Konsumenci (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(117)
Forma i typ
Książki
(115)
Publikacje naukowe
(27)
Publikacje fachowe
(11)
Publikacje dydaktyczne
(5)
Artykuły
(1)
Czasopisma
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(95)
dostępne
(44)
nieokreślona
(8)
wypożyczone
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(47)
Biblioteka Międzywydziałowa
(39)
Biblioteka WEiZ
(55)
Biblioteka WWFiF
(10)
Magazyn
(3)
Autor
Chmiel Maciej
(6)
Rudnicki Leszek (nauki ekonomiczne)
(4)
Burgiel Aleksandra
(3)
Garbarski Lechosław
(3)
Kieżel Ewa
(3)
Mruk Henryk
(3)
Smyczek Sławomir
(3)
Antonides Gerrit
(2)
Dobiegała-Korona Barbara (1940- )
(2)
East Robert (1940- )
(2)
Frąckiewicz Ewa (organizacja i zarządzanie)
(2)
Grabiwoda Barbara
(2)
Grzega Urszula
(2)
Kasperek-Hoppe Maria
(2)
Mróz Bogdan
(2)
Niemczyk Agata
(2)
Rachocka Joanna
(2)
Vanhuele Marc
(2)
Winch Anna
(2)
Winch Sławomir
(2)
Woś Jerzy
(2)
Wright Malcolm (1963- )
(2)
Zagrodzki Michał
(2)
Żegnałek Rafał
(2)
Albigowski Marek
(1)
Andruszkiewicz Krzysztof (1953- )
(1)
Awdziej Marcin
(1)
Babicz-Zielińska Ewa
(1)
Badzińska Ewa
(1)
Bangs David H. jr
(1)
Barden Phil (1959- )
(1)
Bartosik-Purgat Małgorzata
(1)
Batyk Iwona M
(1)
Baudrillard Jean (1929-2007)
(1)
Becker Gary Stanley (1930-2014)
(1)
Berbeka Jadwiga
(1)
Bernat Tomasz
(1)
Białecki Klemens Paweł (1929- )
(1)
Bloch Janina
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Bombol Małgorzata
(1)
Boryczko Bartosz
(1)
Brojak-Trzaskowska Małgorzata
(1)
Brzezicka Ilona
(1)
Brzozowska-Woś Magdalena
(1)
Burlita Augustyna
(1)
Bylok Felicjan (1957- )
(1)
Bywalec Czesław
(1)
Caputa Wiesława
(1)
Chochrek Paweł
(1)
Cwynar Andrzej
(1)
Czernecka Julita
(1)
Czuchaj-Łagód Katarzyna
(1)
Dziubińska Agnieszka
(1)
Dąbrowska Anna
(1)
Dąbrowska Anna (1953- )
(1)
Dąbrowska Anna (ekonomia)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip
(1)
Dąbrowski Marcin
(1)
Dąbrowski Tomasz Jarosław
(1)
Engelhardt Juliusz
(1)
Falkowska-Olszeska Justyna
(1)
Franków-Czerwonko Bożena
(1)
Garczarczyk Józef
(1)
Gordon Ian H
(1)
Goryńska-Goldmann Elżbieta
(1)
Gotwald-Feja Beata
(1)
Gregor Bogdan (1943- )
(1)
Grybś-Kabocik Marta
(1)
Gudowski Janusz
(1)
Gutkowska Krystyna
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Górka-Chowaniec Agnieszka
(1)
Górska Grażyna
(1)
Haffer Mirosław (1948- )
(1)
Hołodnik Daria
(1)
Jabłoński Artur (marketing)
(1)
Jachnis Anna (1959- )
(1)
Jaciow Magdalena
(1)
Jankowiak-Kaczmarek Agnieszka
(1)
Janoś-Kresło Mirosława
(1)
Januszewska Małgorzata
(1)
Jawłowska Aldona
(1)
Jeżewska-Zychowicz Marzena
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Karwowska Joanna
(1)
Kauf Sabina
(1)
Kiba Maja
(1)
Kiżel Ewa
(1)
Komańda Marcin
(1)
Kopycińska Danuta
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Kozłowska Anna
(1)
Kraus Artur
(1)
Kryk Barbara
(1)
Krzak Maciej
(1)
Królak Sławomir
(1)
Lambkin Mary
(1)
Laskowski Wacław (nauki ekonomiczne)
(1)
Linkiewicz Agata
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(19)
2010 - 2019
(33)
2000 - 2009
(48)
1990 - 1999
(13)
1980 - 1989
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(33)
1901-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(117)
Język
polski
(116)
angielski
(1)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(7)
Menedżerowie
(3)
Przedsiębiorcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Pracownicy naukowi
(2)
Kierownicy projektów
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Konsumenci (ekonomia)
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(873)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Piłka nożna
(690)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(613)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(20)
1901-2000
(3)
1989-2000
(2)
1901-
(1)
2001-0
(1)
Temat: miejsce
Polska
(18)
Europa
(2)
Europa Środkowo-Wschodnia (region)
(1)
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Kraków (woj. małopolskie)
(1)
Niemiecka Republika Demokratyczna
(1)
Obwód kaliningradzki (Rosja)
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Rosja
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielkopolska
(1)
Województwo mazowieckie (1999- )
(1)
Województwo świętokrzyskie (1999- )
(1)
Wrocław (woj. dolnośląskie)
(1)
Świat
(1)
Gatunek
Monografia
(13)
Raport z badań
(10)
Podręczniki akademickie
(8)
Dokumenty elektroniczne
(7)
Opracowanie
(7)
Praca zbiorowa
(7)
Materiały pomocnicze
(5)
Podręcznik
(5)
Podręczniki
(3)
Poradnik
(2)
Poradniki
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Ćwiczenia i zadania dla szkół wyższych
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(20)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(18)
Socjologia i społeczeństwo
(6)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Psychologia
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(1)
117 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 2450-7865 ; 1021)
Bibliografia, netografia na stronach 171-191.
Handel detaliczny w Polsce i jego przemiany w ujęciu instytucjonalnym Funkcje i rola handlu w rozwoju gospodarczym Ewolucja instytucji handlu detalicznego na świecie Rozwój handlu detalicznego w Polsce Formy handlu detalicznego Współczesny handel a zachowania konsumentów Ujęcie modelowe Formy handlu detalicznego preferowane przez współczesnych konsumentów Trendy w zachowaniach konsumentów jako uwarunkowania innowacji w handlu detalicznym Place targowe z perspektywy przedsiębiorcy i konsumenta Pojęcie i historia placów targowych Place targowe jako przedmiot badań Sprzedaż detaliczna w systemie targowiskowym w wybranych krajach Unii Europejskiej Specyfika handlu targowiskowego w Polsce na tle wybranych krajów europejskich Charakterystyka handlu targowiskowego na przykładzie Krakowa Centra handlowe jako miejsca kreacji nowego stylu życia Centra handlowe jako przedmiot badań Typologia centrów handlowych Centra handlowe w Polsce Atrakcyjność centrów handlowych w opinii młodych konsumentów Znaczenie centrów handlowych dla konsumentów na przykładzie Krakowa Galeria społecznościowa jako nowe oblicze galerii handlowej Place targowe i centra handlowe jako przestrzenie dokonywania zakupów Pojęcie przestrzeni publicznej i semipublicznej miasta Place targowe i centra handlowe jako przykłady przestrzeni publicznej i semipublicznej Zachowania przestrzenne konsumentów odwiedzających place targowe i centra handlowe
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 3
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 6439 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [207]-212.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 587 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 116268 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115538 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131909, 113788, 131908 (3 egz.)
Książka
W koszyku
Zarządzanie jakością usług / Wiesław Urban. - Wydanie 1. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, copyright 2018. - 165 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 161-165.
Czym jest jakość usług? Atrakcyjność jakości w odbiorze klientów Jakość a sukces firmy Pomiar doświadczeń klientów Metoda zdarzeń krytycznych Metoda tajemniczego klienta Pomiar procesów usługowych Mapa jakości P/P Lean Service Kultura organizacyjna firmy usługowej
Sygnatura czytelni BMW: VI H 96 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145822 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Leading a Software Development Team.
Bibliogr. s. [328]-330.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 161 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 114004 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży i negocjacji / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2000. - 213, [2] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [215].
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 10
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 498 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Techniki sprzedaży i negocjacji / Anna Winch, Sławomir Winch. - Wyd. 2. - Warszawa : Difin, 2001. - 213, [2] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [215].
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 13
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 102374 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 542 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. E 871 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Planowania i Statystyki w Warszawie ISSN 0239-9512 ; Nr 70)
Bibliogr. przy rozdz.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 56899 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [156]-161.
Dla studentów kierunków ekonomicznych oraz osób zajmujących się badaniami rynku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 110779 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [199]-207.
Dla studentów kierunków ekonomicznych oraz osób zajmujących się badaniami rynku.
Sygnatura czytelni BWZ: IV C 32
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 131681 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4376 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 746 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 109458 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. [145]-153. Indeksy.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 170 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126572 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 949 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Format PDF
Dokument towarzyszący : final program + abstracts
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
w opracowaniu: sygn. DS 3268 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
European Consumer Guide to the Single Market / European Commission. - Brussels ; Luxembourg : ECSE-EC-EAEC, 1995. - 313, [2] s. : mapki, il., rys., tab. ; 21 cm.
(Consumer Protection)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Z 7149 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 119748 LE (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografie, netografie, wykazy aktów prawnych przy pracach.
STUDENCKIE KOŁO NAUKOWE KOMUNIKACJI MARKETINGOWEJ „BRIEF" Justyna BARAN, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Sieciówka i luksus - nowa filozofia tworzenia marki na przykładzie sieci sklepów odzieżowych H&M Katarzyna BOGUSZ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Zachowania polskich konsumentów wobec produktów ekologicznych Szymon CHMIEL, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ reklamy internetowej stosowanej w social mediach na świadomość marki Urszula CUPRYŚ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ ery Internetu na zachowania nabywcze konsumentów Ernest DĄBROWSKI, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Marketing w polskiej polityce po 1989 roku Weronika FILAR, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Zachowania konsumentów na rynku wyznacznikiem działań marketingowych 63 Małgorzata GŁUSZEK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Znaczenie identyfikacji wizualnej firmy w budowaniu pozycji na rynku Ireneusz GÓRECZNY, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ czasu pracy kierowców na wykonywanie zleceń transportowych Maciej HOP, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Niestandardowa strategia zarządzania organizacją na przykładzie drużyny piłkarskiej FC Porto Klaudia KAPUSTKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wykorzystanie systemów informatycznych w logistyce Klaudia KOŁODZIEJ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Wpływ wykorzystywanych narzędzi marketingu sensorycznego na decyzje podejmowane przez konsumentów Łukasz KUTYŁA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Marketing afiliacyjny jako skuteczne narzędzie marketingu internetowego Krzysztof ŁYCZAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Produkt sportowy jako instrument marketingowy na rynku sportowym Alicja MAREK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Znaczenie psychologii koloru w reklamie Łukasz MIĘKISZ, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Jak promować błoga w mediach społecznościowych? Sylwia MROCZKA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Analiza reklamy porównawczej — definicje, zasady, przykłady Katarzyna NIEMIEC, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Kanały dystrybucji w świadczeniu usług bankowych Karolina PRZYWARA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Komunikacja marketingowa w nowych mediach na rynkach B2B oraz B2C Gabriela RATUSZNIAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Logistyka i marketing w warunkach globalizacji na podstawie Aliexpress Joanna RECZEK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Komunikacja marketingowa w zarządzaniu projektami jako recepta na dynamiczne zmiany oczekiwań rynkowych Wojciech SMYKLA, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI MLM - czyli istota marketingu sieciowego w firmie FM World Agnieszka SPISAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Reklama — kontrowersje i prowokowanie emocji Dominik SROMEK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Pierwsze wrażenie i mowa ciała jako psychologiczne czynniki procesu sprzedaży Martyna SZCZEPANIK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Product Placement na przykładzie serialu Rodzina.pl Weronika WOLAK, Hanna HALL, Damian GĘBAROWSKI Narzędzia marketingu internetowego
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Magazyn
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 148737 LE (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności