Marketing międzynarodowy
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(22)
Forma i typ
Książki
(14)
Artykuły
(8)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(17)
dostępne
(8)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Biblioteka Międzywydziałowa
(7)
Biblioteka WEiZ
(9)
Biblioteka WWFiF
(1)
Autor
Grzegorczyk Wojciech (1956- )
(3)
Grzesiuk Aleksandra
(2)
Adamczyk Jan (nauki ekonomiczne)
(1)
Bednarz Joanna
(1)
Budzanowska Małgorzata
(1)
Chirowski Marcin
(1)
Dobski Paweł
(1)
Drabik Ireneusz
(1)
Duliniec Elżbieta (1948- )
(1)
Fonfara Krzysztof
(1)
Gardeła Agnieszka
(1)
Gibbs Paul
(1)
Gwiazda Adam
(1)
Jawłowska Beata
(1)
Karolak Tomasz
(1)
Limański Andrzej
(1)
Oczkowska Renata
(1)
Pangsy-Kania Sylwia
(1)
Pietrasieński Paweł
(1)
Raniszewska Dorota
(1)
Sznajder Andrzej
(1)
Szuman Monika
(1)
Treder Hanna
(1)
Urbanek Grzegorz
(1)
Wiktor Jan Władysław
(1)
Witek Lucyna
(1)
Zalewski Piotr
(1)
Żbikowska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(22)
Język
polski
(21)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Budownictwo
(2412)
Zarządzanie
(2037)
Matematyka
(1930)
Elektrotechnika
(1896)
Przedsiębiorstwa
(1790)
Marketing międzynarodowy
(-)
Fizyka
(1535)
Informatyka
(1502)
Maszyny
(1228)
Fizjoterapia
(1175)
Wytrzymałość materiałów
(1157)
Ochrona środowiska
(1023)
Sport
(1012)
Turystyka
(952)
Elektronika
(946)
Ekonomia
(932)
Mechanika
(932)
Automatyka
(916)
Język angielski
(872)
Samochody
(867)
Rachunkowość
(821)
Chemia
(808)
Rehabilitacja
(800)
Polska
(791)
Gospodarka
(778)
Komunikacja marketingowa
(759)
Technika
(741)
Konstrukcje budowlane
(726)
Wychowanie fizyczne
(725)
Przemysł
(723)
Prawo pracy
(712)
Unia Europejska
(699)
Transport
(673)
Piłka nożna
(672)
Elektroenergetyka
(667)
Architektura
(637)
Marketing
(636)
Innowacje
(619)
Naprężenia i odkształcenia
(612)
OZE
(606)
Programowanie (informatyka)
(590)
Trening
(586)
Energetyka
(585)
Programy komputerowe
(584)
Technologia chemiczna
(567)
Rolnictwo
(556)
Biomasa
(543)
Analiza numeryczna
(532)
Prawo
(524)
Odnawialne źródła energii
(520)
Sterowanie
(520)
Komputery
(517)
Materiałoznawstwo
(517)
Produkcja
(517)
Symulacja
(515)
Inwestycje
(507)
Praca
(503)
Analiza matematyczna
(495)
Zarządzanie jakością
(495)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(494)
Dzieci
(489)
Energia elektryczna
(489)
Urbanistyka
(488)
Materiały budowlane
(482)
Logistyka gospodarcza
(480)
Rynek pracy
(474)
Finanse
(468)
Maszyny elektryczne
(468)
Szkolnictwo wyższe
(468)
Psychologia
(467)
Przedsiębiorstwo
(466)
Internet
(464)
Modele matematyczne
(464)
Metale
(462)
Nauka
(456)
Marketing internetowy
(453)
Systemy informatyczne
(448)
Statystyka matematyczna
(447)
Języki programowania
(433)
Skrawanie
(432)
Reklama
(431)
Rehabilitacja medyczna
(428)
Mechanika budowli
(425)
Działalność gospodarcza
(422)
Organizacja
(417)
Telekomunikacja
(413)
Metrologia
(412)
Pedagogika
(410)
Drgania
(409)
Trener
(406)
Ubezpieczenia społeczne
(394)
Controlling
(392)
Optymalizacja
(392)
Historia
(388)
Filozofia
(385)
Podatki
(385)
Statystyka
(384)
Socjologia
(382)
Banki
(378)
BHP
(375)
Rachunkowość zarządcza
(374)
Temat: czas
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki akademickie
(6)
Monografia
(2)
Case study (studium przypadku)
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Poradniki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Kartoteka zagadnieniowa
Organizacja, Zarządzanie i Marketing
(8)
22 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [183]-188.
Dla studentów kierunków ekonomicznych wyższych uczelni.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 119989 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia na stronach 185-200.
1. ZNACZENIE KONKURENCYJNOŚCI GOSPODARKI NARODOWEJ W BUDOWANIU POTENCJAŁU PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH W OTOCZENIU MIĘDZYNARODOWYM 1.1. Istota międzynarodowej konkurencyjności gospodarki 1.2. Klasyczne i neoklasyczne przesłanki rozwoju handlu oraz źródła osiągania przewagi konkurencyjnej państwa 1.3. Współczesne ujęcie konkurencyjności międzynarodowej poprzez uczestnictwo w handlu międzynarodowym 1.4. Uwarunkowania konkurencyjności gospodarki 1.5. Miary międzynarodowej pozycji oraz zdolności konkurencyjnej gospodarek narodowych 1.6. Wpływ stabilności makroekonomicznej na międzynarodową konkurencyjność gospodarki narodowej 2. DETERMINANTY KONKURENCYJNOŚCI PRZEDSIĘBIORSTW W PROCESIE EKSPANSJI ZAGRANICZNEJ 2.1. Istota, przestanki i formy ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw 2.2. Elementy systemu konkurencyjności podmiotów gospodarczych 2.3. Uwarunkowania konkurencyjności podmiotów gospodarczych 2.4. Potencjał konkurencyjny przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych 2.5. Strategie konkurencji według M.E. Portera 2.6. Instrumenty konkurowania przedsiębiorstw w otoczeniu rynku międzynarodowego 3. KSZTAŁTOWANIE RELACJI KONKURENCYJNYCH POMIĘDZY UCZESTNIKAMI RYNKU MIĘDZYNARODOWEGO Z ZASTOSOWANIEM ZWYCZAJÓW HANDLOWYCH 3.1. Rynek jako otoczenie ekonomiczne wymiany handlowej z zagranicą 3.2. Pojęcie i znaczenie zwyczajów handlowych w praktyce wymiany międzynarodowej 3.3. Zwyczaje handlowe jako podstawa kształtowania warunków kontraktowych 3.4. Zagospodarowanie ryzyka transakcyjnego przy zastosowaniu zwyczajowych metod kształtowania relacji ekonomicznych z partnerami zagranicznymi 3.5. Zastosowanie zwyczajowych warunków ubezpieczenia w przebiegu transakcji handlowych 4. ASPEKTY MARKETINGOWE ROZWIJANIA DZIAŁALNOŚCI PODMIOTÓW GOSPODARCZYCH NA RYNKACH ZAGRANICZNYCH 4.1. Strategie internacjonalizacji podmiotów gospodarczych 4.2. Zarządzanie produktami adresowanymi na rynki zagraniczne 4.3. Polityka marki w handlu zagranicznym 4.4. Kształtowanie cen w handlu międzynarodowym 4.5. Uwarunkowania komunikacji marketingowej przedsiębiorstw w ujęciu międzynarodowym 5. ZNACZENIE INNOWACYJNOŚCI W PROCESIE KREOWANIA POZYCJI RYNKOWEJ PRZEDSIĘBIORSTWA W OTOCZENIU MIĘDZYNARODOWYM 5.1. Innowacyjność wybranych krajów na tle ich pozycji konkurencyjnej 5.2. Istota innowacyjności jako podstawy kształtowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa 5.3. Rodzaje i charakter innowacji 5.4. Cechy innowacyjnego przedsiębiorstwa 5.5. Determinanty aktywności przedsiębiorstw w zakresie podejmowania przedsięwzięć innowacyjnych 5.6. Pomiar i kryteria oceny aktywności innowacyjnej przedsiębiorstw 5.7. Wpływ innowacyjności na pozycję rynkową przedsiębiorstwa w otoczeniu międzynarodowym
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 154771 N, 154770 N (2 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 289-[294]. Indeks.
Sygnatura czytelni BWZ: VI F 1
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115850, 115962, 115961, 115963 (4 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2568 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [227]-235. Netogr. s. 235-239.
Dla studentów wszystkich kierunków ekonomicznych, studiów MBA i podyplomowych oraz dla praktyków.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 152 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI F 11
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 139146 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 5246 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Tyt. oryg. : Doing Business in the European Community.
Sygnatura czytelni BWZ: IX F 21
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 699 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing / [Uniwersytet Łódzki])
Bibliografia, netografia na stronach 259-268.
Uwarunkowania i specyfika marketingu międzynarodowego Czynniki ekspansji zagranicznej przedsiębiorstw Pojęcie marketingu międzynarodowego Badania marketingowe rynku międzynarodowego Pojęcie i specyfika badań rynku międzynarodowego Rodzaje badań Źródła informacji i metody badań Etapy strategii na rynku międzynarodowym Określenie strategii internacjonalizacyjnej przedsiębiorstwa Ocena i selekcja rynków zagranicznych Określenie celów działania na rynkach zagranicznych Ustalenie sposobów ekspansji na rynki zagraniczne Określenie strategii marketing‑mix na rynkach zagranicznych Koordynacja działań Realizacja strategii i kontrola Ekspansja przedsiębiorstw na wybrane rynki zagraniczne Metody oceny i selekcji rynków zagranicznych Formy ekspansji na rynki zagraniczne Charakterystyka form ekspansji przedsiębiorstwa na rynki międzynarodowe Działania eksportowe Działania kooperacyjne niekapitałowe Sprzedaż licencji Franchising Kontrakt menedżerski Inwestycje kompleksowe Działania kooperacyjne kapitałowe Joint ventures Alianse strategiczne Inwestycje bezpośrednie Strategie marketingowe przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym Rodzaje strategii marketingowych przedsiębiorstwa na rynku międzynarodowym Pozostałe strategie funkcjonalne i ich związki ze strategią marketingową na rynku międzynarodowym Polityka produktu i ceny na rynku międzynarodowym Polityka produktu i jej rodzaje Cykl życia produktu na rynku międzynarodowym Kształtowanie marki produktu na rynku międzynarodowym Polityka cenowa na rynku międzynarodowym Ustalanie ceny w działalności eksportowej Aspekty finansowe decyzji cenowych na rynku międzynarodowym Formy płatności w transakcjach zagranicznych Faktoring międzynarodowy Forfaiting międzynarodowy Polityka cenowa w rozwiniętych formach internacjonalizacji Polityka dystrybucji na rynku międzynarodowym Czynniki dystrybucji Decyzje przedsiębiorstwa w zakresie dystrybucji na rynku międzynarodowym 168 Tworzenie kanału dystrybucji na rynku zagranicznym Polityka promocji na rynku międzynarodowym Czynniki promocji Etapy strategii promocji na rynku międzynarodowym Rodzaje strategii promocji na rynku międzynarodowym Organizacja marketingu w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym Uwarunkowania organizacji działalności marketingowej na rynku międzynarodowym Rodzaje organizacyjnych struktur marketingu Strategie ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynki międzynarodowe Formy wejścia polskich przedsiębiorstw na rynki zagraniczne Działania eksportowe polskich przedsiębiorstw Wykorzystanie franchisingu polskich firm na rynku międzynarodowym Inwestycje bezpośrednie polskich przedsiębiorstw Strategie marketingowe polskich przedsiębiorstw na rynkach zagranicznych Studia przypadków Grupa Maspex Wadowice Amica Wronki SA Grupa Selena Dr Irena Eris Solaris Bus & Coach Grupa Forte Grupa Nowy Styl LPP SA 245 Everlasting Flowers – firma z branży kwiaciarskiej 10. Toruńskie Zakłady Materiałów Opatrunkowych SA
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 288 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 150358 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [225]-228. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 527 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI F 2
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 115959, 115960, 115958 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 115851 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 2569 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [293]-299. Netogr. s. 300. Indeks.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu i międzynarodowych stosunków gospodarczych oraz dla menedżerów przedsiębiorstw prowadzących działalność na rynkach zagranicznych.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 564 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI F 10
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 135043 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4782 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing międzynarodowy / Aleksandra Grzesiuk. - Warszawa : CeDeWu Sp., 2007. - 193 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 189-192. Netogr. s. 192-193.
Publ. przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania, marketingu, biznesu międzynarodowego oraz menedżerów.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 511 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI F 8
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 120635, 120636, 120634 (3 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 120633 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3098 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr.s. 189 - 190
Sygnatura czytelni BWZ: VI F 6
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 103081, 103080 L (2 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 799 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [405]-410.
Dla studentów kierunków ekonomicznych, zarządzania i międzynarodowych stosunków gospodarczych, dla uczestników studiów doktoranckich i studiów podyplomowych.
Internacjonalizacja i globalizacja przedsiębiorstwa 1. Istota i sposoby interpretacji zjawiska internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa 2. Motywy internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa 3. Strategie ekspansji zagranicznej przedsiębiorstwa – formy internacjonalizacji i globalizacji 3.1. Eksport 3.2. Kooperacja niekapitałowa 3.2.1. Sprzedaż licencji 3.2.2. Franchising 3.2.3. Kontrakty na zarządzanie (kontrakty menedżerskie) 3.2.4. Kontrakty na inwestycje „pod klucz” 3.2.5. Kontrakty na poddostawy (produkcja kontraktowa) 3.3. Kooperacja kapitałowa – joint venture 3.4. Samodzielne prowadzenie działalności gospodarczej za granicą 4. Proces internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa 4.1. Model stopniowej internacjonalizacji przedsiębiorstwa (model sekwencyjny) 4.2. Koncepcja przedsiębiorstwa „globalnego od początku” (born global) 4.3. Internacjonalizacja przedsiębiorstwa w podejściu sieciowym 5. Zastosowanie technologii internetowych jako przesłanka internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa 6. Pomiar internacjonalizacji i globalizacji przedsiębiorstwa 6.1. Analityczne (indywidualne) wskaźniki internacjonalizacji i globalizacji 6.2. Syntetyczne wskaźniki internacjonalizacji i globalizacji 6.3. Kompleksowe badanie stopnia globalizacji przedsiębiorstwa 2. Marketing w operacjach na rynkach zagranicznych 1. Międzynarodowe otoczenie przedsiębiorstwa 1.1. Pojęcie i struktura międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstwa 1.2. Podstawowe cechy międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstwa oraz znaczenie jego analizy 2. Charakterystyka elementów strukturalnych międzynarodowego otoczenia przedsiębiorstwa 2.1. Otoczenie demograficzne 2.2. Otoczenie ekonomiczne 2.3. Otoczenie polityczno-prawne 2.4. Otoczenie technologiczne 2.5. Otoczenie naturalne 2.6. Otoczenie kulturowe 2.6.1. Pojęcie kultury i podstawowe uwarunkowania kulturowe 2.6.2. Orientacje kulturowe 3. Ewolucja koncepcji marketingu na rynkach zagranicznych 3.1. Marketing na rynkach zagranicznych – istota i kierunki zmian 3.2. Standaryzacja i adaptacja działań marketingowych 3.3. Międzynarodowa orientacja przedsiębiorstwa 3.4. Podejścia do marketingu na rynkach zagranicznych 4. Międzynarodowe badania marketingowe 4.1. Badania marketingowe w systemie informacji marketingowej – pojęcie, zakresy i rodzaje badań 4.2. Źródła informacji oraz metody i techniki pomiaru 4.3. Podstawowe problemy międzynarodowych badań marketingowych 5. Międzynarodowa segmentacja rynku 5.1. Istota i uwarunkowania międzynarodowej segmentacji rynku 5.2. Makrosegmentacja – selekcja i wybór rynków zagranicznych 5.3. Mikrosegmentacja – identyfikacja jednorodnych grup konsumentów w poszczególnych krajach 5.4. Strategie ekspansji zagranicznej w układzie kraj – segment rynku 3. Strategia marketingu-mix na rynkach zagranicznych 1. Produkt 1.1. Standaryzacja i adaptacja produktu 1.2. Efekt kraju pochodzenia produktu 1.3. Międzynarodowy cykl życia produktu 1.4. Zarządzanie marką 1.4.1. Etapy zarządzania marką 1.4.2. Strategie kreowania marki 1.5. Pozyskiwanie technologii i strategie innowacji produktu 1.6. Podstawy budowy strategii z uwzględnieniem poziomu etnocentryzmu konsumenckiego i efektu kraju pochodzenia produktu 2. Cena 2.1. Zakresy decyzji cenowych 2.1.1. Podstawy kształtowania cen 2.1.2. Warianty kształtowania cen 2.1.3. Strategie konkurowania cenami 2.2. Uwarunkowania decyzji cenowych 2.2.1. Czynniki wewnętrzne wpływające na decyzje cenowe 2.2.2. Czynniki zewnętrzne wpływające na decyzje cenowe 3. Dystrybucja 3.1. Kanały dystrybucji 3.2. Rodzaje pośredników 3.3. Dystrybucja internetowa 3.4. Czynniki wyboru kanałów dystrybucji 3.4.1. Czynniki wewnętrzne 3.4.2. Czynniki zewnętrzne 3.5. Projektowanie kanałów dystrybucji 4. Komunikacja marketingowa 4.1. Elementy procesu komunikacji marketingowej 4.2. Etapy strategii komunikacji marketingowej 4.3. Uwarunkowania komunikacji marketingowej 4.4. Komunikacja marketingowa w internecie 4.5. Międzynarodowe strategie komunikacji marketingowej
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 572 (nowy)
Sygnatura czytelni BWZ: VI F 9
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 124579 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 3834 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Marketing bez Tajemnic)
Bibliogr. s. 147-148.
Dla biznesmenów, menedżerów, kadry kierowniczej urzędów administracji państwowej i samorządowej, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz słuchaczy różnych kursów i szkoleń doskonalących umiejętności kierownicze i menedżerskie.
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 190 (nowy)
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 128374, 128375 (2 egz.)
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 128373 N (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Andrzej Sznajder. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1995. - 171, [1] s. : rys., schem., tab., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr.s. 169 - [172]
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 7
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 697 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności