Znaki towarowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(64)
Forma i typ
Książki
(47)
Artykuły
(17)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(38)
dostępne
(23)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Biblioteka Międzywydziałowa
(18)
Biblioteka WEiZ
(18)
Biblioteka WWFiF
(3)
Egzemplarz lektoryjny
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Demby-Siwek Edyta
(4)
Błach Elżbieta
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Kumar Nirmalya
(2)
Mruk Henryk
(2)
Skubisz Ryszard
(2)
Steenkamp Jan Benedict E. M
(2)
Szymańska-Rybak Małgorzata
(2)
Zajdler Robert
(2)
Łazewski Marek
(2)
Adamczak Alicja
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Airey David (1979- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Becher Karl
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bełdowski Tadeusz
(1)
Bielarz Joanna
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Carpenter Phil
(1)
Chmielecka Aleksandra
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Dachowska Anna
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dreszer-Lichańska Hanna
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Gajdek Grażyna
(1)
Gernsheimer Jack
(1)
Giliciński Lech
(1)
Golat Rafał
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grucelski Tomasz
(1)
Grzegorzewska Anna
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hajdas Monika
(1)
Halicki Marcin
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Hierse Klaus
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Kaczmarek Andrzej
(1)
Kafel Piotr
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kondrat Mariusz
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kołtun Józef
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Malczewska Agnieszka
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Muniak Damian
(1)
Ogólnopolska Konferencja "Ochrona znaków towarowych wzorów przemysłowych i oznaczeń geograficznych w Polsce [...]" (2004 ; Warszawa)
(1)
Olins Wally
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Pniewska-Caban Elżbieta
(1)
Podbielska Justyna
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Pringle Hamish
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Promińska Urszula
(1)
Rampersad Hubert K. (1957- )
(1)
Ressel Ewa
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Skonieczko Grzegorz
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Sozański Jarosław
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczepański Jarosław (marketing)
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Sztuka Jacek
(1)
Sztuka Jerzy F
(1)
Szulce Halina
(1)
Szuman Monika
(1)
Szydzińska Kinga
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Ulrich David (1953- )
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Waliszko Eugeniusz
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wodziczko Piotr
(1)
Woźnicki Jerzy (1947- )
(1)
Wróbel Magdalena (prawo)
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(6)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(63)
Niemcy
(1)
Język
polski
(63)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2411)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1791)
Znaki towarowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(740)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(566)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(506)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(467)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Szkolnictwo wyższe
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(455)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(424)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Gatunek
Poradniki
(5)
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Unia Europejska
(10)
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Logo design love : tworzenie genialnych logotypów : nowa odsłona / David Airey ; tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Wydanie II rozszerzone. - Gliwice : Wydawnictwo Helion, copyright 2018. - XIII, [1], 224 strony : ilustracje ; 24 cm.
Tytuł oryginału: Logo design love : a guide to creating iconic brand identities.
Na okładce: Twórz logotypy, które rzucają na kolana! Jak czerpać od najlepszych i zachować oryginalność? Gdzie szukać twórczych inspiracji? Jak negocjować z klientami?
Bibliografia na stronie 220. Indeks.
CZĘŚĆ I ZNACZENIE WIZERUNKU MARKI Rozdział 1. Jesteśmy otoczeni (2) Rozdział 2. Chodzi o to, co chcesz przekazać (6) Oryginalny produkt tylko z tym podpisem (7) Firma bez logo jest jak człowiek bez twarzy (8) Na oczach milionów (9) Tylko za zgodą królowej (10) Symbole nie znają granic (11) Projektowanie wizerunku jako element języka (13) O znaczeniu wizerunku marki raz jeszcze (21) Rozdział 3. Elementy kultowych projektów (22) Nie komplikuj (22) Trafność (24) Czerpanie z tradycji (28) Wyjątkowość (29) Logo powinno zapadać w pamięć (34) Małe jest piękne (35) Skoncentruj się na jednym aspekcie (37) Siedem składników Twojego popisowego dania (38) Pamiętaj, że zasady są po to, aby je łamać (39) CZĘŚĆ II PROCES PROJEKTOWANIA Rozdział 4. Podstawy (42) Pozbądź się tremy (42) Wszystko zależy od wytycznych projektu (43) Gromadzenie informacji wstępnych (44) Informacje szczegółowe (44) Słów kilka na temat decydentów (45) Daj klientowi czas na odpowiedź... (45) ...dbaj jednak o to, aby dialog przebiegał zgodnie z zasadami (45) Czas na zadanie domowe (46) Opracowywanie wytycznych projektu (46) Misja i cele kluczem do sukcesu (47) Badania terenowe na ratunek (50) Wcielanie w życie szczegółów ustalonych z klientem (54) Wybór przymiotników zaproponowanych przez klienta (56) Rozdział 5. Unikanie zagrożeń związanych z rebrandingiem (60) Argumenty przemawiające za rebrandingiem (60) Byle nie przedobrzyć (61) Odpowiedź znajdziesz często w wywiadzie zogniskowanym (62) Od wizerunku korporacyjnego do wizerunku bliskiego (63) A może wystarczy poprawić to i owo? (66) Łączenie elementów (70) Nie zapomnij o manierach (71) Rozdział 6. Wycena projektu (72) Najpierw porozmawiaj, potem podaj cenę (72) Rozdział 7. Od ołówka do PDF-a (81) Mapy myślowe (81) Szkicownik - rzecz absolutnie niezbędna (86) Dziesiąte przykazanie (89) Definiowanie ubezpieczeń (93) Międzynarodowy komunikat (96) Raz szybciej, raz wolniej (97) Zbyt wiele pomysłów (102) Czerń i biel przed kolorem (103) Znaczenie kontekstu (105) Pióro mocniejsze od myszy (108) Rozdział 8. Sztuka prowadzenia rozmów (110) Kontaktuj się z decydentami (111) Zasada nr 1: współpracuj z osobą kontaktową (115) Zasada nr 2: unikaj pośrednictwa i mediacji (117) Zasada nr 3: przejmij kontrolę (119) Zasada nr 4: utrzymuj zaangażowanie komitetu (121) Nie zapomnij mniej obiecać, a potem przekroczyć oczekiwania (123) Zapomnij o swoim ego (128) CZĘŚĆ III NAPRZÓD Rozdział 9. Utrzymywanie motywacji (132) Nigdy nie przestawaj się uczyć (132) Wyprzedzaj innych o cztery lata (134) Zrób coś ważnego (134) Odejdź od komputera (138) Twórz dla siebie (138) Stwórz coś nowego (138) Pamiętaj o początkach (139) Znajdź w sobie nieukojone pragnienie (140) Nie przepracowuj się (140) Nie ustawaj w zadawaniu pytań (144) Wstań z łóżka prawą nogą i pozostań na niej (144) Znajdź płaszczyznę porozumienia (144) Gdy zbliża się termin (145) Myśl lateralnie (151) Lepiej się komunikuj (151) Kontroluj swoje oczekiwania (152) Nigdy nie przestawaj projektować (152) Bądź szczęśliwy (152) Nie wszyscy mają tyle szczęścia (153) Rozdział 10. Odpowiedzi na Twoje pytania (154) Problemy z oryginalnością pomysłów (154) Pomiary zwrotu z inwestycji w projekt (155) Prawo do korzystania z logo (156) Problemy komunikacyjne (156) Jak sfinalizować transakcję (157) Klienci zagraniczni (158) Ile koncepcji? (158) Rodzina i przyjaciele (160) Poprawianie projektów (161) Ramy czasowe projektów (161) Badanie konkurentów klienta (162) Najgorszy projekt, najgorszy klient (162) Co jest czyje? (162) Kontrolowanie ilości pracy (163) Rozdział 11. 31 praktycznych porad dotyczących projektowania logo (164) 1. Zadawaj klientom pytania (164) 2. Myśl jasno (164) 3. Przygotuj się na niespodziewane okoliczności (164) 4. Logo nie musi informować o tym, czym zajmuje się firma (165) 5. Symbol nie jest niezbędnym elementem logo (165) 6. Jeden element zapadający w pamięć (166) 7. Nie zapominaj o szkicowniku (166) 8. Trendy zostaw przedstawicielom świata mody (166) 9. Sięgaj po banały (167) 10. Pracuj w czerni i bieli (167) 11. Pamiętaj o trafności (167) 12. Uważaj na koszty druku (167) 13. Bądź konsekwentny (168) 14. Dopasuj czcionkę do symbolu (168) 15. Stosuj podpisy (168) 16. Przedstaw wersję jednokolorową (168) 17. Zwracaj uwagę na kontrast (168) 18. Testuj wiele różnych rozmiarów (170) 19. Odwróć kolorystykę (170) 20. Odwróć projekt do góry nogami (170) 21. Ważny jest materiał (170) 22. Zastanów się nad rejestracją logo jako znaku towarowego (171) 23. Nie obawiaj się błędów (171) 24. Zachowaj elastyczność (171) 25. Logo to nie marka (172) 26. Pamiętaj, że projektowanie to proces dwukierunkowy (172) 27. Zróżnicowanie to podstawa (172) 28. Świadomość kulturowa (172) 29. Wspomagaj rozpoznawalność (172) 30. Przedstaw kontekst (173) 31. Spraw, by inni się uśmiechali (173) Rozdział 12. Logo to nie wszystko (176) Pyszne marzenie (176) Przyczyna i skutek (186) Diabeł tkwi w szczegółach (194) Szczęścia nie kupisz, ale kupisz herbatę (202) Pod powierzchnią wody (206)
Sygnatura czytelni BWEAiI: XII A 78
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEAiI
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 146184 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategia marki / Jerzy Altkorn. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2001. - 194 s. : il. ; 21 cm.
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. [191]-194.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 105969 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1098 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43918 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne: sygn. 99205 L
Książka
CD
W koszyku
U dołu s. tyt. i okł.: Zaprojektuj logotyp, dobierz liternictwo, zastosuj odpowiednią kolorystykę.
Płyta CD zawiera wszystkie rysunki zamieszczone w książce.
Bibliogr. s. [181]-182. Indeks.
Streszczenie: Książka przedstawia zasady i najważniejsze etapy projektowania elementów identyfikacji wizualnej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 111790 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Przewodnik. Znaki Towarowe)
Sygnatura czytelni BMW: VI P 43 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142772 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142770 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 142771 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(sEria)
Tyt. oryg. : eBrands. Building an Internet Business at Breakneck Speed.
Sygnatura czytelni BWZ: XIII D 21
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 101662 L, 107494 (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1318 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Znak "e" na opakowaniach / Aleksandra Chmielecka. W: Prawo Przedsiębiorcy. 2003, nr 7, s.33-34. - Warszawa : INFOR, 2003
BB
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. na s. 172-177.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 47
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5589 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Indeks.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 460 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135534 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116065, 95038 L (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5574 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Znaki towarowe w Unii / Anna Grzegorzewska. W: Unia Europejska. 2004, nr 5, s.41. - Warszawa, 2004
Dokument nadrzędny: Unia Europejska.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Znaki jakości wyrobów spożywczych / Piotr Kafel. W: Zarządzanie Jakością. 2010, nr 1, s.124-127. - Kraków : Polska Akademia Jakości, 2010
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
([Zarządzanie i Marketing])
Naz. serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [129]-132. Netogr. s. 133. Indeks.
Dla kadry zarządzającej i pracowników marketingu.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 182 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 25
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 127274 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3736 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Netogr. przy rozdz. Indeks.
Dla studentów zarządzania, marketingu oraz słuchaczy wykładów poświęconych marce, a także dla menedżerów i szefów marketingu, pracowników agencji reklamowych i public relations.
Sygnatura czytelni BMW: VI E 197 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 39
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 134846 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 129829 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4744 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. M 8146 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności