mediów społecznościowych w zachowaniach konsumentów Zachowania konsumentów W obliczu kryzysu (Tomasz Zalega) Kryzys gospodarczy Kryzys gospodarczy-podstawowe pojęcia Przyczyny kryzysu gospodarczego 2008-2011 Skutki kryzysu gospodarczego dla gospodarki światowej Sytuacja dochodowa i zmiany w wydatkach konsumpcyjnych gospodarstw domowych w świetle kryzysu gospodarczego lat 2008-2O11 Zmiany w zachowaniach konsumentów w okresie kryzysu gospodarczego Seniorzy I single jako przykłady segmentów konsumentów charakterystycznych dla współczesnych społeczeństw (Julita Czernecka, Tomasz Zalega) Zachowania konsumenckie seniorów Pojęcie osoby starszej Stylizycja seniorów Styl życia a zachowania konsumenckie seniorów Wybrane alternatywne trendy konsumenckie a zachowania konsumenckie seniorów Wirtualizacja konsumpcji jako wyznacznik zachowań konsumenckich seniorów Domocentryzm a zachowania konsumenckie seniorów Sprytne zakupy a zachowania konsumenckie seniorów Świadoma konsumpcja a zachowania konsumenckie badanych seniorów Konsumpcja współpracująca a zachowania nabywcze seniorów Etnocentryzm konsumencki a zachowania konsumenckie seniorów Zachowania konsumenckie singli .. Definicja pojęcia singiel styl życia singli Charakterystyka singli jako konsumentów Znaczenie i rozwój Usluga Zachowania Wspólczesnego konsumenta Jadwiga Berbeka, Agata Niemczyk) Rola usług w kształtowaniu zachowań konsumentów Konsument na rynku usług kulturalnych Konsumpcja usług turystycznych w Polsce i na świecie Usługi na rynku sportowym a zachowania konsumentów Segmentacja rynku - analiza krytyczna (Anna 0leiniczuk-Merta, Lechosław Garbarski Segmentacja rynku jako podstawa działań marketingowych Zmiany w zachowaniu konsumentów na rynku oraz ich uwarunkowania Segmentacja tradycyjna i jej niedoskonałości Segmentacja rynku bazująca na wartościach Inne źródła informacji o konsumentach i ich zachowaniu Zamiast zakończenia _ inne obszary i kierunki badań nad zachowaniem konsumentów (Małgorzata Bartosik-Purgat, Henryk Mruk).
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 145136 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5771 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 213-230.
1.Zachowania rynkowe konsumentów regionów przygranicznych 1.1.Zachowania konsumentów w teoriach ekonomicznych 1.2.Determinanty i modele zachowań konsumentów 1.3.Specyfika zachowań konsumentów na rynkach przygranicznych 1.4.Uwarunkowania zachowań konsumentów rosyjskich z polsko-rosyjskich obszarów przygranicznych 2.Uwarunkowania współpracy transgranicznej między Rzeczypospolitą Polską a Federacją Rosyjską oraz ich wpływ na zachowania rynkowe nabywców 2.1.Mały ruch graniczny między Rzeczypospolitą Polską a Federacją Rosyjską jako czynnik rozwoju polsko-rosyjskiej współpracy transgranicznej 2.1.1.Kontekst prawny i gospodarczy współpracy transgranicznej między Rzeczypospolitą Polską a Federacją Rosyjską 2.1.2.Płaszczyzny współpracy transgranicznej na pograniczu polsko-rosyjskim 2.1.3.Ograniczenia w rozwoju współpracy transgranicznej 2.2.Ruch graniczny na granicy polsko-rosyjskiej oraz wydatki cudzoziemców w Polsce 2.2.1.Statystyki w zakresie ruchu granicznego 2.2.2.Tendencje w poziomie i strukturze wydatków cudzoziemców 2.3.Handel i usługi przygraniczne na pograniczu polsko-rosyjskim 3.Empiryczna identyfikacja zachowań rynkowych mieszkańców Obwodu Kaliningradzkiego na polskim rynku przygranicznym 3.1.Metodyczne aspekty badania zachowań rynkowych konsumentów 3.2.Uwarunkowania makroekonomiczne zachowań konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego w świetle wyników badań własnych 3.3.Uwarunkowania mobilności przygranicznej konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego 3.4.Zachowania nabywcze konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego na polskim rynku przygranicznym 4.Determinanty decyzji nabywczych konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego na polskim rynku przygranicznym 4.1.Determinanty decyzji nabywczych konsumentów z Obwodu Kaliningradz¬kiego na polskim rynku towarów żywnościowych i nieżywnościowych 4.2.Determinanty decyzji nabywczych konsumentów z Obwodu Kaliningradz¬kiego na polskim rynku usług 4.3.Ryzyko postrzegane przez konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego podczas zakupu towarów żywnościowych i nieżywnościowych na polskim rynku przygranicznym 4.4.Ryzyko postrzegane przez konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego podczas zakupu usług na polskim rynku przygranicznym 4.5.Czynniki kształtujące zachowania konsumentów z Obwodu Kaliningradz¬kiego na polskim rynku przygranicznym w opinii ekspertów 5. Modelowanie zachowań rynkowych konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego na polskim rynku przygranicznym 5.1.Model zachowań rynkowych konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego na polskim rynku towarów żywnościowych 5.2.Model zachowań rynkowych konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego na polskim rynku towarów nieżywnościowych 5.3.Model zachowań rynkowych konsumentów z Obwodu Kaliningradzkiego na polskim rynku usług turystycznych
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 147753 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120460, 120459 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Ekonomia społeczna : co wpływa na zachowanie jednostki / Gary S. Becker, Kevin M. Murphy ; przekład Maciej Krzak. - Wydanie II (pierwsze wydanie w Wydawnictwie Naukowym PWN). - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2020. - 230 stron : ilustracje ; 21 cm.
Bibliografia na stronach 221-230.
Wpływ kapitału społecznego na zachowania rynkowe Waga społecznych interakcji Ceny w literaturze Siły społeczne, preferencje i komplementarność Interakcje społeczne a popyt Nierówność Wzajemne oddziaływania przyzwyczajeń i kapitału społecznego Czy wybory są racjonalne, jeśli kapitał społeczny ma tak duże znaczenie? Tworzenie się kapitału społecznego Dobór przez małżeństwo Konflikt na rynkach małżeństw Równowaga doboru elastycznymi cenami Altruizm i miłość Czy rynki małżeńskie prowadzą do optymalnych inwestycji w kapitał ludzki? Segregacja i integracja w wyborze sąsiadów „Dobrzy” sąsiedzi Segregacja i integracja w warunkach konkurencyjnych cen Różnice w udogodnieniach . Konkurencja i efektywność Konkurencja i swoboda wejścia do sąsiedztw Polityka segregacyjna rządu Rynek społeczny dzieł wielkich mistrzów i inne przedmioty kolekcjonerskie (wspólnie z Williamem Landesem) Motywacja: Społeczne działanie z odległości Warunki podaży Wycenianie wielkich mistrzów i innych obiektów kolekcjonowania Kopie i fałszerstwa Społeczne rynki i narastanie jakości; powrót do świata Veblena (razem z Edwardem Glaeserem) Społeczny popyt na dobra wysokiej jakości Eskalacja jakości i efektywność Znaki towarowe i prawa autorskie Status i nierówność (razem z Ivánem Werningiem) . Status i dochód Kupowanie statusu Prywatny podział dochodu „Społecznie optymalne” nierówności dochodów Przedsiębiorcze i ryzykowne inwestycje a loterie Status, ranga i efektywność Przelotne mody, mody i normy Przelotne mody i mody Przelotne mody Mody Kształtowanie się norm i wartości Wpływ na kształtowanie się norm Przyzwyczajenia i kształtowanie się norm
Sygnatura czytelni BWZ: I C 68
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6231 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Instrumenty marketingu / Klemens Białecki. - Bydgoszcz ; Warszawa : BRANTA - Oficyna Wydaw., 2006. - 382 s. : schem., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.s. [379] - 382
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 607 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 64
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 115115 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2490 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [313]-337.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 483 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI E 36
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124737 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3539 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [189]-197.
Sygnatura czytelni BWF: V G 46
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 106655 L/WF (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. M 7152 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [267]-341.
RELACJE MARKI Z KONSUMENTAMI W ŚRODOWISKU INTERNETOWYM Konceptualizacja pojęcia marki Kategoryzacja marek i ich wartości według konsumentów Relacje między markami a klientami w mediach społecznościowych Społeczności związane z marką CYFROWA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA JAKO CZYNNIK ANGAŻOWANIA KONSUMENTÓW W MARKĘ Komunikacja marketingowa widziana z perspektywy organizacji Narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane w Internecie Reklama Public relations Sprzedaż osobista i marketing bezpośredni Promocja sprzedaży Wydarzenia i doświadczenie klientów Marketing interaktywny Word-of-mouth Komunikacja marketingowa - perspektywa konsumentów Postrzeganie przez konsumentów wybranych form komunikacji marketingowej Inbound marketing jako kolejny etap ewolucji strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej Przyczyny wymuszające zmiany strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej Strategia inbound marketingu Planowanie i realizacja kampanii inbound marketingu ANGAŻOWANIE SIĘ KLIENTÓW W MARKĘ W INTERNECIE Teorie powiązane z angażowaniem się konsumentów w markę Uporządkowanie terminologii związanej z procesem angażowania się konsumenta Konceptualizacja aktywnego angażowania się konsumentów w Internecie Wybrane czynniki powiązane z angażowaniem się konsumentów w markę Proces aktywnego angażowania się konsumenta i czynniki w nim pośredniczące Wzajemne oddziaływanie klienta i marki Satysfakcja klienta z oferty marki Zaufanie klienta do marki Przywiązanie i miłość klienta do marki Afektywne zaangażowanie klienta w markę Klient jako rzecznik marki WSPÓŁTWORZENIE I WSPÓŁDESTRUKCJA WARTOŚCI MARKI JAKO EFEKT ANGAŻOWANIA SIĘ KONSUMENTÓW Zdefiniowanie wartości Współtworzenie wartości Ewolucja współtworzenia wartości Korzyści wynikające ze wspólnego tworzenia wartości Angażowanie się we współtworzenie wartości marki Angażowanie się we współdestrukcję wartości w kontekście marki PRZYJĘTA METODYKA I WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH CHARAKTERYSTYKA MŁODYCH KONSUMENTÓW ORAZ ICH WYBRANE ZACHOWANIA ONLINE Zdefiniowanie i typologia generacji Cechy demograficzne polskich konsumentów z pokoleń Milenium i Z Generacja Milenium - angażowanie się w markę oraz wybrane zachowania online Pokolenie Z - wybrane zachowania online oraz angażowanie się w markę FAZA EKSPLORACYJNA BADAŃ Wywiady częściowo ustrukturyzowane Założenia przyjęte w wywiadach częściowo ustrukturyzowanych Ustalenia empiryczne Analiza Wnioski odnoszące się do pytań badawczych Najważniejsze ustalenia z badań jakościowych Inspirująca treść jako wymiar Działania tworzące i podtrzymujące relacje w mediach społecznościowych Wyszukiwanie informacji powiązanych z markami FAZA POTWIERDZAJĄCA - OPRACOWANIE, WALIDACJA I WAŻNOŚĆ NOMOLOGICZNA SKALI POSTRZEGANIA KOMUNIKACJI ONLINE Identyfikacja wymiarów i potwierdzenie rzetelności skali Ważność nomologiczna skali postrzegania komunikacji marketingowej online Ramy koncepcyjne badania opartego na mediacjach Omówienie przyjętych hipotez Profil demograficzny Analiza rzetelności oraz konfirmacyjna analiza czynnikowa Testowanie hipotez i modelu pomiarowego
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 69
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6373 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing)
Bibliografia, netografia na stronach 235-244. Indeks.
Dla pracowników naukowych i naukowo-dydaktycznych reprezentujących takie kierunki jak: ekonomia, finanse, zarządzanie, oraz dla studentów tych kierunków, jak też dla doktorantów.
Wiedza ekonomiczna polskich konsumentów jako podstawa podejmowania i racjonalizacji decyzji konsumpcyjnych Wiedza ekonomiczna konsumentów – istota i źródła Wiedza ekonomiczna jako podstawa podejmowania decyzji przez konsumentów Wiedza ekonomiczna polskich konsumentów, jej gromadzenie i wykorzystanie w procesach decyzyjnych − wyniki badań pierwotnych Ocena poziomu wiedzy ekonomicznej polskich konsumentów i jej źródła wykorzystywane w procesach decyzyjnych Aktywność informacyjna konsumentów w procesie decyzyjnym Skłonność konsumentów do poszukiwania i wykorzystania wiedzy a rodzaj nabywanych produktów Autoocena zachowań i decyzji podejmowanych przez konsumentów Determinanty poziomu wiedzy konsumentów, źródeł jej pozyskiwania i kierunków wykorzystania – wyniki badań Wiedza konsumentów o zjawiskach gospodarczych i jej wykorzystanie w procesach decyzyjnych Wiedza o zjawiskach gospodarczych w działaniach rynkowych konsumentów a racjonalność ich zachowań Źródła, poziom oraz pozyskiwanie wiedzy o zjawiskach gospodarczych przez polskich konsumentów – wyniki badań pierwotnych Identyfikacja i charakterystyka źródeł wiedzy o zjawiskach gospodarczych wykorzystywanej przez polskich konsumentów Subiektywna ocena poziomu wiedzy konsumentów o zjawiskach gospodarczych Gotowość konsumentów do poszerzania wiedzy o zjawiskach gospodarczych Wiedza finansowa polskich konsumentów Wiedza finansowa konsumentów – istota i kategorie pokrewne Obszary badań wiedzy finansowej konsumentów Charakterystyka i ocena wiedzy finansowej polskich konsumentów – wyniki badań Subiektywna ocena wiedzy finansowej polskich konsumentów Obiektywny poziom wiedzy finansowej polskich konsumentów Źródła wiedzy finansowej polskich konsumentów Postawy polskich konsumentów wobec wiedzy finansowej Internet jako źródło wiedzy konsumentów i jego wpływ na procesy nabywcze Możliwości wykorzystywania Internetu w procesach nabywczych Przejawy wpływu Internetu na proces nabywczy Częstotliwość podejmowania wybranych czynności w ramach procesu nabywczego Typologia zachowań badanych konsumentów – procedura Charakterystyka wyodrębnionych typów konsumentów Sposoby wykorzystywania wiedzy z Internetu Konsumowanie bez posiadania (non-ownership consumption) jako przejaw racjonalizacji spożycia Istota i przejawy konsumowania bez posiadania Przyczyny i determinanty rozwoju konsumpcji bez posiadania Konsumowanie bez posiadania wśród polskich konsumentów Częstotliwość zachowań konsumpcyjnych związanych z pożyczaniem i wynajmem Znajomość rozwiązań z zakresu KBP wśród Polaków Postawy Polaków wobec KBP i powiązanych z nim koncepcji Gotowość polskich konsumentów do zaangażowania się w KBP Zrównoważona konsumpcja a racjonalizacja zachowań konsumentów Zrównoważona konsumpcja jako element zrównoważonego rozwoju gospodarczego Ekonomiczna koncepcja człowieka i jego racjonalność w kontekście zrównoważenia Racjonalizacja zachowań i jej wpływ na powstanie attitude-behaviour gap Przejawy zrównoważonej konsumpcji w zachowaniach polskich konsumentów – rezultaty badań pierwotnych Przejawy zrównoważonej konsumpcji w zachowaniach konsumentów – operacjonalizacja modelu Postawy konsumentów wobec zrównoważonej konsumpcji Częstość występowania zrównoważonych zachowań Wysiłek związany ze zrównoważonymi zachowaniami Postrzeganie wpływu zrównoważonych zachowań na stan środowiska i otoczenia społecznego Racjonalność konsumpcji w Polsce po 25 latach transformacji Pojęcie i kryteria oceny racjonalności konsumpcji Istota konsumpcji racjonalnej w ujęciu makroekonomicznym Kryteria i mierniki racjonalności konsumpcji Zmiany w konsumpcji w Polsce w okresie transformacji Dynamika i struktura wydatków na spożycie ostateczne w sektorze gospodarstw domowych Zróżnicowanie konsumpcji w jednostkach naturalnych Ocena racjonalności konsumpcji po 25 latach transformacji gospodarczej Kwestionariusz „Wiedza ekonomiczna konsumentów”Kwestionariusz „Trendy w zachowaniach konsumentów”.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 52
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5803 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
Dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów, a także dla studentów.
Badanie pakietów usług” jako źródło wiedzy o potrzebach użytkowników dworców Metodologia „Badania Pakietów Usług 2018” Analiza wyników przeprowadzonych badań w zakresie usług i funkcjonalności niezbędnych na wszystkich kategoriach dworców Wyniki badania jako podstawa do tworzenia rekomendowanego standardu na określonych kategoriach dworców Zmiana ról w rodzinie a wpływ ojców na zakup produktów dla dzieci – implikacje marketingowe Rola ojca w „tradycyjnej” rodzinie. Ewolucja roli ojca Nowe wzorce męskości i ojcostwa? Marketingowe implikacje nowych ról ojców w rodzinie Indywidualizacja produktów a satysfakcja klientów Istota i formy indywidualizacji produktów Istota i uwarunkowania satysfakcji klientów Relacje między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów Wybrane uwarunkowania relacji między indywidualizacją produktów a satysfakcją klientów Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej Negatywne i pozytywne formy etycznego zachowania konsumentów Perspektywy i bariery rozwoju konsumpcji etycznej Podejmowanie decyzji zakupowych nowych produktów spożywczych przez młodych nabywców Innowacje a rynek produktów spożywczych Zachowania młodych nabywców wobec nowych produktów spożywczychConsumerism in Poland – a fact or a myth Consumerism – theoretical foundations Research methods Research findings Households’ shopping in Poland Goods possessed by households Consumer attitude – shopping and possessing products as a source of pleasure and entertainment Wastage – throwing away, frequent replacement of products Zachowania biegaczy w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema Postawy baby boomers, X, Y, Z Moda na bieganie – skala zjawiska w Polsce Profil biegacza w ujęciu pokoleniowym na przykładzie uczestników biegu Nocna Ściema Zachowania biegaczy a przynależność do pokoleń Korzystanie przez seniorów z informacji o ofercie banków jako wyzwanie dla sektora Grupy seniorów jako konsumenci i odbiorcy informacji Źródła informacji o usługach bankowych wśród osób starszych Możliwe działania banków wobec wyzwań segmentu seniorów Znaczenie Internetu w procesie zakupu usług turystycznych Etapy procesu zakupu usługi turystycznej a możliwości i zakres wykorzystania Internetu Wykorzystanie Internetu w procesie zakupu usługi turystycznej według grup wieku respondentów z województwa podkarpackiego Assessment of the ethical behaviour of transport service providers by young consumers Ethical activities of transport companies Preferencje młodych kobiet na rynku piwa rzemieślniczego Przesłanki badania preferencji kobiet na rynku piwa Metodyka badania preferencji kobiet na rynku piwa Preferencje kobiet na rynku piwa w świetle badań empirycznych Consumers’ needs as the basis for market development of aesthetic medicine services Consumer on the market of aesthetic medicine services Consumers’ needs on the market of aesthetic medicine services Consumers’ needs as a basis for the market development of aesthetic medicine services – own research results Postawy polskich konsumentów wobec wybranych rodzajów nowej żywności Poziom zaspokojenia potrzeb żywnościowych Polaków w latach 2001–2015 Determinanty zmian w potrzebach żywnościowych w latach 2001–2015 Wpływ cyfryzacji na funkcjonowanie rynku opieki zdrowotnej w Polsce Geneza cyfryzacji w usługach medycznych Cyfryzacja polskiej opieki zdrowotnej – istota i struktura Istota projektu e-zdrowie Uwarunkowania prawne funkcjonowania e-zdrowia Próba oceny przygotowania polskiego rynku opieki zdrowotnej do wdrożenia systemu e-zdrowia Postrzeganie zagrożeń związanych z konsumpcją e-usług przez młodych konsumentów Założenia badań własnych i charakterystyka próby Biegi OCR w Polsce – charakterystyka uczestnika oraz aspekt marketingowy Rozwój biegów OCR na przestrzeni ostatnich 5 lat Biegacz OCR – charakterystyka na podstawie badań
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 9
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6217 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 138011 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5098 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [216]-218. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 369 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 117906 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 327-349. Netogr. s. 349.
Dla studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, a także słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: zarządzania, marketingu oraz finansów.
Wartość przedsiębiorstwa i jej determinanty 15 1.1. Kreowanie wartości jako cel działalności przedsiębiorstwa 15 1.2. Ekonomiczny wymiar wartości 24 1.3. Wartość przedsiębiorstwa jako kategoria ekonomiczna 29 1.4. Czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa 37 1.5. Zasoby w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa 44 Kapitał klienta jako element kapitału intelektualnego i miernik wartości klientów 63 2.1. Istota kapitału klientów 63 2.2. Wartość jako fundament kapitału klienta 73 2.1.1. Wartość dla klienta 74 2.1.1.1. Postrzegane korzyści 76 2.1.1.2. Postrzegane koszty 92 2.1.2. Wartość klienta 96 Determinanty wzrostu kapitału klienta a wzrost wartości przedsiębiorstwa 101 3.1. Obszary identyfikacji czynników kreujących wartość klienta 101 3.2. Marketing relacji w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa 105 3.3. Lojalność klientów jako czynnik determinujący wartość kapitału klientów 111 3.3.1. Istota, przyczyny i motywy lojalności klienta 111 3.3.2. Proces kreowania lojalności klienta a wartość klienta 113 3.4. Rentowność jako determinanta kapitału klienta 129 3.4.1. Rentowność klienta a potencjał lojalności klienta 129 3.4.2. Potencjał rynkowy klienta jako determinanta rentowności klienta 133 3.4.3. Potencjał zasobowy klienta jako determinanta rentowności 141 3.4.3.1. Potencjał referencyjny klienta 141 3.4.3.2. Potencjał informacyjno-kooperacyjny klienta i jego determinanty 146 3.4.3.3. Potencjał synergii 157 Kreowanie kapitału klienta w branży piwowarskiej - metodyka badań 163 4.1. Wiodący problem badawczy 163 4.2. Etapy, procedura i szczegółowe hipotezy badań 166 4.3. Charakterystyka badań wstępnych 169 4.4. Cele i metodyka badań zasadniczych 170 Wartość klienta i jej determinanty na rynku piwowarskim w Polsce 181 5.1. Zmiany w otoczeniu jako determinanta zachowań producentów i konsumentów 181 5.2. Preferencje konsumentów a cele rynkowe oferentów 191 5.3. Kluczowe czynniki determinujące potencjał rynkowy i zasobowy konsumentów 198 5.4. Determinanty zachowań nabywczych klienta - popytowa strona relacji 216 5.5. Zaufanie jako czynnik determinujący zachowania nabywcze konsumentów 222 5.6. Wielowymiarowa analiza skupień i korespondencji cech konsumentów piwa w Polsce 227 5.7. Syntetyczna ocena wartości klienta 233 Pozafinansowe determinanty wzrostu wartości przedsiębiorstwa 241 6.1. Ranking czynników determinujących wzrost wartości przedsiębiorstwa 241 6.2. Czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa w obszarze klientów 243 6.3. Czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa w obszarze procesów i innowacji 247 6.4. Czynniki determinujące wartość przedsiębiorstwa w obszarze personelu i zarządzania 250 6.5. Czynniki determinujące wartość przedsiębiorstwa w obszarze dostawcy i rynki zaopatrzenia 253 Relacje, marka i produkt, w procesie kreowania kapitału klientów i wartości przedsiębiorstwa 257 7.1. Relacje z klientami instytucjonalnymi w procesie budowania kapitału klienta 257 7.1.1. Percepcja charakteru relacji - perspektywa producenta 257 7.1.2. Percepcja charakteru relacji - perspektywa strony popytowej 267 7.1.3. Komparatywna analiza charakteru relacji łączącej producentów z klientami instytucjonalnymi 7.1.4. Działania marketingowe ukierunkowane na kreowanie relacji z klientami 280 7.2. Marka w procesie kreowania kapitału klientów 285 7.3. Oferta produktowa jako podstawa kreowania kapitału klientów 298 7.4. Finansowe efekty kreowania kapitału klientów w kontekście wzrostu wartości przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI F 9 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140546 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
323,7 MB; 302,5 MB; 306,9 MB
Program telewizyjny
Scenariusz: Maciej Chmiel
Prowadząca: Dorota Wellman
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. DS 3173 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
320,2 MB; 342,8 MB; 324 MB
Program telewizyjny
Scenariusz: Maciej Chmiel
Prowadząca: Dorota Wellman
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. DS 3174 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
308,8 MB; 355,8 MB; 355,8 MB
Program telewizyjny
Scenariusz: Maciej Chmiel
Prowadząca: Dorota Wellman
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. DS 3175 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności