Portal społecznościowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(7)
Forma i typ
Książki
(7)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Proza
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(8)
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Biblioteka Międzywydziałowa
(2)
Biblioteka WEiZ
(4)
Biblioteka WWFiF
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Fidelman Mark
(1)
Grębosz-Krawczyk Magdalena
(1)
Jurczak Aleksander
(1)
Podrez-Siama Ewelina
(1)
Rogala Małgorzata
(1)
Roguski Artur
(1)
Sanak-Kosmowska Katarzyna
(1)
Siuda Dagna
(1)
Smith Mari (1966- )
(1)
Szymański Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(1)
Treadaway Chris (1974- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Portal społecznościowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Las Kabacki (Warszawa ; rezerwat przyrody)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Poradniki
(2)
Kryminał
(1)
Monografia
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1. Dostosuj się albo giń 19 1.1. Pięć współczesnych epok technologii biznesowej 20 1.2. Teraz albo nigdy 32 2. Rewolucje w biznesie społecznościowym 37 2.1. Budowanie uzasadnienia dla biznesu społecznościowego 39 2.2. Przeszkody dla biznesu społecznościowego 41 2.3. Bariera w postaci zarządzania nakazowo-kontrolnego 42 2.4. Biznes społecznościowy jako konkurencyjny czynnik różnicujący 43 2.5. Ludzie są bardziej lojalni w stosunku do firm zaangażowanych społecznościowo 47 2.6. Zaangażowanie mobilne zwiększa lojalność klientów 48 2.7. Mapy biznesu społecznościowego - tworzenie strategii dla reszty firmy 51 2.8. Wskazówki, jak wykonać wspaniałą prezentację i uzyskać akceptację planu 60 2.9. Firma społecznościowa jest jak polisa ubezpieczeniowa 62 3. Kultura ma znaczenie 67 3.1. Dlaczego kultura biznesowa jest ważna przy tworzeniu firmy społecznościowej? 69 3.2. Skąd mam wiedzieć, czy kultura biznesowa mojej firmy jest już odpowiednia? 70 3.3. Pięć podstawowych typów kultury biznesowej 74 3.4. Jak zmienić kulturę biznesową? 79 3.5. IBM - sukces zdefiniowany przez kulturę 80 3.6. Współczesny IBM a kultura biznesu społecznościowego 85 3.7. Dziesięć zasad kulturowych biznesu społecznościowego 87 3.8. Kultura to fundament społecznościowego biznesu 91 3.9. Siedem kroków do stworzenia kultury sprzyjającej biznesowi społecznościowemu 92 3.10. Mierzenie zmian w kulturze biznesowej - kulturowy indeks zdrowia 95 4. Budowanie cyfrowej wioski - wewnętrzny biznes społecznościowy 99 4.1. Co mamy na myśli, mówiąc wewnętrzny system społecznościowy? 101 4.2. Co musi wiedzieć kierownictwo firmy? 102 4.3. Dlaczego potrzebna jest cyfrowa wioska? 112 4.4. Dlaczego firmy potrzebują wewnętrznej społecznościowej strategii oraz platformy? 114 4.5. Korzyści dla pracowników: satysfakcja z pracy, wzrost efektywności oraz poczucie wspólnoty 117 4.6. Korzyści dla menedżerów średniego szczebla 118 4.7. Korzyści dla pracowników wiedzy 119 4.8. Wyzwania dla wewnętrznego systemu społecznościowego oraz dla cyfrowej wioski 124 4.9. Jak zmaksymalizować szanse sukcesu transformacji społecznościowej? 128 4.10. Kiedy wszystko inne zawodzi, wypróbuj plan B - koń trojański 131 4.11. Świetny wynik - wehikuł wzrostu adaptacyjnego 132 Ankieta 133 5. Zaangażowanie w cyfrową sieć: zewnętrzny biznes społecznościowy 135 5.1. Co to jest zewnętrzny biznes społecznościowy? Dlaczego warto się trudzić? 137 5.2. Infrastruktura cyfrowej sieci 141 5.3. Twojej cyfrowej sieci potrzebne jest przywództwo 143 5.4. Kierownictwo będzie musiało się „uspołecznić", żeby utrzymać się na szczycie 145 5.5. Budowanie cyfrowej sieci poprzez społeczność 147 5.6. Treść jednak rządzi 152 5.7. Bądź intelektualnym liderem swojej branży 156 5.8. Zrób przedstawienie, by uzyskać społecznościowe zaangażowanie 159 5.9. Mobilna rewolucja 163 5.10. Jeśli technologie mobilne zmieniają najsłabiej dziś rozwinięte społeczeństwa, to wyobraź sobie, co uczynią z najbardziej rozwiniętymi 163 5.11. Monitoruj, mierz, adaptuj, powtarzaj 171 5.12. Cyfrowa sieć i zewnętrzna działalność społecznościowa twojej firmy 173 Ankieta: sprawdzająca twoje miejsce w cyfrowej sieci 174 5.13. Twoja cyfrowa sieć jest zarówno mapą, jak i ogrodem 175 6. Nasz nowy podręcznik taktyki biznesu społecznościowego 179 6.1. Co to jest podręcznik taktyki biznesu społecznościowego? 181 6.2. Stary podręcznik taktyki: bankructwo Lehman Brothers 182 6.3. Czy Lehman Brothers można było uratować, gdyby był „biznesem społecznościowym"? 183 6.4. Porównanie starego i nowego planu gry 183 6.5. Nowy podręcznik taktyki zaczyna się od KAST 186 6.6. Nowy społecznościowy podręcznik taktyki 189 6.7. Inicjatywy z naszego podręcznika taktyki 194 6.8. Społecznościowy podręcznik taktyki w praktyce 219 7. Na scenę wkracza pracownik społecznościowy 221 7.1. „Niespołecznościowi" członkowie zarządu stracą pracę w ciągu pięciu lat 223 7.2. Księga taktyki społecznościowego menedżera 226 7.3. Szykuj się na nowych pracowników - „cyfrowych naturszczyków" 231 7.4. Utrzymanie zaangażowania pracowników 236 7.5. Budowanie podstawowych zespołów społecznościowych 238 7.6. Centra społecznościowego zarządzania 241 7.7. Tworzenie centrum zarządzania społecznościowego 248 7.8. Dlaczego cyfrowa sieć wywiera decydujący wpływ? 255 7.9. Wspaniałe treści + Wpływowi ludzie - Przekazy sprzedażowe = Wzrost 257 7.10. Co rozumiemy pod pojęciem „lider intelektualny"? 259 7.11. Jak przywództwo intelektualne łączy się z „wpływem"? 260 7.12. Jak połączyć produkt z liderami wpływu, a liderów wpływu z klientami? 261 7.13. Tworzymy listę najważniejszych 25 liderów wpływu 261 8. Lejek Darwina - pomiar ROI 273 8.1. Korzyści ze społecznościowej przedsiębiorczości - „To, co mierzysz = To, co dostajesz" 274 8.2. Mierzenie ROI (zwrotu z inwestycji) 278 8.3. Społecznościowy lejek Darwina 279 8.4. Automatyzacja i komputeryzacja lejka Darwina 286 8.5. Lejek Darwina - studium przypadku 287 8.6. Modelowanie adaptacyjne i społecznościowa próżnia 289 8.7. W jaki sposób lejek Darwina poprawia ROI? 290 8.8. Ekonomiczna wartość społecznościowego biznesu 293 8.9. Lejek oznacza biznes 294 9. Ucząc się na błędach 295 9.1. Saga Motoroli - jak innowacyjna kultura społecznościowa stała się toksyczna? 296 9.2. Nauki płynące z historii Motoroli 300 9.3. Popchips - przypadkowo rasistowska reklama 301 9.4. Nauki płynące z historii Popchips 302 9.5. Shell wierci online 303 9.6. Nauki płynące z historii Shella 305 9.7. Jak chronić swoją organizację? Strategiczna synteza 306 10. Przyszłość: dlaczego żadna firma nie jest już niepokonana? 309 10.1. Przyszłość biznesu - sześć kluczowych trendów 310 10.2. Coraz bardziej SPOŁECZNOŚCIOWY 315
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 31
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5542 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Na grzbiecie numer kolejny wydawnictw Politechniki Łódzkiej: 2190.
Bibliografia, netografia na stronach 106-118.
Koncepcja marketingu mediów społecznościowych (social media marketing) Nowy wymiar komunikacji w Internecie Charakterystyka mediów społecznościowych (social media) Podział mediów społecznościowych Społeczności wirtualne w Internecie Źródła, ewolucja i uwarunkowania rozwoju social media marketing Tribal marketing jako podstawa social media marketing Wpływ rozwoju nowych mediów na social media marketing Znaczenie rozwoju Internetu na świecie i w Polsce Motywy i uwarunkowania obecności w mediach społecznościowych Społeczności marek a social media marketing Pojęcie i istota społeczności marek Społeczności marek w mediach społecznościowych Wirtualne społeczności marek a lojalność konsumencka Znaczenie wirtualnych społeczności marki dla firm Komunikacj a marketingowa w social media Przegląd form i narzędzi social media marketing Narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii reklamowych Advertgaming w social gaming Edgerank - priorytetowy mechanizm Facebooka Reklamowa wartość blogosfery Manipulacja i mechanizmy psychologiczne
Sygnatura czytelni BWF: V G 95
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8841 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych / Ewelina Podrez-Siama. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2023. - 294 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Budowanie marki osobistej w wyszukiwarce. Sposoby wypełnienia TOP10 wyników wyszukiwania - podstawy SERM Strona personalna i blog Google My Business (Moja Firma) Profile w mediach społecznościowych Monitoring wyników i wzmianek o marce osobistej Monitoring wyników wyszukiwania Monitoring wzmianek o marce osobistej Usunięcie wyników naruszających RODO SEO bloga i personalnej strony internetowej Narzędzia SEO Google Search Console Pluginy WordPress Analiza słów kluczowych Kompleksowe narzędzia SEO Sprawdź również te narzędzia. Słowa kluczowe Analiza słów kluczowych "na skróty" Analiza słów kluczowych - częste błędy i zagrożenia Architektura informacji Kilka słów teorii o linkach wewnętrznych i zewnętrznych Architektura informacji a praca botów Typy podstron w WordPressie Elementy nawigacji Optymalizacja treści Metatagi Title i Description Nagłówki H1-H6 Strongi i inne wyróżnienia Długość treści Wykorzystanie AI do produkcji treści Optymalizacja poszczególnych typów podstron Techniczne aspekty optymalizacji treści Podstawy optymalizacji technicznej Zarządzanie indeksacją Kody odpowiedzi, przekierowania i linki kanoniczne Indeksowanie stron w Search Console Bezpieczeństwo i ręczne działania Dostosowanie do urządzeń mobilnych Szybkość ładowania się strony Optymalizacja grafiki Crawlery Cykliczna praca nad SEO Analiza SEO Analiza wyników organicznych Poszukiwanie Quick Wins Poszukiwanie content gap 3.1. Czym są Wiadomości Google (Google News)? Google News - wskazówki techniczne dla Wydawców Wskazówki techniczne dla witryny Wskazówki techniczne dla artykułów Google News w praktyce Krok 1. Podstawowa konfiguracja Google Publisher Center - Centrum dla wydawców Krok 2. Konfiguracja strony Krok 3. Publikacja Discover - wymogi Google dotyczące treści Google News i Google Discover - monitoring Dalsza obecność w Google News i Discover Kilka pomysłów na wykorzystanie ruchu w Google News i Discover Kilka sposobów na zwiększanie zasięgu i zarabianie na blogu Link building wizerunkowy - podstawy Badanie i przewidywanie trendów Google Trends Podstawy SEO dla podcastu Analiza słów kluczowych dla podcastu Strona internetowa podcastu Hosting podcastu Optymalizacja podcastu na platformach Podstawy SEO w YouTube Analiza słów kluczowych Optymalizacja kanału Optymalizacja poszczególnych filmów Sprzedaż artykułów sponsorowanych
Publikacja artykułów sponsorowanych . Afiliacja i reklamy a SEO Nie zapomnij o. (Sekcja ekspercka) Gdzie dwóch SEOwców, tam trzy opinie. O wytyczaniu własnej ścieżki w SEO (Katarzyna Baranowska) Współpraca komercyjna w SEO: wskazówki z drugiej strony klawiatury (Sławomir Borowy) Za wieloma słowami i wieloma algorytmami żył sobie czytelnik. (Jadwiga Dabińska) Outreach a budowanie relacji (Kinga Edwards) Zanim podejmiesz decyzję o prowadzeniu bloga... (Paweł Gontarek) Uważaj na dane z Gogle Search Console! (Sebastian Heymann) 5 korzyści, które dają podcasty (Marek Jankowski) Wymienianie się jest fajne! Czyli o artykułach gościnnych słów parę od wyjadaczki starej, a przynajmniej nie najmłodszej (Anna Jaroszewska) O tym, jak ważna jest unikatowość (Piotr Kaleta) Dane - tajna broń blogera, influencera, przedsiębiorcy (Anna Karcz-Czajkowska) Filozofia data driven business Mindset badacza Afiliacja, programy partnerskie i sieci - pierwsze kroki (Oktawian Kitala) Doskonale zaplanowana strategia SEO sprawia, że z czasem pracy jest mniej (magister farmacji Marcin Korczyk "Pan Tabletka") Budowanie marki osobistej w pigułce (Anna Ledwoń-Blacha) Dlaczego warto zainwestować w pierwszą kampanię Google Ads? (Krzysztof Marzec) Czy autorzy dobrych treści są zagrożeni przez AI? (Robert Niechciał) Personal branding na LinkedInie (Dagmara Pakulska) Paginacja przyjazna SEO (Dawid Pietkiewicz) Czym jest paginacja? Jak zadbać o SEO-przyjazną paginację? A co w przypadku wspomnianego mechanizmu infinite scroll? Skup się na podstawach, czyli jak podejść do budowania strategii SEO na YouTubie (Oscar Rak) Nie zawsze oczywiste wykorzystanie Google Ads dla twórców internetowych (Roman Rozenberger) Integracja z Google Search Console Badanie i analiza słów kluczowych na podstawie aktualnych treści Informacje o odbiorcach strony na podstawie piksela remarketingowego (odbiorcy Google Ads) Kampanie dynamiczne w wyszukiwarce (Dynamic Search Ads) Dopasowanie przybliżone z wykluczeniem słów w dopasowaniu ścisłym Kampanie brandowe z wykluczeniem nazwy Intencja użytkownika (Damian Sałkowski) Jak Google określa intencję użytkownika? Jak Google zaspokaja intencję użytkownika? Co to oznacza dla SEO? 5 kroków do sukcesu w Discover i Google News (Grzegorz Strzelec) Emocje to "wędka" na Twojego czytelnika (Aleksandra Sudnik) Stwórz raport w Looker Studio i omijaj limity Google Search Console (Martyna Zastrożna)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 83
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154190 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobra matka / Małgorzata Rogala. - Poznań : Czwarta Strona Grupa Wydawnictwa Poznańskiego, copyright 2016. - 350, [1] strona ; 21 cm.
Drugi tom cyklu z warszawskimi policjantami - starszą aspirant Agatą Górską oraz komisarzem Sławkiem Tomczykiem.
Streszczenie: W Lesie Kabackim zostaje zastrzelona młoda kobieta, matka kilkuletniej dziewczynki. Niedługo po tym w podobnych okolicznościach ginie druga kobieta - także matka. Obie ofiary nieustannie dzieliły się prywatnością swoją i swoich dzieci. Tuż przed śmiercią każda z nich otrzymała tajemniczą wiadomość o treści „bądź dobrą matką”. Policjanci Agata Górska i Sławek Tomczyk prowadzą skomplikowane i wielowątkowe śledztwo, podczas którego odkrywają wiele brudnych tajemnic sprzed lat. Poza schwytaniem seryjnego mordercy starsza aspirant Agata Górska będzie musiała zmierzyć się także ze swoją przeszłością… [strona wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 148217 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zrozumieć social media / Artur Roguski. - Gliwice : Helion, copyright 2020 - 291 stron ; 21 cm.
(Onepress)
Rozdział 1. Czym są media społecznościowe? 13 Kiedy powstały media społecznościowe? 18 Jak rozwijały się media społecznościowe w Polsce? 21 Z komputera na telefon, czyli pierwsza rewolucja w mediach społecznościowych 23 Każdy z nas jest reporterem i publicystą 25 Od feedu do stories, czyli druga rewolucja w mediach społecznościowych 27 Jak działają algorytmy wyświetlania treści Facebooka, Instagrama i innych serwisów społecznościowych? 30 Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 36 Rozdział 2. Dlaczego i jak używamy mediów społecznościowych? 39 Miejsce mediów społecznościowych w piramidzie potrzeb Maslowa 42 Potrzeba kontaktu z bliskimi główną motywacją do korzystania z mediów społecznościowych 45 Ile czasu spędzamy na konsumowaniu treści? 46 Czas czasowi nierówny w mediach społecznościowych 49 Kto i dlaczego NIE korzysta z serwisów społecznościowych? 52 Rozdział 3. Nowi idole w mediach społecznościowych 57 Kim jest influencer? 59 Za co kochamy influencerów? 65 Jak media społecznościowe zmieniły życie celebrytów? 70 Od lekarza do influencera 71 Czy ufamy influencerom? 73 Idealne życie na Instagramie 77 Historia pewnej instagramerki oraz naleśników, które okazały się plackami tortilli 78 "Instagram dał mi w kość i wywrócił moje życie do góry nogami" - wywiad 81 Rozdział 4. W pogoni za treściami, czyli strach przed niedoinformowaniem 87 Ile osób w Polsce ma FOMO? 92 Pokolenie Z, czyli always on 94 Fonoholizm wśród polskich nastolatków 102 Rozdział 5. Emocje w mediach społecznościowych 105 Emocje podstawowe i złożone 108 Eksperyment Facebooka z manipulacją treściami 111 Co się dzieje w mózgu, gdy dostajemy like'a? 115 Jak zmienił nas Instagram? 117 Rozdział 6. Cechy osobowościowe a korzystanie z mediów społecznościowych 121 Czym jest wielka piątka? 124 Jak poszczególne wymiary osobowości determinują korzystanie z mediów społecznościowych i internetu? 127 Po like'ach ich poznacie 130 Media społecznościowe lepsze od psychiatry? 134 Jak różnice kulturowe wpływają na korzystanie z mediów społecznościowych? 136 Chińska utopia 138 Rozdział 7. Czy korzystanie z mediów społecznościowych powoduje depresję? 143 Przez media społecznościowe żyjemy w erze zazdrości 147 Zabiła się, bo dostawała za mało polubień w serwisach społecznościowych 151 Bierne i aktywne korzystanie z mediów społecznościowych 153 Rozdział 8. Serwisy społecznościowe i ich wpływ na odbiorców 157 Negatywny wpływ mediów społecznościowych na zdrowie 160 Nie śpię, bo lajkuję posty 161 Media społecznościowe a zadowolenie z własnego wyglądu 163 Przemoc w mediach społecznościowych 165 Jak minimalizować negatywny wpływ mediów społecznościowych? 171 Jakie są pozytywne efekty korzystania z mediów społecznościowych? 175 Jak pozytywne i negatywne aspekty korzystania z mediów społecznościowych rozkładają się na poszczególne serwisy? 179 Rozdział 9. Wpływ mediów społecznościowych na duże grupy ludzi 181 Fake news groźniejszą bronią niż karabin maszynowy 184 Co łączy Trumpa z macedońskim miastem Wełes? 188 Jak rozpoznać fałszywe informacje? 190 Deepfake nową formą fake newsa 197 Wpływ mediów społecznościowych na politykę 200 O takich, co ukradli dane 203 Media społecznościowe w czasach pandemii 206 Rozdział 10. Media społecznościowe w reklamie i promocji 213 Jakie dane przekazujemy serwisom społecznościowym? 218 Media społecznościowe napędzają nas do wydawania pieniędzy 220 Przepis na fałszywego influencera 223 Marketing szeptany 226 Chcę zaistnieć ze swoją marką w mediach społecznościowych. Jak to zrobić? 232 Rozdział 11. Jak używać serwisów społecznościowych na co dzień? 241 Ucz się na błędach innych, czyli zestawienie wpadek w mediach społecznościowych 247 Jak pokonać trolla? 251 Chcę mieć więcej like'ów! Jakie posty publikować? 255 Jak korzystać z hasztagów w mediach społecznościowych? 259 Biznesowe media społecznościowe 263 W grupie raźniej. Zwłaszcza na Facebooku 270 Kim jest community manager? 275 Quiz: sprawdź swoją wiedzę o mediach społecznościowych 279 Zakończenie. Jakie będą media społecznościowe w przyszłości? 283
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII Ź 157
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149883 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia strony 231-239. Netografia strony 240-243.
Marka - istota i treść pojęcia we współczesnym marketingu Natura i definicja marki Wartość i kapitał marki Czynniki kształtujące wycenę i pozycję rynkową marki Rola technologii informatyczno-komunikacyjnych w kształtowaniu treści pojęcia marki Funkcje i znaczenie komunikacji marketingowej w promocji marki Teoretyczne podstawy komunikacji marketingowej Funkcje systemu komunikacji marketingowej Przegląd i charakterystyka narzędzi komunikacji marketingowej Komunikacja marketingowa jako narzędzie kreowania siły marki Rola niestandardowych narzędzi w komunikacji marketingowej marki Internetowe narzędzia komunikacji marketingowej Internet jako platforma komunikacji marketingowej Narzędzia komunikacji marketingowej w internecie Ocena podejść metodologicznych w badaniach poświęconych skuteczności komunikacji marketingowej w internecie Serwisy społecznościowe jako nowoczesny kanał komunikacji marketingowej Istota i przesłanki rozwoju serwisów społecznościowych Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej Użytkownicy serwisów społecznościowych Przegląd badań poświęconych serwisom społecznościowym 4-5- Strony afiliacyjne marek w portalu Facebook jako szczególny przykład komunikacji marketingowej w serwisach społecznościowych Metodyka badań nad działaniami marketingowymi prowadzonymi w portalach społecznościowych Opis zastosowanych metod badawczych i ich ograniczeń Charakterystyka grupy badawczej Ocena znaczenia serwisów społecznościowych w komunikacji marketingowej marki w świetle badań własnych Zachowania użytkowników w serwisach społecznościowych w świetle badań własnych Wartość marki w serwisach społecznościowych w opinii internautów Internetowy kapitał marki jako efekt działań marketingowych prowadzonych w serwisach społecznościowych Serwisy społecznościowe i ich znaczenie dla komunikacji marketingowej w opinii przedsiębiorstw
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 255 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 147439 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5969 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(OnePress)
Na okł.: Zaprzęgnij Facebooka do skutecznego promowania Twojej firmy! Opracuj strategię działania i na bieżąco mierz jej skuteczność. Poznaj zasady komunikacji z klientami w mediach społecznościowych. Wykorzystaj Facebook Connect, aplikacje, widgety i ramki fanów.
Bibliogr. s. 288-289. Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 516 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 24
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 136816 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4982 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności