Sznajder Andrzej
Sortowanie
Źródło opisu
Książki, czasopisma i zbiory specjalne
(15)
Forma i typ
Książki
(15)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(10)
tylko na miejscu
(10)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(10)
Biblioteka Międzywydziałowa
(1)
Biblioteka WEiZ
(5)
Biblioteka WWFiF
(5)
Autor
Berłowski Paweł
(189)
Kotowski Włodzimierz
(179)
Praca zbiorowa
(157)
Skoczylas Zbigniew
(152)
Stiasny Grzegorz
(143)
Sznajder Andrzej
(-)
Sadlik Ryszard
(142)
Blum Maciej
(140)
Michalski Dariusz
(134)
Lewandowski Maciej
(131)
Majewski Jerzy S
(131)
Etzold Hans-Rüdiger
(120)
Leśniewski Mariusz
(116)
Gewert Marian
(108)
Maruchin Wojciech
(107)
Guryn Halina
(105)
Traczyk Wojciech
(101)
Chalastra Michał
(99)
Kardyś Marta
(97)
Marx Karl (1818-1883)
(94)
Nazwisko Imię
(94)
Berkieta Mateusz
(93)
Tomczak Małgorzata
(93)
Polkowski Sławomir
(92)
Engels Friedrich (1820-1895)
(91)
Jakubiec Izabela
(90)
Kotapski Roman
(90)
Rybicki Piotr
(90)
Krysicki Włodzimierz (1905-2001)
(88)
Teleguj Kazimierz
(88)
Kapołka Maciej
(86)
Mikołajewska Emilia
(84)
Zaborowska Joanna
(81)
Piątek Grzegorz
(79)
Rudnicki Bogdan
(79)
Starosolski Włodzimierz (1933- )
(79)
Górczyński Robert
(78)
Meryk Radosław
(78)
Polit Ryszard
(77)
Mroczek Wojciech
(76)
Kulawik Marta
(74)
Mycielski Krzysztof
(74)
Myszkorowski Jakub
(73)
Konopka Eduard
(71)
Jabłoński Marek
(70)
Bielecki Jan (1942-2001)
(69)
Knosala Ryszard (1949- )
(68)
Rajca Piotr (1970- )
(68)
Rymarz Małgorzata
(68)
Walczak Krzysztof
(68)
Walkiewicz Łukasz
(68)
Wiecheć Marek
(68)
Jabłoński Adam
(67)
Laszczak Mirosław
(66)
Piwko Łukasz
(66)
Wodziczko Piotr
(65)
Dziedzic Zbigniew
(64)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(64)
Żakowski Wojciech (1929-1993)
(64)
Pasko Marian
(62)
Włodarski Lech (1916-1997)
(62)
Czakon Wojciech
(61)
Leyko Jerzy (1918-1995)
(61)
Jankowski Mariusz
(60)
Kostecka Alicja
(60)
Lenin Włodzimierz (1870-1924)
(60)
Paszkowska Małgorzata
(60)
Wróblewski Piotr
(60)
Karpińska Marta
(59)
Próchnicki Wojciech
(59)
Rogala Elżbieta
(59)
Bielecki Maciej
(57)
Jelonek Jakub
(57)
Malkowski Tomasz
(57)
Pilch Piotr
(57)
Rauziński Robert (1933- )
(57)
Gawrońska Joanna
(56)
Ajdukiewicz Andrzej (1939- )
(55)
Cieślak Piotr
(55)
Draniewicz Bartosz
(55)
Godek Piotr
(55)
Osiński Zbigniew (1926-2001)
(55)
Jasiński Filip
(54)
Kuliński Włodzisław
(54)
Suchodolski Bogdan (1903-1992)
(54)
Forowicz Krystyna
(53)
Klupiński Kamil
(53)
Szkutnik Leon Leszek
(52)
Zdanikowski Paweł
(52)
Wantuch-Matla Dorota
(51)
Barowicz Marek
(50)
Trammer Hubert
(50)
Walczak Tomasz
(50)
Watrak Andrzej
(50)
Zgółkowa Halina (1947- )
(50)
Barańska Katarzyna
(49)
Czajkowska-Matosiuk Katarzyna
(49)
Jurlewicz Teresa
(49)
Pikoń Andrzej
(49)
Szargut Jan (1923- )
(49)
Chojnacki Ireneusz
(48)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(6)
1980 - 1989
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(15)
Język
polski
(15)
Odbiorca
Poziom nauczania Szkoły wyższe
(1)
Temat
Marketing
(4)
Marketing sportowy
(4)
Marketing elektroniczny
(2)
Unia Europejska
(2)
Badania marketingowe
(1)
Branding (marketing)
(1)
CYBERSKLEPY
(1)
Decyzje
(1)
Ekonomia
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Globalizacja
(1)
Handel zagraniczny
(1)
Informatyzacja
(1)
Integracja europejska
(1)
Internet
(1)
Kluby sportowe
(1)
Marka (ekonomia)
(1)
Marketing międzynarodowy
(1)
Promocja handlowa
(1)
Przedsiębiorstwa internetowe
(1)
Reklama
(1)
Sponsoring
(1)
Sport
(1)
Strony WWW
(1)
Zarządzanie
(1)
Znaki towarowe
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręczniki
(2)
Podręczniki akademickie
(2)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Kultura fizyczna i sport
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
15 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 92752 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketingowa orientacja przedsiębiorstwa / Jolanta Mazur, Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 uzup. - Warszawa : Wyższa Szkoła Handlu i Prawa, 1998. - 236, [1] s., [8] s. tabl. kolor. : il. ; 24 cm.
Na s. red. ISBN błędny.
Bibliogr. s. 233-[237].
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 68
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 1795 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Euromarketing : uwarunkowania na rynku Unii Europejskiej / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zaktual. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 1999. - 186, [2] s. : il. ; 24 cm.
(Przedsiębiorczość)
U dołu s. przytyt.: Fundacja Edukacyjna Przedsiębiorczości = Educational Enterprise Foundation.
Bibliogr. s. 185-[187].
Dla polskich przedsiębiorców działających na rynku UE, studentów uczelni ekonomicznych i szkół biznesu, słuchaczy studiów europejskich różnego szczebla, a także dla pracowników instytucji centralnych.
Sygnatura czytelni BWZ: VI F 3
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 96530 (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 96531 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [265]-268.
Dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także dla osób profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu.
Sygnatura czytelni BWF: XI N 31
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 118519 N (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 4715 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Wyd. 2 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, 2012. - 316 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [311]-316. Netogr. s. 316.
Dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego, a także dla osób profesjonalnie związanych z podmiotami rynku sportu (klubami i związkami sportowymi, przedsiębiorstwami rozważającymi inwestowanie w sport, mediami realizującymi transmisje sportowe).
Sygnatura czytelni BWF: XI N 48
Sygnatura czytelni BWZ: VI A 111
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 132478 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 4465 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 6735 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing sportu / Andrzej Sznajder. - Wyd. 3 zm. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, cop. 2015. - 310 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. [305]-310. Netogr. s. 310.
Dla studentów uczelni ekonomicznych i wychowania fizycznego, a także dla osób profesjonalnie zajmujących się marketingiem w klubach sportowych, stowarzyszeniach sportowych, różnych organizacjach zwązanych ze sportem oraz sponsorów klubów czy stowarzyszeń.
Sygnatura czytelni BWF: XI N 56
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 141271 (1 egz.)
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7697 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing sportu 2.0 w erze cyfrowej / Andrzej Sznajder. - Wydanie I. - Warszawa : Wydawnictwo Nieoczywiste, 2021. - 252 strony : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia na stronach [235]-252.
Charakterystyka rynku sportu i trendy w zachowaniach nabywców 1.1. Rynek sportu i podmioty na rynku sportu oraz ich funkcjonowanie w erze cyfrowej 1.2. Kibice sportowi i zmiany ich zachowań w erze cyfrowej 2. Transformacja cyfrowa i jej znaczenie dla marketingu sportu 2.1. Istota i zakres transformacji cyfrowej 2.2. Rozwój transformacji cyfrowej w organ izacjach sportowych 2.3. Big Data - pozyskiwanie, gromadzenie i przetwarzanie danych w organizacjach sportowych 2.4. Charakterystyka łańcucha wartości dla klientów klubu sportowego w epoce cyfryzacji 3. Narzędzia cyfrowe i ich zastosowanie przez organizacje sportowe oraz przydatność w marketingu sportu 3.1. Witryny WWW i błogi oraz wlogi 3.2. Media społecznościowe 3.3. Technologie mobilne i sportowe platformy elektroniczne jako aplikacje 3.4. Internet rzeczy IoT oraz rozszerzona rzeczywistość i wirtualna rzeczywistość 3.5. Komunikatory 3.6. Chatboty 3.7. Technologia blockchain 3.8. Reklama wirtualna w sporcie 3.9. Firmy elektroniczne jako nadawcy przekazów z wydarzeń sportowych oraz rozwój platform OTT - Over-the-Top 4. Stadion 3.0 - Inteligentny stadion - koncepcja i charakterystyka 4.1. Koncepcja inteligentnych stadionów i ich rozwój jako efekt trendów zachowań kibiców i ścieżki klienta w obiektach sportowych 4.2. Korzyści dla kibiców sportowych na inteligentnych stadionach 5. Marketing organizacji sportowych jako marketing wielokanałowy w erze cyfrowej 5.1. Koncepcja marketingu sportu jako marketingu wielokanałowego 5.2. Badania marketingowe - segmentacja kibiców sportowych 5.3. Produkty sportu i ich ceny 5.4. Dystrybucja 5.5. Promocja 6. Marketing przez sport, czyli sponsoring w czasach cyfryzacji 6.1. Wzrost znaczenia marketingu przez sport jako uzasadnienie stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych 6.2. Nowe możliwości i sposoby działania sponsorów w erze cyfrowej 7. Technologie informacyjno-komunikacyjne w organizacjach sportowych w czasie zagrożenia zdrowotnego dla sportowców i kibiców - w czasie pamdemii w 2020 r. 7.1. Zagrożenie COVID-19jako uwarunkowania stosowania technologii informacyjno-komunikacyjnych 7.2. Nowe rodzaje imprez sportowych - zawody wirtualne i sposoby kształtowania relacji z kibicami w warunkach zagrożenia zdrowotnego 8. Analizy przypadków 8.1. PZPN - Łączy Nas Piłka 8.2. NBA - National Basketball Association 8.3. Ekstraklasa 8.4. La Liga - hiszpańska liga piłki nożnej 8.5. Real Madryt 8.6. FC Barcelona 8.7. Bayern Monachium 8.8. Legia Warszawa 8.9. Cracovia 8.10. Inteligentny Stadion Miejski w Poznaniu 8.11. Bank BNP Panbas
Sygnatura czytelni BWF: XI N 60
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 8748 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [227]-233. Netogr. s. 233-234. Indeks.
Dla przedsiębiorców i studentów szkół ekonomicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 104002 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Marketing wirtualny / Andrzej Sznajder. - Wyd.2. - Kraków : Oficyna Ekonomiczna, 2002. - 247 s. : rys., tab., wykr. ; 24 cm.
Bibliogr.s. [238] - 245
Sygnatura czytelni BMW: VI Ę 146 (nowy)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Międzywydziałowa
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 105556 N (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Monografie i Opracowania / Szkoła Główna Planowania i Statystyki, ISSN 0239-9512 ; nr 84)
Bibliogr. s. [215]-219.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 61895 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
(Businessman Book)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 93329 L (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Bibliogr., netogr. na s. [203]-208.
Dla studentów uczelni ekonomicznych i akademii wychowania fizycznego oraz dla osób chcących specjalizować się w zarządzaniu klubami sportowymi.
Sport jako biznes Światowy biznes sportu w kontekście zainteresowania sportem na świecie Rodzaje profesjonalnych organizacji sportowych i proces ich przekształcania w organizacje biznesowe Specyfika klubów sportowych jako przedsiębiorstw Teorie internacjonalizacji i ich odniesienie do sportu jako biznesu Koncepcja internacjonalizacji i jej motywy. Internacjonalizacja a globalizacja Tradycyjne modele internacjonalizacji Pozostałe modele internacjonalizacji Internacjonalizacja niekonwencjonalna Model sieciowy internacjonalizacji Przedsiębiorstwa globalne od początku - born globals Uwarunkowania internacjonalizacji organizacji sportowych - makro- i mikrootoczenie klubów sportowych Internacjonalizacja jako strategia rozwoju przedsiębiorstwa i jej zastosowanie przez organizacje sportowe Sport jako czynnik internacjonalizacji gospodarki Internacjonalizacja sportu a internacjonalizacja przez sport Kształtowanie za granicą wizerunku krajów i miast dzięki międzynarodowym sukcesom sportowców Kształtowanie dzięki sportowi wizerunku marek produktów za granicą Łańcuch tworzenia wartości dla klientów klubu sportowego i internacjonalizacja jego elementów Charakterystyka łańcucha wartości dla klientów klubu sportowego Internacjonalizacja pozyskiwania zasobów Rodzaje umiędzynarodawianych zasobów Umiędzynarodawianie zasobów ludzkich Internacjonalizacja zasobów finansowych klubów Internacjonalizacja procesu szkoleniowego - akademie sportowe klubów za granicą Internacjonalizacja marketingu i sprzedaży Strategie aliansów marketingowych w internacjonalizacji klubów sportowych Internacjonalizacja operatorów stadionów Internacjonalizacja przez działania marketingowe w Internecie.
Sygnatura czytelni BWF: XI N 16
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WWFiF
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. F 7985 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Strategie marketingowe na rynku międzynarodowym / Andrzej Sznajder. - Wyd.2 zm. - Warszawa : Wydaw. Naukowe PWN, 1995. - 171, [1] s. : rys., schem., tab., wykr. ; 21 cm.
Bibliogr.s. 169 - [172]
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 7
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka WEiZ
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. E 697 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Sztuka promocji : czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę / Andrzej Sznajder. - Warszawa : Business Press, 1993. - [2], 247, [5] s. : rys., schem., tab., wykr. ; 21 cm.
(Businessman Book)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 83993 L, 83994 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Miejsce wydania na podstawie strony www.nieoczywiste.pl.
Bibliografia na stronach 421-433. Indeks.
Dla kadry zarządzającej, pracowników działów marketingu, a także studentów kierunków związanych z marketingiem i zarządzaniem.
Pojęcie marki i znaku towarowego Atrybuty silnej marki Pojęcie kapitału, siły i wartości marki Wizerunek jako atrybut silnej marki Postrzegana jakość jako atrybut silnej marki Znajomość marki jako atrybut silnej marki Lojalność nabywców wobec marki jako atrybut silnej marki Prawne aspekty zarządzania marką Ochrona dóbr osobistych Ochrona znaków towarowych Płaszczyzny ochrony znaków towarowych Znak towarowy - podstawowe pojęcia Zakres uprawnień z tytułu prawa ochronnego na znak towarowy Zasady uczciwego konkurowania Uregulowania prawne chroniące uczciwość konkurowania Nieuczciwa konkurencja Nieuczciwe praktyki rynkowe Prawo autorskie Autorskie prawa osobiste Autorskie prawa majątkowe Charakterystyka podstawowych decyzji z zakresu zarządzania marką Strategie sprzedaży i gestorzy marek oraz rola marki w ich strategii konkurowania Decyzje dotyczące sposobu pozyskania marki Decyzje dotyczące struktury portfela marek instytucji i relacji między markami Określenie grupy docelowej marki Pozycjonowanie i repozycjonowanie marki Podstawowe decyzje dotyczące marki w kolejnych etapach cyklu jej życia Produkt jako narzędzie kształtowania marki Kształtowanie asortymentu produktów oznaczonych daną marką Kształtowanie cech funkcjonalnych produktów jako sposób wzmacniania marki Opakowanie jako narzędzie kreowania silnej marki Usługi wspierające produkt jako narzędzie kreowania wizerunku marki Dystrybucja jako narzędzie kreowania silnej marki Znaczenie ceny i dystrybucji jako narzędzi kreowania marki Pojęcie dystrybucji. Tworzenie i dostarczanie wartości Projektowanie kanałów dystrybucji a siła marki Rozszerzona koncepcja kanału dystrybucji a siła marki Gęstość dystrybucji a siła marki Współpraca w zakresie dystrybucji a siła marki Cena jako narzędzie kreowania silnej marki Decyzje dotyczące ceny produktów silnej marki Koszty pozyskania produktów silnej marki Dostosowywanie podstawowego poziomu cen do zmian w otoczeniu a siła marki Współpraca w kanale dystrybucji w zakresie cen a siła marki Nowe technologie wykorzystywane w płatnościach a siła marki Osłabianie marki przez praktyki cenowe Promocja jako narzędzie kreowania siły marki Planowanie kampanii promocyjnej marki Reklama jako narzędzie kreowania silnej marki Promocja sprzedaży jako narzędzie kreowania marki Lokowanie produktu lub marki (product/brand placement) jako narzędzie kreowania silnej marki Sponsoring jako narzędzie kreowania marki Decyzje dotyczące sponsoringu kształtującego markę Cel sponsoringu w powiązaniu z celem promocji oraz adresaci działań sponsoringowych Wybór dziedziny sponsorowanej oraz podmiotu sponsorowanego Wielkość i struktura wydatków na sponsoring Marketing podstępny (ambush marketing) jako działanie zagrażające skuteczności sponsoringu Niestandardowe formy promocji stosowane w kreowaniu silnej marki Marketing wydarzeniowy (event marketing) jako forma promocji marki Reklama w miejscach niezwiązanych z mediami (tzw. ambient media) jako narzędzie kreowania marki Reklama w miejscu sprzedaży jako narzędzie kreowania marki Reklama audiowizualna w przestrzeni publicznej jako narzędzie kreowania marki Public relations jako narzędzie kreowania silnej marki Interesariusze marki jako adresaci działań z zakresu public relations Działania z zakresu public relations a etyka Interaktywność komunikacji w działaniach public relations Podstawowe komunikaty w działaniach z zakresu public relations Kreatywność narzędzi public relations Kreowanie wizerunku marek korporacyjnych Zastosowanie Internetu w kreowaniu silnej marki Wpływ Internetu i nowych technologii informacyjnych na uwarunkowania funkcjonowania przedsiębiorstw i zachowania nabywców Charakterystyka polskich internautów Tradycyjne narzędzia i nowe trendy w rozwoju Internetu jako szansa dla nowych możliwości w marketingu Działania marketingowe w Internecie w zarządzaniu marką Programy lojalnościowe jako narzędzie kreowania marki Proces tworzenia i funkcjonowania programów lojalnościowych marki Ewolucja programów lojalnościowych w Polsce Skuteczność programów lojalnościowych Marka w świecie znaków. Semiotyczne i antropologiczne aspekty kreowania marki Kreowanie silnej marki a semiotyka Obraz w służbie marki: linia, barwa, światłocień Ruch-jego formy i funkcje w kreowaniu marki Efekty dźwiękowe, głos i muzyka Kompozycja (layout) Intertekstualność, humor i erotyka w służbie perswazji Zarys marketingu marek luksusowych Rynek dóbr luksusowych na świecie i w Polsce Wpływ otoczenia na marketing marek luksusowych Orientacja w marketingu marek luksusowych Pozycjonowanie marki luksusowej Marketing-mix marek luksusowych Kształtowanie produktów marek luksusowych Promocja marek luksusowych Kształtowanie cen marek luksusowych Dystrybucja marek luksusowych Polityka zarządzania kapitałem ludzkim jako narzędzie kreowania marek luksusowych Polityka kształtowania otoczenia fizycznego marek luksusowych Kształtowanie procesów produkcji i sprzedaży marek luksusowych Zarządzanie marką na rynku instytucjonalnym oraz marką pośrednika Zarządzanie silną marką na rynku instytucjonalnym Determinanty zarządzania marką na rynku instytucjonalnym Specyfika strategii marki na rynku instytucjonalnym Specyfika zarządzania marką pośrednika Pojęcie marki pośrednika handlowego Wielkość rynku produktów oznaczonych markami pośredników Czynniki sprzyjające rozwojowi marek pośredników handlowych Fazy rozwoju marek pośredników handlowych Rodzaje marek pośredników handlowych Sposoby pozyskiwania marki przez pośredników handlowych Zarządzanie marką na rynku międzynarodowym Podstawowe problemy zarządzania marką na rynku międzynarodowym Kształtowanie portfela marek na rynku międzynarodowym Strategia danej marki na rynku międzynarodowym Standaryzacja strategii marki w skali międzynarodowej a jej adaptacja do warunków rynków zagranicznych Zarządzanie marką w sytuacji kryzysowej Czynniki utrudniające skuteczne zarządzanie kryzysem Zarządzanie sytuacją kryzysową Stworzenie profilu kryzysowego organizacji Komunikacja podczas kryzysu Monitorowanie wyników działań komunikacyjnych w sytuacji kryzysowej marki
Sygnatura czytelni BWZ: VI D 66
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 152953 N (1 egz.)
Biblioteka WEiZ
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. E 6527 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej

Deklaracja dostępności