Google Analytics
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(2)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Edmondson Mark
(1)
Lachowski Lech
(1)
Marzec Krzysztof (informatyka)
(1)
Podrez-Siama Ewelina
(1)
Trzósło Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Analitycy
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Budownictwo
(2413)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Google Analytics
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1158)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(809)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(710)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(668)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(621)
Naprężenia i odkształcenia
(615)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(585)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(522)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(504)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(493)
Energia elektryczna
(490)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(484)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Gatunek
Poradnik
(3)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce także nazwa wydawcy oryginału: O'Reilly.
Indeks.
Nowa usługa Google Analytics 4 Ujednolicenie analityki mobilnej i internetowej Firebase i BigQuery - pierwsze kroki w chmurze Porównanie Universal Analytics z GA4 Model danych GA4 Zdarzenia Parametry niestandardowe Elementy e-commerce Właściwości użytkownika Google Cloud Platform Odpowiednie usługi GCP Umiejętności kodowania Wprowadzenie do GCP Poruszanie się w górę piramidy bezserwerowej Podsumowanie wprowadzenia do GCP Wprowadzenie do przypadków użycia Przypadek użycia - predykcyjna analiza zakupów Przypadek użycia - segmentacja odbiorców Przypadek użycia - prognozowanie w czasie rzeczywistym 2. Architektura danych i strategia Tworzenie środowiska do odniesienia sukcesu Zaangażowanie zainteresowanych stron Podejście oparte na analizie przypadków użycia i unikaniu statków kosmicznych Demonstrowanie wartości biznesowej Ocena dojrzałości cyfrowej Ustalanie priorytetów przypadków użycia Pozyskiwanie danych Przechowywanie danych Modelowanie danych Porównanie wydajności modelu i wartości biznesowej Zasada najmniejszego przenoszenia (danych) Od wejść danych nieprzetworzonych do wyjść danych informacyjnych Pomoc dla badaczy danych lub osób modelujących dane Ustalenie wskaźników KPI modelu Ostateczna lokalizacja modelu Aktywacja danych To nie musi być dashboard Interakcja z użytkownikami końcowymi Prywatność użytkowników Przestrzeganie wyborów ochrony prywatności użytkowników Prywatność uwzględniona w projekcie Pomocne narzędzia gcloud System kontroli wersji (Git) Zintegrowane środowiska programistyczne Kontenery (w tym Docker) 3. Pozyskiwanie danych Rozbijanie silosów danych Mniej znaczy więcej Określanie schematu danych Konfiguracja GA4 Typy zdarzeń GA4 Przechwytywanie zdarzeń GA4 za pomocą menedżera tagów Konfiguracja niestandardowych pól Modyfikowanie lub tworzenie zdarzeń GA4 Właściwości użytkownika Measurement Protocol v2 Eksportowanie danych GA4 za pośrednictwem interfejsów API Uwierzytelnianie przy użyciu interfejsu Data API Uruchamianie zapytań Data API BigQuery Połączenie GA4 z BigQuery SQL BigQuery dla eksportów GA4 BigQuery dla innych źródeł danych Publiczne zbiory danych BigQuery Menedżer tagów po stronie serwera Google Cloud Storage Pamięć masowa oparta na zdarzeniach Prywatność danych Importy bazy danych CRM za pośrednictwem usługi GCS Konfiguracja potoków CI/CD Cloud Build za pomocą GitHuba Konfigurowanie GitHuba Konfigurowanie połączenia GitHuba z Cloud Build Dodawanie plików do repozytorium 4. Przechowywanie danych Zasady dotyczące danych Dane uporządkowane Zbiory danych dla różnych ról BigQuery Kiedy używać BigQuery? Organizowanie zbiorów danych Wskazówki dotyczące tablic Pub/Sub Konfigurowanie tematu Pub/Sub dla eksportu z GA4 do BigQuery Tworzenie partycjonowanych tabel BigQuery z eksportu GA4 Wysyłanie do Pub/Sub po stronie serwera Firestore Kiedy korzystać z Firestore'a? Uzyskiwanie dostępu do danych Firestore'a za pośrednictwem API GCS Planowanie importów danych Rodzaje importu danych - przesyłanie strumieniowe a zaplanowane dane wsadowe Zaplanowane kwerendy BigQuery Cloud Composer Cloud Scheduler Cloud Build Strumieniowe przepływy danych Pub/Sub do strumieniowego przesyłania danych Apache Beam (Dataflow)
Przesyłanie strumieniowe za pośrednictwem Cloud Functions Ochrona prywatności użytkowników Prywatność danych uwzględniona w projekcie Data wygaśnięcia w BigQuery Data Loss Prevention API 5. Modelowanie danych Model danych za pomocą GA4 Raporty standardowe i eksploracje Modelowanie atrybucji Rozwiązywanie użytkownika i sesji Modelowanie trybu zgody Tworzenie grup odbiorców Dane prognozowane Trendy Przekształcanie danych w trendy Ustalanie zakresu dla wyników danych Dokładność i korzyść przyrostowa Wybór metody Utrzymywanie aktualności potoków modelowania Łączenie zbiorów danych BigQuery ML Porównanie modeli BigQuery ML Wprowadzenie modelu do środowiska produkcyjnego Interfejsy API uczenia maszynowego Wprowadzenie ML API do środowiska produkcyjnego Google Cloud AI - Vertex AI Wprowadzenie Vertex API do środowiska produkcyjnego Integracja z R Przegląd możliwości Docker R w środowisku produkcyjnym 6. Aktywacja danych Znaczenie aktywacji danych Odbiorcy GA4 i Google Marketing Platform Google Optimize Wizualizacja Zapewnianie efektywności dashboardu Opcje konfiguracji dashboardów w GA4 Data Studio Looker Zewnętrzne narzędzia do wizualizacji Zagregowane tablice umożliwiają podejmowanie decyzji opartych na danych Buforowanie danych i zarządzanie kosztami Tworzenie marketingowych interfejsów API Tworzenie mikrousług Aktywatory zdarzeń Integracje Firestore'a 7. Przypadek użycia - predykcyjna analiza zakupów Tworzenie uzasadnienia biznesowego Ocena wartości Szacowanie zasobów Architektura danych Pozyskiwanie danych - konfiguracja GA4 Przechowywanie danych i projektowanie prywatności Modelowanie danych - eksportowanie odbiorców do Google Ads Aktywacja danych - testowanie wydajności 8. Przypadek użycia - segmentacja odbiorców Tworzenie uzasadnienia biznesowego Ocena wartości Szacowanie zasobów Architektura danych Pozyskiwanie danych Konfiguracja przechwytywania danych GA4 Eksporty BigQuery GA4 Przechowywanie danych - transformacje zbiorów danych Modelowanie danych Aktywacja danych Konfigurowanie importów GA4 za pośrednictwem GTM SS Eksportowanie odbiorców z GA4 Testowanie wydajności 9. Przypadek użycia - prognozowanie w czasie rzeczywistym Tworzenie uzasadnienia biznesowego Potrzebne zasoby Architektura danych Pozyskiwanie danych Konfiguracja GA4 Przechowywanie danych Hosting aplikacji Shiny w Cloud Run Modelowanie danych Aktywacja danych - dashboard w czasie rzeczywistym Kod R dla aplikacji Shiny czasu rzeczywistego Uwierzytelnianie GA4 za pomocą konta usługi Poskładanie wszystkiego razem w aplikacji Shiny
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 104
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154667 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Bibliografia, netografia na stronach 315-317.
Dla praktyków, osób rozpoczynających karierę w branży SEM, a także właścicieli firm.
Wstęp do strategii marketingowej Grupa docelowa Wyznacz cele Jak robi to konkurencja? Jak chcesz "kusić" użytkownika w różnych okresach roku? Budżet Współpraca z agencją - zlecam i zapominam? 3. Reklama w Google Ads SEO + PPC = sukces Jak działa Google Ads - system aukcji Ranking reklamy i wynik jakości Struktura konta Jak budować strukturę kampanii i grup reklam? Słowa kluczowe i dopasowania Dziel i rządź: grupy reklam a słowa kluczowe Dopasowania słów kluczowych Budowanie list słów kluczowych Sposoby i narzędzia pomocne w szukaniu słów kluczowych Teksty reklamowe i rozszerzenia reklam Reklamy a struktura konta Elementy tekstu reklamowego Wyróżnij się albo zgiń Unikalna cecha oferty Elementy budowania reklam Funkcje specjalne Rozszerzenia reklam Landing pages - strony docelowe 7 najważniejszych elementów dobrej strony docelowej Reklama w sieci wyszukiwania Pierwsza kampania Grupy reklam, słowa kluczowe i teksty reklamowe Reklamy produktowe i dynamiczne Dynamiczne reklamy (DSA) Kampanie produktowe (4. Reklama w sieci reklamowej Google Co to jest GDN? Dlaczego warto z tego korzystać Model See-Think-Do-Care Formaty reklamowe Możliwości targetowania w sieci reklamowej Znajdź swojego użytkownika Płatności Remarketing - specjalna forma kierowania reklamy Jak działa remarketing? Listy remarketingowe Strategie remarketingowe Remarketing dynamiczny Reklama w YouTube Formaty reklamowe Ustawienia reklamy wideo Przygotowanie contentu wideo Kierowanie . Reklamy Discovery Formaty reklam Discovery Strategia, struktura konta i optymalizacja kampanii Google Ads Model See-Think-Do-Care Ustawienia konwersji do poszczególnych kampanii Optymalizacja kampanii reklamowej Przygotowanie konta Najważniejsze metryki Kiedy rozpocząć optymalizację kampanii? Dziesięć przykładów optymalizacji na różnych poziomach Podsumowanie działań optymalizacyjnych Narzędzia dodatkowe i automatyzacja Reguły automatyczne Skrypty Konto zbiorcze - MCK Edytor Ads Google SpreadSheet Narzędzia inteligentne optymalizujące kampanie Egzaminy i partnerzy Google Klient vs. agencja SEO Pozycjonowanie Podstawy SXO - użyteczność a SEO Fakty o działaniu w internecie Wejdź w głowę Twojego użytkownika. Grupa docelowa Obiekcje klienta i Twoje "dlaczego" Krótka analiza ekspercka strony WWW Wybór domeny i jej konfiguracja Przeszłość domeny Konfiguracja domeny Elementy optymalizacji treści Słowa kluczowe w SEO Tag description Tag H1 Elementy stron z treścią Content marketing Duplicate content Core Web Vitals Google Search Console Weryfikacja witryny Korzystanie z raportów: widoczność Korzystanie z raportów: optymalizacja Eksperymenty i personalizacja Analiza linków Popularność strony, czyli link building Przykłady linków Zaplecza SEO Zaawansowana analiza SEO: crawlery (190). Google Analytics Dlaczego potrzebuję analityki internetowej? Era Big Data Dane ilościowe i jakościowe Jak działa Google Analytics? Wersje Analytics - Universal vs. GA4 Jak są zbudowane raporty? Podstawowe wymiary i metryki Zakres wymiarów i danych Struktura konta i instalacja kodu śledzenia Instalacja kodu śledzenia Nie zapomnij o prywatności - RODO i GDPR Zanim zaczniesz konfigurację Podstawowa konfiguracja w sekcji administratora. Konfiguracja celów Zdarzenia Określenie celów i najważniejszych metryk Raportowanie Podstawy analizy danych (237) Najważniejsze raporty w GA i wnioski z nich płynące #1 Czas rzeczywisty #2 Odbiorcy #3 Pozyskanie #4 Zachowanie #5 Konwersje Raporty niestandardowe Alerty niestandardowe Analityka w audycie SEO Analiza wyszukiwarki wewnętrznej Analiza raportów Analiza błędów witryny Alerty niestandardowe vs. Custom Insights Ulepszona analiza szybkości ładowania się stron Współczynnik odbić z wyników wyszukiwania Duplikaty treści Analityka - wdrożenie i aspekty zaawansowane Google Tag Manager (GTM) Testowanie wersji Publikacja i wersje GTM - zmienne wbudowane Mierzenie zdarzeń Zliczanie wysłania formularzy Warstwa danych ( Skrypty e-commerce Inne zaawansowane funkcje Analytics . User ID (302) Measurement Protocol i Import danych Grupowanie kanałów i treści Eksport danych Dane ilościowe Dane jakościowe Google Optimize Wizualizacja danych w Google Data Studio
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 74
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6512 (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO dla blogerów, influencerów i marek osobistych / Ewelina Podrez-Siama. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2023. - 294 strony : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Budowanie marki osobistej w wyszukiwarce. Sposoby wypełnienia TOP10 wyników wyszukiwania - podstawy SERM Strona personalna i blog Google My Business (Moja Firma) Profile w mediach społecznościowych Monitoring wyników i wzmianek o marce osobistej Monitoring wyników wyszukiwania Monitoring wzmianek o marce osobistej Usunięcie wyników naruszających RODO SEO bloga i personalnej strony internetowej Narzędzia SEO Google Search Console Pluginy WordPress Analiza słów kluczowych Kompleksowe narzędzia SEO Sprawdź również te narzędzia. Słowa kluczowe Analiza słów kluczowych "na skróty" Analiza słów kluczowych - częste błędy i zagrożenia Architektura informacji Kilka słów teorii o linkach wewnętrznych i zewnętrznych Architektura informacji a praca botów Typy podstron w WordPressie Elementy nawigacji Optymalizacja treści Metatagi Title i Description Nagłówki H1-H6 Strongi i inne wyróżnienia Długość treści Wykorzystanie AI do produkcji treści Optymalizacja poszczególnych typów podstron Techniczne aspekty optymalizacji treści Podstawy optymalizacji technicznej Zarządzanie indeksacją Kody odpowiedzi, przekierowania i linki kanoniczne Indeksowanie stron w Search Console Bezpieczeństwo i ręczne działania Dostosowanie do urządzeń mobilnych Szybkość ładowania się strony Optymalizacja grafiki Crawlery Cykliczna praca nad SEO Analiza SEO Analiza wyników organicznych Poszukiwanie Quick Wins Poszukiwanie content gap 3.1. Czym są Wiadomości Google (Google News)? Google News - wskazówki techniczne dla Wydawców Wskazówki techniczne dla witryny Wskazówki techniczne dla artykułów Google News w praktyce Krok 1. Podstawowa konfiguracja Google Publisher Center - Centrum dla wydawców Krok 2. Konfiguracja strony Krok 3. Publikacja Discover - wymogi Google dotyczące treści Google News i Google Discover - monitoring Dalsza obecność w Google News i Discover Kilka pomysłów na wykorzystanie ruchu w Google News i Discover Kilka sposobów na zwiększanie zasięgu i zarabianie na blogu Link building wizerunkowy - podstawy Badanie i przewidywanie trendów Google Trends Podstawy SEO dla podcastu Analiza słów kluczowych dla podcastu Strona internetowa podcastu Hosting podcastu Optymalizacja podcastu na platformach Podstawy SEO w YouTube Analiza słów kluczowych Optymalizacja kanału Optymalizacja poszczególnych filmów Sprzedaż artykułów sponsorowanych
Publikacja artykułów sponsorowanych . Afiliacja i reklamy a SEO Nie zapomnij o. (Sekcja ekspercka) Gdzie dwóch SEOwców, tam trzy opinie. O wytyczaniu własnej ścieżki w SEO (Katarzyna Baranowska) Współpraca komercyjna w SEO: wskazówki z drugiej strony klawiatury (Sławomir Borowy) Za wieloma słowami i wieloma algorytmami żył sobie czytelnik. (Jadwiga Dabińska) Outreach a budowanie relacji (Kinga Edwards) Zanim podejmiesz decyzję o prowadzeniu bloga... (Paweł Gontarek) Uważaj na dane z Gogle Search Console! (Sebastian Heymann) 5 korzyści, które dają podcasty (Marek Jankowski) Wymienianie się jest fajne! Czyli o artykułach gościnnych słów parę od wyjadaczki starej, a przynajmniej nie najmłodszej (Anna Jaroszewska) O tym, jak ważna jest unikatowość (Piotr Kaleta) Dane - tajna broń blogera, influencera, przedsiębiorcy (Anna Karcz-Czajkowska) Filozofia data driven business Mindset badacza Afiliacja, programy partnerskie i sieci - pierwsze kroki (Oktawian Kitala) Doskonale zaplanowana strategia SEO sprawia, że z czasem pracy jest mniej (magister farmacji Marcin Korczyk "Pan Tabletka") Budowanie marki osobistej w pigułce (Anna Ledwoń-Blacha) Dlaczego warto zainwestować w pierwszą kampanię Google Ads? (Krzysztof Marzec) Czy autorzy dobrych treści są zagrożeni przez AI? (Robert Niechciał) Personal branding na LinkedInie (Dagmara Pakulska) Paginacja przyjazna SEO (Dawid Pietkiewicz) Czym jest paginacja? Jak zadbać o SEO-przyjazną paginację? A co w przypadku wspomnianego mechanizmu infinite scroll? Skup się na podstawach, czyli jak podejść do budowania strategii SEO na YouTubie (Oscar Rak) Nie zawsze oczywiste wykorzystanie Google Ads dla twórców internetowych (Roman Rozenberger) Integracja z Google Search Console Badanie i analiza słów kluczowych na podstawie aktualnych treści Informacje o odbiorcach strony na podstawie piksela remarketingowego (odbiorcy Google Ads) Kampanie dynamiczne w wyszukiwarce (Dynamic Search Ads) Dopasowanie przybliżone z wykluczeniem słów w dopasowaniu ścisłym Kampanie brandowe z wykluczeniem nazwy Intencja użytkownika (Damian Sałkowski) Jak Google określa intencję użytkownika? Jak Google zaspokaja intencję użytkownika? Co to oznacza dla SEO? 5 kroków do sukcesu w Discover i Google News (Grzegorz Strzelec) Emocje to "wędka" na Twojego czytelnika (Aleksandra Sudnik) Stwórz raport w Looker Studio i omijaj limity Google Search Console (Martyna Zastrożna)
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 83
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 154190 N (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności