Szymański Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Szymański Grzegorz (organizacja i zarządzanie)
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Innowacje
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Przedsiębiorczość (postawa)
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Na grzbiecie numer kolejny wydawnictw PŁ: 2210.
Bibliografia, netografia na stronach 138-143.
Innowacyjność organizacji – istota zagadnienia, uwarunkowania i charakter (Mirella Barańska-Fischer, Robert Blażlak) Innowacyjność organizacji jako zdolność kreująca jej wartość Determinanty innowacyjności przedsiębiorstw Innowacyjność przedsiębiorstw a funkcjonowanie organizacji sieciowej Uwarunkowania budowy i funkcjonowania ekosystemu innowacji Rynek i istota otwartych innowacji Modele realizacji procesów biznesowych na rzecz rozwoju innowacji (Robert Blażlak) Istota procesu biznesowego Fazy realizacji procesu biznesowego na rzecz kreowania innowacji Charakterystyka wybranych modeli procesów rozwoju innowacji Podażowy i popytowy model procesu rozwoju innowacji Interakcyjny model procesu rozwoju innowacji Symultaniczny model procesu rozwoju innowacji Model związanego łańcucha procesu rozwoju innowacji Inne, wybrane modele procesu rozwoju innowacji Zarządzanie innowacjami – od powstania idei do komercjalizacji innowacji produktowych (Mirella Barańska-Fischer) Gospodarka oparta na innowacjach – wyzwanie czy konieczność? Innowacje produktowe – istotny czynnik rozwoju organizacji i rynku Dyfuzja innowacji produktowych – akceptacja innowacji a wzorce zachowań ich adresatów Atrybuty innowacji produktowych a decyzje klientów Skąd brać oryginalne pomysły, czyli o źródłach informacji dla twórców innowacji produktowych Proces rozwoju innowacji produktowych i jego charakterystyka Przełomowe europejskie innowacje produktowe szansą na rozwój rynku Promocja innowacji jako system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (Grzegorz Szymański) Komunikacja marketingowa – istota, charakter i instrumenty Reklama innowacji jako najbardziej popularny na rynku instrument ich promocji Public relations – narzędzie budowania świadomości istnienia innowacji Sprzedaż osobista in. promocja osobista – specyfika relacji, jej uwarunkowania i charakter Promocja uzupełniająca (dodatkowa) – jej istota, specyficzne cechy i uwarunkowania aplikacji rynkowej.
Sygnatura czytelni BWZ: IX B 68
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5723 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Na grzbiecie numer kolejny wydawnictw Politechniki Łódzkiej: 2190.
Bibliografia, netografia na stronach 106-118.
Koncepcja marketingu mediów społecznościowych (social media marketing) Nowy wymiar komunikacji w Internecie Charakterystyka mediów społecznościowych (social media) Podział mediów społecznościowych Społeczności wirtualne w Internecie Źródła, ewolucja i uwarunkowania rozwoju social media marketing Tribal marketing jako podstawa social media marketing Wpływ rozwoju nowych mediów na social media marketing Znaczenie rozwoju Internetu na świecie i w Polsce Motywy i uwarunkowania obecności w mediach społecznościowych Społeczności marek a social media marketing Pojęcie i istota społeczności marek Społeczności marek w mediach społecznościowych Wirtualne społeczności marek a lojalność konsumencka Znaczenie wirtualnych społeczności marki dla firm Komunikacj a marketingowa w social media Przegląd form i narzędzi social media marketing Narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii reklamowych Advertgaming w social gaming Edgerank - priorytetowy mechanizm Facebooka Reklamowa wartość blogosfery Manipulacja i mechanizmy psychologiczne
Sygnatura czytelni BWF: V G 95
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8841 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności