Caputa Wiesława
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Dostępność
dostępne
(3)
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Caputa Wiesława
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Temat
Globalizacja
(2)
Przedsiębiorstwa
(2)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Rachunkowość
(1)
Rynek kapitałowy
(1)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa
(1)
Zasoby ludzkie
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
4 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 121435 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 327-349. Netogr. s. 349.
Dla studentów wydziałów ekonomicznych i wydziałów zarządzania, a także słuchaczy kursów i studiów podyplomowych, szczególnie z zakresu: zarządzania, marketingu oraz finansów.
Wartość przedsiębiorstwa i jej determinanty 15 1.1. Kreowanie wartości jako cel działalności przedsiębiorstwa 15 1.2. Ekonomiczny wymiar wartości 24 1.3. Wartość przedsiębiorstwa jako kategoria ekonomiczna 29 1.4. Czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa 37 1.5. Zasoby w procesie kreowania wartości przedsiębiorstwa 44 Kapitał klienta jako element kapitału intelektualnego i miernik wartości klientów 63 2.1. Istota kapitału klientów 63 2.2. Wartość jako fundament kapitału klienta 73 2.1.1. Wartość dla klienta 74 2.1.1.1. Postrzegane korzyści 76 2.1.1.2. Postrzegane koszty 92 2.1.2. Wartość klienta 96 Determinanty wzrostu kapitału klienta a wzrost wartości przedsiębiorstwa 101 3.1. Obszary identyfikacji czynników kreujących wartość klienta 101 3.2. Marketing relacji w kreowaniu wartości przedsiębiorstwa 105 3.3. Lojalność klientów jako czynnik determinujący wartość kapitału klientów 111 3.3.1. Istota, przyczyny i motywy lojalności klienta 111 3.3.2. Proces kreowania lojalności klienta a wartość klienta 113 3.4. Rentowność jako determinanta kapitału klienta 129 3.4.1. Rentowność klienta a potencjał lojalności klienta 129 3.4.2. Potencjał rynkowy klienta jako determinanta rentowności klienta 133 3.4.3. Potencjał zasobowy klienta jako determinanta rentowności 141 3.4.3.1. Potencjał referencyjny klienta 141 3.4.3.2. Potencjał informacyjno-kooperacyjny klienta i jego determinanty 146 3.4.3.3. Potencjał synergii 157 Kreowanie kapitału klienta w branży piwowarskiej - metodyka badań 163 4.1. Wiodący problem badawczy 163 4.2. Etapy, procedura i szczegółowe hipotezy badań 166 4.3. Charakterystyka badań wstępnych 169 4.4. Cele i metodyka badań zasadniczych 170 Wartość klienta i jej determinanty na rynku piwowarskim w Polsce 181 5.1. Zmiany w otoczeniu jako determinanta zachowań producentów i konsumentów 181 5.2. Preferencje konsumentów a cele rynkowe oferentów 191 5.3. Kluczowe czynniki determinujące potencjał rynkowy i zasobowy konsumentów 198 5.4. Determinanty zachowań nabywczych klienta - popytowa strona relacji 216 5.5. Zaufanie jako czynnik determinujący zachowania nabywcze konsumentów 222 5.6. Wielowymiarowa analiza skupień i korespondencji cech konsumentów piwa w Polsce 227 5.7. Syntetyczna ocena wartości klienta 233 Pozafinansowe determinanty wzrostu wartości przedsiębiorstwa 241 6.1. Ranking czynników determinujących wzrost wartości przedsiębiorstwa 241 6.2. Czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa w obszarze klientów 243 6.3. Czynniki wzrostu wartości przedsiębiorstwa w obszarze procesów i innowacji 247 6.4. Czynniki determinujące wartość przedsiębiorstwa w obszarze personelu i zarządzania 250 6.5. Czynniki determinujące wartość przedsiębiorstwa w obszarze dostawcy i rynki zaopatrzenia 253 Relacje, marka i produkt, w procesie kreowania kapitału klientów i wartości przedsiębiorstwa 257 7.1. Relacje z klientami instytucjonalnymi w procesie budowania kapitału klienta 257 7.1.1. Percepcja charakteru relacji - perspektywa producenta 257 7.1.2. Percepcja charakteru relacji - perspektywa strony popytowej 267 7.1.3. Komparatywna analiza charakteru relacji łączącej producentów z klientami instytucjonalnymi 7.1.4. Działania marketingowe ukierunkowane na kreowanie relacji z klientami 280 7.2. Marka w procesie kreowania kapitału klientów 285 7.3. Oferta produktowa jako podstawa kreowania kapitału klientów 298 7.4. Finansowe efekty kreowania kapitału klientów w kontekście wzrostu wartości przedsiębiorstwa
Sygnatura czytelni BMW: VI F 9 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 140546 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106226 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy rozdz.
Globalizacja jako czynnik współczesnego wymiaru funkcjonowania przedsiębiorstw - A. Gorczyńska 7 1.1. Istota globalizacji 7 1.2. Przesłanki globalizacji przedsiębiorstw 9 1.3. Przejawy ilościowe globalizacji działalności przedsiębiorstw 12 1.4. Przejawy jakościowe globalizacji działalności przedsiębiorstw 15 1.5. Międzynarodowa konsolidacja jako forma rozwoju i wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw w dobie gospodarki globalnej 17 Konkurencyjny aspekt innowacji produktowych - G. Storoniak-Palczak 27 2.1. Przedsiębiorstwo a ryzyko 27 2.1.1. Niepewność i ryzyko w działaniach gospodarczych 27 2.1.2. Źródła i rodzaje ryzyka 29 2.1.3. Pojęcie i rodzaje innowacji 31 2.1.4. Ryzyko przedsięwzięć innowacyjnych 35 2.2. Operatywność przedsiębiorstwa wobec ryzyka innowacji produktowych 37 2.2.1. Potencjał konkurencyjny nowości produktowej 37 2.2.2. Nowy produkt jako wybór strategiczny w konkurencyjnym układzie rynkowym 38 Konkurencyjność przedsiębiorstwa w okresie globalizacji - W. Caputa 49 3.1. Konkurencyjność przedsiębiorstwa jako imperatyw jego trwania i rozwoju 49 3.2. Kluczowe determinanty i atrybuty systemu konkurencyjności przedsiębiorstwa 53 3.3. Orientacja na klienta jako podstawa przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa w warunkach globalizacji 59 Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa w okresie globalizacji - W. Caputa 71 4.1. Pojęcie i klasyfikacja zasobów 71 4.2. Zasoby a potencjał konkurencyjny przedsiębiorstwa 79 4.3. Struktura potencjału konkurencyjności przedsiębiorstwa w okresie globalizacji 83 Zasoby związane z wiedzą - kapitał intelektualny - D. Szwajca 91 5.1. Pojęcie i rola kapitału intelektualnego 91 5.2. Składniki kapitału intelektualnego 95 5.3. Kapitał intelektualny jako tworzywo wartości przedsiębiorstwa 105 Zasoby ludzkie w okresie globalizacji - M. Zieliński 115 6.1. Wpływ globalizacji na rynek pracy 115 6.2. Strategie przedsiębiorstw w okresie globalizacji 118 6.3. Zasoby ludzkie jako źródło przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstw 122 Zasoby marketingowe w procesie budowania globalnej konkurencyjności współczesnych przedsiębiorstw - D. Szwajca 137 7.1. Globalny charakter konkurencji jako wyzwanie dla współczesnych przedsiębiorstw 137 7.2. Propozycja modelu globalnej przewagi konkurencyjnej 139 7.3. Istota i rodzaje zasobów marketingowych 142 7.4. Charakterystyka głównych zasobów marketingowych 147 7.5. Kompetencje marketingowe 152
Sygnatura czytelni BMW: VI F 71 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 126287 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126286 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności