Komunikacja marketingowa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(759)
Forma i typ
Artykuły
(686)
Książki
(73)
Publikacje naukowe
(30)
Poradniki i przewodniki
(8)
Publikacje dydaktyczne
(8)
Publikacje fachowe
(8)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Dostępność
tylko na miejscu
(69)
dostępne
(23)
wypożyczone
(7)
nieokreślona
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(28)
Biblioteka WB
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(22)
Biblioteka WEiZ
(42)
Biblioteka WWFiF
(6)
Autor
Kotarbiński Jacek
(12)
Sala Paweł
(9)
Sieńkowska Ewa
(9)
Polak Krzysztof
(8)
Walczak Wojciech
(8)
Izmałkowa Julia
(7)
Kaczmarek Radosław
(7)
Krupa Piotr
(6)
Ogonowski Andrzej
(6)
Bucki Piotr
(5)
Gieracz Marcin
(5)
Goławski Jarosław
(5)
Kaczorowska-Spychalska Dominika
(5)
Kozielski Robert
(5)
Maciorowski Artur
(5)
Prószyński Jakub
(5)
Wołek Łukasz
(5)
Daniłoś Magdalena
(4)
Dębski Łukasz
(4)
Gołębicka Anna
(4)
Jerzakowska Monika
(4)
Kitlińska Ewelina
(4)
Król Lech C
(4)
Legoń Arkadiusz
(4)
Ludwiński Mariusz
(4)
Miller Grzegorz
(4)
Miotk Anna
(4)
Mruk Henryk
(4)
Musioł Maciej
(4)
Pogorzelski Jacek
(4)
Siejak Michał
(4)
Staniszewski Marek
(4)
Tkaczyk Paweł
(4)
Trzeciak Dawid
(4)
Anders Katarzyna
(3)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(3)
Chabrowska Anita
(3)
Domańska Katarzyna
(3)
Duraj Jakub
(3)
Frątczak-Rudnicka Barbara
(3)
Gadzinowski Jacek
(3)
Gregor Bogdan (1943- )
(3)
Grygielski Marcin
(3)
Grzywińska Ilona
(3)
Hupa Albert
(3)
Isakow Anna
(3)
Jaworowicz Magdalena
(3)
Juszczyk Bartłomiej
(3)
Kołodziej Rafał
(3)
Laszczak Mirosław
(3)
Leszczyński Michał
(3)
Mazurek Grzegorz
(3)
Mirowski Kamil
(3)
Nalazek Anna
(3)
Nieciecka Małgorzata
(3)
Ossowski Maciej
(3)
Rosa Grażyna (1968- )
(3)
Stawarz Barbara
(3)
Stelmaszczyk Agnieszka
(3)
Stopyra Joanna
(3)
Szymanek Piotr
(3)
Turska Renata
(3)
Wojtaś-Jakubowska Anita
(3)
Węgorkiewicz Witold
(3)
Zatwarnicka-Madura Beata
(3)
Zieliński Paweł
(3)
Żurawicka Marzena
(3)
Żórawski Tadeusz
(3)
Adamczyk Justyna
(2)
Andersz Maja
(2)
Barciński Marcin
(2)
Biegaj Daniel
(2)
Broda Marek
(2)
Budzanowska-Drzewiecka Małgorzata
(2)
Choliński Artur
(2)
Czajkowska-Więcaszek Katarzyna
(2)
Czulak Jarosław
(2)
Dyrek Sylwia
(2)
Fabianowicz Bartosz
(2)
Godek-Biniasz Anna
(2)
Gołub Adam
(2)
Gruszka Andrzej
(2)
Haponik Agnieszka
(2)
Jabłoński Artur
(2)
Jacyna Miłosz
(2)
Jadaś Łukasz
(2)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(2)
Jaworowicz Piotr
(2)
Jesionowska Zuzanna
(2)
Kaczmarek Radek
(2)
Karliński Kuba
(2)
Kempa Witold
(2)
Klimowicz Marta
(2)
Kocon Paweł
(2)
Konopka Bartosz
(2)
Kopij Filip
(2)
Korczyk Dorota
(2)
Kowalski Dariusz
(2)
Krauschar Piotr
(2)
Kucza Natalia
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(25)
2010 - 2019
(558)
2000 - 2009
(175)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(72)
Kraj wydania
Polska
(759)
Język
polski
(756)
angielski
(3)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(8)
Menedżerowie
(7)
Specjaliści ds. marketingu
(6)
Przedsiębiorcy
(4)
Copywriterzy
(1)
Farmaceuci
(1)
Politycy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Komunikacja marketingowa
(759)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(24)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Polska
(12)
Ameryka Północna
(1)
Ameryka Łacińska
(1)
Azja
(1)
Europa
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(29)
Monografia
(16)
Opracowanie
(12)
Poradnik
(8)
Materiały pomocnicze
(5)
Praca zbiorowa
(3)
Raport z badań
(3)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(67)
Media i komunikacja społeczna
(11)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Ochrona środowiska
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(686)
759 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ćwierkający marketerzy / Maja Andersz. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 8, s.54-56. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Mikroblogowanie z głową / Maja Andersz. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 11, s. 85-87. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 220-232.
POZYCJONOWANIE STRON JAKO ELEMENT KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W INTERNECIE Orientacja przedsiębiorstwa na rynek Pojęcie komunikacji marketingowej Funkcje komunikacji marketingowej Cele komunikacji marketingowej Modele sprzedaży Istota komunikacji marketingowej w internecie Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie Content marketing Social media marketing Performance marketing Pozycjonowanie stron internetowych KLUCZOWE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA POZYCJE STRON W WYSZUKIWARCE Strategia SEO Cele pozycjonowania strony Istota strategii komunikacji marketingowej Słowa kluczowe Parametry techniczne Działania on-site Budowanie witryn dla SEO Pozycjonowanie techniczne Rola marketingu treści Działania off-site. Rola linków i linkowania Wpływ linków z kanałów social mediów (social media marketing) Spam SEO Czynniki behawioralne w pozycjonowaniu stron Metadane UX/UI Jakość witryny Brand Audyt SEO Audyt strony internetowej Analiza rynku i konkurencji Analiza sukcesu ZNACZENIE WYBRANYCH CZYNNIKÓW W POZYCJONOWANIU SERWISÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 73
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152296 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6481 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr., wykaz aktów prawnych s. 245-[258]. Netogr. s [258].
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 471 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 135723 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135722 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Na okł.: Human-best investment.
Publikacja przygotowana w ramach projektu "Młodzi projektują zarządzanie".
Bibliogr., netogr. s. 114-118.
Chapter 1 - Introduction to consumer behavior Some background Uncovering consumer behavior The consumers impact on marketing strategy Marketing and creation of consumers' needs Chapter 2 - Market segmentation Market segmentation Demographics Social class Psychographics Chapter 3 - Values. Personality. Self-concept. Lifestyles Relationship between values and consumer behaviour Influence of personality Self-concept Lifestyles Chapter 4 - Motivation The fundamental inner force Dynamics of motivation: Types of needs Systems of needs Emotions and moods Levels of consumer involvement Chapter 5 -Three-step perception process Introducing the six-element hierarchy of communication effects Factors shaping perception Exposure and thresholds Attention and techniques to gain and hold it Interpretation and perceptual organization Chapter 6 - Learning and memory Essence of learning Categories of the learning theory Memory. Remembering. Information processing Chapter 7 - Attitudes Power of attitudes Functions of attitude Changing people’s attitudes Chapter 8 - Consumer decisions and their types. Decision-making process Rationale for approaching consumer decision making What is a consumer decision? Imperfections in consumer judgments Steps in decision-making process Need recognition Information search Evaluation of alternatives Product choice, purchase and consumption Post-purchase Divestment Chapter 9 - Culture and subcultures Culture and its attributes National culture and subcultures The impact of culture on customer behaviour Chapter 10 - Family. Reference groups. Opinion leaders The consumer is rarely alone Family Reference groups Opinion leadership Virtual communities
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 144455 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wykorzystanie beaconów w komunikacji marketingowej / Maria Bajak. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2021. - 184 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 168-179.
Rozdział 1. Rola komunikacji marketingowej pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem 1.1.Komunikacja marketingowa - znaczenie i funkcje 1.2.Narzędzia komunikacji marketingowej 1.3.Komunikacja marketingowa jako system zintegrowanych działań 1.4.Nowoczesne formy komunikacji marketingowej Rozdział 2. Beacony jako narzędzie komunikacji marketingowej 2.1.Beacony jako element koncepcji internetu rzeczy 2.2.Możliwości i uwarunkowania implementacji beaconów w przedsiębiorstwie 2.3.Miejsce beaconów w systemie komunikacji marketingowej przedsiębiorstwa 2.4.Funkcje beaconów w komunikacji marketingowej Rozdział 3. Beacony w komunikacji marketingowej - kluczowe szanse i zagrożenia 3.1.Beacony w biznesie społecznie odpowiedzialnym 3.1.1.Miejsce pracy 3.1.2.Rynek 3.1.3.Społeczeństwo 3.1.4.Środowisko naturalne 3.2.Komunikacja marketingowa równych szans a beacony 3.3.Cyberprzestępczość a beacony 3.4.Beacony jako narzędzie inwigilacji 3.5.Pozostałe uwarunkowania wykorzystania beaconów Rozdział 4. Przedmiot, metodyka i zakres badań własnych 4.1.Cele badań i pytania badawcze 4.2.Metodyka zrealizowanych badań 4.2.1.Badanie o charakterze ilościowym 4.2.2.Badanie o charakterze jakościowym 4.3.Charakterystyka próby badawczej 4.3.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 4.3.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji Rozdział 5. Badanie opinii społecznej na temat wykorzystania beaconów w komunikacji marketingowej 5.1.Opinie respondentów dotyczące nowych technologii w świetle wyników badań 5.1.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.1.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.2.Komunikacja marketingowa z wykorzystaniem beaconów 5.2.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.2.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji 5.3.Atrakcyjność rozwiązań opartych na beaconach 5.3.1.Badanie o charakterze ilościowym w grupie konsumentów 5.3.2.Badanie o charakterze jakościowym w grupie instytucji
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 293 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 68
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151079 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6360 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Na grzbiecie numer kolejny wydawnictw PŁ: 2210.
Bibliografia, netografia na stronach 138-143.
Innowacyjność organizacji – istota zagadnienia, uwarunkowania i charakter (Mirella Barańska-Fischer, Robert Blażlak) Innowacyjność organizacji jako zdolność kreująca jej wartość Determinanty innowacyjności przedsiębiorstw Innowacyjność przedsiębiorstw a funkcjonowanie organizacji sieciowej Uwarunkowania budowy i funkcjonowania ekosystemu innowacji Rynek i istota otwartych innowacji Modele realizacji procesów biznesowych na rzecz rozwoju innowacji (Robert Blażlak) Istota procesu biznesowego Fazy realizacji procesu biznesowego na rzecz kreowania innowacji Charakterystyka wybranych modeli procesów rozwoju innowacji Podażowy i popytowy model procesu rozwoju innowacji Interakcyjny model procesu rozwoju innowacji Symultaniczny model procesu rozwoju innowacji Model związanego łańcucha procesu rozwoju innowacji Inne, wybrane modele procesu rozwoju innowacji Zarządzanie innowacjami – od powstania idei do komercjalizacji innowacji produktowych (Mirella Barańska-Fischer) Gospodarka oparta na innowacjach – wyzwanie czy konieczność? Innowacje produktowe – istotny czynnik rozwoju organizacji i rynku Dyfuzja innowacji produktowych – akceptacja innowacji a wzorce zachowań ich adresatów Atrybuty innowacji produktowych a decyzje klientów Skąd brać oryginalne pomysły, czyli o źródłach informacji dla twórców innowacji produktowych Proces rozwoju innowacji produktowych i jego charakterystyka Przełomowe europejskie innowacje produktowe szansą na rozwój rynku Promocja innowacji jako system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (Grzegorz Szymański) Komunikacja marketingowa – istota, charakter i instrumenty Reklama innowacji jako najbardziej popularny na rynku instrument ich promocji Public relations – narzędzie budowania świadomości istnienia innowacji Sprzedaż osobista in. promocja osobista – specyfika relacji, jej uwarunkowania i charakter Promocja uzupełniająca (dodatkowa) – jej istota, specyficzne cechy i uwarunkowania aplikacji rynkowej.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 68
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5723 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności