Brzozowska-Woś Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Brzozowska-Woś Magdalena
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Temat
Internet
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing
(1)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach [267]-341.
RELACJE MARKI Z KONSUMENTAMI W ŚRODOWISKU INTERNETOWYM Konceptualizacja pojęcia marki Kategoryzacja marek i ich wartości według konsumentów Relacje między markami a klientami w mediach społecznościowych Społeczności związane z marką CYFROWA KOMUNIKACJA MARKETINGOWA JAKO CZYNNIK ANGAŻOWANIA KONSUMENTÓW W MARKĘ Komunikacja marketingowa widziana z perspektywy organizacji Narzędzia komunikacji marketingowej wykorzystywane w Internecie Reklama Public relations Sprzedaż osobista i marketing bezpośredni Promocja sprzedaży Wydarzenia i doświadczenie klientów Marketing interaktywny Word-of-mouth Komunikacja marketingowa - perspektywa konsumentów Postrzeganie przez konsumentów wybranych form komunikacji marketingowej Inbound marketing jako kolejny etap ewolucji strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej Przyczyny wymuszające zmiany strategii zintegrowanej komunikacji marketingowej Strategia inbound marketingu Planowanie i realizacja kampanii inbound marketingu ANGAŻOWANIE SIĘ KLIENTÓW W MARKĘ W INTERNECIE Teorie powiązane z angażowaniem się konsumentów w markę Uporządkowanie terminologii związanej z procesem angażowania się konsumenta Konceptualizacja aktywnego angażowania się konsumentów w Internecie Wybrane czynniki powiązane z angażowaniem się konsumentów w markę Proces aktywnego angażowania się konsumenta i czynniki w nim pośredniczące Wzajemne oddziaływanie klienta i marki Satysfakcja klienta z oferty marki Zaufanie klienta do marki Przywiązanie i miłość klienta do marki Afektywne zaangażowanie klienta w markę Klient jako rzecznik marki WSPÓŁTWORZENIE I WSPÓŁDESTRUKCJA WARTOŚCI MARKI JAKO EFEKT ANGAŻOWANIA SIĘ KONSUMENTÓW Zdefiniowanie wartości Współtworzenie wartości Ewolucja współtworzenia wartości Korzyści wynikające ze wspólnego tworzenia wartości Angażowanie się we współtworzenie wartości marki Angażowanie się we współdestrukcję wartości w kontekście marki PRZYJĘTA METODYKA I WYNIKI BADAŃ EMPIRYCZNYCH CHARAKTERYSTYKA MŁODYCH KONSUMENTÓW ORAZ ICH WYBRANE ZACHOWANIA ONLINE Zdefiniowanie i typologia generacji Cechy demograficzne polskich konsumentów z pokoleń Milenium i Z Generacja Milenium - angażowanie się w markę oraz wybrane zachowania online Pokolenie Z - wybrane zachowania online oraz angażowanie się w markę FAZA EKSPLORACYJNA BADAŃ Wywiady częściowo ustrukturyzowane Założenia przyjęte w wywiadach częściowo ustrukturyzowanych Ustalenia empiryczne Analiza Wnioski odnoszące się do pytań badawczych Najważniejsze ustalenia z badań jakościowych Inspirująca treść jako wymiar Działania tworzące i podtrzymujące relacje w mediach społecznościowych Wyszukiwanie informacji powiązanych z markami FAZA POTWIERDZAJĄCA - OPRACOWANIE, WALIDACJA I WAŻNOŚĆ NOMOLOGICZNA SKALI POSTRZEGANIA KOMUNIKACJI ONLINE Identyfikacja wymiarów i potwierdzenie rzetelności skali Ważność nomologiczna skali postrzegania komunikacji marketingowej online Ramy koncepcyjne badania opartego na mediacjach Omówienie przyjętych hipotez Profil demograficzny Analiza rzetelności oraz konfirmacyjna analiza czynnikowa Testowanie hipotez i modelu pomiarowego
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 69
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6373 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności