Pozycjonowanie stron internetowych
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(7)
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Biblioteka WEiZ
(5)
Biblioteka WEAiI
(2)
Autor
Cengiel Paweł
(2)
Andrzejczyk Adrian
(1)
Ciborowska Agnieszka (informatyk)
(1)
Lipiński Jarosław (informatyk)
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Pietrucha Seweryn
(1)
Podrez-Siama Ewelina
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(3)
Programiści
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Pozycjonowanie stron internetowych
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Poradnik
(5)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Zarządzanie i marketing
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
SEO marketing : bądź widoczny w Internecie / Adrian Andrzejczyk. - Gliwice : Helion S.A., copyright 2022. - 232 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
(Onepress)
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 220-232.
POZYCJONOWANIE STRON JAKO ELEMENT KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ W INTERNECIE Orientacja przedsiębiorstwa na rynek Pojęcie komunikacji marketingowej Funkcje komunikacji marketingowej Cele komunikacji marketingowej Modele sprzedaży Istota komunikacji marketingowej w internecie Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie Content marketing Social media marketing Performance marketing Pozycjonowanie stron internetowych KLUCZOWE CZYNNIKI WPŁYWAJĄCE NA POZYCJE STRON W WYSZUKIWARCE Strategia SEO Cele pozycjonowania strony Istota strategii komunikacji marketingowej Słowa kluczowe Parametry techniczne Działania on-site Budowanie witryn dla SEO Pozycjonowanie techniczne Rola marketingu treści Działania off-site. Rola linków i linkowania Wpływ linków z kanałów social mediów (social media marketing) Spam SEO Czynniki behawioralne w pozycjonowaniu stron Metadane UX/UI Jakość witryny Brand Audyt SEO Audyt strony internetowej Analiza rynku i konkurencji Analiza sukcesu ZNACZENIE WYBRANYCH CZYNNIKÓW W POZYCJONOWANIU SERWISÓW W ŚWIETLE WYNIKÓW BADAŃ
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 73
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152296 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6481 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion, 2021. - 398 stron : ilustracje ; 24 cm.
(OnePress)
Na stronie tytułowej i okładce: 32 aplikacje wraz z instrukcjami użycia.
Wyszukiwanie fraz/redagowanie treści 1.2. Google Trends 1.3. Google Keyword Planner 1.4. Senuto Analiza widoczności Baza słów kluczowych 1.5. Semstorm Analiza stron SEO - słowa kluczowe SEO - konkurenci Strony Słowa kluczowe 1.6. Ubersuggest Ubersuggest Traffic Analyzer SEO Analyzer 1.7. Keyword Tool 1.8. AnswerThePublic 1.9. Podsumowanie Analiza konkurencji 2.2. Surfer SEO SERP Analyzer Content Editor Keyword Research 2.3. SEO SpyGlass Profil linków Dane historyczne Porównanie projektów 2.4. Clusteric Auditor Profil linków/disavow - w trybie "lekkim" Analiza konkurenta - w trybie "lekkim" Widoczność domeny - w trybie "lekkim" Porównaj widoczność - w trybie "lekkim Potencjalne linki/listy linków - w trybie "lekkim" Audyt onsite Dane z Google Search Console 2.5. Majestic SEO Site Explorer Narzędzia Bulk Backlink Checker Narzędzia - porównaj domeny Narzędzia eksperymentalne Rozdział 3. Audyt SEO 3.2. Google Search Console Przegląd Sprawdzenie adresu URL Skuteczność Indeks Ulepszenia Bezpieczeństwo i ręczne działania Starsze narzędzia i raporty 3.3. Screaming Frog SEO Spider Zakładki główne Sidebar Zakładki w dolnej części aplikacji 3.4. Ahrefs Pulpit Site explorer Keywords explorer Site audit Rank tracker Content explorer More 3.5. SEMrush Domain Analytics Keyword Analytics Gap Analysis Topic Research SEO Content Template SEO Writing Assistant 3.6. Sitebulb Audit Overview SEO Security Page Resources Search Traffic External 3.7. SEOptimer Review Child Pages Seo Results Usability Performance Results Social Results Security Results Technology Results Recommendations Dodatkowe narzędzia 3.8. OnCrawl Konfiguracja audytu Crawl report Seo Impact Report Ranking Report Social Media Report Tools 3.9. XML Sitemap Generator Generowanie pliku z mapą witryny Informacje dostępne po wygenerowaniu mapy witryny 3.10. Copyscape Wyszukiwanie duplikatów za pomocą adresu URL 3.11. Siteliner Summary Your Pages Duplicate Content Broken Links Skipped Pages Related Domains 3.12. Google PageSpeed Insights 3.13. Google Mobile Friendly 3.14. Google Rich Results Raportowanie wyników 4.2. Google Analytics Dostosowanie Czas rzeczywisty Odbiorcy Pozyskiwanie Zachowanie Administracja Konwersje Administracja 4.3. Google Tag Manager Tworzenie kodu GTM Integracja z Google Analytics Integracja z Pikselem Facebooka Śledzenie konwersji z Google Ads Tag łączący konwersje Publikacja ustawień Weryfikacja integracji za pomocą wtyczek do przeglądarki 4.4. Yandex Metrica Dashboard Reports Maps Session Replay Users Segments Goals Content Integrations 4.5. Stat4Seo Dodawanie strony Dodawanie fraz Statystyki Analiza pozycji fraz Dodawanie kategorii fraz Admin Raporty Excel/PDF 4.6. Webpozycja Analiza danych Moje domeny Śledź konkurencję Raporty PDF i CSV Analiza SERP 4.7. Seostation Dashboard Strony - Dodawanie nowej strony Wykres pozycji Dzienne pozycje Raporty Alerty Zadania Bonusy 5.2. Brand24 Tworzenie projektu Ustawienia projektu Wzmianki Analiza Źródła Cytaty Porównanie Raporty 5.3. Wizytówka w Google Moja Firma Rejestracja wizytówki Strona główna Wpisy Informacje Statystyki Jak klienci szukają Twojej firmy Hasła, które wpisują użytkownicy, by znaleźć Twoją firmę Gdzie w Google klienci widzą Twoją firmę Działania klientów Zapytania o trasę Rozmowy telefoniczne Wyświetlenia zdjęć Liczba zdjęć Opinie Wiadomości Zdjęcia Produkty Usługi Pozostałe sekcje
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 71
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6399 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151502 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 179, [4] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO 11 Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania 11 W jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w internecie? 14 Wskazówki, które pomogą określić idealny profil Twojego klienta 22 Dlaczego warto wykorzystać usługę pozycjonowania? 23 Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć? 25 Rozdział 2. Zacznij od słów kluczowych - analiza fraz 29 W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej? 29 W jaki sposób wybrać odpowiednie słowa kluczowe? 34 Słowa kluczowe z długim ogonem 39 Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO 43 Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić? 43 Elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas audytu 44 Rozdział 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO 55 Najważniejsze elementy na stronie internetowej 55 Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne? 60 Responsywność, czyli zadbaj o urządzenia mobilne 63 W jaki sposób zoptymalizować kartę produktu w sklepie? 66 Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać? 71 Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne 74 Optymalizacja strony typu one-page 79 Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building 83 Na czym polega usługa link buildingu? 83 Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujących 84 Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujących 90 Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing 97 Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujących? 97 O czym pamiętać podczas tworzenia treści? 99 Czy posiadanie bloga jest konieczne? 105 W jaki sposób aktualizować treści na stronie internetowej? 107 W jaki sposób przygotować treści do umieszczenia w sklepie internetowym? 109 Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych 117 Google Search Console 117 Google Analytics 131 Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy 143 Wizytówka w "Google Moja Firma" 143 Google Tag Manager 145 Google Data Studio 148 Google Trends 149 Google Keyword Planner 150 AnswerThePublic 151 Ubersuggest 152 Keyword Tool 153 Senuto 154 Semstorm 155 SurferSEO 157 SEMrush 158 Ahrefs 159 MajesticSEO 161 Yandex.Metrica 162 Screaming Frog SEO Spider 165 Sitebulb 166 SEO SpyGlass 167 Clusteric Auditor 168 SEOptimer 169 Stat4Seo 170 WebPozycja 171 SeoStation 171 OnCrawl 173 DeepCrawl 174 Copyscape 175 Brand24 177 SentiOne 178
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 57
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149862 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO dla początkujących / Agnieszka Ciborowska, Jarosław Lipiński. - Gliwice : Helion, © 2022. - 278, [2] strony : fotografie, ilustracje, wykresy ; 24 cm.
WYSZUKIWARKI Jak działaJą wyszukiwarki internetowe? Boty Google W jaki sposób boty Google znajdują strony internetowe? Co wpływa na częstotliwość odwiedzin robotów? Search Quality Team Search Quality Evaluator Guidelines Rynek wyszukiwarek w Polsce i na świecie Korzyści z wysokich pozycji w wyszukiwarkach Co to jest pozycjonowanie i SEO? Czy terminy "pozycjonowanie" i "SEO" oznaczają to samo? DOBÓR FRAZ KLUCZOWYCH Od czego zacząć? Strategia długiego ogona Przykłady długiego ogona dla frazy "wakacje" Przykłady długiego ogona dla frazy "ubrania" Przykłady długiego ogona dla frazy "psy do adopcji" Narzędzia wspomagające dobor słów kluczowych Google Keyword Planner Keyword Tool Google Trends Google Autosuggest AnswerThePublic Soovle Lista fraz kluczowych CZYNNIKI RANKINGOWE Czynniki związane z treścią Fraza kluczowa w tytule Fraza kluczowa w treści Unikalność treści Długość i jakość treści Zróżnicowanie treści Nowe informacje Fraza kluczowa w nagłówkach Adres URL Aktualizacje treści Optymalizacja grafik E-A-T Fraza kluczowa w krótkim opisie i zajawce Czynniki związane z domeną Wiek domeny Historia domeny Fraza kluczowa w nazwie domeny Rozszerzenie domeny Długość nazwy domeny Dane WHOIS Czynniki związane z całą witryną Temat strony Architektura serwisu Reputacja i opinie Zakładka Kontakt Regulamin i polityka prywatności Widoczność w social mediach Czynniki techniczne Linki wewnętrzne Odległość od strony głównej Złożoność serwisu (liczba podstron) Prędkość wczytywania Czytelność na urządzeniach mobilnych Core Web Vitals Poprawność kodu i przejrzystość strony Mapa witryny (dla wyszukiwarek) Problemy z dostępnością serwisu Ścieżka nawigacji (breadcrumbs) Uszkodzone linki wychodzące Czynniki związane z serwerem Certyfiat SSL Lokalizacja serwera Sąsiedztwo na serwerze Czynniki zewnętrzne - hiperłącza Liczba linków Jakość linkujących stron Inne cechy linków PRZYGOTOWYWANIE WITRYNY Dopasowywanie fraz kluczowych do podstron Strona główna Architektura witryny Menu nawigacyjne Adresy URL Taksonomie Linkowanie wewnętrzne Treść witryny POZYSKIWANIE LINKÓW Budowa i rodzaje linków Rodzaje anchorów Rodzaje atrybutów rel Naturalne linki Przykładowe źródła linków Artykuły i informacje Dyskusje i komentarze Zawartość dodatkowa Ogłoszenia i katalogi Najbliższe otoczenie Dodatkowe sposoby Niekorzystne linki SEO COPYWRITING Najważniejsze zasady Strona główna Blogi i bazy wiedzy Treści dla sklepu internetowego Opisy produktów Opisy kategorii Produkty wycofane ze sprzedaży Zlecanie pisania tekstów Rodzaje tekstów Zasady tworzenia treści do umieszczania w innych serwisach Pomysły na treści Elementy dodatkowe Zdjęcia Infografik Filmy Wykresy i diagramy Tabelki i listy Elementy interaktywne ZAPLECZE SEO Planowanie i zasady budowy zaplecza Plan budowy zaplecza SEO Linkowanie do stron zapleczowych Linkowanie ze stron zapleczowych Pomysły na strony zapleczowe Narzędzia wspomagające budowę zaplecza Wtyczki do WordPressa Wygasłe domeny Gdzie szukać wygasłych domen? Przechwytywanie domen Na co zwrócić uwagę, kupując wygasłe domeny? Architektura serwisu ŚLEDZENIE WYNIKÓW Pozycje w wynikach wyszukiwania Ręczne sprawdzanie pozycji Google Search Console Systemy do monitoringu fraz Ruch na stronie - Google Analytics Zakładanie konta Google Analytics Poruszanie się po panelu Google Analytics CZĘSTE PROBLEMY I BŁĘDY Kanibalizacja słów kluczowych Zduplikowane treści Publikacja treści z innych serwisów Kradzione treści Zduplikowana treść w ramach serwisu Przebudowa strony internetowej Aktualizacje algorytmów Google GOOGLE ADS JAKO UZUPEŁNIENIE POZYCJONOWANIA Zakładanie konta Wstęp do tworzenia kampanii Kampania w sieci wyszukiwania Ustawienia ogólne Kierowanie i odbiorcy Rozszerzenia reklam Słowa kluczowe i reklamy NARZĘDZIA POZYCJONERA Google Search Console Zakładanie konta i dodawanie strony Panel Google Search Console Ahrefs Site Explorer Keyword Explorer Site Audit Content Explorer Wtyczka Yoast SEO Kreator konfiguacji Wyszukiwarki Ustawienia wpisu Surfer SEO Content Editor Audit Content Planner Keyword Research SERP Analyzer CHECKLISTY SEO Dobór fraz kluczowych Ocena strony internetowej Domena Witryna Przygotowanie witryny Użytkownicy Optymalizacja podstrony na wybraną frazę kluczową Zaplecze SEO Linki zwrotne
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 153046 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Wstęp do strategii marketingowej Grupa docelowa Wyznacz cele Jak robi to konkurencja? Jak chcesz "kusić" użytkownika w różnych okresach roku? Budżet Współpraca z agencją - zlecam i zapominam? 3. Reklama w Google Ads SEO + PPC = sukces Jak działa Google Ads - system aukcji Ranking reklamy i wynik jakości Struktura konta Jak budować strukturę kampanii i grup reklam? Słowa kluczowe i dopasowania Dziel i rządź: grupy reklam a słowa kluczowe Dopasowania słów kluczowych Budowanie list słów kluczowych Sposoby i narzędzia pomocne w szukaniu słów kluczowych Teksty reklamowe i rozszerzenia reklam Reklamy a struktura konta Elementy tekstu reklamowego Wyróżnij się albo zgiń Unikalna cecha oferty Elementy budowania reklam Funkcje specjalne Rozszerzenia reklam Landing pages - strony docelowe 7 najważniejszych elementów dobrej strony docelowej Reklama w sieci wyszukiwania Pierwsza kampania Grupy reklam, słowa kluczowe i teksty reklamowe Reklamy produktowe i dynamiczne Dynamiczne reklamy (DSA) Kampanie produktowe (4. Reklama w sieci reklamowej Google Co to jest GDN? Dlaczego warto z tego korzystać Model See-Think-Do-Care Formaty reklamowe Możliwości targetowania w sieci reklamowej Znajdź swojego użytkownika Płatności Remarketing - specjalna forma kierowania reklamy Jak działa remarketing? Listy remarketingowe Strategie remarketingowe Remarketing dynamiczny Reklama w YouTube Formaty reklamowe Ustawienia reklamy wideo Przygotowanie contentu wideo Kierowanie . Reklamy Discovery Formaty reklam Discovery Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads Model See-Think-Do-Care Ustawienia konwersji do poszczególnych kampanii Optymalizacja kampanii reklamowej Przygotowanie konta Najważniejsze metryki Kiedy rozpocząć optymalizację kampanii? Dziesięć przykładów optymalizacji na różnych poziomach Podsumowanie działań optymalizacyjnych Narzędzia dodatkowe i automatyzacja Reguły automatyczne Skrypty Konto zbiorcze - MCK Edytor Ads Google SpreadSheet Narzędzia inteligentne optymalizujące kampanie Egzaminy i partnerzy Google Klient vs. agencja SEO Pozycjonowanie Podstawy SXO - użyteczność a SEO Fakty o działaniu w internecie Wejdź w głowę Twojego użytkownika. Grupa docelowa Obiekcje klienta i Twoje "dlaczego" Krótka analiza ekspercka strony WWW Wybór domeny i jej konfiguracja Przeszłość domeny Konfiguracja domeny Elementy optymalizacji treści Słowa kluczowe w SEO Tag description Tag H1 Elementy stron z treścią Content marketing Duplicate content Core Web Vitals Google Search Console Weryfikacja witryny Korzystanie z raportów: widoczność Korzystanie z raportów: optymalizacja Eksperymenty i personalizacja Analiza linków Popularność strony, czyli link building Przykłady linków Zaplecza SEO Zaawansowana analiza SEO: crawlery (190). Google Analytics Dlaczego potrzebuję analityki internetowej? Era Big Data Dane ilościowe i jakościowe Jak działa Google Analytics? Wersje Analytics - Universal vs. GA4 Jak są zbudowane raporty? Podstawowe wymiary i metryki Zakres wymiarów i danych Struktura konta i instalacja kodu śledzenia Instalacja kodu śledzenia Nie zapomnij o prywatności - RODO i GDPR Zanim zaczniesz konfigurację Podstawowa konfiguracja w sekcji administratora. Konfiguracja celów Zdarzenia Określenie celów i najważniejszych metryk Raportowanie Podstawy analizy danych (237) Najważniejsze raporty w GA i wnioski z nich płynące #1 Czas rzeczywisty #2 Odbiorcy #3 Pozyskanie #4 Zachowanie #5 Konwersje Raporty niestandardowe Alerty niestandardowe Analityka w audycie SEO Analiza wyszukiwarki wewnętrznej Analiza raportów Analiza błędów witryny Alerty niestandardowe vs. Custom Insights Ulepszona analiza szybkości ładowania się stron Współczynnik odbić z wyników wyszukiwania Duplikaty treści Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane Google Tag Manager (GTM) Testowanie wersji Publikacja i wersje GTM - zmienne wbudowane Mierzenie zdarzeń Zliczanie wysłania formularzy Warstwa danych ( Skrypty e-commerce Inne zaawansowane funkcje Analytics . User ID (302) Measurement Protocol i Import danych Grupowanie kanałów i treści Eksport danych Dane ilościowe Dane jakościowe Google Optimize Wizualizacja danych w Google Data Studio
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 74
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6512 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdział 1. Siedem pytań o wizytówki Google nurtujących polskie firmy 11 1.1. Ile kosztuje wizytówka Google? 11 1.2. Czy wizytówkę Google trzeba odnawiać? 12 1.3. Dlaczego mojej firmy nie widać w Mapach Google? 12 1.4. Dlaczego dane na mojej wizytówce zostały zmienione? 15 1.5. Dlaczego inne firmy widać wyżej w rankingu w Mapach Google niż moją? 16 1.6. Jak usunąć opinię z wizytówki Google? 17 1.7. Dokąd zmierza Google w wyszukiwaniu lokalnym? 17 Rozdział 2. Burzliwa historia wizytówek Google 19 2.1. Typy stron Google+ 20 2.1.1. Profil Google+ osoby 20 2.1.2. Strona Google+ marki 23 2.1.3. Lokalna strona Google+ 26 2.2. Wizytówka lokalna w Mapach Google 27 Rozdział 3. Tworzenie konta Google 33 3.1. Nowe konto Google z adresem Gmail 33 3.2. Nowe konto Google z wykorzystaniem obecnego adresu e-mail 38 Rozdział 4. Konto marki w Google 43 Rozdział 5. Twoja firma w Mapach Google 47 5.1. Zanim założysz nową wizytówkę 48 5.1.1. Zakładasz całkowicie nową firmę 49 5.1.2. Twoja firma już od kilku lat działa na rynku 50 5.1.3. Promowałeś w przeszłości Twoją firmę w Panoramie Firm 54 5.2. Tworzenie nowej wizytówki Google 55 5.2.1. Kod nie zadziałał lub był błędny - co dalej? 63 5.3. Przejęcie niezweryfikowanej wizytówki Google 63 5.3.1. Wyszukiwarka Google - Graf Wiedzy 64 5.3.2. Mapy Google 65 5.4. Przejęcie zweryfikowanej wizytówki Google 66 5.5. Usunięcie duplikatu wizytówki w Mapach Google 72 5.5.1. Usunięcie duplikatu - niezweryfikowana wizytówka 73 5.6. Zawieszenie lub usunięcie wizytówki przez Google 80 Rozdział 6. Twoja firma w wyszukiwarce Google 85 6.1. Panel lokalny (Graf Wiedzy) 85 6.2. Warunki konieczne do pojawienia się firmy w panelu lokalnym 88 6.3. Działania naprawcze i długofalowe 94 6.3.1. Budowanie reputacji w Mapach Google (i nie tylko) 95 6.3.2. Umieszczanie informacji o firmie w katalogach internetowych 102 Rozdział 7. Konfiguracja wizytówki Google Moja Firma 103 7.1. Logowanie do panelu Google Moja Firma 104 7.1.1. Wskazówka nr 1 104 7.1.2. Wskazówka nr 2 107 7.2. Omówienie panelu Google Moja Firma 109 7.2.1. Panel zbiorczy 109 7.2.2. Panel pojedynczej lokalizacji 118 7.2.3. Opis modułów na stronie głównej 120 7.3. Nazwa firmy 125 7.4. Adres i znacznik na Mapie 129 7.4.1. Ustawienie obszaru działania 131 7.4.2. Ukrywanie adresu firmy na wizytówce 132 7.4.3. Zmiana pozycji znacznika 133 7.5. Godziny otwarcia 134 7.5.1. Niestandardowe godziny otwarcia 137 7.6. Numer telefonu oraz adres strony WWW 138 7.6.1. Numer telefonu 139 7.6.2. Adres strony WWW 140 7.7. Kategorie 144 7.7.1. Lista kategorii w języku polskim 147 7.8. Usługi 148 7.8.1. Liczba znaków 151 7.8.2. Tworzenie nowych sekcji i produktów 151 7.8.3. Edycja, zmiana kolejności i usuwanie sekcji i produktów 152 7.9. Atrybuty 152 7.10. Opis firmy 155 7.10.1. Przykłady opisów na wizytówkę Google 157 7.11. Data otwarcia 158 7.12. Zdjęcia 159 7.12.1. Wskazówki techniczne dla zdjęć przesyłanych na wizytówkę w Mapach Google 161 7.12.2. Nazywanie plików graficznych 162 7.12.3. Tożsamość 163 7.12.4. Zdjęcia firmowe 178 7.12.5. Filmy 181 7.13. Zdjęcia panoramiczne - wirtualny spacer 184 7.14. Usuwanie zdjęć i filmów 186 7.14.1. Usuwanie zdjęć i filmów autorstwa właściciela (panel Moja Firma) 186 7.14.2. Usuwanie zdjęć i filmów autorstwa klienta 188 7.14.3. Usuwanie zdjęć i filmów zamieszczonych z Twojego prywatnego konta Google 191 7.15. Kanał YouTube 193 7.15.1. Zanim utworzysz nowy kanał YouTube 194 7.15.2. Tworzenie nowego kanału YouTube 196 7.15.3. Weryfikacja kanału YouTube 208 7.15.4. Łączenie kanału YouTube z innym kontem marki 212 7.16. Aplikacja mobilna Google Moja Firma 217 7.16.1. Urządzenia z systemem Android 218 7.16.2. Urządzenia z systemem iOS 218 7.17. Witryna internetowa Google Moja Firma 219 7.18. Łączenie lokalizacji Google z kampanią Google Ads (AdWords) 224 7.18.1. Rozszerzenie lokalizacji - łączenie wizytówki Google z kontem Ads 226 7.19. Czat 229 7.19.1. Włączanie czatu na wizytówce Google 233 7.19.2. Wyłączanie czatu na wizytówce Google 233 7.19.3. Edycja komunikatu powitalnego 234 7.20. Produkty 236 7.20.1. Dodawanie produktów do kolekcji 240 Rozdział 8. Prowadzenie wizytówki Google Moja Firma 245 8.1. Zarządzanie kontami i użytkownikami - poziomy uprawnień (właściciele i menedżerowie) 245 8.1.1. Konta prywatne i grupy lokalizacji (konta firmowe) w Google Moja Firma 247 8.1.2. Zapraszanie nowego użytkownika do roli właściciela lub menedżera 252 8.1.3. Zapraszanie nowego użytkownika do pojedynczej lokalizacji (wizytówki) 252 8.1.4. Zapraszanie nowego użytkownika do zarządzania kontem firmowym (grupą lokalizacji) 255 8.1.5. Akceptacja zaproszenia nowego użytkownika 256 8.1.6. Zmiana uprawnień i usuwanie użytkowników 259 8.2. Wpisy Google Moja Firma 265 8.2.1. Cztery typy wpisów Google Moja Firma 268 8.2.2. Przycisk nawołujący do działania - 6 opcji 269 8.2.3. Czas wyświetlania wpisów 270 8.2.4. Warunki i rekomendacje techniczne 270 8.2.5. Szablon graficzny dla wpisów Google Moja Firma 270 8.2.6. Tworzenie wpisu 271 8.2.7. Edycja, statystyki i udostępnianie wpisu 281 8.3. Opinie Google 284 8.3.1. Bezpieczne pozyskiwanie opinii 286 8.3.2. Odpowiadanie na pozytywne opinie 290 8.3.3. Odpowiadanie na negatywne opinie 293 8.3.4. Średnia ocen 296 8.3.5. Przyczyny usunięcia opinii Google 298 8.3.6. Dalsze wykorzystanie opinii Google 300 8.3.7. Zgłaszanie opinii Google do usunięcia 304 8.4. Pytania i odpowiedzi na wizytówce Google 306 8.4.1. Monitorowanie pytań i odpowiedzi 309 8.4.2. Zgłaszanie pytań i odpowiedzi do usunięcia 310 8.4.3. Tworzenie pytań i odpowiedzi 313 8.4.4. Publikacja, edycja i usuwanie pytań i odpowiedzi 315 8.5. Statystyki wizytówki Google 319 8.5.1. Sekcja Jak klienci szukają Twojej firmy 320 8.5.2. Sekcja Hasła, które wpisują użytkownicy, by znaleźć Twoją firmę 320 8.5.3. Sekcja Gdzie w Google klienci widzą Twoją firmę 321 8.5.4. Sekcja Działania klientów 322 8.5.5. Sekcja Zapytania o trasę 323 8.5.6. Sekcja Rozmowy telefoniczne 324 8.5.7. Sekcja Z czego jest znana Twoja firma 325 8.5.8. Sekcja Popularne godziny 325 8.5.9. Sekcja Wyświetlenia zdjęć 326 8.5.10. Sekcja Liczba zdjęć 328 8.6. Udostępnianie treści na stronie Google+ 328 8.6.1. Udostępnianie wpisów na stronie Google+ 329 8.6.2. Tworzenie kolekcji 339 8.7. Kontakt z Pomocą Google Moja Firma 344 8.7.1. Kontakt z działem wsparcia Google Moja Firma poprzez formularz 345 8.7.2. Kontakt z działem wsparcia w panelu Google Moja Firma 345 Rozdział 9. Pozycjonowanie wizytówki w Mapach Google 353 9.1. Analiza słów kluczowych 357 9.1.1. Doświadczenie firmy 357 9.1.2. Strony konkurencji 358 9.1.3. Google Analytics 364 9.1.4. Google Ads (AdWords) 367 9.1.5. Google Search Console 374 9.2. Uspójnianie danych teleadresowych 376 9.2.1. Ustalenie oficjalnych danych 377 9.2.2. Spis wizytówek i wpisów o firmie 380 9.2.3. Tworzenie i edycja wizytówek internetowych 385 9.3. Uzupełnienie i optymalizacja wizytówki Google Moja Firma 392 9.3.1. Zdjęcia 392 9.3.2. Kategorie 393 9.3.3. Atrybuty 394 9.3.4. Kolekcje Google+ 396 9.3.5. Zaawansowane techniki optymalizacji zdjęć 396 9.4. Optymalizacja strony internetowej 409 9.4.1. Struktura i nawigacja na stronie internetowej 410 9.4.2. Strona główna 414 9.4.3. Zakładki z usługami i produktami 421 9.4.4. Zakładka O nas 430 9.4.5. Zakładka Kontakt 431 9.4.6. Optymalizacja tytułów oraz metaopisów 436 9.4.7. Marker danych w Google Search Console 439 9.5. Opinie - reputacja 444 9.6. Poprawianie błędnych danych w Mapach Google 446 9.6.1. Wskazówka nr 1 447 9.6.2. Wskazówka nr 2 448 9.6.3. Wskazówka nr 3 448 9.6.4. Zgłoszenie zmiany na wizytówce w Mapach Google 448
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 37
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148072 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych / Ewelina Podrez-Siama. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2023. - 294 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Budowanie marki osobistej w wyszukiwarce. Sposoby wypełnienia TOP10 wyników wyszukiwania - podstawy SERM Strona personalna i blog Google My Business (Moja Firma) Profile w mediach społecznościowych Monitoring wyników i wzmianek o marce osobistej Monitoring wyników wyszukiwania Monitoring wzmianek o marce osobistej Usunięcie wyników naruszających RODO SEO bloga i personalnej strony internetowej Narzędzia SEO Google Search Console Pluginy WordPress Analiza słów kluczowych Kompleksowe narzędzia SEO Sprawdź również te narzędzia. Słowa kluczowe Analiza słów kluczowych "na skróty" Analiza słów kluczowych - częste błędy i zagrożenia Architektura informacji Kilka słów teorii o linkach wewnętrznych i zewnętrznych Architektura informacji a praca botów Typy podstron w WordPressie Elementy nawigacji Optymalizacja treści Metatagi Title i Description Nagłówki H1-H6 Strongi i inne wyróżnienia Długość treści Wykorzystanie AI do produkcji treści Optymalizacja poszczególnych typów podstron Techniczne aspekty optymalizacji treści Podstawy optymalizacji technicznej Zarządzanie indeksacją Kody odpowiedzi, przekierowania i linki kanoniczne Indeksowanie stron w Search Console Bezpieczeństwo i ręczne działania Dostosowanie do urządzeń mobilnych Szybkość ładowania się strony Optymalizacja grafiki Crawlery Cykliczna praca nad SEO Analiza SEO Analiza wyników organicznych Poszukiwanie Quick Wins Poszukiwanie content gap 3.1. Czym są Wiadomości Google (Google News)? Google News - wskazówki techniczne dla Wydawców Wskazówki techniczne dla witryny Wskazówki techniczne dla artykułów Google News w praktyce Krok 1. Podstawowa konfiguracja Google Publisher Center - Centrum dla wydawców Krok 2. Konfiguracja strony Krok 3. Publikacja Discover - wymogi Google dotyczące treści Google News i Google Discover - monitoring Dalsza obecność w Google News i Discover Kilka pomysłów na wykorzystanie ruchu w Google News i Discover Kilka sposobów na zwiększanie zasięgu i zarabianie na blogu Link building wizerunkowy - podstawy Badanie i przewidywanie trendów Google Trends Podstawy SEO dla podcastu Analiza słów kluczowych dla podcastu Strona internetowa podcastu Hosting podcastu Optymalizacja podcastu na platformach Podstawy SEO w YouTube Analiza słów kluczowych Optymalizacja kanału Optymalizacja poszczególnych filmów Sprzedaż artykułów sponsorowanych
Publikacja artykułów sponsorowanych . Afiliacja i reklamy a SEO Nie zapomnij o. (Sekcja ekspercka) Gdzie dwóch SEOwców, tam trzy opinie. O wytyczaniu własnej ścieżki w SEO (Katarzyna Baranowska) Współpraca komercyjna w SEO: wskazówki z drugiej strony klawiatury (Sławomir Borowy) Za wieloma słowami i wieloma algorytmami żył sobie czytelnik. (Jadwiga Dabińska) Outreach a budowanie relacji (Kinga Edwards) Zanim podejmiesz decyzję o prowadzeniu bloga... (Paweł Gontarek) Uważaj na dane z Gogle Search Console! (Sebastian Heymann) 5 korzyści, które dają podcasty (Marek Jankowski) Wymienianie się jest fajne! Czyli o artykułach gościnnych słów parę od wyjadaczki starej, a przynajmniej nie najmłodszej (Anna Jaroszewska) O tym, jak ważna jest unikatowość (Piotr Kaleta) Dane - tajna broń blogera, influencera, przedsiębiorcy (Anna Karcz-Czajkowska) Filozofia data driven business Mindset badacza Afiliacja, programy partnerskie i sieci - pierwsze kroki (Oktawian Kitala) Doskonale zaplanowana strategia SEO sprawia, że z czasem pracy jest mniej (magister farmacji Marcin Korczyk "Pan Tabletka") Budowanie marki osobistej w pigułce (Anna Ledwoń-Blacha) Dlaczego warto zainwestować w pierwszą kampanię Google Ads? (Krzysztof Marzec) Czy autorzy dobrych treści są zagrożeni przez AI? (Robert Niechciał) Personal branding na LinkedInie (Dagmara Pakulska) Paginacja przyjazna SEO (Dawid Pietkiewicz) Czym jest paginacja? Jak zadbać o SEO-przyjazną paginację? A co w przypadku wspomnianego mechanizmu infinite scroll? Skup się na podstawach, czyli jak podejść do budowania strategii SEO na YouTubie (Oscar Rak) Nie zawsze oczywiste wykorzystanie Google Ads dla twórców internetowych (Roman Rozenberger) Integracja z Google Search Console Badanie i analiza słów kluczowych na podstawie aktualnych treści Informacje o odbiorcach strony na podstawie piksela remarketingowego (odbiorcy Google Ads) Kampanie dynamiczne w wyszukiwarce (Dynamic Search Ads) Dopasowanie przybliżone z wykluczeniem słów w dopasowaniu ścisłym Kampanie brandowe z wykluczeniem nazwy Intencja użytkownika (Damian Sałkowski) Jak Google określa intencję użytkownika? Jak Google zaspokaja intencję użytkownika? Co to oznacza dla SEO? 5 kroków do sukcesu w Discover i Google News (Grzegorz Strzelec) Emocje to "wędka" na Twojego czytelnika (Aleksandra Sudnik) Stwórz raport w Looker Studio i omijaj limity Google Search Console (Martyna Zastrożna)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 83
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154190 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności