Cengiel Paweł
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Dostępność
tylko na miejscu
(3)
Placówka
Biblioteka WEiZ
(2)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Cengiel Paweł
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Meryk Radosław
(78)
Górczyński Robert
(77)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. rozwoju stron internetowych, Internetu i Intranetu
(1)
Temat
Handel elektroniczny
(2)
Pozycjonowanie stron internetowych
(2)
Analityka internetowa
(1)
Blog
(1)
Google
(1)
Marketing elektroniczny
(1)
Witryna internetowa firmowa
(1)
Gatunek
Poradnik
(2)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Praktyczne zastosowanie narzędzi SEO w Twojej firmie / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion, 2021. - 398 stron : ilustracje ; 24 cm.
(OnePress)
Na stronie tytułowej i okładce: 32 aplikacje wraz z instrukcjami użycia.
Wyszukiwanie fraz/redagowanie treści 1.2. Google Trends 1.3. Google Keyword Planner 1.4. Senuto Analiza widoczności Baza słów kluczowych 1.5. Semstorm Analiza stron SEO - słowa kluczowe SEO - konkurenci Strony Słowa kluczowe 1.6. Ubersuggest Ubersuggest Traffic Analyzer SEO Analyzer 1.7. Keyword Tool 1.8. AnswerThePublic 1.9. Podsumowanie Analiza konkurencji 2.2. Surfer SEO SERP Analyzer Content Editor Keyword Research 2.3. SEO SpyGlass Profil linków Dane historyczne Porównanie projektów 2.4. Clusteric Auditor Profil linków/disavow - w trybie "lekkim" Analiza konkurenta - w trybie "lekkim" Widoczność domeny - w trybie "lekkim" Porównaj widoczność - w trybie "lekkim Potencjalne linki/listy linków - w trybie "lekkim" Audyt onsite Dane z Google Search Console 2.5. Majestic SEO Site Explorer Narzędzia Bulk Backlink Checker Narzędzia - porównaj domeny Narzędzia eksperymentalne Rozdział 3. Audyt SEO 3.2. Google Search Console Przegląd Sprawdzenie adresu URL Skuteczność Indeks Ulepszenia Bezpieczeństwo i ręczne działania Starsze narzędzia i raporty 3.3. Screaming Frog SEO Spider Zakładki główne Sidebar Zakładki w dolnej części aplikacji 3.4. Ahrefs Pulpit Site explorer Keywords explorer Site audit Rank tracker Content explorer More 3.5. SEMrush Domain Analytics Keyword Analytics Gap Analysis Topic Research SEO Content Template SEO Writing Assistant 3.6. Sitebulb Audit Overview SEO Security Page Resources Search Traffic External 3.7. SEOptimer Review Child Pages Seo Results Usability Performance Results Social Results Security Results Technology Results Recommendations Dodatkowe narzędzia 3.8. OnCrawl Konfiguracja audytu Crawl report Seo Impact Report Ranking Report Social Media Report Tools 3.9. XML Sitemap Generator Generowanie pliku z mapą witryny Informacje dostępne po wygenerowaniu mapy witryny 3.10. Copyscape Wyszukiwanie duplikatów za pomocą adresu URL 3.11. Siteliner Summary Your Pages Duplicate Content Broken Links Skipped Pages Related Domains 3.12. Google PageSpeed Insights 3.13. Google Mobile Friendly 3.14. Google Rich Results Raportowanie wyników 4.2. Google Analytics Dostosowanie Czas rzeczywisty Odbiorcy Pozyskiwanie Zachowanie Administracja Konwersje Administracja 4.3. Google Tag Manager Tworzenie kodu GTM Integracja z Google Analytics Integracja z Pikselem Facebooka Śledzenie konwersji z Google Ads Tag łączący konwersje Publikacja ustawień Weryfikacja integracji za pomocą wtyczek do przeglądarki 4.4. Yandex Metrica Dashboard Reports Maps Session Replay Users Segments Goals Content Integrations 4.5. Stat4Seo Dodawanie strony Dodawanie fraz Statystyki Analiza pozycji fraz Dodawanie kategorii fraz Admin Raporty Excel/PDF 4.6. Webpozycja Analiza danych Moje domeny Śledź konkurencję Raporty PDF i CSV Analiza SERP 4.7. Seostation Dashboard Strony - Dodawanie nowej strony Wykres pozycji Dzienne pozycje Raporty Alerty Zadania Bonusy 5.2. Brand24 Tworzenie projektu Ustawienia projektu Wzmianki Analiza Źródła Cytaty Porównanie Raporty 5.3. Wizytówka w Google Moja Firma Rejestracja wizytówki Strona główna Wpisy Informacje Statystyki Jak klienci szukają Twojej firmy Hasła, które wpisują użytkownicy, by znaleźć Twoją firmę Gdzie w Google klienci widzą Twoją firmę Działania klientów Zapytania o trasę Rozmowy telefoniczne Wyświetlenia zdjęć Liczba zdjęć Opinie Wiadomości Zdjęcia Produkty Usługi Pozostałe sekcje
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 71
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 41
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6399 (1 egz.)
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 151502 N (1 egz.)
Książka
W koszyku
SEO jako element strategii marketingowej Twojej firmy / Paweł Cengiel. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 179, [4] strona : ilustracje ; 24 cm.
(Onepress)
Rozdział 1.Wyszukiwarka Google - miejsce twojej kampanii SEO 11 Podstawowe pojęcia dotyczące pozycjonowania 11 W jaki sposób zwiększyć widoczność firmy w internecie? 14 Wskazówki, które pomogą określić idealny profil Twojego klienta 22 Dlaczego warto wykorzystać usługę pozycjonowania? 23 Algorytmy wyszukiwarki Google - co warto o nich wiedzieć? 25 Rozdział 2. Zacznij od słów kluczowych - analiza fraz 29 W jaki sposób trafić do odpowiedniej grupy docelowej? 29 W jaki sposób wybrać odpowiednie słowa kluczowe? 34 Słowa kluczowe z długim ogonem 39 Rozdział 3. Wykonaj analizę swojego serwisu - audyt SEO 43 Na czym polega audyt i dlaczego warto go przeprowadzić? 43 Elementy, które należy wziąć pod uwagę podczas audytu 44 Rozdział 4. Dostosuj swój serwis - optymalizacja SEO 55 Najważniejsze elementy na stronie internetowej 55 Jak powinno wyglądać odpowiednie linkowanie wewnętrzne? 60 Responsywność, czyli zadbaj o urządzenia mobilne 63 W jaki sposób zoptymalizować kartę produktu w sklepie? 66 Przekierowanie 301 - czym jest i kiedy z niego korzystać? 71 Optymalizacja strony internetowej pod frazy lokalne 74 Optymalizacja strony typu one-page 79 Rozdział 5. Pozyskuj linki pozycjonujące - link building 83 Na czym polega usługa link buildingu? 83 Podstawowe metody pozyskiwania linków pozycjonujących 84 Zaawansowane metody pozyskiwania linków pozycjonujących 90 Rozdział 6. Publikuj wartościowe treści - content marketing 97 Dlaczego dobra treść jest ważniejsza od linków pozycjonujących? 97 O czym pamiętać podczas tworzenia treści? 99 Czy posiadanie bloga jest konieczne? 105 W jaki sposób aktualizować treści na stronie internetowej? 107 W jaki sposób przygotować treści do umieszczenia w sklepie internetowym? 109 Rozdział 7. Weryfikuj ważne informacje - analiza danych 117 Google Search Console 117 Google Analytics 131 Rozdział 8. Wykorzystaj odpowiednie narzędzia w swojej pracy 143 Wizytówka w "Google Moja Firma" 143 Google Tag Manager 145 Google Data Studio 148 Google Trends 149 Google Keyword Planner 150 AnswerThePublic 151 Ubersuggest 152 Keyword Tool 153 Senuto 154 Semstorm 155 SurferSEO 157 SEMrush 158 Ahrefs 159 MajesticSEO 161 Yandex.Metrica 162 Screaming Frog SEO Spider 165 Sitebulb 166 SEO SpyGlass 167 Clusteric Auditor 168 SEOptimer 169 Stat4Seo 170 WebPozycja 171 SeoStation 171 OnCrawl 173 DeepCrawl 174 Copyscape 175 Brand24 177 SentiOne 178
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 57
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149862 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności