Grębosz-Krawczyk Magdalena
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(1)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Grębosz-Krawczyk Magdalena
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
Branding (marketing)
(1)
Marketing społecznościowy
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Tęsknota
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Monografia
(2)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
2 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Zarządzanie)
Bibliografia na stronach 211-225. Indeks.
Marka i jej znaczenie dla konsumenta - perspektywa teoretyczna Pojęcie i funkcje marki Tożsamość marki w ujęciu modelowym Model Upshawa - tożsamość marki oparta na jej esencji Model Aakera - tożsamość marki jako zestaw skojarzeń Model Chapman i Tulien - adaptacyjna tożsamość marki Model Gada - tożsamość marki jako zestaw kodów Model Kapferera - pryzmat tożsamość marki Model 1PSE - tożsamość marki w kontekście jej ideologii Wizerunek marki Kapitał marki Świadomość marki Skojarzenia związane z marką Postrzegana jakość marki Lojalność wobec marki Marka w świetle wybranych teorii psychologicznych i socjologicznych Spostrzeganie i kategoryzacja w procesach identyfikowania marki ... Semiotyka w komunikowaniu marki Pamięć i uczenie się w procesach podejmowania decyzji o marce Postawy i emocje w ocenie marki Motywacja i przywiązanie a wybór marki Znaczenie osobowości konsumenta Teorie tożsamości społecznej i trybalizmu Koncepcja nostalgii w literaturze Geneza i ewolucja pojęcia nostalgia Współczesne koncepcje nostalgii Nostalgia według Davisa Nostalgia jako konstrukt afektywno-poznawczy Współczesne definicje nostalgii Funkcje nostalgii Przyczyny występowania nostalgii Koncepcja nostalgii w marketingu Pojęcie nostalgii w marketingu Rodzaje nostalgii w marketingu Klasyfikacja nostalgicznych zachowań konsumentów Pojęcie marki nostalgicznej i jej rodzaje Nostalgia w badaniach konsumenckich Badania nad wpływem wieku na postawy i zachowania nostalgiczne Badania nad wpływem skłonności do nostalgii na postawy i zachowania nostalgiczne Badania dotyczące nostalgii w reklamie Badania dotyczące marek nostalgicznych Badania dotyczące nostalgii w mediach społecznościowychPostawy i zachowania polskich konsumentów wobec marek nostalgicznych w świetle badań ilościowych Charakterystyka badanych marek Charakterystyka respondentów Rozpoznanie postaw i zachowań polskich konsumentów na podstawie poziomu kapitału marek nostalgicznych Ocena znajomości marki Ocena skojarzeń związanych z markami Ocena postrzeganej jakości marki Ocena lojalności wobec marki Ocena kapitału marek nostalgicznych Przywiązanie do marek nostalgicznych Wpływ marek nostalgicznych na wyrażanie tożsamości Nostalgia a osobisty storytelling Podsumowanie wyników badań ilościowych Kształtowanie wizerunku marek nostalgicznych oraz postaw i zachowań polskich konsumentów w świetle badań jakościowych E. Wedel - najstarsza czekoladowa marka w Polsce Historia marki E. Wedel Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej E. Wedel Postaw)? polskich konsumentów wobec marki E. Wedel Coca-Cola - to jest to Historia marki Coca-Cola Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Coca-Cola Postawy polskich konsumentów wobec marki Coca-Cola Nivea - ponad stuletnia historia piękna Historia marki Nivea Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Nivea Postawy polskich konsumentów wobec marki Nivea Fiat - „polski" samochód Historia marki Fiat Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Fiat Postawy polskich konsumentów wobec marki Fiat Relaks - kultowe buty PRL-u Historia marki Relaks Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Relaks Postawy polskich konsumentów wobec marki Relaks Ludwik - pierwszy płyn do mycia naczyń w Polsce Historia marki Ludwik Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Ludwik Postawy polskich konsumentów wobec marki Ludwik Levi's - marka niepokorna i buntownicza Historia marki Levi's Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Levi's Postawy polskich konsumentów wobec marki Levi's Biały Jeleń - kultowe mydło . Historia marki Biały Jeleń Metody kształtowania wizerunku marki nostalgicznej Biały Jeleń . Postawy polskich konsumentów wobec marki Biały Jeleń Podsumowanie wyników badań jakościowych Pozycjonowanie marek nostalgicznych Pozycjonowanie marki Cel i metodyka badań eksperckich Rola marek nostalgicznych w opinii ekspertów Pozycjonowanie marki nostalgicznej w opinii ekspertów Model pozycjonowania marki nostalgicznej Specyfika strategii komunikacji marketingowej marki nostalgicznej Przykłady wykorzystania nostalgii w praktyce gospodarczej
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 61
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6200 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Monografie Politechniki Łódzkiej)
Na grzbiecie numer kolejny wydawnictw Politechniki Łódzkiej: 2190.
Bibliografia, netografia na stronach 106-118.
Koncepcja marketingu mediów społecznościowych (social media marketing) Nowy wymiar komunikacji w Internecie Charakterystyka mediów społecznościowych (social media) Podział mediów społecznościowych Społeczności wirtualne w Internecie Źródła, ewolucja i uwarunkowania rozwoju social media marketing Tribal marketing jako podstawa social media marketing Wpływ rozwoju nowych mediów na social media marketing Znaczenie rozwoju Internetu na świecie i w Polsce Motywy i uwarunkowania obecności w mediach społecznościowych Społeczności marek a social media marketing Pojęcie i istota społeczności marek Społeczności marek w mediach społecznościowych Wirtualne społeczności marek a lojalność konsumencka Znaczenie wirtualnych społeczności marki dla firm Komunikacj a marketingowa w social media Przegląd form i narzędzi social media marketing Narzędzia wspomagające prowadzenie kampanii reklamowych Advertgaming w social gaming Edgerank - priorytetowy mechanizm Facebooka Reklamowa wartość blogosfery Manipulacja i mechanizmy psychologiczne
Sygnatura czytelni BWF: V G 95
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8841 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności