Znaki towarowe
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(64)
Forma i typ
Książki
(47)
Artykuły
(17)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(38)
dostępne
(23)
wypożyczone
(4)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(25)
Biblioteka Międzywydziałowa
(18)
Biblioteka WEiZ
(18)
Biblioteka WWFiF
(3)
Egzemplarz lektoryjny
(1)
Biblioteka WEAiI
(1)
Autor
Demby-Siwek Edyta
(4)
Błach Elżbieta
(2)
Dziewońska Dorota
(2)
Kumar Nirmalya
(2)
Mruk Henryk
(2)
Skubisz Ryszard
(2)
Steenkamp Jan Benedict E. M
(2)
Szymańska-Rybak Małgorzata
(2)
Zajdler Robert
(2)
Łazewski Marek
(2)
Adamczak Alicja
(1)
Adamczyk-Żylińska Marika
(1)
Airey David (1979- )
(1)
Altkorn Jerzy (1931-2004)
(1)
Becher Karl
(1)
Benicewicz-Miazga Anna
(1)
Bełdowski Tadeusz
(1)
Bielarz Joanna
(1)
Bruzi Hanna
(1)
Carpenter Phil
(1)
Chmielecka Aleksandra
(1)
Chłodnicki Marcin
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Dachowska Anna
(1)
Dobski Paweł
(1)
Dreszer-Lichańska Hanna
(1)
Dudzik Teresa (1952- )
(1)
Dębski Maciej (zarządzanie)
(1)
Gajdek Grażyna
(1)
Gernsheimer Jack
(1)
Giliciński Lech
(1)
Golat Rafał
(1)
Goldsmith Marshall
(1)
Gordon William
(1)
Grajkowska Wanda
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Grucelski Tomasz
(1)
Grzegorzewska Anna
(1)
Górska-Warsewicz Hanna
(1)
Hajdas Monika
(1)
Halicki Marcin
(1)
Hereźniak Marta
(1)
Hierse Klaus
(1)
Jakubiak Krzysztof (marketing)
(1)
Janiszewska Karolina
(1)
Kaczmarek Andrzej
(1)
Kafel Piotr
(1)
Kall Jacek
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Keller Kevin Lane (1956- )
(1)
Kondrat Mariusz
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Kołtun Józef
(1)
Kułaczkowski Jakub
(1)
Luchowski Paweł
(1)
Malczewska Agnieszka
(1)
Materna Grzegorz
(1)
Miśkiewicz Magdalena
(1)
Mrozowicz Kazimierz
(1)
Muniak Damian
(1)
Ogólnopolska Konferencja "Ochrona znaków towarowych wzorów przemysłowych i oznaczeń geograficznych w Polsce [...]" (2004 ; Warszawa)
(1)
Olins Wally
(1)
Orżewski Wojciech
(1)
Pawłowicz Bohdan
(1)
Pfoertsch Waldemar
(1)
Piątkowski Wiktor
(1)
Pniewska-Caban Elżbieta
(1)
Podbielska Justyna
(1)
Post Penelope N
(1)
Post Richard S
(1)
Pringle Hamish
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Promińska Urszula
(1)
Rampersad Hubert K. (1957- )
(1)
Ressel Ewa
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Sikora Tomasz (ekonomia)
(1)
Skonieczko Grzegorz
(1)
Sosnowska Alicja
(1)
Sozański Jarosław
(1)
Surowicz Agnieszka
(1)
Szczepański Jarosław (marketing)
(1)
Szczęsna Ewa
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Sztuka Jacek
(1)
Sztuka Jerzy F
(1)
Szulce Halina
(1)
Szuman Monika
(1)
Szydzińska Kinga
(1)
Tkaczyk Paweł (ekonomia)
(1)
Ulrich David (1953- )
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Waliszko Eugeniusz
(1)
Witek-Hajduk Marzanna K
(1)
Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna
(1)
Witkowska Magda
(1)
Wodziczko Piotr
(1)
Woźnicki Jerzy (1947- )
(1)
Wróbel Magdalena (prawo)
(1)
Zapolska-Szcześniak Sylwia
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(21)
2000 - 2009
(34)
1990 - 1999
(6)
1960 - 1969
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(63)
Niemcy
(1)
Język
polski
(63)
niemiecki
(1)
Odbiorca
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2038)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Znaki towarowe
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1013)
Turystyka
(953)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(874)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(761)
Technika
(743)
Konstrukcje budowlane
(727)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Piłka nożna
(699)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Elektroenergetyka
(667)
Marketing
(638)
Architektura
(637)
Innowacje
(620)
Naprężenia i odkształcenia
(614)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(516)
Inwestycje
(508)
Praca
(503)
Zarządzanie jakością
(497)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(496)
Analiza matematyczna
(495)
Dzieci
(491)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Przedsiębiorstwo
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Modele matematyczne
(465)
Internet
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(429)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(383)
Banki
(379)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Gdańsk (woj. pomorskie)
(1)
Gatunek
Poradniki
(5)
Podręcznik
(3)
Podręczniki
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Nauka i badania
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Unia Europejska
(10)
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(6)
Niekonwencjonalne Źródła Energii
(1)
64 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Indeks.
Strategia biznesu Wybór strategii marżowej Generyczna strategia lidera kosztu (ang. cost leadership) dyferencjacji (ang. differentiation) Strategiczna droga do unikalności Strategia a sprawność operacyjna Strategia marki rynku.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 238 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 50
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145472 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5820 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarz lektoryjny
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 112410 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 129-[131].
Dla studentów wszystkich kierunków ekonomicznych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 8
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 116558 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2735 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Apetyczne nazwy - czy to wystarczy? / Kinga Szydzińska. W: Marketing w Praktyce. 2003, nr 5, s.12-13. - Warszawa : INFOR, 2003
MK
Kartoteka zagadnieniowa: Organizacja, Zarządzanie i Marketing
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
U góry okładki: Marketing. Zero teorii. Sama praktyka. Polski autor w polskich realiach. Najbardziej aktualna wiedza.
Silna marka Marka to wizerunek, a nie logo! Strategia marki Budowanie marki: podstawy Tworzenie wartości marki - trzy różne korzyści Czym jest wartość produktu? Czy marka musi być prawdziwa? Ile jest marki w Twojej marce? Przewaga konkurencyjna Czy Twoja marka się wybija? Do którego miejsca przynależy Twoja marka? Rozszerzanie marki: tak, ale z głową Co-branding, czyli łączenie marek Marka korporacyjna Struktura marek w Twojej firmie Strategia komunikacji marki Jak marka nauczyła się mówić Głębia marki Punkty styczności z marką Pozycjonowanie marki O pozycjonowaniu przez przymiotniki Naming. Co musisz wiedzieć? W jaki sposób pisać teksty reklamowe? Jak pisać tekst, który sprzedaje? Jak ważny jest wizerunek w Twojej branży? Sprzedawanie wody w czasie deszczu Klient pośredni i bezpośredni Strategia Księżyca Test Sinatry Emocje w reklamie Rebranding - po co i komu? Identyfikacja wizualna Symbolika logotypu Jak zaprojektować dobre logo? Skuteczna ulotka reklamowa Efektywny folder i broszura reklamowa Kosmetyka dokumentów firmowych Lepsza witryna internetowa Kreatywna wizytówka Spójny wizerunek firmy Kontekst czasowy identyfikacji wizualnej Projektowanie doświadczenia Relacja klient - marka Czego boją się klienci? Jak przyciągnąć uwagę konsumenta? Pozwól klientom zaangażować się w Twoją markę Też chcę być w bandzie, czyli o decyzjach konsumentów O zadowoleniu klientów Koszt zdobycia klienta Nowy marketing Wszystkie drogi prowadzą... na Twoją stronę WWW Zadbaj o swój newsletter Blog firmowy jako narzędzie marketingowe Blogi wychodzą z komputera O płaceniu za informacje w internecie E-commerce idzie w stronę społeczności? Czego e-commerce może się nauczyć od tradycyjnego merchandisingu? Po co Ci strategia social media? Marketing w social media: narzędzia do monitorowania marki Brandjack, konsument przejmuje markę Brandowanie przyszłości Grywalizacja Case study Komunikacja marketingowa kliniki dentystycznej Rebranding IGAZ Tiry na tory - marka akcji społecznej Urlop tacierzyński, czyli o motywowaniu Chcesz moich pieniędzy? Wystarczy, że wydłużysz dobę Marketing mobilny - geolokalizacja
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 242 (nowy)
Sygnatura czytelni BWF: V G 87
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 48
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 4 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 145700 (1 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 145699 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5562 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 149578 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zarządzanie marką / Grzegorz Urbanek. - Warszawa : Polskie Wydaw. Ekonomiczne, 2002. - 248 s. : rys., tab., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr.s. [245] - 248
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 10
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 106103 L (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1113 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Znaki towarowe / Eugeniusz Waliszko, Rafał Golat. - Bydgoszcz ; Warszawa : Oficyna Wydawnicza Branta, 2006. - 435 s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. [426]-435.
Sygnatura czytelni BMW: VI P 3 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 114930 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Miejsce wydania na podstawie strony www.nieoczywiste.pl.
Bibliografia na stronach 421-433. Indeks.
Dla kadry zarządzającej, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Pojęcie marki i znaku towarowego Atrybuty silnej marki Pojęcie kapitału, siły i wartości marki Wizerunek jako atrybut silnej marki Postrzegana jakość jako atrybut silnej marki Znajomość marki jako atrybut silnej marki Lojalność nabywców wobec marki jako atrybut silnej marki Prawne aspekty zarządzania marką Ochrona dóbr osobistych Ochrona znaków towarowych Płaszczyzny ochrony znaków towarowych Znak towarowy - podstawowe pojęcia Zakres uprawnień z tytułu prawa ochronnego na znak towarowy Zasady uczciwego konkurowania Uregulowania prawne chroniące uczciwość konkurowania Nieuczciwa konkurencja Nieuczciwe praktyki rynkowe Prawo autorskie Autorskie prawa osobiste Autorskie prawa majątkowe Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką Strategie sprzedaży i gestorzy marek oraz rola marki w ich strategii konkurowania Decyzje dotyczące sposobu pozyskania marki Decyzje dotyczące struktury portfela marek instytucji i relacji między markami Określenie grupy docelowej marki Pozycjonowanie i repozycjonowanie marki Podstawowe decyzje dotyczące marki w kolejnych etapach cyklu jej życia Produkt jako narzędzie kształtowania marki Kształtowanie asortymentu produktów oznaczonych daną marką Kształtowanie cech funkcjonalnych produktów jako sposób wzmacniania marki Opakowanie jako narzędzie kreowania silnej marki Usługi wspierające produkt jako narzędzie kreowania wizerunku marki Dystrybucja jako narzędzie kreowania silnej marki Znaczenie ceny i dystrybucji jako narzędzi kreowania marki Pojęcie dystrybucji. Tworzenie i dostarczanie wartości Projektowanie kanałów dystrybucji a siła marki Rozszerzona koncepcja kanału dystrybucji a siła marki Gęstość dystrybucji a siła marki Współpraca w zakresie dystrybucji a siła marki Cena jako narzędzie kreowania silnej marki Decyzje dotyczące ceny produktów silnej marki Koszty pozyskania produktów silnej marki Dostosowywanie podstawowego poziomu cen do zmian w otoczeniu a siła marki Współpraca w kanale dystrybucji w zakresie cen a siła marki Nowe technologie wykorzystywane w płatnościach a siła marki Osłabianie marki przez praktyki cenowe Promocja jako narzędzie kreowania siły marki Planowanie kampanii promocyjnej marki Reklama jako narzędzie kreowania silnej marki Promocja sprzedaży jako narzędzie kreowania marki Lokowanie produktu lub marki (product/brand placement) jako narzędzie kreowania silnej marki Sponsoring jako narzędzie kreowania marki Decyzje dotyczące sponsoringu kształtującego markę Cel sponsoringu w powiązaniu z celem promocji oraz adresaci działań sponsoringowych Wybór dziedziny sponsorowanej oraz podmiotu sponsorowanego Wielkość i struktura wydatków na sponsoring Marketing podstępny (ambush marketing) jako działanie zagrażające skuteczności sponsoringu Niestandardowe formy promocji stosowane w kreowaniu silnej marki Marketing wydarzeniowy (event marketing) jako forma promocji marki Reklama w miejscach niezwiązanych z mediami (tzw. ambient media) jako narzędzie kreowania marki Reklama w miejscu sprzedaży jako narzędzie kreowania marki Reklama audiowizualna w przestrzeni publicznej jako narzędzie kreowania marki Public relations jako narzędzie kreowania silnej marki Interesariusze marki jako adresaci działań z zakresu public relations Działania z zakresu public relations a etyka Interaktywność komunikacji w działaniach public relations Podstawowe komunikaty w działaniach z zakresu public relations Kreatywność narzędzi public relations Kreowanie wizerunku marek korporacyjnych Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki Wpływ Internetu i nowych technologii informacyjnych na uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw i zachowania nabywców Charakterystyka polskich internautów Tradycyjne narzędzia i nowe trendy w rozwoju Internetu jako szansa dla nowych możliwości w marketingu Działania marketingowe w Internecie w zarządzaniu marką Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki Proces tworzenia i funkcjonowania programów lojalnościowych marki Ewolucja programów lojalnościowych w Polsce Skuteczność programów lojalnościowych Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki Kreowanie silnej marki a semiotyka Obraz w służbie marki: linia, barwa, światłocień Ruch-jego formy i funkcje w kreowaniu marki Efekty dźwiękowe, głos i muzyka Kompozycja (layout) Intertekstualność, humor i erotyka w służbie perswazji Zarys marketingu marek luksusowych Rynek dóbr luksusowych na świecie i w Polsce Wpływ otoczenia na marketing marek luksusowych Orientacja w marketingu marek luksusowych Pozycjonowanie marki luksusowej Marketing-mix marek luksusowych Kształtowanie produktów marek luksusowych Promocja marek luksusowych Kształtowanie cen marek luksusowych Dystrybucja marek luksusowych Polityka zarządzania kapitałem ludzkim jako narzędzie kreowania marek luksusowych Polityka kształtowania otoczenia fizycznego marek luksusowych Kształtowanie procesów produkcji i sprzedaży marek luksusowych Zarządzanie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika Zarządzanie silną marką na rynku instytucjonalnym Determinanty zarządzania marką na rynku instytucjonalnym Specyfika strategii marki na rynku instytucjonalnym Specyfika zarządzania marką pośrednika Pojęcie marki pośrednika handlowego Wielkość rynku produktów oznaczonych markami pośredników Czynniki sprzyjające rozwojowi marek pośredników handlowych Fazy rozwoju marek pośredników handlowych Rodzaje marek pośredników handlowych Sposoby pozyskiwania marki przez pośredników handlowych Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym Podstawowe problemy zarządzania marką na rynku międzynarodowym Kształtowanie portfela marek na rynku międzynarodowym Strategia danej marki na rynku międzynarodowym Standaryzacja strategii marki w skali międzynarodowej a jej adaptacja do warunków rynków zagranicznych Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej Czynniki utrudniające skuteczne zarządzanie kryzysem Zarządzanie sytuacją kryzysową Stworzenie profilu kryzysowego organizacji Komunikacja podczas kryzysu Monitorowanie wyników działań komunikacyjnych w sytuacji kryzysowej marki
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 66
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6527 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
([Zarządzanie i Marketing])
Naz. serii ze s. internet. wydaw.
Bibliogr. s. [421]-431. Wykaz aktów prawnych s. 431-432. Netogr. s. 432-433. Indeks.
Dla kadry zarządzającej różnego rodzaju przedsiębiorstw i instytucji, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 29
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 4043 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Opłaty licencyjne jako element składowy wartości celnej towarów / Piotr Wodziczko. W: Prawo Unii Europejskiej. 2004, nr 5, s.40-42. - Warszawa, 2004
Dokument nadrzędny: Prawo Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Jak będziemy mogli promować polskie towary? / Robert Zajdler. W: Prawo Unii Europejskiej. 2004, nr 6, s.13-17. - Warszawa, 2004
Dokument nadrzędny: Prawo Unii Europejskiej.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ochrona znaków towarowych a sytuacja polskich przedsiębiorców / Robert Zajdler. W: Prawo i Podatki Unii Europejskiej w Praktyce. 2006, nr 4, s. 2-7. - 2006
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Brak okładki
Książka
W koszyku
Zawiera wyciągi aktów prawnych s. [181]- 297.
Bibliogr. s. [171]-179.
Sygnatura czytelni BMW: VI P 26 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 121236 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Ekonomia i Zarządzanie)
Bibliogr. s. [145]-153. Indeksy.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 170 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 126572 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 109482 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4857 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ochrona własności intelektualnej i przemysłowej W: Unia Europejska. 2003, nr 45, s.22-26. - Warszawa, 2003
Dokument nadrzędny: Unia Europejska.
Kartoteka zagadnieniowa: Unia Europejska
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności