Reklama internetowa
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(193)
Forma i typ
Artykuły
(174)
Książki
(19)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(14)
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Biblioteka Międzywydziałowa
(7)
Biblioteka WEiZ
(5)
Magazyn
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Musioł Maciej
(12)
Poznański Piotr
(8)
Gołębicka Anna
(7)
Dyba Adam
(5)
Benicewicz-Miazga Anna
(3)
Modrzewski Przemysław
(3)
Nowakowski Michał
(3)
Panasiuk Piotr
(3)
Wowra Wojciech
(3)
Wyszyński Maciej
(3)
Zawadzki Artur
(3)
Adamczyk Justyna
(2)
Bigo Dorota
(2)
Ciechanek Łukasz
(2)
Cygan Olgierd
(2)
Gałecki Maciej
(2)
Jastrzębski Maciej
(2)
Kacprzak Jakub
(2)
Kopij Filip
(2)
Krawiec Piotr
(2)
Lisiecki Mariusz
(2)
Ludorowski Grzegorz
(2)
Mitko Aneta
(2)
Nosal-Steindel Edyta
(2)
Pietkiewicz Szymon
(2)
Pietyra Carolina
(2)
Sakowicz Anna
(2)
Sawa Maciej
(2)
Sztobryn Aleksandra
(2)
Wicher Iwona
(2)
Adamski Andrzej (1950- )
(1)
Ambroziewicz Agata
(1)
Balicki Jacek
(1)
Banach Artur
(1)
Barciński Marcin
(1)
Bednarek Małgorzata
(1)
Benecewicz-Miazga Anna
(1)
Biernat Dominika
(1)
Bieńkowska Grażyna
(1)
Borkowski Kamil
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Butkiewicz Magdalena
(1)
Byszewski Grzegorz
(1)
Błyszczek Marek
(1)
Chwiszczuk Łukasz
(1)
Cybulska Kinga
(1)
Cymer Bartek
(1)
Czarniak Marcin
(1)
Czulak Jarosław
(1)
Daniłoś Magdalena
(1)
Durlik Ireneusz
(1)
Dębowski Krzysztof
(1)
Engelhardt Juliusz
(1)
Fiedziukiewicz Marcin
(1)
Gołębiowski Bartek
(1)
Gracz Leszek
(1)
Gralczyk Aleksandra
(1)
Grzesiak Paweł
(1)
Gubiec Beata
(1)
Górecka Agnieszka
(1)
Głąb Paweł
(1)
Helman Barbara
(1)
Hryniszyn Michał
(1)
Jabłoński Marcin
(1)
Jankowiak Karolina
(1)
Jarosz Marta
(1)
Jaworski Artur
(1)
Jurek Maciej
(1)
Juszczyk Bartłomiej
(1)
Jóżków Małgorzata
(1)
Jędraszczyk Magdalena
(1)
Kalacińska-Legendre Joanna
(1)
Kaleta Piotr
(1)
Kantorowski Piotr
(1)
Karolak Tomasz
(1)
Karwatka Tomasz
(1)
Kawecki Adrian
(1)
Kiba Maja
(1)
Kierczyńska Paulina
(1)
Klepacka Agnieszka
(1)
Klimowicz Marta
(1)
Knosala Ryszard (1949- )
(1)
Knosek Jacek
(1)
Knychalski Szymon
(1)
Kocon Paweł
(1)
Konopacka-Bąk Sylwia (1986- )
(1)
Kotyras Daniel
(1)
Kowalski Dariusz
(1)
Krain Katarzyna
(1)
Król Monika
(1)
Kucharska Małgorzata
(1)
Kuczma Paweł
(1)
Kwasik Kamila
(1)
Lech-Maciejewska Marta
(1)
Leciejewski Bartosz
(1)
Lee Kevin (marketing)
(1)
Leśniewska Agnieszka
(1)
Lizon Agnieszka
(1)
Maciaszek Paweł (1965- )
(1)
Maciejowski Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(89)
2000 - 2009
(98)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(12)
Kraj wydania
Polska
(193)
Język
polski
(193)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(3)
Ekonomiści
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2036)
Matematyka
(1929)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Reklama internetowa
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(931)
Automatyka
(916)
Język angielski
(871)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(589)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Produkcja
(517)
Materiałoznawstwo
(516)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Przedsiębiorstwo
(465)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Europa Środkowo-Wschodnia (region)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Praca zbiorowa
(5)
Poradniki
(4)
Podręcznik
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Materiały konferencyjne
(1)
Podręczniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(8)
Informatyka i technologie informacyjne
(5)
Media i komunikacja społeczna
(5)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(174)
193 wyniki Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Dwa oblicza reklamy internetowej / Justyna Adamczyk. W: Marketing w Praktyce. 2009, nr 5, s.21-23. - Warszawa : Marketing w Praktyce, 2009
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Mateusz Żukowski Marketing miast na portalu społecznościowym Facebook Joanna Kacperska Marka miejsca i jej wizerunek w Internecie na przykładzie powiatu płockiego Izabela Wasztyl Wszyscy jesteśmy gospodarzami - analiza kampanii społecznej na Euro 2012 Marta Konieczna-Kucharska „LUBIĘ TO" – czyli fanpage szkoły Anna Kurzak Brand 3.0 czyłi kreowanie marki w mediach społecznościowych na przykładzie akcji promocyjnej Maxwell House zorganizowanej na portalu Facebook Klaudia Aleksandra Koniecko Marketing w polskiej blogosferze - wykorzystanie blogów urodowych jako nośników reklamy produktu Magdalena Rozenek Komunikacja kryzysowa w Internecie - studium przypadku Nina Stępnicka, Paulina Wiączek Niestandardowe formy reklamy na przykładzie serwisów aukcyjnych Allegro.pl i eBay.com Olga Szadkowska „3maj z Żubrem ". O języku w służbie social ads Wioletta Wejngold-Wołodkowicz E-mail marketing jako forma skutecznej reklamy w Internecie na przykładzie wybranych banków Agnieszka Magdalena Barwicka „Miliony rzeczy walczy o Twoją uwagę" - odpowiedź marek na kryzys tożsamości w okresie adolescencji Małgorzata Ochman Internetowa generacja w Polsce Paweł Pawinski, Adrianna Senczyszyn Sprzedawanie Internetu w Internecie. Semantyka Internetu jako oferty komercyjnej
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 231,2 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144640 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
E-business w Internecie i multimediach / Anna Benecewicz-Miazga. - Warszawa : MIKOM - Wydaw., 2003. - 92, [1] s. : il., rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.s. [93]
Sygnatura czytelni BMW: VI C 21 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 108812 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Nowe zawody w sieci Agata Matuszewska Internet jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy Ewa M. Walewska Wizerunek firmy i wizerunek twórcy w wirtualnych światach na przykładzie Second Life Karolina Dziewulska-Siwek Jak wypromować się w sieci? Strona internetowa, blog i konta w serwisach społecznościowych wirtualną wizytówką dziennikarza i specjalisty ds. public relations Przemysław Szews Blog jako narzędzie kreowania nazwiska i wizerunku dziennikarza sportowego w Internecie na przykładach Sokolimokiem.tv i Polsport Patrycja Halina Staniszewska-Pobikrowska Wizerunek w sieci a odpowiedzialność przed pracodawcą Magdalena Butkiewicz Nowe formy zatrudnienia w Internecie. Analiza rynku Forex Nowy obraz polityki w sieci Maria Wąsicka Internet instrumentem kreowania wizerunku polityka Paweł Kapla Protesty uliczne przyczyną zmiany decyzji politycznych podejmowanych przez funkcjonańuszy państwowych Katarzyna Kucharska Czy tylko Facebook i Twitter? Social media w polskich kampaniach wyborczych Kinga Jaruga Obama vs. Romney: oblicza wirtualnej rywalizacji Małgorzata Posyłek Kreowanie wizerunku marki politycznej w elektronicznych środkach masowego przekazu Nowe oblicza Boga w sieci Dariusz Dębecki Promocja sacrum na wybranych profilach społeczności internetowej Facebook Paweł Maciaszek Nowa ewangelizacja przez nowe media Marta Brzezińska-Waleszczyk Bóg na fejsie - kreowanie wizerunku Kościoła w sociał media Natalia Moćko Sacrum vs reklama, czyli o tym, czy wszystkie chwyty w marketingu dozwolone? Nowe problemy w sieci Piotr Łuczuk Ciasteczkowy potwór - czyli cała prawda o plikach cookies Małgorzata Kromka Wirtualni cełebryci. Internet jako przestrzeń kreacji sieciowych idoli Jakub Ochnio Funkcjonowanie fotografii w przestrzeni wirtualnej Marta Brzezińska-Waleszczyk Dziecko w mediach społecznościowych - zagrożenia i wyzwania edukacyjne
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 231,1 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144639 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Referaty z IV Konferencji Młodych Naukowców "Wyzwania Nowych Mediów", która odbyła się w dniach 5-6.12.2012 r.
Bibliografia, netografia przy artykułach.
Adam Andrysek Parateksty dzieł filmowych jako skuteczna forma promocji przekazów audiowizualnych w Internecie Miłosz Babecki Promocja postaw - negacja marek. Reklamowe i antyreklamowe funkcje gier internetowych Tomira Chmielewska-Ignatowicz Komunikatywnylekarz.pl... komunikacja: lekarz-pacjent, czyli rzecz o PR w usługach medycznych Kinga Cybulska W sieci opinii Adam Dąbrowski Fizjoterapeuta w sieci, czyli coś o zawodach zaufania publicznego w Internecie Magdalena Jankowska Internetowe wsparcie na zamkniętych forach dla osób z zaburzeniami odżywiania Jan Jaroszyński Podcasting skutecznym narzędziem komunikowania społecznego Izabela Kurczewska Internet drugim ekranem telewizji - współkonsumpcja i komplementarność Katarzyna Kotlińska Web 2.0 nowym obliczem Internetu czy zwykłym chwytem marketingowym? Analiza narzędzi i wartości nowej kultury Read - Write w Internecie Justyna Mieczkowska Wykorzystanie shockvertisingu w internetowych reklamach społecznych dotyczących profilaktyki uzależnień i promocji zdrowia Marek Maruszczak Wpływ rosnącej popularności self-publishingu na zmiany wydawniczych trendów marketingowych Arkadiusz Nyzio Wszyscy jesteśmy dziennikarzami? Social media w służbie „nowej demokracji" Dominik M. Ochman Netykieta - sposób na odnalezienie siebie w równoległej rzeczywistości Marek Robak Analiza danych w marketingu internetowym Aleksandra Sarna, Paweł Sarna „Grubi i zdesperowani". Dyskurs internetowych serwisów plotkarskich wobec badań nad otyłością Justyna Kinga Stępkowska, Katarzyna Małgorzata Stępkowska Internet jako narzędzie promocji zdrowia i usług medycznych - między prawem a bezprawiem. Medyczne i prawne uwarunkowania promocji farmaceutyków w Internecie - studium przypadku
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 231,3 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 144641 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
TV spot online (case study) / Olgierd Cygan, Aneta Mitko. W: Marketing w Praktyce. 2005, nr 2, s.6-7. - Warszawa : INFOR, 2005
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności